35 Fotogalerie Test: Ford Focus Kombi 2,0 TDCi - miláček davů v USA i v Evropě Jaroslav Matějka 21. listopadu 2011 • 14:05 Kapitoly článku: V jednoduchosti je síla; Čahouni, těšte se Řízení spíše pro flegmatiky; Klidná síla motorová; Tak trochu drahé Technické údaje; Kompletní fotogalerie Technické údaje:Motor: přeplňovaný vznětovýZdvihový objem: 1997 cm3Nejvyšší výkon: 103 kW (140 k) při 3750 ot/minMax. kroutící moment: 320 Nm při 1750-2750 ot/minPřevodovka: automatická šestistupňováPohotovostní hmotnost: 1570 kgRozměry: 4556 x 1858 x1505 mmRozvor: 2648 mmMax. rychlost: 205 km/hZrych. 0–100 km/h: 9,7 sKomb. spotřeba: 5,3 lCena: 576 990 KčCena testovaného vozu: 629 790 Kč (výbava Titanium)Výbava na přání: sada Exklusive (čalounění kůže/látka, vyhřívaná přední sedadla, sedadlo řidiče el. nastavitelné v 6 směrech) 31 900 Kč, speciální lak červená Candy 20 900 KčKompletní fotogalerie: Předchozí Na začátek Speciál: Ford Focus Třetí generace Fordu Focus je koncipována jako globální: prakticky stejný model se prodává v Evropě, Americe i Asii. Vznětové motory TDCi a karoserie kombi jsou ale vyhrazeny jen evropským zákazníkům. Nástupce byl představen 10. dubna 2018 v Londýně. Stojí na zbrusu nové platformě, slibuje větší vnitřní prostor a zejména zcela nové motory. Vedle známých výbavových linií zahrnuje nabídka také luxusní Vignale i off-roadově založenou verzi Active s větší světlou výškou. Nová generace • Ford Focus ST • Minitest Ford Focus Active 2.0 EcoBlue AT • Hybridní verze • 2.0 TDCi vs. 2.3 EcoBoost Vstoupit do diskuze (44) AutoRevue.cz TestyFordFord Focus