Test Ford Mondeo Kombi 1,6 EcoBoost: král se jen tak sesadit nenechá...

Tom  |  25. 10. 2013 07:17

Mondeo je dobrý vozítko, ale napsat o něm, ze je jedním z nejspolehlivejsich vozů, to chce hodně odvahy...

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  25. 10. 2013 08:17

To není odvaha, to je holá skutečnost. Jaký vůz ve střední třídě je podle tebe tedy spolehlivější?

Odpovědět  |   | 
kubajz  |  25. 10. 2013 08:41

přeci jen nevíme,jak je na tom tato generace se spolehlivostí,ale nebudeme si nic nalhávat, minulá generace proslavená zámky se svou "inteligencí" které se zmkly,když to člověk absoluně nečekal, kvalita elektrického vedení a s tí související výpadky řídící jednotky, zadní brzdy, problémy regulátorů na alternátorech a spousta jiných "fičur" ...... A pochybuji,že v rámci cost cuttingu na tom bude tahle generace líp a natož nejspolehlivější,když jsem viděl,jak je vše v minulé generaci kvalitně provedeno.
Ale jinak se musí nechat, že recenzovaná generace je docela fajn vehikl, fajn vehikl, než se začně sypat........

Odpovědět  |   | 
rock  |  25. 10. 2013 13:27

S předchozí generací jezdím (TDCi), má aktuálně najeto přiznaných (netuším, jestli to v bazaru nepřizpůsobili) 220 tkm. Já s tím najel zhruba tu druhou polovinu a jediná měněná (nespotřební) součástka byl teleskop pátých dveří...
Netuším, čím vším je to proslaveno, ale můj kus prostě jezdí a jezdí a jezdí...

Odpovědět  |   | 
Moik  |  25. 10. 2013 14:30

260 a 320tis jezdíme u nás. I s původní spojkou. Mám zato, že se měnil altík.

Odpovědět  |   | 
bubas  |  25. 10. 2013 21:39

Jj, 307 000 a 160 000 TDCi a šestivál, oba naprosto v pohodě, jediné, co jsme řešili jsou vstřiky u TDCi, s tím jsme ale počítali, jinak to auto nikdy s ničím jiným nepřišlo, měníme jenom destičky, ltumiče, olej, prostě spotřebák. S dieselem navíc stavíáme barák, takže ho vytěžuju docela dost a nikdy žádnej problém. Neříkám, že je to nejlepší auto na světě, ale máme druhé a zase v pohodě...

Odpovědět  |   | 
Martin  |  09. 11. 2013 21:43

Moje MKIII jsem prodával, když mělo najeto 247tis. km a vše bylo OK. (2.0Tdci 96kW). Dnes mám MKIV a jsem také spokojen (2.0Tdci 103 kW). Je ale pravda, že hodně lidí se s Mondeem vyběhlo....je to ale obrovské a hlavně pohodlné auto. Najezdím za rok velkou porci km a Mondeo bych neměnil....hlavně ne za některé nízkorozvorové tvrdé pryčny s velkým kufrem.....

Odpovědět  |   | 
Tom  |  25. 10. 2013 20:13

Co Honda accord nebo Mazda 6?
Jinak za sebe musím říci, ze nepozoruju servisní rozdíly mezi passatem a mondeem . Pokud se bavíme o autech do stáří 5 let a 200t km, tak nám oba modely fungují stejně. Prostě oba musí občas do servisu. Takže proto já ho hodnotím jako průměr ve spolehlivosti . Nic zásadního, ale ani nic co by neslyselo slovo servis.

Mimochodem, když vidím reakce níže. To ze mám na soukrome octavií najeto 380t km a jediné co se dělalo jsou tlumiče a 1 váha vzduchu a nikdy mě nenechala stát neznamená, ze ji budu hodnotit jako nejspolehlivější auto.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  25. 10. 2013 23:50

Tlumiče a váha vzduchu? Takže ti vydržely kosti, ramena, rozvody, výfuková soustava?? No v tom případě jdu od Fiata ke Škodovce, za mě je to nejlepší superauto všech dob... a pro jistotu si koupím Superba je to nejblíž slovu super.. kamarádovi teda po 30 tis vrzali panty ve dveřích, ale kašlat na to... hlavní jsou ty tlumiče a celková spolehlivost...

