Test Ford Galaxy 2,0 TDCi: panský dostavník

sid  |  03. 12. 2010 08:42

Hmm fordí styl se mi fakt líbí...

Odpovědět  |   | 
x12345678  |  03. 12. 2010 15:57

To ano, ale tím to u Galaxy/S-Max končí. Nepříjemný zvuk motoru, ne nadměrně hlučný, ale frekvenčně nepříjemný značně otravuje, zoufalý rejd komplikuje manévrování a zmatečný palubní počítač se taky nepovedl. K tomu nepřesná kvedlačka řazení a ...a..., ale jinak to jsou bezvadná auta.

Odpovědět  |   | 
janseb  |  18. 12. 2010 02:33

No - jezdím v S-Maxu už asi rok a toho, co tu píšete jsem si tedy nevšiml. Souhlasit bych snad mohl jen s tím, že ovládání palubního počítače je trochu složitější ...

Odpovědět  |   | 
Katerinak  |  03. 12. 2010 20:32

Trochu taky "Galoše" pochválím
Pořídili jsme si ho před cca 2 měsíci pro 5ti členou rodinku a je naprosto supr.
V akci jsme ho kupovali s automatickou převodovkou zdarma a je to neuvěřitelný komfort svezení. Jo, a kočárek do kufru nemusíme skládat vleze se tam celý.. Vřele doporučujeme, pro rodinky je úúúžasný

Odpovědět  |   | 
mařas  |  03. 12. 2010 11:06

Supr kára pro rodinu.
Vzhled je prostě ford,je to krásný,ale Focus,Mondeo,C-Max,S-Max i Galaxy všechno je to na jedno brdo,akorát od nejmenšího po největší,chybí originalita....
Motory snad spolehlivé ale údajně podvozky na hov..,ne co se týče jízdních vlastností,ale kvality použitých materiálů(hlavně šrouby na brzdičích,nápravách atd.).
Dlouhý rozhovor s mechanikem z Fordu mě odradil od koupě S-maxe i Galaxy.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  03. 12. 2010 11:43

to mařas: A co jsi si pořídil? Jinak čím konkrétně tě ten mechanik odradil?

Odpovědět  |   | 
Dobesch  |  03. 12. 2010 12:36

No mam Galyxy III (2007) dotazenou z Nemecka a teda nevim co mechanici od Forda muzou rikat. Galaxka ma najeto kolem 200 000 km a nic takoveho nepozoruju - naposled sem se byl podivat na spodek 27.11.. Navic o odbornosti machaniku od Forda svedci i fakt, ze kdyz sem pred rokem nechaval delat rozvody (200 000 nebo 10let) trosku nevericne koukali a byli cely nesvi - mimo zaznam mi pak jeden rekl, ze at se nedivim, ze to bude prvni motor tohohle typu na kterym budou delat rozvody, ze v Cechach se tolik nejezdi a tak to este nikdo nepotreboval.
Jinak to auto je skutecne trosku jinde od toho na co je bezny clovek zvykly -a za sebo mohu rici ze nastupovat nahodu do kresla a ne se soukat dolu pod volant je hodne navykova zalezitost

Odpovědět  |   | 
Charouz, Praha  |  03. 12. 2010 12:38

Všechno co čekáš že vydrží je poddimenzovaný konstrukčně i materiálově, koroze kovů a křehnutí plastů, zatékání i do nemožných míst, fatální mechanické závady atd. mám pokračovat?

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  03. 12. 2010 13:05

to Charouz, Praha: No, pokračovat klidně můžeš, mně je to fuk Já Forda měl a to, co popisuješ, neznám. Jednou ročně jsem se o něho řádně postaral formou kvalitní servisní prohlídky a zbytek peněz jsem rval jen do benzínu. Mám spoustu přátel co měli nebo mají Forda a problémy veškerý žádný. Jak starých aut se to, co popisuješ, týká?

Odpovědět  |   | 
Saj  |  03. 12. 2010 14:46

Je pravda ze starsi fordy hnijou.Vetsia mondeí rv 2002 a výš mají okvetlé blatníky nebo kufr...třeba trochu, ale přece...

