Test Ford Kuga 2,5T: 200 bílých koní

jony5  |  13. 07. 2009 08:51

Najblizsia konkurencia je asi Subaru Forester XT. Chcelo by to nejake porovnanie. Ale mam dojem ze to subaru bude na tom lepsie.

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  13. 07. 2009 09:02

Konkurent bude spise Tiguan 2,0 TSI, nez Forester, i kdyz i ten, proc ne. Co je lepsi, necht si kazdy rozhodne sam. Samo, ze schopnostmi na tom budu Subu lepe, otazka komfortu uz je pak jina kapitalo.
Ale bral bych tak jako tak to Subu.

Odpovědět  |   | 
Pete  |  13. 07. 2009 09:28

Vzdycky se najde nejakej trouba co prijde s tim ze Subaru je urcite lepsi volba. Proboha probudte se...

Odpovědět  |   | 
xxx  |  13. 07. 2009 10:13

tak som v klube trúb:) aj ja si myslím, že subo je určite lepšia voľba...

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  13. 07. 2009 10:16

Urcite lepsi v cem?

Odpovědět  |   | 
miRec  |  13. 07. 2009 14:02

Mozno je to mimo tema, ale mozete mi prosim vysvetlit, z akeho dovodu sa na AR uz neojavuju testy od Vas a testy od p. Jandu? (aj ked p. Janda je zrejme pracovne vytazeny inak), mne osobne totiz chybaju (na novych autorov si stale nemozem zvyknut) a ked vidim, ze stale prispievate (a nie malo) do diskusii pod clankami a vo fotogalerii, bol by som rad, ked by ste si nasli cas aj na nejaky test...

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  13. 07. 2009 14:20

U Pavla je to o casovem vytizeni a u mne vice mene taky.

Odpovědět  |   | 
MArtin  |  14. 07. 2009 21:41

fordova faiace na 4x4 je určitě lepší než subaru. V čem? no přece ve všem hlavně ty papundeklový interiéry pro socky teď letěj

Odpovědět  |   | 
MArtin  |  14. 07. 2009 21:41

sorry: variace

Odpovědět  |   | 
David  |  15. 07. 2009 16:26

Tvoje matka mě říkala, že ti od včerejška zakázala NfS, prý se nechceš učit

Odpovědět  |   | 
Hustoles  |  13. 07. 2009 15:43

Je to jen pozérkára a masírka na zvýšení MI a prodloužení péra.

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  13. 07. 2009 16:22

No CX7 to neni, ale jinak souhlas

Odpovědět  |   | 
Hon  |  13. 07. 2009 18:33

Presne tak, za ty prachy radsi mazdu

Odpovědět  |   | 
Pete  |  13. 07. 2009 19:15

Naprosto ne. Idealni vozitko pro pritelkyni - je z toho dobre videt, vejde se tam kocar a spousta harampadi pro malou. Stejne jako do Mazdy. Pokud by vam tohle nebo CX6 melo zvedat sebevedomi mate ho kluci hodne nizko. Pripadne mate fakt hodne maleho pindika. Pro tenhle ucel jsou jina auta.

Odpovědět  |   | 
Janerad  |  13. 07. 2009 23:29

Tak nevím, jaké kočárky vozíte, ale já bych do Kugy kočárek necpal... Je to prcek, i když vypadá z venku jako velké auto...

Odpovědět  |   | 
P.  |  14. 07. 2009 07:47

Přesně tak. Kdo touží po prostoru, ať sáhne po Mondeu kombi. IMO je prostornější a lehčí (resp. proč po městě tahat zbytečné tuny navíc...) a hrana kufru bude asi taky níž, když už jsme u těch kočárků.

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  14. 07. 2009 09:55

Maly kufr v hatchbacku - 280 litru. V pohode se tam vleze velky kocarek slozeny a 3 sportovni tasky s vecmi.

Odpovědět  |   | 
Miroslav  |  14. 07. 2009 10:13

Hmm, pak to na silnicích vypadá tak jak to vypadá, když s takovýma krávama jezdí ženské.

Odpovědět  |   | 
Ivan  |  14. 07. 2009 05:51

"průměrných 410 l" - není to spíš "podprůměrných"? Kolik SUV obdobné třídy a velikosti má menší zavazadlový prostor?

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  14. 07. 2009 07:00

No minimalne o dvou bych vedel

Odpovědět  |   | 
Jan Smrkac  |  14. 07. 2009 09:37

Lidičky nechápu kdo z Vás vypálkuje 800 tisíc za auto v kterém ani neodstěhuje rodinu na chatu. Že nemáte rodinu ? No tak pak už tuplovaně nechápu co na FORD KUGA máte. Jsem určitě zastáncem výkonu a svezení se, ale to už bych za ty prachy opravdu šel do SUBARU jenže mně je prostě těch peněz líto a tak si raději koupím za 99 tisíc ojetou IMPREZU, kde mám 220 koní a o kvalitním svezení nepochybujte ... Ale jinak nové je nové to nezpochybňuju a FORD je FORD jak říká můj otec, ale přeci jen něco mi tu neštimuje ...