Odpovědět  |   | 
Tom  |  26. 10. 2013 08:25

Ano kosti , ramena bez problémů. Rozvody se dělají v rámci servisních intervalů, to není nic navíc, stejně jako se dělají na tom mondeu a stejně jako se dělají na fiatu. To není dávada. Výfuku je stále původní a vypadá ze ještě chvíli bude. Ona totiž jednickova octavie měla výfuku opravdu z nerezu. A kosti odcházely na fabii ne na octavii . Ale nevím Pac byste měnil značku kvůli zkušenosti jednoho člověka. Znám lidi, jejichž zkušenosti s tímto autem jsou veskrze negativní, stejně jako znám lidi, kteří by nejradši hodili forda nebo fiatu ze skály a zrovna tak znám lidi, kteří jsou absolutně spokojeni. Dnes je to o kusu a ne o značce. A protože mám nějaké zkušenosti s těmito vozy, tak mi přišlo dost přehnané brát je jako jedny z nejspolehlivějších. Prostě v necem jsou lepší než průměr, v necem horší...

Odpovědět  |   | 
Mr.Murphy  |  25. 10. 2013 08:52

jasně, Mondeo je spolehlivé.... a s ekobůstem obzvlášť.....

http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php...

A ten můj problém to není "špatný kus", takových aut se Fordu povedlo mnohem víc (viz příspěvky dalších zoufalců....)

Odpovědět  |   | 
mrazik  |  25. 10. 2013 10:20

Vybojeni baterie byl problem urcite serie, kde probehla zarucni oprava. Bohuzel tomuto se nevyhne zadna automobilka. Nicmene, i kdyz balo auto nepojizdne kvuli vybite baterii, nebyla to porucha fatalni. Je take dluzno dodat, ze tento problem s vybijenim je vice jak rok a pul stary.

Odpovědět  |   | 
Atlis  |  25. 10. 2013 14:57

Samozrejme ze je spolahlive.

Nedavno mal podobny problem typek s Focusom III. Chodil do servisu ako na nabozenstvo kvoli vybitej baterke. Az sme dosli k tomu, ze ten blbec ked odchadzal doma z auta nikdy ho nezamykal - takze veselo hriali sedacky, zasuvky sa vypinali po 30 minutach...

Sam mam FFIII s 1.6EB a s baterkou nikdy nie je problem. Jazdim kratke trasy...

Odpovědět  |   | 
Mr.Murphy  |  25. 10. 2013 19:46

.... no a u me zase prisli na to ze vyrobili sracku a vzali si to zpatky.... stane se, no.... jeden kus samozrejme nerika nic zasadniho ani v dobrem ani zlem....

Mimochodem, uz se tu resi ze PP mondea si vymysli minimalne o pul litru a ze pod 7 pri realnych 130 Mondeo opravdu neumi?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  25. 10. 2013 20:31

A jak se chová čip u tohoto motoru. Zajímala by mne např. spotřeba oproti nastavení z výroby.

Odpovědět  |   | 
Atlis  |  28. 10. 2013 09:18

No ja mam teraz 207k/333Nm a spotreba sa pri dodrzovani predpisov nezmenila. Pri sviznejsej jazde isla asi 0,5l hore, No a ked idem pilu tak to nejak nesledujem, ale treba ratat s nejakymi 20-25 litrami.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  28. 10. 2013 11:56

Mám stejný motor a zatím jsem nikde nezjistil, jak se tento motor chová, když je čipnutý. Profituning na tohle odpovědět v podstatě nechtěl a jem uvádí, že úspora paliva je jen velmi malá. Nechtěli uvést ani žádné informace od svých zákazníků, jak jsou spokojeni, chování motoru, spotřeba.... Nevím jak to je v Polsku v tomto směru. Jedno je jisté, jsou tam v tomto směru levnější.

Odpovědět  |   | 
Des  |  15. 03. 2014 09:29

chápu, že někdo zřejmě má phm "zadara" nebo jezdí na firemní ccs-ku, ale jezdit soukromě za 25litrů na 100km, tak to by mě každý km pěkně bolel, zejména když se ta trasa dá ujet v podstatě za podobný čas klidně do 8mi litrů..d

Odpovědět  |   | 
Venca  |  25. 10. 2013 21:20

Pánové, měl jsem podobný problém s vybíjením baterie na FF 2008 a nakonec jsme zjistili, že byl problém v hlavním ukostření na karoserii v motorovém prostoru - špatný kontakt. Stačí opatrně odšroubovat upevňující šroub (rád se zalomí) vyčistit a promazat nebo lépe vyměnit za mosaz (u mne výtvor kolegy soustružníka dle mých požadavků). Od poběhů proniká pod kapotu dost nečistot a pak je zaděláno na problém.
Nyní se vozím v FM EB 1,6 a naprostá pohoda a spokojenost.