Odpovědět  |   | 
Jenyk  |  04. 12. 2010 20:39

Není pravda. A že mi jich projde rukama docela dost.

Odpovědět  |   | 
Saj  |  06. 12. 2010 11:39

No tak se běž podívat někam do bazáče a prohlídni si je...

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  06. 12. 2010 16:13

...v bazaci jsou vetsinou bouracky...to miva docela zasadni vliv

Odpovědět  |   | 
mařas  |  03. 12. 2010 23:11

Přesně tak poddimenzovanej materiál ,to je to slovo.
U mě nadával především na šrouby na podvozku (prej je to hrozný bláto) a povolit to na dvouletym autě je skoro nesmysl,ale prej je toho víc).
Pokud bude auto v záruce tak bych nic neřešil,ale před koncem rychle prodat.

Odpovědět  |   | 
luke čť  |  19. 02. 2020 19:27

ty chces povedat ze existuje auto alebo diely ktore nehdzaveju ? sa zobud kamarade kazde auto ti zhnije a galaxy je super vozidlo kup si maserati,ferari to ti nezhnije?ved stoji 20melounu ze ? ale u teba nezhnije lebo si rad ze mas kolo a trepes tu o autach jak keby ta malo prezit

Odpovědět  |   | 
mařas  |  03. 12. 2010 23:18

Rozhodl sem se částečně uskromnit své požadavky na velikost auta a rozhodl sem se pro Hondu Accord tourer 2.2 I-CTDI cca.2005-06,není to "autobus",ale je taky celkem praktická...

www.autorevue.cz ...

Japonce sem doma ještě neměl,ale majitelé to celkem chválí tak uvidíme.

Odpovědět  |   | 
Žížala  |  03. 12. 2010 12:30

Zrovna se rozhoduji mezi S-maxem a Galaxy. Taky by mě zajímalo pár informací kvůli kterým tě odradil od koupě těchto vozů. Trochu se rozepiš :o) Díky

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  03. 12. 2010 13:10

Ja mam S-Max uz viac ako rok (140k diesel+automat), zatial funguje vsetko velmi dobre, tiez som som cital vselijake recenzie ludi na whatcar.co.uk a 90% toto auto miluje a 10% kvoli nejakym technickym problemom nenavidi, vela ludi sa ale stazovalo na 2.2d motor, cize nie ten co ma vacsina pod kapotou. Veci ktore trosku vadia mne su: male gombiky (knofliky) na radiu a nie uplne "user-friendly" palubova doska, myslim ze dva hlavne gombiky (zapnutie radia a zapnutie klimy) by mali byt vyraznejsie (ci uz oznacene, alebo inak usporiadane) dost sa mi to mili, lebo druhe auto mam C-Max a tie gombiky su uplne inde. Inak mi na tomto aute nevadi vobec nic, vsetko je velmi dobre, co by som vsak prijal ako plus je 4x4, elektricky volant na pamat a mozno keby sa ten 2.2diesel (ale uz opraveny) dodaval s automatom, Galaxy by mohol mat bocne dvere posuvne ako Sharan (lepsie by sa asi davali deti do auta a tak) potom uz by podla mna dvojica S-Max/Galaxy bola uplne neprekonatelna.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  03. 12. 2010 20:18

ehmmm, jenže pak už by to byl Sharan....

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  03. 12. 2010 13:28

to Žížala: Jestli uvažuješ nad funglovkou, tak výrobce neřeš. Líbí se ti víc S-MAX? Kup ho. Líbí se ti víc Galaxy? Kup ho. Chybu neuděláš ani s jedním. Otec má doma 10tým rokem francouze, konkrétně Xsaru, a kolik si myslíš, že řešil za tu dobu závad? Žádnou a je max. spokojen. Brácha má Megana a situace je totožná, max. spokojenost. Jakou image mají francouzská auta na internetových fórech víme všichni. Kdyby jsme se podle toho měli řídit, tak si nekoupí nikdo nic.