Odpovědět  |   | 
SK Romanecko  |  14. 07. 2009 09:42

Osobne som rozmyslal o kupe tohto vozidla zhruba pred par mesiacmi. Potom som vsak natrafil na recenziu Mitsubishi Outlander - nabehol do predajne spravil par skusobnych jazd a bolo rozhodnute. Nechapem preco je Outlander postaveny uplne mimo vsetkych porovnani. Hlavne naftove motory. Za tu cenu kolko stoja neviem o nicom lepsom s danymi vlastnostami.

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  14. 07. 2009 09:51

P4007 a Citron C-Crossover je minimalne na stejne urovni :)

Jinak cim Outlander prevysuje ostatni? Nicim. V terenu ztraci na auty jako je Vitara, X-Trail ci Freelander. Na silnici nema na auta typu Rav4, Tiguan ci CR-V. Proste Outlander nebere nikdo vazne, neni spatny v nicem, ale neni ani nejake extra dobry v necem. Proste typicky sedy prumer v zajimave kare.

Odpovědět  |   | 
Antiradary BEL  |  14. 07. 2009 17:35

Tak to teda nevim! S tim terenem to mozna i je pravda, ale na silnici strci vyse uvedena auta do kapsy! CR-V a Tiguan jsou o 2 tridy niz nez Outlander, RAV4 o 1! Uz jenom ten fakt, ze Outlander ma vzadu pohodlna kresla a ne tvrde lavice jako zbytek srovnavanych aut, mluvi sam o sebe.

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  14. 07. 2009 20:35

:) aha a merime to cim? Nejaky silnicoSUVOmetrem?

Odpovědět  |   | 
Antiradary BEL  |  15. 07. 2009 11:22

Komfortem a stabilitou i pri vyssich rychlostech!

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  16. 07. 2009 10:54

A ja s tim nesouhlasim

Odpovědět  |   | 
Radek Beneš  |  11. 08. 2009 17:24

ja s tim take nesouhlasim - kugu jsem poridil v kvetnu a je to skvele auto i na dalnici.. obzvlast na D1

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  14. 07. 2009 09:43

Nekdo si kupuje auto sam pro sebe, nebo pro dva lidi. A libi se jim to, tak si ho koupi. A v ramci toho, ze u nas maji rodiny auta i typu Polo, tak toto je pro rodinu naprosto dostatecne. Pravda, pokud kazdy tyden nekdo stehuje pul bytu, pak mu to bude male.

Odpovědět  |   | 
RS  |  14. 07. 2009 13:51

Pokud kazdy tyden nekdo stehuje pul bytu at si koupi Transita 4x4.

Odpovědět  |   | 
RS  |  14. 07. 2009 13:56

Troufam si tvrdit, ze jizdne Subaru nebude tak kvalitni jako Ford. Viz porovnani Focus a Impreza. A tohle ma podvozek z Focuse. Navic cena Kugy treba v DE nebo po sleve v CR u dealera Fordu bude taky trochu jina nez jen cenikova.

Odpovědět  |   | 
RS  |  14. 07. 2009 14:09

Ja si netroufam tvrdit, ja to vim naprosto jiste, ze jizdne Ford na Subaru nema ani v nejmensim. Ukazuje se to kdekoli. V beznem zivote, v testech, pri zavodech.

Odpovědět  |   | 
RS  |  14. 07. 2009 15:31

Ok ja vim jiste, ze v beznem zivote, v testech, pri zavodech rally. Vsude dostava Subaru na prdel od Fordu. Ty kopiraku RS. Dokonce ho pri trose stesti predhoni i jen oturbovana pro vetsinu asi podradna 305PS dvojkolka.

Jinak uroven soucasneho Subaru dokazuje odchod se svesenym ocasem z WRC, Subaru setri kde mohou, nemaji prachy ani na to zakladni a v produkcnich autech je porazi i Proton S2000. Byt fanda Subaru, tak brecim jako zelva nekde doma a vubec zde nevypiskuji u konkurence, ktera proda po celem svete tak 20x vice aut.

Proste krom symetrical 4x4 a naftoveho Boxera Subaru nema co nabydnou lepsiho, razeni kvedlacka jak u Peugeotu, "trochu" preposilovane rizeni s nulovou zpetnou vazbou, ktere predci i Fiat nebo Kia, hatback objeveny teprve po roce 2000 ;) nebo podvozek, ktery houpa jako u Citroenu hydropneumatickym perovanim, ktery by bez marketingove trakce 4x4 letel v prni zatacce jako namydlena koza.