Odpovědět  |   | 
Des  |  15. 03. 2014 09:18

Řekl bych, že tento příspěvek docela vystihuje co bych chtěl ke spolehlivosti a vůbec k názorům či reputaci jednotlivých značek či modelů říci. Určitě je pravdou, že každý model může mít tzv. od výroby určité mouchy. Osobně se divím, že si to jednotlivé automobilky lajznout, někdy takové boty a je napováženou, že se můžou tyto vady opakovat. Ale obecně bych chtěl říci, že je to pak zejména o tom, jak se k vozu chováme, jízdí styl, zacházení, vytáčení studeného motoru, všechno jen porvat atd. Když občas jedu s nějakým známým a vidím jak řídí, řadí, brzdí, vyhuluje motor naprostro dezdůvodně a vůbec zachází s veškerou elektronickou ve vozidle, tak mě berou mory. To je asi vše. Hezký den všem a mnoho šťastných km v jakémkoliv voze.

Odpovědět  |   | 
Saj  |  25. 10. 2013 08:23

Proč mi nejde klikat na obrázky?:(

Odpovědět  |   | 
Petr  |  25. 10. 2013 12:13

u mě je to v případě zaplého adblocku

Odpovědět  |   | 
Kevil  |  25. 10. 2013 08:57

Spolehlivý krasavec . Drobný problém je jen v kontaktu řadící páky, který občas nezapne kameru zpětného couvání a vyvedení výfuku přídavného topení pod pravé přední dveře spolujezdce, což bylo dost často uvnitř cítit. Pomohlo jeho podloužení k zádi auta. Zapnutí topení SMSkou nemá v zimě chybu

Odpovědět  |   | 
Jean  |  25. 10. 2013 09:09

Vie autor, čo znamená slovo Utopie?

Odpovědět  |   | 
Malson  |  25. 10. 2013 09:56

Mondeo je kvalitní auto. S diesel verzí 2.0 TDCi jsem už najezdil bezmála 160.000 km a jsem bez jediného problému. Nikde nic nevrže, vnitřek je stále luxusní, i po dle názoru mainstream řidičů Octávek. Kdo není vyloženě tykev a nepumpuje do vozítka palivo a oleje z kdejakého JZD, musí na tom být stejně.
Možná stojí za to zmínit, že vlastním nejvyšší výbavu a s elektornikou také nikdy žádný problém nebyl. Vyrobeno v Belgii.

Odpovědět  |   | 
Colin  |  25. 10. 2013 10:10

... jen potvrzuji

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  25. 10. 2013 11:12

Na mondeo je to opravdu asi dost velký bezproblémový nájezd a po tragické spolehlivosti předchozí generace je to pro uživatele příjemné překvapení. Nicméně 160 tisíc km není nic zvláštního, auto střední třídy by mělo mít spolehlivý nájezd více než 300 tisíc km.

Odpovědět  |   | 
Sergio  |  25. 10. 2013 12:00

No já nevím, kam chodíte na to, že předchozí generace byla špatná. Podle mě je možná kvalitnější než ta současná. Elektrika drží, nikdy mě nic neprobliklo, problém s centrálem jsem taky nezaznamenal, podvozek stále původní, interiér jako nový, nikde nic nevrže, nedrnčí. Motor šlape jak švýcary a to mám podle mnohých problémový 2.0 tdci. Jediný problém s autem, byl prasklá hadice k turbodmychadlu, jinak spotřebák. Nyní najeto 185000 km.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  25. 10. 2013 12:18

Stačí se podívat na diskuse majitelů vedené průběžně od cca roku 2003 a to bylo velmi poučné čtení. Já jsem se divil, že se najde šílenec, který si ho koupí. A taky nakonec většina uživatelů od forda odešla. Já jsem se o mondeo v té době taky zajímal a jednak informace z těchto fór a pak přímo od prodejce, který mi mezi čtyřma očima řekl, že je lepší se jim vyhnout.

