Test Ford Fiesta 1,25: Fabii HTP po krku

159 komentářů

alambert
31. srpna • 2:14

...je dle meho nazoru autorova poznamka o designu 1. generace mondea jen ubohy klise, ktery kdesi opsal...muj otec ho stale vlastni a ted mu koupil nova svetla misto tech starych slepych a auto vypada nadherne. ano, je stare, ale ano je krasne...zvlast ocenuju nizkou siluetu (a tudiz i to, ze se v nem nesedi jako na zidli). tak by podle me melo auto vypadat...(ano mam stale na vedomi ze je to auto 16 let stare...):-Da sportovni podvozek a podle me dokonale rizeni snad ani nebudu rozebirat...:-D

Aldys
17. března • 21:25

zdravím, potřeboval bych poradit.... a jak to bývá s motorama a takových výkonů... jsou kazivé nebo ne??? já slyšel, že se hodně kazí motory u fordu... díky za odpověd'

RS
1. dubna • 19:42

5 let stare

RS
1. dubna • 19:41

To je blbost. Ne nekazi se ani u 5 stare Fiesty!!!

hurvinek
8. března • 1:32

Co sa tyka dizajnu, kazdy ma rad nieco ine, niekto SF niekto FF a kazdy to pouziva na nieco ine, skoda sa hadat. Ergonomia, kolki z diskutujucich pouzivali obe auta dlhsie ako 2-3 dni, ze mozu zrovnavat ergonomiu? Hadam spocitam na jednej ruke... Ako pomenovat cloveka ktory toci ci uz 1,25 FF alebo SF Hovno To Pojede na max otacky? Hovado... Viem ze kazdy ma pravo vyjadrit v diskusii svoj nazor ale preco sa hadat o subjektivnych veciach? Hough

Composite
19. února • 15:02

ale pre autora asi je

crane
19. února • 0:46

Kedze priatelka hlada male auticko, sedel som aj v novej Fieste. Z fotiek zaujimavy interier sa mi v praxi zdal ako lacny vyrobok z cinskej trznice, este aj miesta v nom nebolo nic moc... A tie strieborne plasty su fakt hnusne:( Skomentujte novu Ibizu - mne sa zdala velmi prijemna interierom (dizajnom aj materialmi) aj exterierom (triezvejsie krivky a menej prelisov, ktore napr. Fiestu opticky prilis clenia). Mimochodom, nie som ziadny fanda WV koncernu...

RS
1. dubna • 19:45

To je videt :-D A jake ma motory Ibiza? HTP ? :-D

R
18. února • 18:46

V clanku jsou chyby, ma spravne byt...MotorObjem: 1 242 ccm
Největší výkon: 44 kW (60 k) při 6 000 ot./min
!!!! Největší točivý moment: 109 Nm při 3600 ot./min
Palivo: Natural 95
!!!! CO2-Emission, g/km 128 Provozní vlastnostiMax. Rychlost: 152 km/h
Zrychlení z 0 na 100 km/h: 16,9 s
Spotřeba paliva (l/100 km):
Město: 7,3
Mimo město: 4,3
Kombinovaná: 5,4
!!!! Objem palivové nádrže: 42 l u 5 dveriHmotnosti!!!! Pohotovostní hmotnost: 1054 kg
!!!! Užitečná hmotnost: 441 kgJinak celkem dobry test az na tyto spatne udaje!!!!Staci se prece mrknout na....
http://www2.fordconnection.com/fordconnection/multimedia/deu_de/00w/yyy/deu_de00wyyyweightspc.htm

Petr1968
20. února • 13:47

Objem: 1 242 ccm
Největší výkon: 44 kW (60 k) při 6 000 ot./min
!!!! Největší točivý moment: 109 Nm při 3600 ot./min
Palivo: Natural 95? V tom případě dám přednost motoru Fiat Punto 1,2 8V :-D Tuším 104Nm,ale při 2500otáčkách;-)

RS
1. dubna • 19:47

Fiat Punto 1,2 8V CO2-Emission, g/km 220 ? :-D:-D:-D

R
17. února • 23:03

To nám Ford prozradil až v roce 2008, kdy se oficiálně představila šestá generace. Bohuzel ne, tohle je uz Mk 7. sedma generace. Opravte si to.

polakow
17. února • 21:57

Jo je hezká, ale jak už tady tu někým bylo psáno, brzy asi podlehne okoukání. Nemusí se ale nijak parádit a i ve slonový kosti na plecháčích v základu bude vypadat hezky. To FII bohužel vůbec neumí a v základu je to doslova otřes. FIIce mi přijde sluší víc tmavý barvy, taková černá, šedá metla ve verzi sportline, nebo eleg. se sunsetem, na originálech 16kách 205/45 Atriích vypadá už pěkně a ještě líp v kombíku, kterej je hlavně u nás stěžejní. Vnitřek je podle mě jednoznačně lepší FII- hlavně vnitřek Dynamic u sportlajnu. Stejně se mi vůbec nelíbil ani nejmenší BMW(teď nevím typ- je to ten jak ho maj na reklamě O2)a nyní se mi taky začíná líbit. Jinak palubka ve Fiestě ala čínskej magneťák od větnamců, to fakt sedí. :-D

alambert
17. února • 16:52

nevim proc se autor takle otira o mondeo I. generace. alespon to pred faceliftem mi dodnes pripada jako krasne auto (dlouha kapota, uzka svetla, nizky profil, zvlastni, ale pekny 5. dvere) a i to faceliftovane je v "adekvatni" barve pekne :-D ...tim myslim ze se tomu nesmela dat stribrna :-D

Mickey
17. února • 16:23

Tak prý to žere ve městě nějakých 70litrů na 100km:D:-O ;-) njn jen překlep aspon sem se zasmál:D

Pavel
17. února • 10:14

Mám zkušenosti se starou Fiestou, nyní s Focusem a C-Maxem. Recenzi nové Fiesty jsem si s chutí přečetl a bez toho abych ji mohl vyzkoušet (proto to berte s rezervou) vidím následující plusy a mínusy testovaného vozu(+)
- svěží design (nic usedlého přesto elegantní a funkční), přijde mi to trochu jako návrat do éry první řady Focusu :-)
- velmi slušný úložný prostor
- klimatizace ve standardu už ve výbavě Trend
- jízdní vlastnosti
(-)
- tahle generace si zaslouží silnější motor, jako odeální mi prijde 1.4 Duratec (71 kW) - tam je však vyšší cena, podle ceníku 312 tis. Kč
- slabší odhlučnění (hluk od motoru ve vyšší rychlosti)

