O ojetých Fordech koluje spousta mýtů a legend. Některé jsou dost negativní, ale na trhu je jen málo aut, která by byla lepší než právě ojeté Mondeo třetí generace.
Reprezentativní SUV s cenou kolem milionu dnes nabízejí i značky, u kterých bychom takové auto ještě nedávno nehledali. Zaujmout novou klientelu se snaží třeba čerstvě omlazený Renault Koleos a letošní přírůstek Seat Tarraco.
S představením elektromobilu ID.3 se Volkswagen vydá do zcela nové éry, kterou bude lemovat i nové logo automobilky a celkově jiný vizuální styl prezentace značky.
Nissan GT-R je navzdory svému věku stále působivým sportovním vozem, jenže co když chcete ještě něco extrémnějšího? Třeba takový skutečný silniční závoďák?
V rámci modernizace Superbu se Škoda rozhodla u své vlajkové lodi vůbec poprvé v této generaci nabízet i známou robustnější variantu Scout. Co všechno má navíc?
Tradiční „barumka“ je zase tady. Níže najdete základní informace, pokud se chcete na letošní klání ve Zlíně vydat také.
Při pohledu do archivních ceníků si člověk uvědomí, že to, co je dnes samozřejmostí, kdysi bývalo za tučný příplatek, nebo nebylo vůbec. Podobně můžeme nahlížet i na Škodu Superb z roku 2002, která v základu vycházela na ty samé peníze co dnes.
Třetí a nejmenší SUV Škoda se pomalu ale jistě blíží. Model Kamiq jsme měli možnost prozkoumat ještě před světovou premiérou.
Koupením Ferrari vstupujete do elitního klubu, musíte akceptovat filozofii a pravidla značky a stvrdit je podpisem. Že jste milionáři a sledují vás na Instagramu skoro dva miliony lidí na tom nic nemění.
Od začátku léta začíná Toyota nabízet Corollu Sedan v nové akční výbavě, která zahrnuje nadstandardní příslušenství s poměrně slušným zvýhodněním.
Karel Gott měl ve své garáži i ryze sportovní kusy. Nevyhnul se ani epizodě s Porsche 911.
Znáte to. Ty nejspolehlivější motory máme beztak všichni ve svých garážích. Přesto není špatné vědět i o těch dalších.
Když na vás Jimny pohlédne svým roztomilým kukučem, není ani třeba klást onu známou otázku „Chcete mě?“. Tehle roztomilej kříženeček je totiž moc hodnej, má rád projížďky po lese, ale umí se chovat i ve městě, hodí se k dětem i na práci, moc toho nespapá a vejde se skoro všude. Toho prostě chcete, o tom není sporu. Ale zaprvé není všechno jen a jen růžové, a pak je tu ještě jedna zásadní otázka: Automat, nebo manuál? Pečlivě jsme vyzkoušeli oba.
S novým Volkswagenem Golfem jsme se staticky seznámili koncem října při oficiálním odhalení. Nyní se osmým vydáním evropského bestselleru konečně svezeme.
Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.