Odpovědět  |   | 
Sergio  |  25. 10. 2013 12:47

A co si teda nakonec koupil, když mondeo nebylo dost dobré? Hlavně neříkej, že passata, to by jsi mě dostal... Myslím si, že jsi mondeo viděl tak maximálně z rychlíku a haníš ho tady.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  25. 10. 2013 13:57

Omyl, dokonce jsem ho tehdy vyzkoušel. Nicméně jsem nepochopil co tehdy redaktoři testovali. Mondeo ve druhé verzi byl houpavý, kolíbavý kočárek, uvnitř s děsnou bakelitovou přístrojovou deskou se směsí nesourodých čudlíků, takže nic co bych chtěl. Navíc motor 2,2tdci byl líný, letargický s velmi úzkým použitelným rozsahem. Takže asi tak. O poslední verzi jsem se už nezajímal, forda jsem vyškrtnul ze svého hledáčku. Nicméně to, že motory kupuje u psa svědčí o tom, že sám to po zkušenostech se svými motory u předchozí generace s diesly raději vzdal.

Odpovědět  |   | 
mrazik  |  25. 10. 2013 14:33

Zeli pokud myslis Mondeo MK2, tak to se obavam, ze jsi jeste ani nebyl na svete.
Oznacit kterehokolik forda za houpaveho svedci spise o nejake chorobe v kustkach, ktere maji na starosti vnimani pozice tela. Motor 2.2 TDCi jsem mel tu cest otestovat a jede srovnatelne s konkurenci.
Automobilky bezne spolupracuji na vyvoji motoru, protoze to je proste levnejsi nez aby kazda vyvijela svuj motor.
Mas tam neco lepsiho ?

Odpovědět  |   | 
Moik  |  25. 10. 2013 14:35

Zelí, to je jen snůška keců z internetových článků. I předchozí Mondeo bylo super a i to současné je super. Problém vidím v tom, že je to asi nejtáhanější auto své třídy a když si u nás v Česku koupíme 2 roky staré Mondeo s 30tis na tacho, víme všichni, že může mít i 230 na tacho. To je přece potom těžký říkat, že majitelé na diskuzích mají problémy...aby ne, když jejich autům je v průměru o 100kkm víc...

Odpovědět  |   | 
mrazik  |  25. 10. 2013 14:37

Zrovna nedavno byli na mobile.de na prodej taxiky, ktere meli prumerne 250 tKm a o tyden pozdeji v cechach meli prumerne 140 tKm.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  25. 10. 2013 15:41

Mondeo bylo a je super .... tos mě rozesmál.

Odpovědět  |   | 
mrazik  |  25. 10. 2013 16:02

Zeli tve prostoduche prispevky pod kteroukoli diskusi jsou k smichu, tak prosim pokracujm, ja se bavim naramne.

Odpovědět  |   | 
Jenyk  |  25. 10. 2013 18:34

Nevím jak současné, jezdím druhým kusem MKIII, celkem na nich najeto tak 200 000 a závady? Asi něco bylo, ale fakt si nemůžu vzpomenout. Držák k pohledání.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  25. 10. 2013 20:18

Mondeo je zázrak. Je dokonalé. Vyrábí ho asi ve vatikánu. A připravuje se jeho svatořečení. Fakt mě tahle sekta pošuků baví.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  25. 10. 2013 20:34

Napiš tady, jakým zázrakem jezdíš, ať se můžeme od tebe poučit.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  25. 10. 2013 21:10

Zelí: Sekta pošuků? Jediný pošuk si tady ty. S Mondeem, potažmo s Fordem, žádnou zkušenost nemáš, ale už x let bliješ nesmysly pod každým článkem, který se týká této automobilky. Vyblil ses tady a vyblil ses samozřejmě i ve vedlejším článku o Focusu. Tam si byl dokonce první v diskuzi, nevím jakým zázrakem se ti to nepodařilo tady. Začni s tím něco dělat, páč tohle už je na diagnózu. Jestli pošuka? Možné je všechno.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  26. 10. 2013 20:22

Jsi na velkém omylu, kdybys četl mé příspěvky na téma ford, tak bys věděl, že já ford uznávám jako automobilku, která začala jako prvního výrobce v hledání nejnižších možných nákladů. To je základ umění fordu. A on se nezměnil. Dělá to pořád a dělá to dobře. Není v tom nikdo lepší. Filosofie one ford je opět o tomtéž. Jak to všechno ořezat až na kost.
Jiná věc je to, že vy jako zákazníci si do jeho produktů projektujete své představy, které jsou mimo tuto realitu.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  26. 10. 2013 22:23