ITTI
17. února • 14:01

Při dálničních 130 je Fiesta pocitově jedno z nejtižších aut segmentu B (akustická pohoda).Rozhodně tišší než M2 a k omylu výrobce jmémem Swift se nehodlám ani vyjadřovat. Rozhodně valivý odpor pneu a aerodyn. hluk vč. utlumení motoru jsou u Fiesty v dané třídě hoooodně vysoko. Když se s ní jede po ne zcela kvalitní vozovce,pak se od náprav neozývají pecky, jako u toho maďarského šrotu.B-]

majkicz
17. února • 15:46

Dotaz: jaka Fiesta? Jaky motor? Jaky motor v nove Mazde2?
Mazda2 patri ve sve tride s motorem 1.3 k nejtissim. Kdyz to vyzenu do extremu, tak ve meste mi vadi, ze slysim vsechna auta okolo, jen motor toho sveho ne (kor kdyz se za mnou nebo vedle me postavi nejaky rozhrkany diesel), ve meste se s M2 da jezdit tak, ze motor clovek proste neslysi. A pri dalnicni 130 taky spis slysis gumy a aerodynamicky svist nez motor, takze bych prosil rozvest. S novou Fiestou jsem bohuzel na dalnici tu cest nemel, ale ve meste s 1.25 je hlucnejsi nez M2 (na druhou stranu ma zase Fiesta mekci podvozek a na kocicih hlavach v Praze tak nedrnca)

ITTI
17. února • 16:42

Oba 1,25 i 1,4 benzín. Podvozek má M2 dobrý, ale Fiesta holt lepší. Aerodyn. hluk vyšší u M2, všechny měly letní pneu. Že maďaři nemají dělat auta je snad jasné-rozptyl v kvalitě je značný. To se nevidí ani na ceedu,sice muchy bych mohl uvést, ale neřešme,jiná třída.Beru to tak, že KIA postaví továrnu a tomu autu se nedá nic moc zásadního vytýkat.Jedou !!! Maďaři jsou maďaři a také tak vypadá výroba.... Fiesta je udělána hodně solidně, dokonce i pověstné zaklapnutí dveří je tam lepší než u M2.Když mám i M6, mohu mít na mazdu objektivní a nezaujatý názor.Je zaplacen směrem Hirošima.Také jsem psal "jako celek".Snad se tomu rozumí.Že M2 s 86k porazí Fiestu se 44kW je zřejmé, ale je i 75 k M2 a už je to docela plichta-dynamika.Každé z těch dvou aut má něco do sebe,osobně bych dal přednost Fiestě.Protože tím nebudu jezdit,je mi to docela jedno.Prodejce/servis je jeden majitel,práci dělají precizně až excelentně, jedno auto to bude--a dál neřeším.Kritériem je kvalita servisu.

majkicz
17. února • 17:02

Podvozek pro koho je lepsi? Pro chalupare? Pokud se jedna o zabavu za volantem, tak tam ti Fiesta nenabidne to, co Mazda2, to se budu hadat klidne do krve, ale takhle citelny podvozek, ktery ma limity mnohem dale, nez se muze na prvni pohled zdat a skvele kontaktni rizeni..bez komentare. Ne nadarmo ji Mazda propaguje jako "Radost z jizdy - zoom-zoom", protoze presne to ti to auto poskytne a to ti rekne xx spousta lidi, co mela moznost s tim autem jet, byt se jinak vozi v Audinach, BMW ci Passatech. Ano, nema velky kufr, ano, nema komfortni podvozek, ktery dokonale utlumi kazdou nerovnost, ale to je dan za jeho kvality jinde. O designu se nebavim, to je vec subjektivni (pro me je proste Fiesta v interieru kolotoc a neni to typ designu, ktery dozraje casem). A ano, Fiesta jako celek je dobrym konkurentem beznym dobre prodavanym autum ve tride jako je Yaris, Corsa, i20, Fabia atp., proste auta zamerena na komplexnost, coz ale znamena kompromisy v takrka vsech ohledech. Kvalita servisu, lidi si musis vybrat, ja bych Focuse treba uz nikdy nedal k Charouzovi, Mazdu bych nikdy nedal do AutoPalace, byvale Punto bych nikdy nedal k Dojackovi atd., na druhou stranu vim, ze s Mazdou dobre pochodim u Duby nebo v Autolarosu, ze s Fiatem dobre pochodim u Smazika a ze Forda mohu s klidem v dusi sverit do rukou Auto Motol BENI.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
R
18. února • 2:13

Pri testu v Top Gaeru nova Fiesta proti Mazda2 vyhrala jizdne Fiesta a Fiesta ma udajne lepsi naladene Epas rizeni i lepsi podvozek. Proste Mazda dostala koncernovy podvozek od Fiesty ne naopak. Tak si to zoom-zoom .....;-)

ITTI
18. února • 12:20

Tak,tak,např. uvidíš, že jízdní vlastnosti jsou stejné, brzdy nastupují trochu líp u Fiesty, hlučnost v jednom větší, interiér u jednoho méně nudný a máš v barevných kombinacích atd...ale oponovat fanouškům autíček, zejména když do nich tankují to nejlepší palivo od Shellky, je ztráta času.Lidé odmítají uznat, že i jiné auto je skvělé.No tak není a co?Je to věc německé a japonské ekonomiky,nebo dvou výrobců.Jak to ovlivní dnešní den?:-D

majkicz
18. února • 8:30

Ziiif...projed se v nich a pak uvidis...kdyby to byl pouze muj nazor, tak se neobtezuji ani psat..

GT
18. února • 14:53

A ty si opravdu tou Fiestou jel? Ne co. Ja ano a Fiesta jezdi lepe..hlavne v Zetecu Sport. Navic az pride Fiesta ST tak si tvoje Mazda ani neskrtne ;-)

majkicz
18. února • 15:55

Jel jsem s 1.25 . Hele, takto se tu muzeme hadat do nekonecna, kazdy ma to svoje, ford bude mit Fiestu ST, Mazda zase M2 MPS atd...takze je to sumak a zbytecne psani. Sam sobe se divim, ze tu jeste neco pisu :-D

dd
18. února • 16:45

Zatim vsechny ST meli lepsi podvozky nez MPS. ;-) O Focusech RS ani nemluve do toho ma Mazda daleko. Tim nerikam ze M2 jezdi spatne, naopak, prevlecena Fiesta nemuze jezdit blbe.Uzi si tu svoji jiste dobrou M2 (1.3 MZR je dobry motor) a bud rad ze mas darem vynikajici podvozek od Fordu, s kterym se muzes chlubit kamosum. ;-)

ITTI
17. února • 17:57

Mně je to jedno. Fiesta projede tutéž technickou trať stejně rychle a spolehlivě jako M2. Vyzkoušeno na okreskách, auta měl od aktuálního servisu mazdy a našeho budoucího prodejce Ford/Mazda. Neřešme to. Já v tom mám jasno. OK zbytek dne!B-]

k22
17. února • 14:57

No neví, mám rok Swifta model 2008 a žádné "pecky" neslyším; třeba jsem už hluchý...a při 130 slyším jenom gumy:-D

k22
17. února • 9:19

na trojku z 60-100 za 17s....můj Swift to zvládne za 7.5s, inu není třináctset jako 1300 že..jinak přeji všem novým majitelům tohoto malého zázraku hodně pohodových kilometrů a co nejméně zapáchajících Avii před sebou :-D