Odpovědět  |   | 
Žížala  |  03. 12. 2010 14:10

Nad funglovkou neuvažui. Koukám tak po 2-leté "ojetině". Líbí se mi oba, s-max designem, Galaxy prostorem.
Favoritem je 2.0TDCi, ale jak už bylo někde napsané, ten říká to a druhý zase ono. A pak se v tom vyznej :o))

Díky za názory

Odpovědět  |   | 
Michal  |  03. 12. 2010 13:32

Jo, jo. Ty udajne problemy me taky zajimaji. Mam S-Max (2007, benzin 2,5 turbo), ujeto nejakych 65'000 km a jediny problem dosud byla porucha cerpadla posilovace rizeni - opraveno v zaruce. Pred tim jsem najezdil 220'000 (benzil, 2l) s fokusem a problemy jsem nemel zadne, jeste sem ho dokazal vcelku dobre prodat.

Jinak mi je osobne S-Max sympatictejsi nez Galaxy. Galaxy je uz tak trochu autobus, s S-Maxem se da jezdit "sportovne" - obzvlast kdyz se do toho soupne ten spravnej motor .

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  03. 12. 2010 14:17

Takze ti neco ne zrovna maleho odeslo uz pred 65k km a prijde ti to OK? U auta za skoro mega?

Odpovědět  |   | 
Žížala  |  03. 12. 2010 14:36

Co třeba vstřiky, filtr tuuhých částic atd. Většinou tomu dávají tak okolo 150tis. ? Opravy jsou potom za "raketu".

Odpovědět  |   | 
Maxík  |  03. 12. 2010 16:38

Ahoj taky se přidám .... měl jsem Audi A4 ,9 let,max.spokojenost.Ted mám S-Maxe 2.0TDci 4letého.Mám ho půl roku.Když budu srovnávat německou kvalitu z amerikou,hodně se amíci polepšily a z mého pohledu je to auto super.Na co jsem byl zvyklí před tím mám i ted a ještě lepší.Auto sedí,je svižný ma velký prostor (mám rodinu) a hlavně neskřípe a nikde nic neklepeŘešil jsem akorát zatím jednu závadu tlumič najel jsem do velké díry a orig.díl od forda byl lacenější,jak druhovýroba na audi-takže taky spokojenost.Je jasný že audi je propracovanější v detailech jako ve výměně žárovky v jakym koliv světle než ford,ale všechno se dá skousnout,když se perfektně a hlavně pohodlně svezu.Celá moje rodina je spokojena a okolí začíná též uvažovat o koupi forda a odejít od koncernu VW.Na každym je jak se k tomu postaví.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  03. 12. 2010 20:22

Gakaxy i S-Max mají ovšem od minulého měsíce jeden velký problém..... jmenuje se Sharan/Alhambra, po čtyřech tučných letech fordu nastane doba půstu.

Odpovědět  |   | 
Pepis  |  03. 12. 2010 21:24

Ale jdi, ty kecko:
www.autoexpress.co.uk ...

Odpovědět  |   | 
Dobesch  |  03. 12. 2010 23:11

Jasne maji desivou konkurenci v podobe Sharanu 1.4 TSi -- sen kazdeho ceskeho sofera - hlavne ze to ma levny povinny ruceni . Osobne si myslim ze kdo mel Forda sahne zase po Fordu a kdo mel VW sahne po VW -- a nebo po tom, co se mu bude libit vic (pripadne po tom, na co mu bude fungovat jeho diagnosticky kabel ) ale tihle lide - rok vyroby do roku 2005 nebudou koukat po novince

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  05. 12. 2010 13:45

Děsivou nikoli, ale modernější, dotaženější a vybavenou tím, co ford nenabízí. Tedy například 4x4 a schopností otočit se na běžné ulici bez nutnosti 4x cuknout tam a zpátky. Rejd u s-maxu je fakt tragický.......

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  05. 12. 2010 17:32

No, udělal jsem si menší srovnávačku a vypadá to zajímavě.

Ford S-MAX - 2.0 107 kW - výbava Trend = 610.000,-
VW Touran - 1.4T 103 kW - výbava Comfortline = 555.000,- !!