Zelí: Mimo realitu? Jakou realitu a hlavně čí? Odpovím si sám, jen a pouze tvoji realitu. Kdybys používal tu věcičku, díky níž ti neprší do krku, tak by ti došel fakt, že těch zákazníků je jaksi příliš mnoho na to, aby byli všichni mimo ten tvůj vysněný reál. Problém je ale v tom, že ty mezi ty zákazníky nepatříš, ale vyjadřuješ se jako kdybys s Fordem najezdil statisíce kilometrů. V tomto kontextu jsou tvoje "rozumy" ohledně jízdních vlastností, kvality, atd. naprosto mimo mísu, jednoduše je neobhájíš, páč nemáš zkušenosti. Filosofii Fordu o katování kostů do toho netahej, páč ty se vyjadřuješ především k tomu ostatnímu, viz. tvá moudra pod tímto článkem.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  27. 10. 2013 17:55

A proč nenapíšeš, jaké máš auto. Všichni se na tu informaci tady jen tetelí.

Odpovědět  |   | 
mara  |  29. 11. 2013 10:08

Frajere přestan psát nepodložené blbosti a konečně napiš co vlastníš za auto at se pobavíme

Odpovědět  |   | 
mrazik  |  25. 10. 2013 13:24

Tyhle kecy miluju, uplne si predstavuju, jak prodejce na autosalonu varuje potencionalniho zakaznika, aby sel ke konkurenci, protoze to auto co nabizi je spatny.
Problem vetsiny for je ten, ze tam hledaji lide reseni nejakeho problem nebo se prijdou podelit se spatnou zkusenosti. Treba ja se zajimal o laserovou operaci oci a v podstate jsem nasel jen negativni reakce. A presto u me dopadla vyborne, stejne jako u drtive vetsiny lidi.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  25. 10. 2013 13:59

Pokud zákazníka osobně znáš, tak mu to řekneš na rovinu. Na tom není nic divného. Divné by bylo, kdyby ti chtěl známý vnutit šmejd. Možá to tak u vás chodí, u slušných lidí ne.

Odpovědět  |   | 
mrazik  |  25. 10. 2013 14:27

A doporucil ti Fiat nebo VW ?

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  25. 10. 2013 15:37

Ne, řekl ať si koupím benzín. Tím to skončilo.

Odpovědět  |   | 
dave_007  |  25. 10. 2013 14:04

Take jsem zazil, ze prodejce odrazoval potencialniho zakaznika od koupe Fiatu. On ten prodejce totiz prodaval Hondy.

A on take nepsal, ze to byl prodejce Fordu. Mohl to byt treba podomni prodejce.

Odpovědět  |   | 
mrazik  |  25. 10. 2013 13:14

Drtiva vetsina Mondei, jsou stocene dovozy, takze realne ty auta maji kolem 300 - 400 tKm. Takze Mondeo je hodnoceno velice dobre. Staci se podivat napr. na nemecke servery s inzeraty, kde maji najeto kolem 200 tkm a tady maji lehce pres 100.

Odpovědět  |   | 
Celuar  |  25. 10. 2013 14:24

Hlavne objektivitu diskutujúcich (niektorých) tu cítiť ... Ford patrí vo svete medzi špičkovú automobilku a jej autá nijako proti konkurencií nezaostávajú, povedal by som že práve naopak. Okrem iného si naštudujte čo všetko má automobilka v réžií čo všetko pre automot. svet vyvynula.

Neviem, nerád počúvam diskutujúcich čo kopú do všetkého čo nemá logo BMW a pod. Prípadne silno % zastúpené zoskupenie vodičov Škoda a VW (Passat napríklad) ktorých autá sú jedinečné, najlepšie a nikdy sa im nič nepokazilo. To je na margo tých názorov. Žiadne auto nemá dokonalosť po dizajnovej a tech. stránke a tým sa automobilky odlišujú ale nepriznať kvalitu tam kde skutočne je a hádzať špinu tam kde to nie je na mieste mi príde detinské.

PS: Vlastnil som Renault, Ford, Škoda, VW ... (to len pre argument ktorý by mohol prísť)

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  25. 10. 2013 15:43

Co tedy ten ford pro automobilový svět vyvinul. Stačí seznam z posledních dvaceti let.

Odpovědět  |   | 
yndezit  |  25. 10. 2013 15:46

Na Mondeo chválu nepěju, ale jedno Fordu nelze upřít - jako asi jediná sériová značka má vyhřívání čelního skla.