DD
18. února • 18:22

No Ford v katalogu nema lzive papirove udaje jak konkurence. Suzuki nebo Kia i Huyndai maji katalogove udaje zrychleni nebo spotreby nejvice nerealne. A naleti jim jen lblci jako ty. Proste objem nicim nehradis ani lzivou reklamu.Jo a jake ma tvuje Swift emise CO2? V UK a DE ma Swift diky vetsim emisim vetsi dan, pro to ho tam nikdo moc nechce. Zato Fiesta tam vede, ma nejmensi emise CO2 ve tride !!!!

majkicz
17. února • 9:35

Tak tam snad musi mit chybu, ne? :-D 17sec dava Punto 1.2 8ventil z 0-100 :-D

settik
17. února • 7:09

Nema to trochu velkou spotrebu ve meste :-)

rohYpnol
16. února • 22:58

Fiesta se povedla. Teď ale napíšu vlastní názor (subjektivní):
Design Fiesty narozdíl od Fabie 2 podle mě velmi rychle zastará (okouká se, je na první pohled líbivý, ale na druhý?). Fabia se mi opravdu snad i víc líbí. Ano, zezadu má poměrně vysokou stavbu, ale to mě opravdu nevadí.
Materiály Fiesty vypadají z fotek pěkně. Ale ten design mi přijde opravdu dost ujetý (neříkám vyloženě škaredý). Vypadá to prostě jako hračka pro 6leté dítě. Také mi palubka připomíná vetřelce (středový tunel). No naživo to snad bude lepší.
K motoru - spotřeba opravdu nic moc, nesrovnatelně výkonnější vozy mají jen nepatrně vyšší spotřebu. Jen se mi nelíbí, že ačkoliv stejným neduhem trpí také Fabia, pak v jejím případě jí to každý HTP odborník 100x omlátil o kapotu. Jenže zde je to Ford, tak to je vpořádku. Osobně si ale myslím, že jako základ do města a mezi vesnicema je to v porovnání s konkurencí adekvátní základ.

--
20. února • 12:39

jako grafik a designer tvrdim svuj subjektivni názor - FABIA je snad nejškaredější auto, navíc s podprůměrnými jízdními vlastnostmi, v testech většinou poslední

Petr1968
16. února • 23:56

Máš pravdu.Něco tak škaredého jako F2 opravdu nikdy nezastará:-D:-D

rohYpnol
17. února • 12:20

Podobnou reakci jsem čekal. Ale o to nic. Nechci nikomu upírat to, že se mu F2 nelíbí. Ale mě se naopak docela líbí. A čas ukáže, jak na tom bude Fiesta za 6-8 let... To si pak třeba někdo řekne - proboha, jak někdo mohl vyrábět tak kýčovitě vypadající auto...?

Ymir
17. února • 8:31

Fabia 2 je pouzitelna tak v ciernej farbe, vdaka ktorej nevynikne natolko jej "trocha" nekonvencny dizajn.

mates
17. února • 8:43

presne tak, u Fabie dvojnasob plati ze barva dela auto, v nektery je to i s privenim obou oci a v mlze koukatelny, v jiny je to zase hnus fijalovej (a techto barev je vetsina....) proste nechapu jak mohli ve VW podepsat do vyroby neco takhle hnusnyho, Sandero je proti tomu krasne vyvazeny auto, i kdyz taky konzervativniho designu...

pepa
17. února • 12:34

U F2 je opravdu podstatna barva. Me pripada jedinna rozumna cervena ve ktere zaniknou ty malinkate zadni svetla a ztrati se ty divne linie. Maximalni hnus co jsem videl je bila

George
16. února • 18:22

Nova Fiesta se docela povedla.Mam-li srovnat fobii a fiestu tak jasne vitezi fiesta.Desing je nadcasovy a vnitrek zajimavy.Fobii povazuji za jedno z nejmene povedenych malych aut v soucasnosti.Proste des..

qwerty
17. února • 18:44

Dizajn nadcasovy - mozno hej, ale desne rychlo omrzi, rovnako ako nove Mondeo. A interier zaujimavy??? Ako pre koho, mne pripomina zle kulisy z nejakeho sci-fi serialu zo 70tych rokov. Neviem ci predstavit, ze by som toto auto mal denno denne soferovat!
Schvalne, keby pri takychto pseudopokusoch spravili 2 verzie interieru - jeden scifi a jeden decentny klasicky, velmi by ma zaujimali vysledky predaja oboch interierov! Detto Citroen, keby do vsetkych modelov spravili aj klasicke volanty s budikmi a nie hulahop obruc s milionom rozdelenych displejikov kade tade, velmi by sa divili, ze ludia akosi nechcu tie ich vymysly!

Erich G.
19. února • 14:40

Choď po požičovne, požičaj si napr. C4 a niekoľko hodín sa voz. Ten volant je fakt super, iba to chce trochu cviku. Výhoda je, že všetky tlačidlá sú vždy tam, kde si ich pamätáš, napr. v mestských uličkách keď dávaš hlasnejšie rádio pri dopravných správach.

Antracit
20. února • 10:23

Myslím, že mnohem lepší řešení je podvolantovej modul co má třeba Ibiza, Fabia II atd.. je pořád na svém místě, nemusíš pustit volant když ho ovládáš a hlavně si nemusíš zvykat na něco jiného, než je obvyklé. (pevný střed volantu)

tom
18. února • 11:40

Taky by mě zajímalo. Já mám jednu z posledních výběhových fiest, a nemrzí mne že jsem nepočkal. Jinak super, asi bych i ten interiér skousnul, ale kdybych si mohl vybrat...

MartinX
16. února • 16:52

Mam Fiestu predchadzajucej generacie a som s nou maximalne spokojny. Koncom tohto roka planujem kupovat nove auto, ale bohuzial vdaka dizajnu nova Fiesta nepostupila do uzsieho vyberu. Hlavne sa mi hnusi interier, oproti krasnemu praktickemu a konzervativnemu interieru predchadzajucej generacie mi cirkusovo plastovo-strieborny interier novej generacie nic nehovori.
Preto sa pri novom aute rozhodujem medzi trojicou Yaris, i20 a Mazda 2.

majkicz
16. února • 21:34

Naprosto souhlasim, design nove Fiesty je hrozny, exterier je jeste v pohode, ale ten kolotoc, co roztaci na palubni desce a mismas tlacitek na stredovem panelu, to je proste otresne... Vim, ze doba si zada zajimave auta, ale pokud toto ma byt globalni vkus, jak se Ford pysni, tak nevim nevim...
Jinak, pokud se rozhodujes z tech tri, tak Yaris = prakticnost a japonska spolehlivost, i20 = dobra vybava za dobrou cenu, Mazda2 = bezkonkurencni radost z jizdy a zabava za volantem + spolehlivost (dani je maly kufr a malo mista nad hlavou na zadnich sedadlech...vim o cem mluvim, mam ji ;-) )

