A ještě poznámka k ukazteli rozdělení hnacích momentů na kolech. Pokud opravdu udával na rozbahněném poli poměr přesně 25:25:25:25, byl nejspíše vadný. Je velmi nepravděpodobné, že by v terénu měla všechna čtyři kola naprosto stejnou adhezi a trakci. Není to prakticky možné už kvůli nerovnostem terénu, dynamickému rozložení váhy na jednotlivá kola, nerovnoměrnému součiniteli tření apod.
No to bude tím, že neměří zadní a přední diferenciál, ale jen sepnutí mezinápravové spojky.A ta dozadu rozhodně nepošle 100% TM, jak je v článku chybně uvedeno, protože neumí odpojit přední nápravu. Asi mělo jít o výkon, ale pochybuju, že umí Kuga protáčet pouze obě zadní kola... spíš vždy jedno z předních a nějaké zadní...
Moik: v článku je to uvedeno správně, 100% dozadu platí v případě že předek nemá vůbec žádnou trakci (např. krátkodobě jedno přední kolo ve vzduchu apod. nebo velmi hladký podklad pod přední nápravou, což má prakticky charakter odpojeného předku)Ale s tím měřením souhlas, bude to spíše takové šidítko na hraní
No spíš by chtělo vidět to konkrétní místo, kde se tento poměr měl ukázat. Protože možné to určitě je, ale jek tomu několik "ale". Souhlasím, že to však bude hodně ojedinělý údaj.
Spojka v "Ocelové lázni", to bude nejaká nová fičúra, alebo skôr preklep...
U paramterů motoru 1.6 EcoBoost na první straně je chyba. Není možné, aby 150 PS motor měl moment 240 Nm v rozsahu od 1600 do 5000 ot./min.
Máte pravdu, u 150 k verze je to 1600-4000. Děkuji za upozornění.
Presne takto to malo vyzerat odzaciatku. Celkom fesna kara.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.