Test Ford Kuga 2,0 TDCI: trochu jiná liga

fahrer  |  10. 08. 2009 08:36

Líbí se mici moc. Jenom musím počkat až bude AT s jinou motorizací.

Odpovědět  |   | 
mclown  |  10. 08. 2009 08:56

mne to pripada ako opuchunty focus :( ale cena nieje zla

Odpovědět  |   | 
Martinus  |  10. 08. 2009 09:52

Podle mě je to prostě Focus s vyšší světlou výškou a trochu nafouklý do výšky. Nakonec je to postavené na platformě Focusu.

Nicméně Kuga se mi moc líbí a verze s pohonem 4 kol se zdá jako dobrý nápad. Jen si myslím, že je to vcelku velké a těžké auto, tudíž by možná přišel vhod motor 2,2 TDCi.

Odpovědět  |   | 
Tomm  |  10. 08. 2009 10:48

Vypadá opravdu dobře, ale po testovací jízdě musím konstatovat, že tak příšerně tvrdý podvozek je sice možná dobrý na kvalitní silnici, ale i v mírném náznaku terénu je neakceptovatelný. V tomto směru je třeba Tiguan a ještě lépe Yeti na tom pro uživatele podstatně příjemnější. Taky provedení ploch přístrojové desky v neurčitém světlém plastu působilo značně pouťově, ale to je hold už takový současný fordův styl... bohužel.

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  10. 08. 2009 11:03

Kuga je typicky silnicni SUV s nulovymi ambicemi jezdit mimo asfalt, takze je taky tak nastaveny.

Odpovědět  |   | 
Tomm  |  10. 08. 2009 13:40

Souhlas, přesně proto je to pro mě zcela zbytečné auto. Něco co se tváří jako do terénu (byť všichni víme co SUV zvládnou a co už ne), ale v praxi se s tím nedá jet ani po prašné silnici, protože někdo naladil podvozek značně masochisticky... Přitom by stačilo trochu změkčit a pak asi vyhodit komplet interiér a bylo by z toho skvostné auto.

Odpovědět  |   | 
Rasto  |  20. 01. 2011 19:54

Mam Ford Kuga a nieco som uz najazdil, ale ak chces auto do terenu kup si Toyoto LC alebo Nissan Patrol. Kuga nie je do terenu a je fajn, ze ma 4x4, pretoze som isiel na chatu a Skoda Octavia 4x4 ostala visiet na brusku a ja som ju pekne obehol este v hlbsom snehu a samozrejme som mu pomohol. Ale ked nechces a nepaci sa Ti, tak jazdi na com chces.Mne sa paci vela aut a nebudem kritizovat pokial nevlastnim

Odpovědět  |   | 
RS  |  10. 08. 2009 16:16

Ta tvoje "testovaci jizda" moc nekoresponduje s "Tužší pérování řidiči zajistí kontrolu nad vozem v jakékoli situaci, "ovšem na úkor komfortu to nejde.""

Tak ze tvoje nazory mame brat jak, jen jako strach ze stoupajicich prodeju Kugy na ukor podejce "domaciho" Tiguanu a Yetiho? Viz minuly prodejni mesic v CR.

Odpovědět  |   | 
Tomm  |  10. 08. 2009 16:36

Jdi se projet... Máš vlastní hlavu a tudiž i prostor pro názor. Tužší pérování rozhodně jde na úkor komfortu... Sám si všimneš, že horší podvozek v "terénu" budeš jen těžko hledat. Nevím proč bych měl mít strach o nějaké prodeje???