Ymir
17. února • 8:27

Ono ten interier, vyzera podstatne lepsie nazivo. Osobne som bol prijemne prekvapeny :)

majkicz
17. února • 9:23

Ja som bol neprijomne sklamany, dufal som, ze na zivo to bude lepsie a prd, bolo to este horsie :-|

ITTI
18. února • 17:40

Spíš je problém v tom, že majitelé mazd-viz. jejich klubovky-si melou stále dokola,jak mají nejlepší auto a ani na vteřinu nejsou ochotni připustit,že i jiní umí dělat dobrá auta. Když vemu, jak se rosí v M6 okna, přitom se auto provozuje a parkuje jako všechna jiná, tak v 21. století ráno řeším, abych z auta viděl, což se u evropských nestalo nikdy, to ani blbý Oltcit za Husáka neudělal, a to měl vzduchem chlazený motor. Takže mazda je běžné auto, jako každé jiné,nic víc.:-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Ritter
1. května • 22:11

Mazda a spolek dalsich japonskych znacek patri k tomu naprosto nejlepsimu v automobilovem prumyslu, stejne tak jako jsou japonci nejlepsi v motocyklech, elektronice apod., 20 let se pohybuju mezi auty v cizine i u nas - at jiz v servisni, vyrobni ci kontrolni pozici (technik TUV, DEKRA)..., Vase nazory jsou ciste amaterske na urovni motoristickych casopisu pro sirokou masu ctenaru resici naproste malichernosti. Pracoval jsem ve znackovych servisech VW, Ford, Mazda, Toyota, VOLVO, Mecedes..Japonci jsou nedostizni..Mohl bych vypravet..Tot vse! Ritter

Jiří
16. února • 18:26

Yaris a Mazda mají oproti Fiestě a i20 výrazně menší kufr.

MartinX
16. února • 20:13

Jazdim vacsinou sam, velkost kufra pre mna nie je kriticka. Okrem toho ma Yaris dobre rieseny system posunu zadnych sedadiel kde sa da vybrat velky kufor a malo miesta vzadu alebo maly kufor a vela miesta vzadu.

mira
16. února • 19:02

Ježiš, proberte se, Fiesta je úzasné auto pro starší i mladé lidi. Její design nemá konkurenci, prostě doba si to žádá a když se líbí i mému 55ti letému otcovi a zvažuje koupi tak si myslim že je opravdu pro každého. A hold jestli se koukaš jen na usedlé VW tak se neni čemu divit. Bohužel.

Jiří
16. února • 21:54

Jestli vás to ukonejší, tak je mi 51. Zatím jsem měl vždy kombíky. Děti už jsou ale dospělé a tak Octavia Combi nebo i30 SW je už pro mě velké a zbytečně drahé na provoz i pojištění. Už jsem se vybouřil a hromadu koní pod kapotou potřebuji už jen pro bezpečné předjetí, takže zas tak moc jich být nemusí. Pod 25kg/kW mi stačí. Jezdím málokdy sám, většinou s manželkou a nějakým tím nákladem. Občas na nákup, občas na zahradu, sem tam nějaká ta dovolená nebo výlet. Občas tedy v tom autě potřebuji odvézt i nějaký ten náklad. Takže Yaris i Mazda jsou pro mě jako jediné auto v domě opravdu nevhodné. A to i přesto, že pokud se týká konstrukce jsou Yaris i Mazda možná pokrokovější.Takže jinak řečeno, probraný jsem a vím přesně, co potřebuji. Rozměry by mi asi nejlépe vyhovovala Fabia Combi, ale chlapci od VW u ní pokazili co mohli. Je málo aut, které se mi nelíbí, ale Fabia zaujímá v této kategorii čelnou pozici.

MartinX
16. února • 20:15

Kazdy ma iny vkus a Fiesta urcite nie je auto "pro kazdeho". Ja osobne preferujem konzervativny "strizlivy" design. A to Fiesta urcite nie je.

petr r. (petrumr)
16. února • 16:07

je pěkná,ale dílenské zpracování oproti fusionu šlo důle.:-))

Fusion
18. února • 18:06

:-D:-D To nemyslis vazne :-O

Jiří
16. února • 16:02

Bohužel i v dané motorizaci Fiesta prohrává jak co počtu kg/kw, tak i co do vybavenosti s Hyundai i20. Je škoda, že v akční nabídce není použit ten silnější 1,25 motor.Osobně plánuji koupi auta na duben/květen a rozhoduji se právě mezi těmito modely. Pokud by byla v akční nabídce použita silnější verze motoru, tak oželím více komfortu i vybavení, které má ve verzi Comfort i20 a možná vyberu Fiestu. Rozhodování by bylo opravdu těžší. Takto nemá Fiesta šanci. Slabý motor + hromada věcí, která má i20 v provedení Comfort v základu a Fiesta i v nejvyšší verzi za příplatek, no nevím. Těším se na obdobný test i20. Snad ho redakce do dubna stihne. ;-)

dd
18. února • 16:59

Nechci ti brat iluze ale papirove hodnoty motoru i20 jsou scela nerealne. Skoro kazdy kdo ma Hyundaie, ti rekne ze zere o 2 litry vice a jede jako HTP. Navic vyroba i20 v Indii take neni zadna super EU kvalita!!!! Ja bych do i20 nesel.

gusta fučíková
16. února • 15:08

je hnus, velebnosti:-D

thomas
16. února • 14:18

K čemu pak teda je ten malej motor a výkon!?
Když FabieI HTP umí bez spěchání dalnici za 5,6l/100km.. a při spěchu na rovině zvládá i 180km/h (prazdná dálnice)
Anebo třeba BMW 120d to jezdí za 7l i když se na něj pěkně šlape..
Asi se to holt musí umět naladit.._Teddy_: jak muže nižší produkce COx zvyšovat spotřebu?? když logicky nižší spotřeba paliva(což je směs uhlovodíku CxHy)/km = méně CO2/km
když to co pohání motor je CxHy+O2=xCO2 +atd.

_Teddy_
16. února • 15:35

V prvom rade, vyrobca pise u Fabie/1.2htp/44kW max.rychlost 155km/h. Tomu tvojmu udaju o 180 jednoducho neverim (pretoze na takej lemre dost casto jazdim). Jedine ak dole kopcom, s podporou vetra, ovsem na takom vysokom a uzkom aute je uz 180km/h pekne "o hubu".Druha vec, rychlost: jasne ze aj s Fiestou dosiahnes 6/100, lenze pojdes na dialnici stovkou. Neexistuje, aby si mal s Fabiou 5.6/100 ked pojdes 130. To jednoducho nejde. Na inom ceskom automobilovom serveri to merali, a vysla im este vacsia spotreba ako u fiesty. Dovodom je vacsia celna plocha Fabie...K spotrebe: tu nejde len o to kolko benzinu/nafty sa spali (spotreba), ale aj o to *ako dokonale* sa spali, na ake jednoduche zlozky sa tie tazke uhlovodiky rozlozia. Ten proces spalovania je ovela komplikovanejsi ako si uviedol. A kazda prekazka (to je aj katalyzator, resp. filter) sice tomu rozkladu pomoze (spaliny zostanu dlhsi cas v horucom prostredi, ktore pomaha ich rozkladu), ovsem termodynamicka ucinnost motora klesa. Tie casy, ked sa na tdi-cku dalo jazdit octavkou pod 4L/100km su uz davno prec. Akonahle mal motor splnat aspon EuroIV, hned sla spotreba o liter hore...

