TEST Ford Fiesta ST Plus: Tříválcem přes horské průsmyky Bernina a Stelvio

35 komentářů

Max
20. listopadu • 20:30

Jsem tak starej, ze pamatuju dobu kdy se za 700 dalo poridit golf gti…
Ta spotreba ale super.

Q
22. listopadu • 14:04

To nemusíte být ani moc starý. Octavia RS stála 620 tisíc docela nevávno, v roce 2013.

Petr
20. listopadu • 16:35

Kdepak. Lepsi volbou je i20N, pokud chci jeste vyssi vykon, pak Yaris GR.

Hamarel
19. listopadu • 14:49

Tříválcový vibrátor z 700 tyček, no nekup to. U Fordu se někdo definitivně pomátl.

VK
19. listopadu • 15:25

Tak to se radši nedívej do ceníku k Toyotě u modelu Yaris GR :-D

petr r. (petrumr)
19. listopadu • 16:32

YARIS GR už se prodává i u nás?, v nabídce je corolla gr, C-HR GR atd. Toyota má akorát GR YARIS a nedá se to srovnat s fordem. S fordem fiesta st bych srovnával hybridní yaris a tolik+ by se sem ani nevešlo.

VK
19. listopadu • 16:53

Kdyby blbost nadnášela, tak tě na zemi neudrží ani lodní řetěz :-D

petr r. (petrumr)
19. listopadu • 19:33

a jsme u toho, tobě se to zdá blbost, tobě......

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
19. listopadu • 21:48

Srovnávat Toyotu Yaris hybrid, ideální auto do města, s Fiestu ST, no teda, to chce hodně velkou dávku zaujatosti a blbosti, jak píšeš. Sice tři roky staré, ale takhle jezdí i ten městský Yaris?
https://www.youtube.com/watch...

petr r. (petrumr)
20. listopadu • 11:23

Ve Švýcarsku a Italii do těch kopců se může jakou rychlostí, než se ve vracečce fordu roztočí turbo, tak yaris je už v další zatáčce a před zatáčkou si rekuperací nabije to co ford nezná, on jenom zná vadnutí a přehřátí brzd, ford fiesta st je na okruh nebo na některé německé dálnice a to nesmí být špička. Přečti si ještě jednou článek, já nepíši o cestě po dálnici.

Mirek
20. listopadu • 21:31

Takže všechna auta, která mají zrychlení pod 7 sekund a jedou více než 90 km/hod, dle tebe nepatří na cesty s rychlostním limitem 90 km/hod. No ty jsi tedy hlava. A ta auta, která svedou vice než 130 km/hod tedy nepatří, dle tvé logiky, ani na dálnice, tedy jen na německé dálnice, které mají tuto větší rychlost povolenou. A na tu blbost s turbem jsi přišel kde? To si opravdu myslíš, že nejde motor udržet na 2000 otáčkách? Je vidět, že jsi ještě nikdy v takovém autě nejel. Ty si myslíš, že rekuperace je nějaké perpetuum mobile, že energii, kterou rozjezdem spotřebuješ nabiješ následným brzděním? Ty máš jistě Nobelovou cenu za fyziku, dokázal jsi něco, co se ještě nikomu nepovedlo.

petr r. (petrumr)
21. listopadu • 10:11

a fakty se stím musíš smířit, jeden test a jeden zastánce fordu nezmení nic na tom, že ford je prostě méně oblíbenou automobilkou a lidé to nekupují, prostě ford nemají rádi. V čr se vyrábí daleko lepší auta- hyundai a toyota. Ať si s fordem jezdí v rumunsku nebo v JAR, i ti němci už forda nechcou. A ten test kdyby byl v létě, tak ten motor na dva válce už se neroztočí na tři, klimu bys musel vypnout a fakty by ses cítil spocený jak závodník a to by v tobě navodilo, že to jede, ale nejede to.

Mirek
21. listopadu • 16:20

Přesně, nikdy si v tom nejen, že nejel, ale ani neseděl. A kolik ti dali za tu Nobelovou cenu za fyziku? Já nejsem zastánce Fordu, pěkně to poslední roky podělávají a pomalu není co u nich kupovat, ani jiné automobilky, ale číst tyhle nesmysly od člověka, který pravděpodobně nezvládl ani základní vzdělání a chce poučovat, je na zvracení.

petr r. (petrumr)
21. listopadu • 17:01

a co jako jsem jako poučoval, že lidi poslali ford pod kytky to nikdo jim nenakázal, tohle je psaný životem a smiř se stím. Proč když kopeš kolem sebe, tak zviditelnuješ tvoje vzdělání? I slepý když si do té fiestyST sedne nahmatá ty nedokončený spáry a může si to splést s ladou. Kolik nevzdělanců se chytlo reklamou a koupilo tohle auto, ne nadarmo se říká, že ten co je studovaný není chytřejší.