Odpovědět  |   | 
RS  |  10. 08. 2009 21:45

A ty by jsi se mel hlavne projet v poradnem off-roadu s tuhym ramem, aby jsi vedel jak ma vypadat poradne "perovani" do terenu, treba jako u Land Roveru. Ano totiz i v terenu jsou ty velke houpave naklony take na skodu jako na silnici, pruchodnost terenem moc mekky podvozek jeste zhorsuje, ale ty lepsi off-roady maji take tuzsi odpruzeni, jen navonene houpave SUV, ktere se chteji prevratit v prvnim vymolu, to maji tak jak rikas. A nedej boze aby jsi jim nalozil neco tezsiho na nejakou delsi vypravu do kufru, tak bricho budou tahat uz jen po zemi a uvaznou na prvni polni ceste.

Ano naladit podvozek s velkymi zdvihy (SUV, SAV nebo off-road) tak, aby byl dostatecne komfortni a pritom porad sportovni je umeni.

"Offroady" delal Ford v te dobe, kdyz u VW a Skody jeste ani nevedeli co je poradne osobni auto.

Na podobne platforme Fordu jako ma Kuga je i postaveny Land Rover Freelander.

Odpovědět  |   | 
Tomm  |  11. 08. 2009 10:41

První odstavec neřeším, lehce jsi uhnul od tématu... Pokud je pravda co píšeš dále o Fordu a VW, tak to Ford zřejmě řádně zachrápal, protože v tomto případě nastavení podvozku (Kuga/Tiguan) je VW jasně lepší... A na podobné platformě, no, od kdy je tuhost nastavení podvozku věcí platformy...???
Jinak se podívej tady:
http://magazin.auto.cz/testy/ford-kuga-2-5t-147-kw-vs-vw-tiguan-2-0-tsi-147-kw-powersuv.html

Odpovědět  |   | 
rockblock  |  11. 08. 2009 17:43

land rovrom by som sa neohanal, jeho hydraulika v podvozku je skor smutne znama. Ked si navrhoval poriadny offroad, mohol si si vybrat inych kandidatov...

Odpovědět  |   | 
kryton  |  10. 08. 2009 11:12

A to má být jako co?? i na normální focus si můžu dát 17ky

Odpovědět  |   | 
kryton  |  10. 08. 2009 19:36

Čekám, koukám že to opravíte a vy nic. Vím že vám na vaší pověsti moc nezáleží, ale alespoň nemusíte být za partu automobilových anaflabetů... právem

Odpovědět  |   | 
kryton  |  12. 08. 2009 07:00

Neodpruženou hmotou se rozumí: Disky, kotouče, třmeny, náboje kol, pneumatiky, tedy vše to co není odpružené, ale to asi místí odborníky nezajímá, důležitější je se do krve hádat že někomu smrdí nohy

Odpovědět  |   | 
rockblock  |  10. 08. 2009 12:31

mam Mondeo Ambiente, cize uplne najzakladnejsia vybava, ale Ford ma tu prijemnu vlastnost, ze elektroinstalaciu maju vsetky verzie rovnaku, cize mi stacilo kupit dve 5W ziarovky a jednoducho ich nahodit do existujucich objimiek a voila!, mam osvetlenie priestoru noh ako z vyssej vybavy. Zena mi bozkava nohy, lebo si tam uklada kabelku a ked sa v nej chce rypat, tak na to skratka vidi

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  10. 08. 2009 12:50

no vase zena bude poradne cune...

Odpovědět  |   | 
pan_hajzl  |  10. 08. 2009 12:57

a ty budeš pěkně vyhnilá prasopsí mrdka!

Odpovědět  |   | 
rockblock  |  10. 08. 2009 13:03

nespominam si, ze by som sa vas na nieco pytal, toboz nadaval vasej zene, preto nechapem vasu reakciu. Ak ste nieco nepochopili, tak sa pokojne opytajte, ja vam to rad vysvetlim, kde a ako nosi moja zena svoju kabalku, ked sedi na sedadle spolujazdca a preco tam potrebuje mat svetlo.