Composite
19. února • 15:12

tak tak a porovnávať kvalitné motory od BMW a lacné nízkonakladové motory vo fieste :DTen nad tebou isto fetoval, lebo s 1,4 V16 je 180 km/h problém dosiahnuť.1,2 HTP, žere rovnako ako 1,4 V16, lebo treba na ten šrot viac dupaťAle to je jedno, ked niekto vidí iba a len fábku=šrot

piErcE
16. února • 19:56

k té 180ce - ale jo, HTP (alespon ta 47kW) je to schopny dat (i pri zaple klime) - samozrejme, mluvim o tacho - rychlosti, realna je neco malo pres 160... ale jenom po rovince nebo z kopce. do kopce to jde ihned dolu. spotreba je pri tom nehorazna (a motor trpi).

mikes
23. února • 14:02

Ono to chce tu rychlost zmerit na stejnem useku v obou smerech, docela hezky se pak eliminuje tak udajna jizda po rovine prip. vitr.

Michal
17. února • 12:20

Pani, nemystifikujte tu B-]
.
1.4/55kW combi, R14 dala max 180-185 na tacho a to som sa fakt ponahlal a tlacil to na maximum
jazdil som s tym 4 roky...1.2/47kW combi (neviem ake gumy) sa pri 165-170 zasekla a nesla viac.... mozno po 2-3 km rozbehu a dole kopcom by to tacho vytlacilo na 175, ale viac ani omylom.obe auta s 2 osobami, cca 160 kg.

pepa
17. února • 12:29

1.2/47kW combi pokud ma motor v poradku 180km/h tacho po rovince da

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
polakow
17. února • 21:37

Leda s větrem v zádech, protože víc jak 165 z ní za běžných podmínek nedostanu. (mám 47ku combi, výbava eleg. r. 06.)

piErcE
17. února • 21:41

ja myslim, zte resit "tacho" rychlost nema cenu ... pokud je tam jiny rozdil oproti "realne" rychlosti, tak klidne je mozne, ze nekdo (treba ja) tech 180 tacho udela, a nekdo ani za nic.(jinak moje je fabie, ambiente, prosinec 2004, 47kW)

thomas
16. února • 16:24

tech 180 (tachometrových) to fakt jelo a po rovině! sam sem tomu nevěřil! ale bylo to tak. Byl sem v autě sám (80kg) a byla to ta nejzákladnější verze takže šedy spoileru bez klima a posilovače kličky na okna.. takže docela váhová úspora. A taky výborně zajetý auto. Na suchym asfaltu si hráblo i na 2:)
A tech 5,6 mi ukazovala jiná HTP na dálnici po vynulování PC při rychlosti 100+km/h (nespechal sem) jakmile jsem sjel tak to samozřejmě rostlo..Jinak s tím vlivem účinnosti souhlasim. Ale není možný aby nižší produkce CO2 znamenala větší spotřebu.. kam by se ten uhlík poděl vzhledem k tomu že to jsou obě extenzivní veličiny (/km)
Jedině že by automobilky při honbě za nižšími gCO2 snižovali míru rozkladu benzínu a z výfuku vypouštěli jen zkrácené uhlovodíky a CO - což je oboje ještě horší než CO2

Pan Kája
19. února • 21:46

Problém bude v tom slovíčku "tachometrových". Nevím, čím to je, ale ze čtyřech aut, kde jsem cca měl srovnání, byl nejvíc podcifrovaný u fábie (pravda, 1,4ka 16v na 14kách). Ono, kdo ví, jestli těch 180 tacho nebylo 160 reál...možné je všechno.

mikes
23. února • 13:59

On muze byt problem i v tom ze jel "po rovine". Jak to poznal? A co vitr? Staci aby fouklo trochu do zad a hned to jede jako z praku :-D

thomas
16. února • 16:29

P.S. Myslím že ekologičnost aut by se měla posuzovat nejen podle emisí ale předevšim i podle LCA (je hezký že hybrid žere 3l ale když se při vyrobě vypustí X000tun znečistění tak je to na prd) a také podle zmiňované účinnosti přeměny energie..

julo9
16. února • 16:02

presne tak htp bere normalne okolo 6-7l a na dialnici pri 130 okolo 11l niekedy aj peknych 13

piErcE
16. února • 19:55

to zas prehanis... moje HTP (47kw, vypla klima) pri 130 (tachometrove) 7,9 - 8,2 l/100. pri 160 (tachometrove) 11 -12 /100.prumerne spotreby podle PP.(dodam ze v men pripade 130 tacho = 121 realne, 160 tacho = 148 realne)

mikes
23. února • 13:57

To mi prijde jako realne hodnoty bez pohadek...

mates
16. února • 10:05

at si rika kdo chce co chce ale nova Fiesta v tehle barve je proste kus krasny prace a milacek rodiny, pred designery klobouk dolu, staci vedle ni postavit novou Fabii jakozto dle me aspiranta na snad nejhnusnejsi auto vsech dob a clovek s alespon minimalnim estetickym citenim si musi vybrat Fiestu... Nicmene by me docela zajimalo jeji poronani s novou i20, jsou si hodne podobny, ceny taky podobny, mno zajemce o koupi vozu to dnes nema VUBEC lehke.... :-)

Sláva Zahrádka
13. března • 9:55

stejný názor

qwerty
17. února • 18:38

A ja by som bez vahania vybral Fabiu - dizajn zvonka je mi ukradnuty, na ten interier Fiesty sa ale za triezva proste neda pozerat! Preco za kazdu cenu chcel byt Ford originalny? Podla mna p*srali co mohli :-(

R
18. února • 2:02

Ja ne, podla mna p*srali co mohli u Fabie;-)

Antracit
5. května • 13:26

Asi máš na ovládání rádia, telefonu, ventilace apod. najatého spolujezdce, protože ovládat to ve Fiestě, tak bys každou chvíli naboural. Po slepu to ovládat nejde a i když se na to koukáš, tak aby jsi konkrétní tlačítko půl minuty hledal, hnus.