Ford S-MAX - 2.0 TDCi 103 kW - výbava Trend = 720.000,-
VW Touran - 2.0 TDi 103 kW - výbava Comfotline = 630.000,- !!

Ford Galaxy - 2.0 107 kW - výbava Trend = 660.000,-
VW Sharan - 1.4T 110 kW - výbava Trendline = 660.000,-

Ford Galaxy - 2.0 TDCi 103 kW - výbava Trend = 770.000,-
VW Sharan - 2.0 TDi 103 kW - výbava Trendline = 765.000,-

Odpovědět  |   | 
janseb  |  19. 12. 2010 09:55

Podle téhle logiky je Fabie lepší auto, než Ferrari, protože se taky snáz otočí na silnic bez couvání.

Odpovědět  |   | 
janseb  |  20. 12. 2010 14:47

Vůbec bych se nebál! Koncernisti si stejně Galaxy nekupovali a je spousta lidí, co by si VW koupili až jako poslední auto na světě. Takže přesun zákazníků bych nečekal. A jestli to navíc budou pořád dělat ty matláci někde v Portugalsku, tak bude Sharan soupeřit tak s Kiou Carnival.

Odpovědět  |   | 
Martin  |  05. 12. 2010 20:50

Mám S-Max, podle velkého techničáku je vyroben v Německu v továrně Peugot/Citroen/Ford ... Zajímavé. Jinak auto super pro pětičlenou rodinu, do kufru netřeba věci skládat Už ho jezdím skoro rok, jízdní vlasntosti super. Snad jen, že první půl roku to auto nechtělo startovat, takže bylo víc v servisu než na cestách, ppřisávalo to vzduch, pomohla až kompletní výměna palivového systému. Teď je OK. Snad ...

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  05. 12. 2010 21:38

to Martin: Tak teď jsem se docela zasmál. Ty si měl auto půl roku v servisu, musel si nakonec vyměnit kompletní palivový systém a celý to uvedeš slovem " Snad jen ... "

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  06. 12. 2010 20:34

Ford musí být nadšený ze svých klientů. Ti by snad ryčeli nadšením i kdyby jim prodal za melouna trakař se šišatým kolem. Super klientela.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  08. 12. 2010 12:01

to jo ale když někdo v diskuzi na ar napíše "já mám forda, táta má forda strejda má forda", tak to neznamená že on má forda nebo táta má forda či že strejda má forda

Odpovědět  |   | 
Dobesch  |  03. 12. 2010 23:07

Vstriky jsou hdone o tom, jakou beres naftu a kde - bohuzel tady ty Francouzky motory maj Siemense a tam se to meni cely. Co se tyce filtru pevnych castic tak jde o to pro jakou zemi budes mit auto vyrobeny - u tech starsich se Filtry pevnejch castic nedavaly vsude (nemecko myslim od zacatku melo, ale treba Francie -muj pripad - ho nema..atd). Ostatne stupne vyba v jednotlivejch statech a letech vyroby jsou take komedie. Ale rekl bych ze zrovna tohle bude problem vsech dieslovejch ojetin do 3 let + jeste turbo . Zkratka tady jde spis o to jak se o to predchozi majitel staral. Jinak asi nejlepsi pomer cena vykon je ta 2.0 TDci 103 kw - 1.8 je slaba a 2.2 uz zas takovej narust vykonu neprinese.

Odpovědět  |   | 
janseb  |  18. 12. 2010 02:55

To se mění mezi 120ti a 150ti tisíci u všech dieselů. Mně to třeba u Volva (originální pětiválec, ne motor z kooperace s PSA) stálo přes 100 tisíc (přidalo se turbo, podtlaková regulace, recirkulace, ...).
Takže - chcete-li auto na 10 let, není nad zlatý klasický benzín bez downsizingu a přeplňování. Ty vás ovšem v autě velikosti Galaxy sežerou a Ford má moc velkou mezeru mezi dvoulitrem a pětiválcem 2,5 (a 2,3 pouze s klasickým automatem spotřebu taky nezachrání).