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  10. 08. 2009 13:07

taky si nevzpominam, ze bych se vas na neco ptal...

jinak narazel jsem na libani nohou ;)

Odpovědět  |   | 
rockblock  |  10. 08. 2009 13:16

vy ste si realne mysleli, ze mi moja zena bozkava nohy? Navyse teraz v lete? Asi si myslite, ze vacsina navstevnikov diskusnych for su anonymne prasata, co maju za zeny este vacsie prasata...

to bol preneseny vyznam slova, len som chcel napisat, ze to osvetlenie je prakticka vec a niekedy sa hodi.

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  10. 08. 2009 13:20

Hele a ja to chapu, ze to byla metafora, i kdyz v Uhrach je vsechno mozne

Odpovědět  |   | 
rockblock  |  10. 08. 2009 13:24

Aha, tak to potom bola snaha napisat nieco za kazdu cenu a za kazdu cenu byt vtipny.

Akurat sa cudujem, ze sem este pisete pod vlastnym menom. Onehda ste sa dusovali, ze s tym koncite a bude pisat vyhradne ako anonym. Nieco sa odvtedy zmenilo?

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  10. 08. 2009 13:29

ne, jenom sem si rikal, ze nejsem takovy anonymni ubozak, ktery se za sve jmeno stydi ;)

Odpovědět  |   | 
rockblock  |  10. 08. 2009 13:36

Aha, takze vlastne meno vam ma zabezpecit charakter. Uz to chapem. To je ako ked sa mi starsi clovek snazi nahovorit, ze on je slusnejsi, uz len preto, lebo je starsi...

Odpovědět  |   | 
mclown  |  10. 08. 2009 13:49

rockblock - krala kokotov Ondariska neries ...

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  10. 08. 2009 14:02

Hele vidim jak tu chodi nekteri s peti nicky. Dvema kazdemu nadavaji, dvema chvali ty prvni dva nicky, ze maji pravdu a paty je desny slusnak. Proste kdyz nekdo neni schopen diskutovat bez anonymity, je slaboch. Co s takovymi lidmi? nic, nestoji za to s nimi diskutovat na urovni.

Odpovědět  |   | 
rockblock  |  10. 08. 2009 14:18

so mnou dnes diskutujes celkom dlho, nato ze som anonym. ;)

Ja sa nehram v debatach na psychologa a uz vobec neriesim, kto ma kolko nickov. Je to jeho problem. Co rozhoduje je to, ako dotycny diskutuje, co napise. Rovnako ako nic neznamena, ze niekto ma titul pred menom za menom, este nemusi nic znamenat. Takze neriesim ani titul a ani meno. Ak ti niekto chce vynadat, tak ti vynada s menom alebo nickom, takze je to uplne jedno. Uplne jedno sa s tym vobec zaoberat, kto pod cim pise.

Pozri, toto je obycajna tema o autach, nie vedecka konferencia, kde sa musi kazdy ucastnik predstavit. Povedz mi napriklad, co spravis s informaciou ze napriklad Jozko Mrkvicka je hovadao a nadava? Pojdes si ho najst podla mena, povies to jeho zamestanavatelovi? Asi ne. Ak chces niekoho dat do ignore listu, tak to spravis rovnako s nickom, ako s realnym menom. Ak si ale niekto spravi novy nick, tak s tym nic nespravis. Tak naco ti je informacia, ci pouziva meno alebo nie. Aj to skutocne meno moze byt nakoniec rovnako vymyslene, ako nick, takze pokial sa na internet nebudes prihlasovat odtlackom prsta, dovtedy je debata na temu nick uplne o nicom. Za svoje spravanie sa nemusim hanbit, ani necitim potrebu niekomu bezdovodne nadavat, toto su veci, ktore podla mna nemaju nic spolocne s tym, ci som rockblock alebo hotentot.

Odpovědět  |   | 
devil666  |  10. 08. 2009 14:22

rockblock: Proč marníš svůj čas tím, že se snažíš diskutovat se zakomplexovaným ubožákem jako je RO?

Odpovědět  |   | 
rockblock  |  10. 08. 2009 14:23

a teba sa niekto pytal?