pepa
16. února • 10:56

Skareda je, o tom zadna, ale jestli tahle Fiesta nejde pres 140Km/h, tak zlaty trakar HTP

mates
16. února • 11:24

kolik je maximalka na dalnici? 130 a tolik to jede i kdyz draze, nicmene lidi kteri si tuto a podobnou motorizaci kupuji s tim ze na dalnicich po svete travi vetsinu casu jsou masichisti a nic jinyho, pro vsecny ostatni lidi by to mohla byt motorizace do mesta a mimo nej naprosto dostatecna pro bezne jezdeni... a pro ten zbytek co musi zavodit a predvadet se a jejich heslo je "minimalne trilitr" tem je to jedno bo tyhle recenze nectou, jsou to nadlidi.... :-)

pepa
17. února • 12:25

140 tacho je plus minus 130 real.
A plecka s motorem, ktera konci u tehle rychlosti a je to novy model, pise se rok 2009 je proste plecka. A to i tehle kategorii B-]

tom
18. února • 11:33

Jede víc.maximálka toho 60tikoně je 152km/h. Od 140 už se mu ale moc nechce - což je logické. Není to moc, ale kolik dá FII s takovým výkonem?? 155km/h. O celé 3 km/h více - a to je sakra rozdíl :-O

P.
17. února • 15:58

Je to tak, tachometry pridavaji asi 10 % (napr. ve Fabii ukazuje 150 a GPS navigace 138 :-))Jinak presne tuhle maximalku (140 tacho, 125 - 130 real) mel dodnes provozovany 20 let stary Escort 1,6D, a to pri spotrebe 6 l na 100. Mirnejsi styl jizdy mnoho neusetril, tak 0,5 l, zlate auticko pro "tezkonohe" :-))

Ymir
16. února • 13:10

Este jedna vec, preco sa testovala slabsia 1,25? Ved tu mame 60 kW (82 k) s krutakom 114Nm a s udavanou maximalkou 168km/h. Takyto vykon uz je viacmenej postacujuci na taketo auticko.

Jiří
16. února • 21:58

Protože ta slabší je v akci za slušné ceny.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Ymir
17. února • 8:24

Sorry my mistake, u nas na SVK je v uvadzacej akcii prave ta silnejsia 1,25 :)

majkicz
16. února • 21:27

Protoze by nemohli napsat, ze je za uzasnou cenu 234tkc v nadeji, ze zatopi Fabii :-P

bojler
16. února • 9:55

Muze mne nekdo vysvetlit tu podstatne nizsi bezpecnostni vybavu FII oproti Fieste? Fiesta ma v zakladu pouze dva celni airbagy, bocni jsou za priplatek (byt je tam i kolenni), hlavove ma drazsi o 2 a ESP skoro o 5 tisic.... chapu, ze se mohlo autorovi auto libit. Ale zas by si nemusel vymyslet.

Antracit
17. února • 12:25

Myslím, že by to měl rychle opravit, připadá mi jak kdyby mu Ford dělal korekturu než to odevzdal... to samé zadní švihadla... prý poslouží stejně jako elektrické. Bezva, když si chce řidič vyvětrat přehřátý interiér.

dd
18. února • 15:05

No ze mas "levnou" Fabii bez klimatizace za to nikdo nemuze. Me klicky nevadi mam klimu ;-)

Antracit
18. února • 15:52

Nevím jak jsi přišel na to, že mám levnou Fabii bez klimy, ale to je jedno. Nemyslíš si, že když přijdeš do auta, kde je 60 stupnu, tak je lepsi na minutu otevrit vsechna okna, vyvetrat ho a klima pak má mnohem rychlejsi nastup a mnohem min prace, nez kdyz sednes a se zavrenými okny a čekáš než ti to vychladí? Mysli... 3-[

DD
18. února • 18:09

Vetsine lidem staci stahnou predni okna, nebo kdyz prijdes do auta otevrit dvere. Ale chapu ze nejaky argument proc koupit blbou hnusnou Fabii se najit musi. Co delaji asi lide s Coupe asi vetraji za jizdy kufrem. :-D:-D:-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
mikes
23. února • 13:46

Stanim na miste se to auto opravdu kvalitne vyvetra... :-)

Antracit
5. května • 13:23

Musíš s těmi otevřenými dveřmi mávat! :-D

Antracit
20. února • 10:20

Aha, takže ve výsledku jsou manuální okna lepší než elektrická a rádio lepší na kazety než na CD. :-D Jestli myslíš, že při výběru auta rozhodují takovéhle věci.. nevím nevím... alektrická okna vzadu mě potěší, ale mezi hlavními argumenty pro nákup určitého auta opravdu nebudou. ;-) Ale rozhodně bych je neobhajoval jako lepší než elektrická.

majkicz
18. února • 15:58

Pro nej je to prilis narocne, myslet a logicky uvazovat ;-).

Josef Machek (jojaveja)
16. února • 8:05

Nezlobte se na mě, ale na tak malé auto je spotřeba (reálná) přes 7 l prostě moc. Po zajetí se sníží možná tak o 0,5 l, i přesto super nová moderní krásná promyšlená dokonalá nadčasová a já nevím jaká ještě Fiesta bude chlastat jako Š105/120 před 30-ti lety. "Útěchou" budiž skutečnost, že konkurence je na tom až na vyjímky podobně. Bohužel.

feri
20. srpna • 12:04

Mam fiestu 1,25i 60kw a neviem ako na nej jazdia ini ked maju taku spotrebu.Ja totizto jazdievam denne trasy cca 20-50km, obcas dlhsiu max.250km+jazdim aj po meste a dlhodobo mam priemer 5,9 a to este obcas klimu zapinam.Bez klimy som maval 5,7l na 100km.Nepretekam, jazdim podla predpisov 90-100 km/h , ale obcas aj na 130km/h potiahnem, auto nevytacam do vysok.otacok akurat pri podradeni pri obiehani

michal
31. srpna • 23:15

Porovnej spotřeby Fiesty a Fabie a pak kritizuj, vona Fabia na tom neni o moc líp, ba naopak je na tom o něco málo hůř než Fiesta.FIESTA 1,25 Duratec 44kw kombinovaná - 5,5(1,25 Duratec 60kw - 5,7) X FABIA 1,2 HTP 44kw 5,9(1,2 12V HTP 51kw - 5,9)
FIESTA 1,4 Duratec 71kw- 5,7 X FABIA 1,4 16V 63kw - 6,5.Bohužel se mi u Fabie nenačítala stránka kde jsou vypsány spotřeby ve městě a mimo město, proto jen to srovnání kombinované spotřeby.

martin
21. března • 18:56

Mám najazdené 4 300km. Spotreba v meste cez 7,5l/100 a kombinovaná pri super ľahkej nohe 6,6l/100km. Teda spotreba ako prasa.

