Test Ford Mondeo Kombi 2.0 TDCi: Dobré, vážně velmi dobré

50 komentářů

Tomas 67
20. června • 21:45

Dobrý den příznivci automobilů.
Chtěl bych vám napsat pár svých postřehů za dobu půlročního používání vozu Volkswagen Passat 2. 0 biTdi 4 motion 240 ps / 500Nm limuzina. Auto jsem si kupoval s velkým nadšením obzvlášť kvůli famózní motoru který je opravdu špička ale tím většina kladů končí Auto je na 18 ti palcových discích v režimu normál comfort neschopno filtrovat nerovnosti na silnici pro mne který s nim jezdil každý den to bylo doslova utrpení proto se jej taky nyní prodávám. Další neodpovidajici bylo slícování některých dílů palubní desky . Obzvlášť u vozu cenovkou 1,3 milionu korun povrzavajici dveře řidiče, hlučnost skubajici převodovka nevím při podrazovani ze 4 na 3 stupeň k tomu nemám co dodat Proto ať Motor nemá absolutně konkurenci v dané třídě se poohlížím po v jiném vozu

Geo
8. ledna • 19:03

Preco vsade pisu 4.genaracia Mondea ked je to uz piata.
http://sk.wikipedia.org/wiki/Ford_Mondeo...

Robo
1. ledna • 17:42

Nové ford mondeo má podľa môjho názoru charizmu. Preto odo mňa má teraz 100 bodov. Je otázne, ako ho budem hodnotiť potom, keď ho osobne vyskúšam.

Felix
23. prosince • 17:38

Velikost kufru je asi podstatná pro ty, kteří bydlí v paneláku, nebo jiném činžáku, parkují na ulici a podobně. Protože jim kufr u auta slouží jako jakési odkladiště různých věcí pro potřebu rodiny. To píši, ze zkušeností se spolupracovníky, kteří mají v kufru neustále nějaký nepořádek. Dá se říci i bordela přetrvávající špínu. Pro mne je to nepodstatné, protože bydlím v RD, takže v autě nemusím vozit nic. Když přijedu, vše v garáži vyndám a je prázdno. Kufr čistý. Což kvitují spolujezdkyně, protože si mají kam odložit věci při sl. cestách, aniž by se jim zaneřádily. Nedovedu si představit, že bych musel vždy tahat všelijaké věci do panelákového sklepa, nebo někam do bytu. To by byl každý výlet tryznou. Takže mi stačí klidně 380 l. kufr.

Ada
19. prosince • 19:57

Manuál ve spojení s 4x4 a zvýšeným podvozkem? Ne? :-/
Po složení zadních sedadel nevznikne rovná ložná plocha? Ne! 3-[Takže je to nepoužitelné :-/ Dobře, že to víme!

LOL2000
20. prosince • 12:24
Petr
18. prosince • 17:31

umpně mně zamrazilo když jsem si přečetl power by malýjemný, tak to už nikdy více, nejlepší rozhodnutí v mém životě bylo odejíte od těchto zoufalců jak u počítačů tak mobilů

josehko
18. prosince • 17:30

Pokiaľ by som si mal vybrať medzi Mondeom a Passatom, tak volím Mazdu 6 :-D. V Nemecku sa dá dvojlitrový benzín so 107 kW a slušnou (nie vrcholnou, ale ani základnou výbavou) dá kúpiť za 20.500 € - sedan aj kombi stoja rovnako. Podľa skúseností majiteľov /rozprával som sa s jedným automechanikom-špecialistom na mazdy/ a aj podľa spritmonitor.de má dlhodobú spotrebu benzínu cca 6,2 litra. A čerešničkou na torte by bola okamžitá prestavba na LPG...
Jazdu s cenovým ekvivalentom 7,5 litra LPG nedosiahne žiadny dieslak ani hybrid auta tejto veľkosti... A za cenu šestkovej mazdy v porovnateľnej výbave a výkonu sa dá kúpiť auto možno o triedu nižšie. Špeciálny bonus navyše - žiadne turbo...

malo
22. prosince • 22:16

To je ale minusiek, TSI-ckari a TDI-ckari sa pri tvojom prispevku prezehnavaju.:-D

robin
18. prosince • 15:07

No jo, co taky čekat zde ze :-) opět článek ve kterém autor aby se nereklo zmini ty kladné veci jen tak na okraj (a prave vse podstatne je vyborne u mondea) A musí zduraznovat a stourat do veci na kterych stejne hovno zalezi normalnimu uzivateli s prumernou inteligenci, a nezapomene se propagovat Passata opet. Co na to rict no.....

Tom
18. prosince • 8:35

Myslel jsem si, ze si prectu clanek o novem Mondeu a ono to je zase jen chvala na Pasika 😊. Nedocetl jsem to, tak snad priste.