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  10. 08. 2009 14:29

rock: no vidite a vse zacalo tim, ze tvoje zena ti liba upocene a spinave nohy v aute

Odpovědět  |   | 
devil666  |  10. 08. 2009 14:19

Diskuze na úrovni? S Ondrášíkem?

Odpovědět  |   | 
Judas Priest  |  10. 08. 2009 15:12

že zrovna ty máš co říkat

Odpovědět  |   | 
Svatopluk Velkomoravsky  |  11. 08. 2009 01:02

Ked ten boh vtedy zakopol o tie tartry s tym vrecom kokotov fakt ich to vyhodilo az nad Radekovym bydliskom....

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  11. 08. 2009 07:56

tartry je co? Radekovy to sklonujete jake jmeno?

Odpovědět  |   | 
jožo z Uher  |  11. 08. 2009 10:00

Bodaj by ťa bocian pojebal ty .... (dosaďte dle libovůle)

To je zase jednou konstruktivní debata

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  11. 08. 2009 10:26

ja bych tam dosadil co jineho, nez "ko-kot"

Odpovědět  |   | 
Meotar  |  11. 08. 2009 20:37

To si sa tam dosadil uplne spravne ko-ko-te

Odpovědět  |   | 
Meotar  |  11. 08. 2009 20:43

To su Tatry ked tam ko-ko-t Radek nechal po sebe bordel a vyrezal to R navyse na strome... Radekovi sa sklonuje tak ako vy sklonujete slovenske Peter-Peterovi...Alebo idem do Ruzomberoku....Uz vis voe?

Odpovědět  |   | 
Paegas  |  10. 08. 2009 14:21

No vidíš a zrovna ty by ses stydět měl. Pokud se někdo nestydí za výroky jako máš ty a ještě to hrdě prohlašuje, pak je asi dost špatně vychován či je to prostě hlupák..

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  10. 08. 2009 14:28

vychova je dobra, to ja jsem se nepovedl

Odpovědět  |   | 
Paegas  |  10. 08. 2009 14:29

V tom případě jsem rád, že vás není víc..

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  10. 08. 2009 14:40

jak neni? jste jako ja, jenom si tu hrajete na slusnaka. Jak typicka falesna poza...

Odpovědět  |   | 
Paegas  |  10. 08. 2009 14:43

No když myslíte podle dvou příspěvků. Zkuste si někdy hrát na slušnáka vy a nebudete pak otravovat ostatní lidi..

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  10. 08. 2009 14:48

Hele zapojil jste se do diskuse dvou lidi, do ktere vam s prominutim nic nebylo a pak tu brecite, jak otravuji jine lidi. Proste kdybyste se nevtiral tam, kde jste nebyl zvan, nic se nedelo. Mohl jste si precist clanek a mohl jste muj rozhovor s nekym jinym ingorovat. Jenze to jste neudelala a misto toho tady moralizujete.

Ja mam mozna ostrejsi jazyk, ale na druhou stranu vy jste buran, co se vmisi do rozhovoru cizich lidi, zacne tam moralizovat a pritom mu po tom nic neni.

Takze si to preberte sam kdo je a neni slusny.

Odpovědět  |   | 
Paegas  |  10. 08. 2009 15:33

NIKDO nezval tebe do nějakého rozhovoru, stejně jako mě. Nebo si snad myslíš, že jsou lidé rádi za tvé hloupé komentáře a že jsi dokonce žádaný? A rozhodně nebrečím, pokud ve mě vyvolá někdo jako ty nějakou reakci, pak je to potřeba zvracet, lítost a opovržení. Protože nemám čas tu celý den provokovat jako ty, musím se rozloučit. Pokud si děláš jen prdel, zamysli se, zda je to nejlepší způsob jak ztratit čas. Pokud to vše myslíš vážně, je to s tebou zlé, přesto zde nevidím důvod proč bys měl otravovat svojí hloupostí ostatní. Sbohem..