Petr
4. května • 23:54

Me 1.4 zere zhruba 7,3 po meste a mimo mesto 6,3 a to jsem to extreme nesetril.

fiestaman
22. února • 13:15

mam fiestu 1.25 a mozem sa s vami podelit o skusenosti. 1.25 je absolutne nesvizna. spotreba 7.3 , ktoru tu pripisuju nezabehnutemu kusu, je absolutne spickova, nasa sa pod 7.6 dostat v meste nevie. dlhodoby priemer. pruznost motora je tragicka. na dialnici zrychlit zo 100 na 130 je nekonecny pribeh. da sa to rozgulat na 160, ale trva to vecne. predbiehanie na okreskach je nemozne. s tym motorom obehnes tak maximalne traktor. mali sme aj fiestu 1.4 a ta cucala nadrz jak alkoholik. ford ma aj lepsie motory. napr vo focuse zakladnu 1.6. s tou som nevedel jazdit pod 9.3 .... holt. ak chces lepsiu spotrebu, nemozes kupit zakladny motor. ale na druhej strane pri tej cene, co za to chcu....sa to stale oplati. bud das o 50 tis viac na zaciatku za inu znacku, alebo to postupne doplacas na benzine. .... takze tak. inac ford uplne super.

fištařka
24. května • 13:16

Ještě, že jsem tuhle diskuzi nečetla, než jsem si fiestu koupila. Mám 1,25 a najeto nějakých 38tisíc.
Město jezdím do 6,5 (8 km do práce a nějaký ten nákup) a dálky za 5,5 (dálnice a 120km/h).... a nejezdím na extrémního dědka teda... Jednou jsem teda jela i za 4,9, ale to už bylo na dědka v pravým pruhu.Maximálku jsem nezkoušela, nemám ani potřebu, moje druhý auto ji mělo 240 a zkusila jsem to před 6ti lety naposled :D Asi jsem z toho vyrostla nebo nevim.Nedám na toho prcka dopustit, ono živit pětimetrovýho třílitra při ježdění po Praze mě vycvičilo...

Composite
19. února • 15:04

fábia 1,2 HTP nie je na tom o nič lepšie :D a fábka je FL škodda 105 ;)
ďakujem radšej fiestu

blam
18. února • 18:25

Taky me to prekvapilo, jezdim s 1.4 55 kW 1050 kg 8 let starym autem po Praze v beznych hodinach za 7 - 7.5.

DD
18. února • 18:55

A jake mas emise? ;-)

blam
19. února • 0:15

CO2? Podle papiru mam 156, a kolik ma tohle? A hlavne - kdo se podle toho rozhoduje? Jestli ma maly auto do mesta zaujmout, musi to byt i s potrebou.

RS
1. dubna • 19:53

Fiesta ma CO2-Emission, g/km 128 a kdo se podle toho rozhoduje? Treba ten co podle toho plati pojistku. Kdyz nebudes s tim jezdil jako prase tak to zaujme i spotrebou.

P.
16. února • 13:38

Mě se ta spotřeba taky nějak nezdá, i když neporovnávám s Š120, ale s Leonem II 1,6 MPI (78 kW). S ním dělám takový "městsko/příměstský" provoz za nějakých 7,5 l. Hmotnost asi 1350 kg, širší pneu taky dělá svoje.
Na druhou stranu, pokud by se ta Fiesta dostala po zajetí na 7 l, bral bych to jako poměrně uspokojivý výsledek.

julo9
16. února • 12:25

a myslis ze fabia kolko zere na 5 l rychlo zabudni

mates
16. února • 13:00

Ono se to musi umet, s motorem 1,4 MPI 50kW jezdim pri dodrzovani rychlostnich limitu bez problemu mezi 5,5-6 a s motorem HTP 47kW mam prumer 5,5, k zavodeni to nemam a kecy o tom jak jsou tyto motory zravy me nutej k smichu.... ale placejte si dal....

k..
17. února • 15:28

mates, kdyz nekdo sleze z hor a preskoci se u nej nejmene jedno vyvojove stadium, pak to pusti do sveta, co od toho stvoreni cekas ? zazraky ?? takhle pekne popit, zajist spekem a cibuli.... jo to by slo, ale premyslet a nebo konat jine cinnosti lidstejsiho charakteru nemuzes moc ocekavat...

dd
18. února • 15:01

Chapu, mluvis o sobe. :-P Fabie HTP zere i 9 litru kdyz mas tezkou nohu.

Nornik
16. února • 10:23

Taky si myslim, ze zrovna ukazkovou praci nepredvedli. Staci se kouknout na konkurencni Toyotu a Yarise s 1.33 motorem. Ten kupodivu po meste jezdi do 6l.
Za cca 7 jezdim po Praze ja s Aurisem 1.6l a ten je snad i o 100kg težší než tenhle prcek.

DD
18. února • 18:25

Ale Fiesta ma nejmensi emise CO2 ve tride !!!!

Peppe
17. února • 8:08

Tak Aurius 1,6 po Praze za 7 nejezdí ani omylem! Auto používám, takže to vím. I výrobce udává myslím 9,0l/100km. Před tím jsem měl do města Yarise 1,3 a ten 7l dosahoval jen tak tak

Radek Ondrášík
16. února • 10:54

No těch 7 po Praze s tím autem bych chtěl vidět. Leda tak po okraji, nebo v noci, když není provoz...

_Teddy_
16. února • 9:51

Porovnavas uplne neporovnatelne. Mala ta tvoja 105-ka pred 30-timi rokmi katalyzator? Aku emisnu normu plnila? Aku mala hmotnost? Kolko hviezdiciek v crash-teste? Kolko airbagov? kolko bocnych vystuh vo dverach? Aku vybavu (abs, esp, klima, atd)?Myslim si, ze spotreba 7/100 (v meste, mimo, ci na dialnici) je pre taketo auto s najmensim benzinovym motorom skvela hodnota. Casy, ked bezne auto vazilo 750-800kg su uz davno prec. Koli narokom na bezpecnost a vybavu su auta dnes podstatne tazsie, a tu hmotu navyse treba samozrejme rozhybat! Takisto vsetky tie katalyzatory, skrtiace klapky a filtre ktore sa do aut montuju v nezmyselnej honbe za nizsim COx spotrebu zvysuju, a nutia motor pracovat v rezime ktory je daleko od optimalneho...

Dušan Mihalik
16. února • 12:32

Tiež 1,2 - silnejší motor, pomerne ťažké auto a spotreba je nižšia i keď zrejme tie tabuľkové hodnoty sú možno trochu optimistické.

_Teddy_
16. února • 14:47

Tak zase neporovnavajme tabulky u jedneho auta s nameranymi hodnotami u druheho. Lebo aj Fiesta s motorom 1.25 ma ovela krajsie "tabulkove" hodnoty: 7.3/4.3/5.4 (mesto/mimo/kombi). Teda aspon podla fordu... :-)

Dušan Mihalik
17. února • 11:06

Kia Ceed 1,6 CVVT EX má takú spotrebu ako je v tabuľkách. To som vyskúšal, ale dnes už na to trochu šliapem a je o niečo vyššia : ). Okrem toho má tá i20 silnejší motor a čím silnejší motor - tým menší rozdiel v reálnej spotrebe.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
k..
17. února • 15:25

nebylo by lepsi, kdyby jsi si sel vyslehavat hlavu a slovenstinu do nejaky slovensky diskuze, nebo vy tam snad nemate internet a nejaky podobny stranky ?? nebo to zkus hezky CESKY !!

vlado
1. srpna • 9:26

Kluku českej, proč se ponižuješ a děláš se sebe vola.

p.
17. února • 16:37

běž si jí vyšlehat ty. u tebe je to potřeba.