Odpovědět  |   | 
Mino  |  25. 10. 2013 20:04

Tak to samozřejmě není pravda, neboť vyhřívané čelní sklo si můžeš koupit třebas i do Golfa. Nevím, zda se to dalo i do starších verzí, ale např. známý má ve firmě už dost letitou Alhambru a ta má také vyhřívané sklo (docela jsem zíral, když jsem tím jel, protože jsem nevěděl, že by Seat někdy něco takového montoval). Takže minimálně u VW Group to patrně až tak výjimečný prvek nebude. Každopádně souhlasím s tím, že Ford má tento prvek asi v největším zastoupení vozů.

Odpovědět  |   | 

Dobrý den, Ford dělá vyhřívaná přední skla od poloviny osmdesátých let. Do Alhambry alias Galaxy/Sharan to přešlo v rámci společného vývoje dané řady, podobně jako k Jaguaru z dob, kdy jej FMC vlastnilo. Každopádně správný postřeh.

Odpovědět  |   | 
Des  |  15. 03. 2014 10:32

U Fordu např. kromě zpravidla nadčasového designu si právě cením např. to vyhřívané sklo, které montují již sériově do vybavenějších modelů již min. dvě desetiletí. Samozřejmě v posledních letech je možno si za nemalý příplatek dovybavit vyhříváním již takřka všechny značky. Vnutí Vám však k tomu ještě např. dvouzonovou klimu, deš´tový senzor apod. a už jste na příplatku kolem 40tis. min. To si doba samozřejmě žádá;)) Osobně preferuji vyhřívané čelní sklo vůči např. park.kameře či tzv. parkovací asistenty - myslím ty co za vás tzv."sami" zaparkují.
Pozor: např. parkovací senzory-přední i zadní - výborná a praktická věc. Oproti např. neskutečně předražené vestavěné navigaci apod.. Omlouvám se, pokud jsem mírně odbočil od tématu..d

Odpovědět  |   | 
Sergio  |  25. 10. 2013 15:57

Pro mě není důležitý, co vyvinul, ale hlavně jestli to co prodává ve skutečném provozu funguje. Je hezký, že má auto spoustu vychytávek, jenže když nejsou odladěny od dětských nemocí, je to akorát pro zlost.
Myslím si, že Ford používá selský rozum a necpe do aut věci, které nejsou odzkoušené, viz. FAP. Každej Lojza ho tam cpal, jenom aby šel s dobou a vyhověl nesmyslným nařízením. Ford se mu zkoušel co nejdéle vyhýbat. Dnes už se ví, jak dobré rozhodnutí to bylo.

Odpovědět  |   | 
james  |  25. 10. 2013 20:14

to s tym pouzivanim technologii, ktore su uz odskusane je skor hnusny alibizmus na urovni sikmookych vyrobcov aut. Zial niekto musi prist s niecim novym a mozno si prvotny neuspech vyzere, ale stale lepsie akoby cakal kym s tym pride niekto iny, to by sa automobilovy priemysel nikam nepohol.

Odpovědět  |   | 

S Fordem jsem skončil s ukončením modelu Siera, ale ve 4x4 možná stojí za úvahu.

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 25. 10. 2013 15:58

AKM

Odpovědět  |   | 

Design auta je takovy usedly, nicim neprekvapi

Myslet pozitivně v každém okamžiku

Odpovědět  |   | 
rousini  |  25. 10. 2013 18:00

No to je fakt, žádný asijský kolotoč...

Odpovědět  |   | 
james  |  25. 10. 2013 20:09

taka blba otazka ale z 1.6 vydupat 118kW pricom z 2l dat 149kW nie je na tu 1.6 na nejakej pomyslej hranici kratkej zivotnosti? iba sa pytam, tak ak tu ma niekto tu 1.6 kolko s nou uz najazdil, dik

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  25. 10. 2013 20:37

A to si představ, že se tyto motory vyrábějí sériově i s výkonem 134 kW. Zatím nemám informaci, že by se tento motor někde odrovnal.

Odpovědět  |   | 
rock  |  25. 10. 2013 22:57

118 kW/1.6l je necelých 74 kW/l
149 kW/2.0l je cca 74.5 kW/l
V čem je problém? Dyť je to nastejno...