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  10. 08. 2009 15:43

tak se měj a někdy se zase stav.

Odpovědět  |   | 
Reakce pod tímto příspěvkem se již nevětví
nobody  |  12. 08. 2009 09:49

Tak ja sa nezapájam do vašej (neboj nevykám ti, je to množné číslo) diskusie. Len vyjadrujem svoj osobný názor. A nie som buran, len mám ostrejší jazyk, ako si sa sám ohodnotil. Takže ty si obyčajný ko_ko_t, ktorý nepozná slušné správanie a osočuje ženu niekoho iného, napriek tomu, že vie, že to bolo iba metafora. Takže vetu "no vase zena bude poradne cune..." ste si mohli odpustiť.

Odpovědět  |   | 
pan_hajzl  |  10. 08. 2009 13:23

nic si z toho nedělejte, Ondrášík je místní tykev, to ignorujte s normálním člověkem to nemá nic společného

Odpovědět  |   | 
RS  |  10. 08. 2009 16:36

Existuje vec jako ban IP.

Odpovědět  |   | 
mclown  |  10. 08. 2009 23:47

existujde vec ako dynamicka IP

Odpovědět  |   | 
Vestor  |  11. 08. 2009 11:55

Uživatel Ondrášík je ve skutečnosti jenom špatně naprogramovaný BOT, který má za úkol prudit v diskuzích a zvyšovat tak příjmy z reklam. Doporučuju ignorovat.

Odpovědět  |   | 
cclass  |  11. 08. 2009 07:48

Môžem sa spýatť, kde si napojil tie žiarovky ? Boli tam na ne už objímky ?

Odpovědět  |   | 
rockblock  |  11. 08. 2009 17:47

ked si lahnes pod palubovku, tak by si tie objimky mal vidiet. Tusim to takto robili od faceliftu predposlednej generacie, teda od rocniku 2004. Svagor mal rocnik 2003 vo vybave Trend (gulate hmlovky, vnorena mriezka chladica), on tam tie objimky este nemal. Ja uz hej, komplet, len dat ziarovky a vybavene.

Odpovědět  |   | 
devil666  |  10. 08. 2009 14:30

Jak jsem si přečetl test, tak musím konstatovat, že ačkoliv rozhodně nejsem příznivec SUV do tohodle bych možná i šel. Hlavně kvůli jízdním vlastnostem, který bych byl asi schopen akceptovat, pokud se to chová na silnici skutečně jako osobní auto. Prostě Ford asi podvozky opravdu umí.

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  10. 08. 2009 14:49

No jako osobni auto se to urcite nechova, tedy leda jako Logan. Nicmene mezi kompaktnimi SUV je to jedno z nejpovedenejsich SUV z pohledu silnice. Je to nejaco jako CX7...

Odpovědět  |   | 
RS  |  10. 08. 2009 21:40

Delas jak by jsi v te Kuge uz nekdy jel, ale co jsem slysel, tak mas u FMC zakaz na vsechny Fordy.

Jedno z nejpovedenejsich? Ne, spravne "nejpovedenejsi", tak se to neboj rici, maximalne nedostanes v praci premie.

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  11. 08. 2009 07:58

Ano, mam takovy desny zakaz, ze za posledni 2 mesice sem od nich mel 3 auta vc. Kugy na tyden.

Jinak veru neni to spatne auto, na spicku stale straci, je naprosto zbytecne, predrazene, ale globalne po nemysleni na tu cenu a urcite nesmysly velmi povedene.