A jak to tomu Solbergovi najednou bez Subaru od anglicke Prodrive jde, vit. Holt ten bezny zivot.

Odpovědět  |   | 
RS  |  14. 07. 2009 15:39

I ten moderni "Hatchback' od Subaru se moc nepovedl. Viz. praskajici zadni naprava.

Odpovědět  |   | 
smudliky  |  14. 07. 2009 16:31

Hosi, dejte si pozor, borite tady detske sny spouste skolaku, kteri zatim sedlaji jen to bburago, ale v 18 letech na sto pro pujdou do STIcka, protoze Subo je prece za ty penize lepsi volba...

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  14. 07. 2009 17:08

A ve finale je to jedno. Zda fanatik RS ci jiny fanatik STI placaji nesmysly na netu.

Odpovědět  |   | 
MArtin  |  14. 07. 2009 21:46

má to podvozek z focusu do terénu jasná volba to dá všem subarům, vw, vitarám, hyundaům ... na pr.del

Odpovědět  |   | 
Pete  |  14. 07. 2009 23:20

Naftovy boxer je podle vseho docela prusvich....

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  15. 07. 2009 12:36

To rozhodl kdo? Uzsi vedeni CSSD?

Odpovědět  |   | 
MArtin  |  16. 07. 2009 20:30

chceš přetěsnit vstřik? - motor ven
chceš vyměnit víc než 2 žhavící svíčky? - motor ven
chceš pošolíchat rozvody? - motor ven
...

zákazníku plať a plač, chtěls mít 20% hmotnosti motoru o 15cm níž, abys mohl všem vyprávět jak máš v 1,5tunovým autě nízko těžiště?

PS: všem konektorům a spojkám na hadicích to móóóóc prospívá...

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  17. 07. 2009 09:08

Aha, takze veci, ktere mne jako zakaznika nijak nezajimaji. Nikdy si nic z toho nebudu delat a co ma s tim za praci servis je mi jedno. Auto jim dovezu a pak si ho odvezu. Servisni ukony stoji stejne jako na jina auta v ramci segmentu, takze o co vam jde? Ale mozna jste z tech, co si preventivne kazdy den pretesni jeden vstrik a vymeni zhavici svicku.

A jinak jenom malou poznamku, ani pro jeden ze zminenych ukonu nemusi motor ven.

Odpovědět  |   | 
Dom  |  14. 07. 2009 20:43

Mám Forestera, jezdím v Impreze (nové 5dv) a měl jsem Focuse a teď poslední Mondeo. Podvozky Subaru jsou rozhodně horší, vše zachraňuje až plyn v zatáčce, ale netypický průjezd zatáčky s puštěným plynem nebo dokonce s bržděním zvládají všechny zmíněné Fordy znatelně líp jak uvedená Subaru.

Ovšem Kuga je děs děsnej, pan redaktor zapomněl zmínit posez jak v autobuse, pedály mačkáte v jakékoli pozici jako v autobuse zhora dolů, nekoli dopředu jako v normální káře nebo i S-MAXU/Galaxy.. Kuga mi spíš přijde odnož C-MAXu a C-MAX je znouze rádobycnost z Focuse.

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  14. 07. 2009 21:02

Na druhou stranu podvozek soucasne Imprezy funguje na ceskych silnicich daleko lepe. Neresim ty blbosti typu, zda auto projede zatackou 99 kmh nebo 98,7 kmh, coz resi vetsinou uhroviti pubosi, ale resim kazdodenni provoz, kdy se Impreza chova na silnici daleko lepe a funkcneji, nez jakykoli Ford.