Carlos
17. prosince • 21:06

Skoro pětimetrové auto a má méně místa vzadu. No tak to je bomba. :-))

stealth01
18. prosince • 8:17

Njn, tak už to chodí. Já mám taky skoro pětimetrové auto a na dětskou sedačku si moje dcerka sedne jedině s nohama skrčenýma k bradě :-)

Mirek
17. prosince • 18:09

Vidím, že jsem se se statickým hodnocením skoro naprosto sešel s panem Dittrichem, které jsem napsal zkráceně v "Právě testujeme:Ford Mondeo...". Tedy zvenčí pěkné, uvnitř, no nevím, čekal jsem více. A ty dva roky, co již mohl být na trhu, mu chybí. Já hodnotil sedan, liftback, ve kterém je místo na zadních sedadlech pro vyšší postavy ještě horší.
K přístrojům jen mohu dodat, že dotyková obrazovka reaguje opravdu pomalu a měl jsem problém chvíli přijít na to, proč nereaguje. Až řádným přitlačením prstu na displej, a na delší dobu, začal příkazy plnit. Docela mi to vadilo. Stejný problém je u Focuse.

fordar
17. prosince • 15:41

No mohlo to byt lepsi a z passatu mam o chloupek lepsi pocity ale design je top a i proto bych vzal mondeo ale v benalu. Jenze ve firme fasujeme Skodovky takze mam smolika. Chjo

Ludek_II
17. prosince • 15:29

Při výběru auta se vyhýbám těm od "F". Ford, Fiat a fšecky francouzský. B-]

TankMurdock
17. prosince • 16:11

Pak se jistě vyhýbáš i Folkswagnu.

Michal
18. prosince • 14:39

Jo Pfujwagen :-D:-D , je pravdou ze novy design Skody je docela povedeny ac i drobne musky lze nalezt. Ja zustavam stale spokojenym majitelem Fiat BRAVO II 1,9 (chrochta), kupoval jsem jakko novy, pred tim jsem mel Fiat MAREA HLX 2.0 a objektivne uplne spatne auto si dnes zadny vyrobce nemuze dovolit, jinak takova fatalni chyba dopadne na neho stejne jako na SAAB.

Ludek_II
18. prosince • 6:53

Samozřejmě. Nemám rád nudná auta. :-P

Mirek
17. prosince • 17:50

Spíše bych řekl, že se vyhýbá všem, které poskládali Frickové.

Verny
17. prosince • 15:02

Dobré, vážně dobré, ale jestli to bude stačit na nejlepší o tom pochybuji. Passat je o level vejš, MB, BMW i Audi o dva. Ským srovnávat aby bylo mondeo lepší - napadá mě jen laguna a i40.

Karlos
18. prosince • 6:18

Passat je vejš jenom když ho natáhne odtahovka na auto:-)) a to je dost často.

fero
17. prosince • 18:50

A Škodovka o 5 LEVEL véjš že ??? :-D:-D:-D ty o ty seš ale jitrnica!

Zelí
17. prosince • 19:31

Ford je v technice vždy o kousek pozadu, takže ani na nejlevnější šunt z koncernu tj. na škodu nestačí. Realita je pro někoho těžce stravitelná.

Xlibre
14. února • 19:27

Asi jsi nikdy neřídil mondeo. Měl jsem možnost řídit hodně aut, kolega je vozil ze zahraničí a mohl jsem si tak vybrat, Jakmile jsem se projel Mondeem, tak mi všechna ostatní auta dané a nižší třídy připadala jako trakaře. Nevím, co myslíš přímo technikou, ale jízdně se na Mondeo nic nechytá. Bohužel i nové Mondeo už nemá hydraulické řízení a motory všech aut jsou udušené předpisy EU, takže po sešlápnutí plynového pedálu se sice rozjedou, ale je to nudně plynulé, chybí tak skvělé zatlačení do sedadlo. A k článku, dotyčný prostě hledal mouchy v interiéru a našel světýlka a pár cm na zadních sedadlech. Jel jsem jak novým Mondeem tak i Passatem a je to pořád stejné, Mondeo je podstatně lepší v zatáčkách a hlavně na našich super cestách sedí a nechvěje se. Na skvělých a rovných cestách jezdí dobře i "ameriky". :-D

Mirek
17. prosince • 20:08

Podle čeho takto soudíš? Já mám výhodu, že s klidem napíšu o kterémkoliv autě, co se mi na něm nelíbí, ať fanatici třeba puknou. Stačí se podívat dolů. Ty jsi zase koncern fanatik a tak ti realita také místy uniká. To, že se mi na něm moc nelíbí kabina, neznamená, že je to špatné auto. Studený krabicoidní design koncernu také není žádná výhra. A to srovnání se Škodou, tak to je úplně pod úroveň. Stačí si pro začátek pořádně prohlédnout ty "krásné" plastové výlisky madel všech dveří v Octavii, Rapidu a nyní i Fabie. Jak vtipně poznamenal jeden známý tester "čínský plast".
http://tv.sme.sk/v/26369/videotest-nova-oc... ...