Jinak uz bys za tu dobu mohl vedet, ze uz vice jak rok nepisu, takze si tu muzu rikat co chci a o cem chci ;)

Odpovědět  |   | 
petr  |  11. 08. 2009 10:03

Podle kritiky výše ta auta byla asi za trest

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  11. 08. 2009 10:10

Ta kritika je vice mene z duvodu nas-rani nekterych zdejsich. Jinak ja mam Fordy rad. Dokonce sem si i dva koupil. Jedno nove Mondeo a jeden jety Focus. Nutno rici, ze Mondeo sem po 10tkm prodal, protoze za tu dobu stihlo odejit pul auta, servis zoufaly, zastoupeni jeste horsi. Focus dojel na peci predchoziho majitele, takze to hodnotit nebudu. Ale nezanevrel jsem na Fordy proc bych mel, dobra tuctova auta ;)

Odpovědět  |   | 
:-)  |  11. 08. 2009 20:49

Ford je auto? Pred 10timi rokmy mozno,...

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  11. 08. 2009 21:11

No pred deseti roky se sra-ly furt, ted se se-rou o kapku mene

Odpovědět  |   | 
Jyrka von Volkshaus  |  10. 08. 2009 15:11

Vypadá to jako naprcaný Focus a navíc se mezi odbornou veřejností často říká, že tam Fordem a zpátky vlakem

Odpovědět  |   | 
devil666  |  10. 08. 2009 15:46

Toto debilní heslo se neříká mezi odbornou veřejností, ale většinou mezi přiblblými zaslepenými příznivci značek koncernu VW - Škoda.

Odpovědět  |   | 
RS  |  10. 08. 2009 16:33

Trefne, kde je treba v TUV 2009 Focus, kde je treba takova v Cesku porad uctivana Octavie. Tak takova hesla by mela mit ve znaku maximalne tak Skoda, Renault nebo Kia, mozna i VW. Vsichni jsou totiz vetsinou v TUV za Fordem, Mazdou a Toyotou. A nejen v TUV, v podstate vsude pokud jde o spolehlivost, spokojenost nebo navstevy servisu. ADAC, Dekra, J.D. Power atd.

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  10. 08. 2009 16:50

V TUV nebo nedej boze v ADAC jde o spolehlivost? No to jsou mi novinky..

Odpovědět  |   | 
RS  |  10. 08. 2009 21:38

A ne? Logicky auto, ktere prijede na STK a nema zadnou zavadu, bud je to protoze je dobre servisovane a tedy pripravene dobre na STK a nebo servis v te chvili nepotrebuje, protoze proste nema zadnou zavadu. Podobne u odtahu.

Tak se spolehlivosti ma spolecneho dost, i kdyz chapu, ze zpochybnovat se to da, ale jako celek to ma hodnotu. Ne ze nema. A urcite vetsi nez tvuj "jeden" nazor.

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  11. 08. 2009 08:00

No kdyz auto bude porad pokazene, ale tesne pred STK necham vsechno opravit, znamena to, ze pak je to auto spolehlive, protoze do TUV nezapise zadnou zavadu? Ne, TUV je pouze statistika toho, jak lidi auto pripravi na STK. Navic i za spatne vybavenou lekarnicku zapisou do TUV zaznam. Nebo kdyz ti nesviti jedna zarovka, coz neni zavada, ale spatna starost majitele. Takze TUV je spise o tom, jak lidi pripravi auto na STK ne o tom, jak je co spolehlive.

ADAC je jeste vetsi nesmysl, protoze zapominas, ze ADAC zastupuje jenom vybrane znacky a prodejce. Takze pokud ADAC nejakou automobilku temer nezastupuje, je logicke ze se v jejich statistice temer neobjevi a ty mas pak orgac, ze tam neni tvoje auto uvedene a je proto neskutecne dokonale.

Takze naopak, muj nazor ma daleko vetsi vyznam a vahu.

Odpovědět  |   | 
Protektor  |  11. 08. 2009 20:45

Radek robi vlastne crash testy! Tak tym verte. Podla toho ako pise ich ma stovky za sebou. Vsetko bez prilby a na plne gule.....