Odpovědět  |   | 
Kevil  |  26. 10. 2013 09:43

A přeprogramováním řídící jednotky lze z 1.6 dostat 149 kW / 203 HP viz http://www.speed-buster.de/chiptuning-box-ford-monde... ...

Odpovědět  |   | 
tony  |  26. 10. 2013 23:26

Pekne hnusne auto

Odpovědět  |   | 
Pavel Češka  |  06. 12. 2018 18:22

mám Ford Mondeo 1,6 Ecoboos, koupil jsem ho při 130 000 km, rok výroby 2011.
ve 195 000 propálený válec, díra kam se vešel prst, Ford nedělá náhradní díly, pouze celé motory nebo půlmotory. Nakonec se podařilo válec sehnat, opravit, u soukromníka oprava za 40 000. Při 210 000 stejná oprava, problém s tlakem ve válcích.
Nejsem jediný případ, jako nové možná super, po nájezdu 100 000 začínají problémy...ale to nikdo z těch, co nové auto testují neví.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem Škody Octavia RS Combi 2.0 TSI: Kabel nechte Bruselu, berte tuhle!

Škoda Octavia RS Combi 2.0 TSI

Vyzkoušeli jsme Škodu Octavia RS. Tu správnou Škodu Octavia RS. A tady je pár důvodů, proč byste se měli zajímat právě o verzi, o které si dnes budeme povídat.

včera | Jan Mička | 75 příspěvků
Za volantem Škody Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW): To nejlepší z Mladé Boleslavi?

Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW)

S novou Škodou Octavia Scout jsme poprvé jezdili už v pondělí, o dojmy se však můžeme podělit až teď. Jak jezdí s nejsilnějším a v současnosti jediným dostupným motorem v Česku?

3.  12.  2020 | Jan Mička | 106 příspěvků
TEST Range Rover P400 Autobiography: Další důvod, proč se stát milionářem

Range Rover P400

Range Rover není autem pro každého, ale každý by si ho měl zkusit. Nyní má nový motor o výkonu 400 koní s hybridní technikou. Jaký je?

29.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 61 příspěvků

Nejčtenější články

Ve Zlíně vyrábí úžasná šlapací autíčka. Na zakázku postaví Felicii i embéčko

Ve Zlíně vyrábí úžasná šlapací autíčka. Na …

Nechte svému potomkovi vyrobit šlapací autíčko na zakázku a titul rodiče roku máte dozajista v kapse.

18.  11.  2020 | | 48 N/A
Daniel Fuglevič
Český trhŠkodaRetro
Nová Škoda Fabia Combi byla oficiálně potvrzena! Do hry ji vrátili i naštvaní Češi

Nová Škoda Fabia Combi byla oficiálně potvr…

Na schválení výroby měly údajně zapůsobit i negativní ohlasy české veřejnosti na ukončení praktičtější Fabie.

26.  11.  2020 | | 69 N/A
Daniel Fuglevič
Nová FabiaŠkodaKombi
Nová Fabia Combi vypadá fakt dobře, říká šéf Škody. Levnější vozy jsou ve hře

Nová Fabia Combi vypadá fakt dobře, říká šé…

Thomas Schäfer nahradil v čele automobilky Škoda Auto jejího dlouholetého šéfa Bernharda Maiera. Kudy se bude Škodovka ubírat, jaké modely sehrají v budoucnu velkou roli a jaké dopady prozatím měla koronakrize? O tom jsme si povídali i během jízdy v novém elektromobilu Enyaq iV.

30.  11.  2020 | | 46 N/A
Auto Tip
ŠkodaRozhovory
Dacia Duster mohla vypadat i takto. Starý koncept má od dnešního SUV daleko

Dacia Duster mohla vypadat i takto. Starý k…

Dokázal by Duster jakožto lifestylový crossover zaujmout takovou hromadu zákazníků jako jeho následná produkční a méně odvážná verze?

9.  11.  2020 | | 19 N/A
Daniel Fuglevič
KonceptDacia Duster
Nová Dacia Sandero ve velké galerii: Ani levnější verze nevypadá vůbec špatně!

Nová Dacia Sandero ve velké galerii: Ani le…

Nová generace Dacie Sandero o sobě dala společně se sedanem Logan poprvé oficiálně vědět už koncem září. Na osobní setkání zatím nedošlo, konečně si ale můžeme novinky prohlédnout alespoň v pořádné galerii.

20.  11.  2020 | | 108 N/A
Jan Mička
Dacia SanderoPremiéry