Odpovědět  |   | 
kari.laz  |  08. 12. 2010 16:07

Já se můžu přidat jen s poznatky s galaxy o benzínové verzi 2,0. Tento motor je skoro tragedie na tomto autě. Má to je 5st převodovku a zrychlení je rovno nule. Ale to je prostě pohonným ústrojím. Nyní máme krátce cca měsíc úplně novou galaxy již s dieselem a to je nebe a dudy. Moc příjemně to v autě nezní. Diesel mohl být o utlumenější a to o dost (porovnávám se svým dieselem). Jinak vnitřní zpracování nijak nenadchne. Tvrdé plasty s všudypřítomným hliníkovým efektem. Takže podívaná nic moc a ani užitkově na omak nic moc. Sedadla mě taky nijak nenadchla. V novém modelu co máme je to již lepší. Pochválit jde poslední řada sedadel, kam si sednou dva dospělí a ani nijak zvlášť netrpí. Celkově je prostornost auta dost dobrá. Měli jsme s ní ale časté problémy s elektrikou a dokonce se nám utrhla ruční brzda (takový to divný madlo tahající se nahoru). Takže pokud by jsem měl doporučit nějaké velké MPV, tak by jsem se musel nejdříve seznámit s konkurencí, ale předběžně mě galaxy moc nenadchla.

Odpovědět  |   | 
Jakuje  |  13. 12. 2010 18:38

A znáte značku aut, která nemá plusy a mínusy? Jen tak když už jste v té debatě ...

Odpovědět  |   | 
Alsiik  |  04. 12. 2010 00:23

Když ksakru nevíte, jakej je rozdíl mezi nabytý a nabitý, tak ze sebe nedělejte troubu už v první větě.

Odpovědět  |   | 
Max  |  04. 12. 2010 18:07

"k sakru" se sice píše zvlášť, ale také mě to "nabytý" praštilo do očí

Hrůza, žurnalistika horkou jehlou a minimum znalostí. Kde jsou editor s korektorem?

Odpovědět  |   | 
Vovák  |  03. 10. 2014 16:42

k sakru se správně píše xakru

Odpovědět  |   | 
Divíšek  |  04. 04. 2019 07:20

Ksakru se píše dohromady, ty troubo! Nepoučuj, když sám víš prd!

Odpovědět  |   | 
Xpes5  |  04. 12. 2010 15:25

Celkem dobrý test, ale místy komický.. Michal asi nemá rád matematiku, viz ..."Při sedmapůllitrovém dlouhodobém průměru se tak dojezd při sedmdesátilitrové nádrži může vyhoupnout i přes 1 100 km. " To bych teda rád viděl...

Odpovědět  |   | 
Michal Borský  |  06. 12. 2010 13:57

No jo no, holt mistr tesař...:D sorry

Odpovědět  |   | 
cert  |  04. 12. 2010 16:45

Na Auto ktore ma cenu blizku milionu si predstavujem kvalitnejsie spracovanie detailov.
Predne sedadla krive svy ci zahyby na kozi. Alebo zle licovanie dielov palub. dosky - obrazok odkladacej sietky pri spolujazdcovych nohach.

Odpovědět  |   | 
Erža  |  07. 12. 2010 23:32

Cena ne začíná u milionu.Ale to nechci řešit.Chci jen napsat to že jsem si pořídil Galaxi a nedám na něj dopustit.A pos……. Se umí i jiné značky vč. BMW – AUDI atd.Vždy záleží jak se kdo k autu chová .Mám známí kteří mají i 12 let auto a řádně ho servisují a jezdí slušně a mají suprového služebníka .Zatímco kamoš si koupil BMW 5 řadu ve slušném stavu najeto 72000km ale on se už tomu autu vůbec nevěnoval a choval se k tomu jak prase (s tím že mi tvrdil že autu nebude on sloužit ale auto jemu)a pak se divil co všechno jde do prd……. . A co co stojí .A každý výrobce a tím i model mají v sobě vše načasované dyt z čeho by ty automobilky žili kdyby to bylo na věčnost.A u koupi ojetiny je to vždy trochu loterie.A u všech značek.Na závěr chci jen napsat že galaxi můžu doporučit sice ho mám teprve rok ale žádnej problém (2 TDCi ,103 kw .Ghia ,2007,pz německo, naj-138 000km).Měl jsem už 5 značek a Galaxi patří k těm nej co jsem měl a řídil.Tím netvrdím že je to nejlepší auto na světě ale skvělí rodiný MPV.Hodně štěstí a ujetých kilometrů.