Odpovědět  |   | 
Jan Smrkac  |  14. 07. 2009 21:19

No asi nemáme právo tady soudit auto v kterém sotva z nás kdo jel a pokud ano tak mu to nezávidím, ale určitě bych si to rád zkusil. Po mém celodenním testu většina vozů "změkne" Kdysi mi můj motorář řekl "já už vím o co vám jde ... vy chcete ten motor uštvat", párkrát se to opravdu povedlo než jsem pochopil, že auto musí mít dostatečnou výkonovou rezervu a fungovat po všech stránkách jenže na to abych se dopracoval k podobné nadupané mašině musel uběhnout řádný kus řidičské cesty a mám pocit, že jsem se vůbec nic nenaučil, pouze někde občas uberu plyn kde bych kdysi předtím dal plný Ale teď vážně k těm podvozkům - mohu srovnávat koráby jako mondeo nebo "sporťáky" jako focus a musím říct, že i ojetiny kupodivu fungují takže u funglovek by tomu nemělo být jinak než na výbornou, ale vše má své limity a chtít po dvoutunovém tanku, aby fungoval tak jak si přeje "uhrovatý puboš" s bmw, který projíždí zatáčku driftem to jsou zcela odlišné kapitoly. Každopádně co jsem slyšel od opravdu vyježděného závodníka ( pán v letech ), který má v civilu novou imprezu ( no ta co už nevypadá jako impreza ) tak si s ní paradoxně dovolí v naprosto reálném provozu tedy jak říká kolega v předchozím příspěvku "v každodenní situaci" říznout 90 stupňovou zatáčku zvanou vinglovku v kilku a vůbec se toho nebojí, protože ví, že to auto prostě funguje. A upřímně kdo si kupuje takové auta, aby jezdil 50 km/h a buchlal v ropě na pátý převodový stupeň při nájezdu do zatáčky ? Auto je stroj, který stál nemalé ( ať už to bylo kolik chtělo ) finance a bude za to prostě poslouchat nebo mu osobně domluvím! Ať už jste zastánci SUBARU nebo FORDU nebo třeba HOPLA máme doma OPLA ( neříkal jsem trabanta ? ) tak si to prostě užijte a turbaři - nezapomeňte zahřívat a vychladávat nebo dopadnete jako já ve 250 km/h na DE dálnici - turbo se vám rozstřelí a vrtulka proletí vejfukem )

Odpovědět  |   | 
MArtin  |  14. 07. 2009 21:47

kdo by to čet

Odpovědět  |   | 
Dom  |  15. 07. 2009 11:57

RO: jj souhlasím, Subaru podvozek je rozhodně horší co se možnosti projetí zatáčky týče a to o pořádný kus, jenže díky tomu 4x4 je vlastně nakonec lepší, pokud se jeho řidič naučí respektovat plyn v zatáčce, bude Subaru na 100% lepším společníkem.

Pro maminky, a 80% řidičů bude lepší podvozek i auto Ford, chová se očekávatelně, stejně jako "moje" předchozí auta, která jsem měl...

Ale i tak z provozu musím říct, že Focus II není tvrdší auto jak Impreza, jsou si dost podobné, jak to napsat, abyc nebyl za hňupa... Impreza bez 4x4 by bylo tragický auto a Focus je tak dobrý, že je jen o málo horší jak Impreza se 4x4, když s tím řidič aspoň základně umí jezdit.

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  15. 07. 2009 12:35

Ano, to ovsem plati do prvniho deste ci snehu...

Odpovědět  |   | 
Marek  |  16. 07. 2009 13:50

Po vyzkouseni obou aut, jsem si koupil Captivu, ktera mi nabidla vice mista, prijemnejsi jizdu jak po meste, dalnici tak i mensim terenu - na ten vetsi nikdy nevjedu.

V podstate Captiva je drazsi, ale v lepsi vybave jako kugu

Odpovědět  |   | 
Jan Smrkac  |  16. 07. 2009 22:50

Svého času platilo "hopla máme doma OPLA", jenže OPEL je neměcku považován za podřadnou značku, je na úrovni trabanta. Má to výhody - ani u nás se Oply nekradou, protože je prostě nikdo nechce Ale, že bych musel jít k Rumunům nebo do Avie to opravdu ne. Pánové žádná Korea ani Čína, ale opravdové Japonsko to je to co mě přesvědčí. Mám jako sekundární vozidlo na dobíjení po Praze starou IMPREZU COMBI a jediné co bych občas ocenil je vypínání 4x4, protože za sucha do pražských zácp je to o ničem to je jasné snad všem a možná bych příště volil verzi s AUTOMATEM, protože pořád kvaltovat s klackem je opravdu unavující. Slyšel jsem od jednoho dročkaře, že nejlepší aftamaty dělá MERCEDES, něco na tom asi bude. U FORDA jsem na automat neslyšel nikdy žádnou chválu ani hanobu tak těžko říct, ale lidi se ho bojí jako velkých obsahů ( což osobně nechápu ). Rozhodně však nebudu fanaticky obhajovat SUBARU jenom, protože kdysi vyhrálo nějaký závod a všichni se sklánějí před IMPREZOU jako před bohyní. Teď se jim nedaří a jde to s nimi od 10 k 5, ale ta poctivá práce , kterou při výrobě odváděli ( odvádějí ? ) se japoncům vzít nedá. To co jsem u škodovky měnil 2 x do roka tady prostě drží a drží a drží ... je to taková nuda nic neopravovat, nejezdit pořád do servisu a to to vůbec nešetřím tak mi řekněte čím to je ?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 62 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 46 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A
MFF Karlovy Vary 2019: Hlavní hvězda přijela k Grandhotelu Pupp autem za 5 milionů!

MFF Karlovy Vary 2019: Hlavní hvězda přijel…

I v letošním roce je automobilka BMW oficiálním partnerem filmového festivalu v Karlových Varech. Zjišťovali jsme, jakými vozy se budou prohánět ty největší hvězdy.

28.  6.  2019 | | 20 N/A