Tom
17. prosince • 21:37

Hmm, jenze mondeo je ve tride superbu.
Osobne se mi plasty v novych skodovkach velmi hnusi, ale kdyz jsem mel moznost prolezt nove mondeo ve vybave trend, nerekl bych, ze je kvalitativne lepsi.
Navic Zeli tady o skodovce nemluvil, to vytahl fero. Vzdycky si nekdo musi lecit mindrak tim,ze napise o skodovce i pod clankem na toaletni papir;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
18. prosince • 5:51

Tak si ještě jednou přečti, co Zelí napsal. Nepsal o Mondeu, ale o Fordu, tedy všech autech. A co tohle "...takže ani na nejlevnější šunt z koncernu tj. na škodu nestačí." , to je o které automobilce?
Pokud nebude tak hloupě argumentovat, tak já mu také nic takového nepředhodím.

Zelí
17. prosince • 14:59

Podle odstínu dveří to vypadá, že má lakované pravé přední dveře.

mrazik
19. prosince • 10:24

No spise to vypovida o kvalite pouziteho fotaku.

Mirek
17. prosince • 19:08

Ty máš tedy postřeh. Všimni si, že i zbytek auta je z výroby nalakován. :-D

Zelí
17. prosince • 19:28

Mají jiný odstín, takže jsou asi opravované. U forda je to standard, je to skoťák, přece by to nesešrotoval, když to české trubky rády koupí i bez slevy.

Mirek
17. prosince • 19:45

To jsi nepochopil, že to byl vtip?

Zelí
17. prosince • 22:19

Ale jo, ale chtěl jsem to nějak rozvinout. Ať ta diskuse někam pokračuje, hoši v redakci z toho mají prémie. Budou vánoce....

StandikCZ
17. prosince • 13:21

Více než před měsícem Autorevue "právě testovala" Hyundai Genesis a test stále nikde.
Před týdnem Autorevue "právě testovala" Ford Mondeo a ejhle, test je zde. Zajímavé. Jsem hodně zvědavý na rozsah testu Genesise.

Ludek_II
17. prosince • 15:30

Redakce teď objektivně upravuje hodnoty, aby Genesis vyšel hůř. ;-)

LOL
17. prosince • 13:28

kdo maže, ten jede. :-P

Pepa
17. prosince • 12:55

Nova Fabia Combi ma zavazadelnik 530l.....................................................................................................

veto
17. prosince • 14:29

hej. pezot 407sw ma 450l teda menej ako fabia. ALe realne dam viac do kufra ako do oktavie 2 combi so 605l

Miro
17. prosince • 13:16

Pepa prestan vozit tchyni v kufru a vystacis si aj s 500l kufrom. Velkost kufra je to posledne co 90%populacie riesi. To sa riesi len v cechach.

Karel
17. prosince • 13:42

To by mě pak zajímalo, kam v jiných státech dávají kočárky (a tím nemyslím golfák). Co já vím, tak třeba v Bavorsku je skoro všude jedno z aut v rodině kombík...

mrazik
19. prosince • 10:23

Divat se jen na velikost kufru je nesmysl, my treba dvojkocarek (pro 2 deti) vozili v prvni generaci Toyoty Yaris. V aute se hlavne ma citit posadka dobre a pokud zvoli kombika, pak odveze kocarek prakticky ve vsech kombikach. Pocitat litry a mlatit se pak do prsou je smesne.

Mirek
17. prosince • 18:12

Jak velký kufr potřebuješ na kočárek? Já před dosti léty vozil kočárek v kufru Toyoty s objemem cca 300 l.

Tomáš
17. prosince • 12:28

No, ono je potřeba taky říct, že jde o skoro 2 roky staré auto, přestože k nám dorazilo až teď. Porovnávat jej s nejnovějším passatem je tudíž trochu nefér, ikdyž na našem trhu si tohle nepřímé srovnání Ford zasloužil svou leností a pozdním uvedením. V americe se totiž (tuším jako Fusion) prodává už značně dlouho, snad od začátku 2013, jestli se nepletu. Ford musí prostě zamakat, přestože jeho konkurence v podstatě spí (Passat).

Mirek
17. prosince • 18:16

A se kterými auty bys chtěl Mondeo srovnávat? Toto logikou bys to mohl dělat jen v případě, že auta budou uvedena na trh v naprosto stejnou dobu. Kdyby ne, tak by to bylo potom nefér, dle tebe, vůči starším autům.

veto
17. prosince • 14:27

podla mna je fer porovnavat pasat s tymto mondeom, rovnako ako aj s obstaroznou lagunou, lebo su stale na trhu.

Hugo
17. prosince • 12:57

Jestli je podle tebe důkazem spící konkurence nový Passat, tak jsi ho zřejmě viděl jenom na fotce. Passat je minimálně o třídu lepší než Mondeo a určitě to není tím, že je Mondeo pekáč

řidič
21. prosince • 19:32

Je to možné, že je Passat o něco lepší, je to však subjektivní.Objektivní je to, že ve srovnatelné výbavě je Passat o třetinu dražší.Mě by osobně stačilo i toto Mondeo :)

mrazik
19. prosince • 10:12

Muzes se prosim rozepsat v cem je novy Passat o tridu lepsi nez Mondeo ?

st
17. prosince • 12:10

Hezké auto. Docela zajímavá by bylo srovnání s předcházejícím modelem. A samozřejmě se těším na přímé srovnání s jeho nejbližší konkurencí.

Doporučujeme

Články odjinud