Odpovědět  |   | 
Jakuje  |  13. 12. 2010 18:41

Galaxy

Odpovědět  |   | 
stevo  |  27. 12. 2010 16:49

caute uvazujem o kupe mpv paci sa i galaxy no kazdy mi hovory nie precoooo je to velke ja take potrebujem mam jedno vyhliadnute daco klepe pri volnobehu co to moze bit ked vytlaci spojku stichne to radila som sa moze to bit zotrvacnik ze vraj to ma 140000 km asi tasko nie ked uz spojka klepe je to 2004 1, 9 disel poradte mi

Odpovědět  |   | 
Pedros  |  28. 07. 2016 00:12

To co popisuješ - klepání a utichne po sešlápnutí spojky by mohlo ukazovat na dvouhmotu setrvák, už jsem to tak nějak podobně zažil...

Odpovědět  |   | 
Klobouk  |  12. 10. 2016 08:46

Pokud je to 96kw převodovka 6 rychlostí tak to bívá vymačkaný odal převodovky
. Je to slabý článek všech 6 rychlostních převodovek od vw.

Odpovědět  |   | 
Diesel  |  06. 06. 2016 16:45

Může mi někdo poradit? Mám Ford galaxy 1,9 TDI R.v 2000 bude mi pasovat servo řízení z Ford galaxy 2i?

Odpovědět  |   | 
Anonymizovaný  |  13. 07. 2016 09:08

ahoj.

dokazal byste nekdo poradit jestli jdou i kdyz treba sloziteji vyndat obe rady zadnich sedadel? chtel bych misto nich udelat vestavbu s uloznym prostorem na veci a na to dat matraci na spani na delsi cesty do zahranici. pripadne podel jedne strany udelat skrinky na veci jako ve volkswagenu california

Odpovědět  |   | 
Darek  |  29. 05. 2018 13:54

Ahoj Thonyk. Mám G. RV 2007. Poslední řadu jsem už vyndával. každé sedadlo je na 4 šrouby (větší hvězdice). Teď uvažuju o podobné "úpravě" a chystám se zkusit vyndat i druhu řadu. jen se obávám že ta už je napojená na nějaká čidla od airbagů. Občas když sklápím sedadla mi někdy svítí kontrolka špatného kontaktu a tuším že jde právě o sedačku ve druhé řadě. Pkročil si nějak s vestavnou? Pokud ano, budu rád za jakékoli info a nápady. (klidně na sevap@email.cz). Díky.

Odpovědět  |   | 
jaroslav stefka  |  15. 10. 2016 19:30

ma ford galaxi2tdci v nádrži pomocne čerpadlo?jestli ano ta kde dďekuji

Odpovědět  |   | 
Mati  |  18. 01. 2017 11:09

Chcem sa spýtať.vy čo máte Galaxy. Koľko môžete ťahať na taznom? Ako suprava

Odpovědět  |   | 
Fanda  |  08. 03. 2018 17:41

Zdravim.
Rozhoduju se o koupi S-Maxe r.2007 az 2010?
poradite S-Maxe nebo Galaxi motor uz sem rozhodnutej 2.0 Tdci 103kw nafta.
ale stale nevim zda S-maxe nebo GALAXI?
diky za nazory Fanda

Odpovědět  |   | 
Darek  |  29. 05. 2018 13:48

Ahoj Fando. Mám Galaxy 2007. Jednou mi v servisu dali jako náhradní auto stejně starého S-Maxe, stejný motor, dokonce i barva . Až po druhou řadu sedadel je to prakticky stejný auto. V poslední řadě je ale míň místa nad hlavou a pokud potřebuješ obřas převést něco vaysokého, můžou Ti zkosené dveře od kufru vadit. Jízdně jsem po městě nepoznal rozdíl. V recenzích se píše že v ostřejších zatáčkách drží S-Max líp, má sportovněji laděný podvozek a pod.... Já jsem šel po úložném prostoru. Každý má ale jiné priority.