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  11. 08. 2009 21:11

ale furt neni madar

Odpovědět  |   | 
George  |  10. 08. 2009 18:42

100%

Odpovědět  |   | 
George  |  10. 08. 2009 18:48

Naprosto z tebou souhlasim , ze zaslepeni zastanci traktorovych motoru nedokazou byt objektivni a nepripusti , ze by snad napr.focus mohl byt lepsi nez oktavka.Ve skutecnoti tomu tak ovsem je .....

Odpovědět  |   | 
Jyrka von Volkshaus  |  10. 08. 2009 19:33

Možná je to mimo Tvoje chápání, ale Volkshaus (viz můj podpis) není výrobce automobilů

Odpovědět  |   | 
RS  |  10. 08. 2009 21:52

Radeji mlc ty Volkswagenwerku.

Odpovědět  |   | 
Jyrka von Volkshaus  |  10. 08. 2009 22:12

Typická reakce fordifkáře = pokud se někdo otře o jejich modlu, tak je okamžitě označen za příznivce Das Auta

Odpovědět  |   | 
SK Romanecko  |  11. 08. 2009 00:06

Chcel by som sa autora opytat ako by z jeho pohladu dopadlo porovnanie medzi tymito dvoma vozmi - neviem sa rozhodnut a kazda rada dobra. Dakujem

Odpovědět  |   | 
Progeneric  |  11. 08. 2009 01:07

Predaj ten Outlander a kup si poriadny Nissan

Odpovědět  |   | 
blb  |  11. 08. 2009 01:26

Hnissan az nakonec

Odpovědět  |   | 
petr  |  11. 08. 2009 10:05

V současnosti mají kvalitní Nissany na autě nápis Infinity Jinak ty poloRenaulty už nejsou nic moc

Odpovědět  |   | 
Pleometar  |  11. 08. 2009 20:36

A ktoreho mas / mal si?
Mitsubishi je najhorsia japonska znacka aut na trhu.....
Ten Outlander je skladacka vsetkych moznych sraciek japonske je tam nic

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  11. 08. 2009 20:42

nic? az na motory, prevodovky, pohon tam opravud nic japonskeho neni

Odpovědět  |   | 
Protektor  |  11. 08. 2009 20:46

Motor v outlander japonsky? TY si das nahovorit naozaj vsetko.......

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  11. 08. 2009 21:11

Tak ok, ktery z benzinovych motoru neni japonsky?

Odpovědět  |   | 
:-(  |  11. 08. 2009 20:51

ano patrol je uplne na picu offroad cely je francuzsky

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  11. 08. 2009 10:28

No pokud je termínem "odborná veřejnost" myšlena početná skupina pitomců s ksichtem plným beďarů, kteří tyto své "vědomosti" čerpají slintajíc nad rovněž "odbornými" periodiky typu Speed či Svět motorů schovanými pod školními lavicemi a myslí si že sežrali Šalmounovo h***o, tak to asi bude pravda.

Odpovědět  |   | 
qpal  |  11. 08. 2009 11:50

Kazdy prece zacina zaverem, aby vedel jestli to ma cenu, ne?

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  12. 08. 2009 14:45

Mne by jenom zajimalo, jak autor moznal na voze funkci Overboost. V papirech o teorii si ji samozrejme prectu, ale jak ji opravdu pozna za jizdy? Ja mam treti naftu od Forda, momentalne 2.2 TDCi 175 koni, ale Overboost jsem nikdy nepostrehl, ze by se nekde kratkodobe melo neco dit.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 62 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 46 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A
MFF Karlovy Vary 2019: Hlavní hvězda přijela k Grandhotelu Pupp autem za 5 milionů!

MFF Karlovy Vary 2019: Hlavní hvězda přijel…

I v letošním roce je automobilka BMW oficiálním partnerem filmového festivalu v Karlových Varech. Zjišťovali jsme, jakými vozy se budou prohánět ty největší hvězdy.

28.  6.  2019 | | 20 N/A