Test Ford Kuga 2.0 TDCi 103 kW PowerShift 4x4:Bratranec z USA

8 komentářů

Vana666
24. února • 9:57

A ještě poznámka k ukazteli rozdělení hnacích momentů na kolech. Pokud opravdu udával na rozbahněném poli poměr přesně 25:25:25:25, byl nejspíše vadný. Je velmi nepravděpodobné, že by v terénu měla všechna čtyři kola naprosto stejnou adhezi a trakci. Není to prakticky možné už kvůli nerovnostem terénu, dynamickému rozložení váhy na jednotlivá kola, nerovnoměrnému součiniteli tření apod.

Moik
25. února • 21:12

No to bude tím, že neměří zadní a přední diferenciál, ale jen sepnutí mezinápravové spojky.A ta dozadu rozhodně nepošle 100% TM, jak je v článku chybně uvedeno, protože neumí odpojit přední nápravu. Asi mělo jít o výkon, ale pochybuju, že umí Kuga protáčet pouze obě zadní kola... spíš vždy jedno z předních a nějaké zadní...

Vana666
26. února • 0:46

Moik: v článku je to uvedeno správně, 100% dozadu platí v případě že předek nemá vůbec žádnou trakci (např. krátkodobě jedno přední kolo ve vzduchu apod. nebo velmi hladký podklad pod přední nápravou, což má prakticky charakter odpojeného předku)Ale s tím měřením souhlas, bude to spíše takové šidítko na hraní

A7Gkiller
24. února • 14:05

No spíš by chtělo vidět to konkrétní místo, kde se tento poměr měl ukázat. Protože možné to určitě je, ale jek tomu několik "ale". Souhlasím, že to však bude hodně ojedinělý údaj.

mikaro
24. února • 8:46

Spojka v "Ocelové lázni", to bude nejaká nová fičúra, alebo skôr preklep...

Vana666
24. února • 8:41

U paramterů motoru 1.6 EcoBoost na první straně je chyba. Není možné, aby 150 PS motor měl moment 240 Nm v rozsahu od 1600 do 5000 ot./min.

Jiří Červenka
24. února • 8:50 • šéfredaktor AutoRevue.cz

Máte pravdu, u 150 k verze je to 1600-4000. Děkuji za upozornění.

Antiautomat
24. února • 8:29

Presne takto to malo vyzerat odzaciatku. Celkom fesna kara.

Doporučujeme

Články odjinud