Mirek
21. listopadu • 18:21

Pleteš páté přes deváté, tady se neřeší kvalita, prémiovost, ale jízdní vlastnosti, pokud ti to nedocvaklo. Poslední větou jsi tomu nasadil korunu. Až budeš mít třeba zdravotní problémy, zajdi si za zedníkem na stavbu. Ztráta času s tebou komunikovat.

petr r. (petrumr)
21. listopadu • 19:21

tys začal tím studiem, tím ses uplně zdegradoval pod uroveň fetáka co fakty jezdí fordem a tedy jestě u nás fordem jezdí nepříspusobivé a podle tvojí diskuze jsi asi obojí zkrachovalí vysokoškolák, není divu, že tě všichni opustili a ty si svoje ego honíš fordem a nevím co jsi myslel tím zedníkem, jsi asi pěkná žumpa.

petr r. (petrumr)
21. listopadu • 9:50

a kde to píši???? Já jenom jsem psal,že do tych hor je lepší hybridní yaris než uskákaná fiesta st. Né, nemám nobelovu cenu, vlastnils jsem i bmw a dělal jsem stovku za 4s. Projezdil jsem moc tych horských silniček, ale kde to tam můžeš rozjet? Jenom ten co nikdy nejel ty průsmyky tak tvrdí, že motor jde udržet aby turbo pracovalo, projed se, potkáš tam autobus pošty a budeš rád, že umíš couvat. Ty jsi určitě dálniční jezdec, co neumí jezdit ani po městě. myslím, že jsi ten týpek co píše, že jezdí i v rakousku pod mýtnou branou na doraz, aby mu turbo točilo.
Řekni někomu ať ťe sveze v hybridní toyotě a uvidíš, že ji fakty nemusíš nabíjet a podívej se kolik ta fiesta st na pilovým diagramu má výkon při určitých otáčkách.

VK
20. listopadu • 11:41

To jen děláš, nebo jsi opravdu tak tupý? Takový Kentán. Tak dobrý herec být nemůžeš, takže za B je správně.

petr r. (petrumr)
20. listopadu • 12:11

díky za osvětu...A -ford fiesta st
B-toyta hybrid yaris

petr r. (petrumr)
20. listopadu • 11:28

velice pěkný videa a tych devadesát umí i auta o 300tkč levněji a nemusí to hnát motor do červenýho.

HRD
19. listopadu • 15:38

Srovnáváš auto (Yaris) a necky (Ford). Za ty prachy máš od Toyoty 192 kW a krouťák 360 Nm, ale hlavně spolehlivost a výdrž. Zatímco slavnej ecoboost je průser jako Brno.

petr r. (petrumr)
20. listopadu • 16:49

a ještě 4x4 s torsenama. GR toyota není sériové auto jak ford a obzvlášt fiesta. Ford to dělá levně aji s příhlednutím na opravy, tak nečekejte něco o kvalitě, šak lidi rozhodli kolik ford musel zavřít fabrik.

praptak
19. listopadu • 19:16

Srovnavat bezpohlavni toyotu s fordem ?
Evidentně jsi mimo realitu. Ford děla vyborna auta, toyota se o to možna tak pokouši. Takova japonska škodovka.

praptak
19. listopadu • 19:26

A ještě pro doplněni. Fiesta ST je skvěle a velice povedene auto, ktere tě na běžnych okreskach dokaže pobavit vic než nějaky special od toyoty. Navic EB jsou vyborne a velice spolehlive motorizace. A narozdil od toho specialu je to i "hajzlik", ktery tě dokaže i každodenně uspokojit tzn do zadni časti se někdo i posadi a v kufru i něco odvezeš.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
20. listopadu • 11:39

jakou to má spotřebu ve městě a kolik g co2?

Jan Taraba
19. listopadu • 18:13

Spolehlivost a výdrž ovšem platí jen u pravěkých konstrukcí jednoduchých toyot s mlžnými parametry, na kterých se nemá co rozbít a pokud se to i přesto stane, tak to Ahmed, Nguwuri nebo Sing Ping Pong opraví třemi ranami těžkým kladivem. A to není případ yarisu, natož natlakovaného yarisu.

HRD
19. listopadu • 18:20

No tak po tvých příspěvcích je jasné nad slunce, že nemáš reálně s jakýmkoli japonským tříválcem najetý ani kilometr, natož jakoukoli zkušenost s jejich technikou. Pravěké konstrukce je max. tvá hlava, protože takovej blábol může vypotit jenom technický analfabet. Kde "spolehlivost" evropských aut je na maximu, tam je teprve úpatí toyoťácké spolehlivosti. Ale naco sypat perly sviním, naco přesvědčovat někoho kdo nechce. Proč tahat krávu na Mont Blanc. I když ji tam dotáhneš, k čemu ti tam bude, že?

VK
19. listopadu • 16:17

Srovnávám dle příspěvku, na který reaguju tříválce, navíc ve stejný kategorii a ještě k tomu jsem proti Yarisu neřekl vůbec nic, naopak ho ve verzi GR považuji za dokonalé auto. Ale to že máš hned z toho mdloby by stálo za zamyšlení se ;-)

HRD
19. listopadu • 18:21

Mdloby? Přiblížil jsem ti rozdíl v technice, který je samozřejmě i rozdílem v ceně. Toť vše. Tak to zase tolik neprožívej.

JA-NE
19. listopadu • 16:14

cas ukaze ci bude gr spolahlive

WRC Fabia R2 Twincharger
19. listopadu • 13:20

Hot hatch je nej nej nej způsob jak si navodit pocit, že máš supersport. Co není v peněžence, dožene představivost.. ale silný motor je hlavní podmínkou. No neber to namísto LambaB-] Musíš ten dar mít v sobě z dětství.. jinak musíš jít do Bugatti

Jan Taraba
19. listopadu • 18:10

Silný motor nestačí. I když navěsíš na tříválec čtyři turba a nafoukáš do něj tlak na 300kW, pořád to bude tříválec.

eFeFeF
19. listopadu • 21:53

Všechno pod 12 válců je mrzák, ne motor.

Gare
21. listopadu • 13:47

A ty si hovado

Doporučujeme

Články odjinud