Odpovědět  |   | 
Milan  |  10. 04. 2018 19:49

Prosim poradte galaxi 1.9tdi z automatom neradi richlosti no jak se zohreje motor zacne radit jak má no musim čekat cca 15min hmm prosim poradte

Odpovědět  |   | 
Franta  |  16. 05. 2018 09:20

Zdravím. Mám teď galaxy 2001/85 kw a chtěl bych teď kupovat zase Galaxy ale 2007 a nevím který motor je lepší 2.0 nebo 1.8 nafta.Poradi někdo? Díky

Odpovědět  |   | 
Darek  |  29. 05. 2018 13:42

Ahoj Franto, jednoznačně ber 2.0 (103kW). Pružnej a dostatečně silnej motor, ani v kopci nepoznáš jestli si naloženej nebo prázdnej. Mám ho 10 let (200tis/km) a naprostá spokojednost. Jen jsem musel už měnit filtr DPF, ale to s motorem až tak nesouvisí. Uvažuju že ho pomalu vyměním za nový, kdybys měl zájem, napiš mi na sevap@email.cz.

Odpovědět  |   | 
 |  05. 06. 2018 13:25

Díky za informaci. Popřemýšlím a případně se ozvu na mail

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Volkswagen Touareg V8 4.0 TDI Black Style: Nehodící se škrtněte

Volkswagen Touareg V8 4.0 TDI

Touareg je vlajkovou lodí Volkswagenu, s motorem V8 by se ale dal považovat za takovou vlajkovou loď „na druhou“. Pokud máte o koupi osmiválce zájem, pospěšte si. Brzy totiž nenávratně zmizí z nabídky.

20.  2.  2020 | Jan Mička | 26 příspěvků
Minitest Opel Astra 1.2 Turbo (96 kW) Elegance: Tříválec na dlouhé cesty

Opel Astra 1.2 Turbo

Faceliftovaná Astra generace K dostala pod kapotu výhradně tříválcové motory, všechny pocházejí od General Motors, nikoli z dílen PSA. Vyzkoušeli jsme silnější verzi základní dvanáctistovky, která v mnoha ohledech velmi mile překvapila.

15.  2.  2020 | Petr Schnagl | 37 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz V300d: Šestiválec vám už chybět nebude

Mercedes-Benz V300d

Skoro 240 koní v dodávce. Kdo to potřebuje? Když se nad tím zamyslíte, tak možná právě vy...

13.  2.  2020 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků

Nejčtenější články

Slavný český závodník prodává svůj dům na kolech. Má obrovský motor a 9 postelí

Slavný český závodník prodává svůj dům na k…

Pět televizí, devět postelí, koupelna, záchod a vůně poháru mista Evropy tahačů v ceně!

23.  1.  2020 | | 25 N/A
Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako BMW X6. Uvnitř čeká nový křišťál

Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako…

Koncept nového modelu Škody výhradně pro indický trh se ukáže už zanedlouho. Ještě předtím ale značka láká na jeho nejzajímavější prvky.

23.  1.  2020 | | 24 N/A
Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavia LB. Výbavu má vážně bohatou

Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavi…

Škoda již spustila konfigurátor pro novou Octavii s karoserií liftback. Detailněji jsme se podívali na zatím nejlevnější specifikaci.

1.  2.  2020 | | 170 N/A
Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Česku. Spustila šílenství, víme o ní vše

Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Čes…

Škoda Fabia třetí generace není po více než pěti letech na trhu autem, za kterým byste se otočili. Jedna taková však přece jen existuje. A máme k ní opravdu blízko!

7.  2.  2020 | | 25 N/A
Super73-R je Steve McQueen mezi elektrokoly. Plážová stylovka nevyjde draho

Super73-R je Steve McQueen mezi elektrokoly…

Snad ale nikdo nenatočí remake filmu Velký útěk s tímhle...

29.  1.  2020 | | 18 N/A