Martin
16. února • 16:17

ať tak, či onak, po 30 letech je taková spotřeba ostudná:-(

petr
16. února • 9:21

Jenže Škoda 120 je lehčí o cca 218 kg (1.113 vs 895 kg) a nebrzdí ji emisní normy.

DD
18. února • 18:30

Ano Fiesta vede, ma nejmensi emise CO2 ve tride !!!!

Smx
16. února • 8:24

No jestli to opravdu bere 67,3 ve městě jak píšou v článku, tak je to trochu hodně.. :-DAle jinak na auto co váží 1150kg a motor ze sekačky je ta spotřeba poměrně adekvátní..

DD
18. února • 18:10

Fiesta nema 1150kg ale ma cca 1040kg ;-)

Mamlas
16. února • 7:38

Jako problém vidím šířku středového sloupku u řidiče. Plynový pedál je velmi blízko tohoto sloupku, takže pravá noha se ho dotýká ve velké ploše (měřím 175 cm a vážím 92 kg). Při delší jízdě tedy nelze uvolnit ztuhlost nohy pohybem vpravo. V létě při jízdě v krátkých kalhotech (dámy např. v kratší sukni), bude holá noha v kontaktu s plastem. Naštěstí je dotyková plocha hladká, bez hran. :-(
Vzhled palubní desky je super, na fotografiích to tak nevynikne, to se musí vidět na vlastní oči!!!

Martin
16. února • 16:19

nemám rád škodofky, ale když srovnám vnitřky:
http://www.vwvortex.com/artman/uploads/003__scaled_600_027.jpghttp://image.motortrend.com/f/9220634/112_news080214_04z+2009_ford_fiesta+interior.jpgtak mi ford připadá jako čínský rádio z tržnice od vietnamců
brrrrrr3-[
jinak z venku zajímavý

Mates
13. června • 22:28

:-D Tak to mi právě připadá ta škodovka

paks
17. února • 0:11

Porovnal si interier skodovky v najdrahsej vybave (akych chodi na cestach mizive percento) s interierom najlacnejsej fiesty. BTW. u mna v realite vyhrava fiesta, v dizajne interieru (nielen) fabia asi o 10 rokov pozadu.

Martin
17. února • 14:39

nepoužil jsem interiér fabky z nejdražší výbavy. Ten vypadá takhle:u staré
http://www.autointell.com/european_companies/volkswagen/skoda/skoda-cars/skoda-fabia/fabia-innen.jpgu nové
http://www.d4u.com.ua/uploaded/files/In/skoda/Fabia_new/prvw/Skoda-Fabia_interior_1x1280x1024.jpgto jen pro upřesněníjinak na auto.cz někdo napsal, že poslední fordy vypadají z venku super, ale zevnitř jako čínský playstation z vietnamské tržnice - myslím docela trefné, holt někde se ušetřit musí
:-D

Sláva Zahrádka
13. března • 9:52

nevím,jaký model srovnáváte,je mi divné kritizovat fiestin interiér model2014, který vyniká líbivým vkusem a nadčasovým designem

snowe
17. listopadu • 22:23

Hele Martine, co máš vlastně ty za auto?B-]

Antracit
18. února • 10:25

Akorát nechápu šetření na místě, kde strávíš 100% času za volantem.. proto mi Ford nikdy neseděl. Co je mi do toho, že auto je dynamické a moderní zvenku, když uvnitř jsem jako na neustálé návštěvě vietnamské tržnice? 3-[

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
GT
18. února • 14:57

Navsteva vietnamskeho premioveho bordelu je prave ta Fabie rozhodne ne nova Fiesta! :-/

Antracit
18. února • 15:54

Asi jsi na tržnici ještě nebyl a žádný vietnamský výrobky neviděl, tohle jak můžeš říct, to nevím. Fabia, společně třeba s Polem/Ibizou má jeden z nejdospělejších interiérů v malých vozech, navic v ergonomii jim ta Fiesta nesaha ani po blatniky. Je to preplacanej, levnej, plastovej, radoby moderni humac.

dd
18. února • 16:32

Mas pravdu nebyl, ja tam nenakupuji jak ty, hloupy prodejce Skody a VW;-) Nova Fiesta vetsine pride zvenku i zevnitr super a moderne, proto je nejprodavanejsim autem segmentu B ze leden v EU. Fabia a Polo nebo Mazda 2 i Ibiza jen tise zavidi.

Antracit
18. února • 16:39

Že je Fiesta nejprodávanější v EU něco mění na tom, že se mi ten interiér nelíbí? :-) Logan taky může být nejprodávanější auto v nějakém segmentu a nic to na mém názoru nezmění. Fiesta je tak rozporuplná, že si myslím, že ten zájem bude jen počáteční výkřik, než zapadne hluboko za "standardní" auta. Šedá myš je šedá myš. ;-)

dd
18. února • 16:54

Celosvetove je segment Fiesty hlavne pro mlade lidi, ne pro usedle duchodce jako v CR Fabie a Polo, navic Fiesta je narozdil od konkurence globalni prodavane a vyrabene auto, tak ze zadna seda mys, ale leadr prodeju Fordu. Uvidime za rok az se zacne prodavat Fiesta Titanium nebo Individual i v US.

majkicz
18. února • 15:59

Bacha, vzdyt je to mekcene :-D a to se ted vysoce ceni ;-)

Antracit
18. února • 16:11

JJ, u Fordu zase oceňují 100 tlačítek na decimetr čtvereční. Trvdé plasty jsou to poslední co mi na tom přeplácaném vietnamském interiéru vadí.

majkicz
18. února • 16:21

*THUMBS_UP* :-)

martin3223
17. února • 7:40

Ani jedno ze zminenych aut nemam, ale rozhodne se mi libi vic interier stare fabie, prestoze je to 10 let stary auto.

GT
18. února • 14:55

No to uprimnou soustrast cele tve rodine. :-O

Antracit
17. února • 12:22

Oproti Fabii II je Fiesta pořád fakt jak rádio z tržnice, ergonomie se mi zdá taky poměrně strašná. Prťavá tlačítka namačkaná na sobě... hrůza, tohle je přesnej opak ergonomie VW group, proto bych nikdy Fiestu do výběru ani nazařadil. Motor taky nic moc oproti HTP 44 kW. Max. krouťák posazenej o 1000 otáček výš, než u tříválcového HTP, k čemu tam ty čtyři válce proboha jsou? 3-[ A to nemluvím o tom, že se jí na silnici nejdřív leknu, když jede proti mě, pak si řeknu, aha, to je novej Hyundai I20 a až pak když se mi přece jen něco nezdá si uvědomím, že to je nová Fiesta. :-D:-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Sláva Zahrádka
13. března • 9:48

zřejmě zaujatej fabiák,,s tim krouťákem na čtyřválec u fiesty mám stejný nazor, to bych čekal lepší,ale špinit úroveň fiesty na úkor hnusné fabie(obzvlášt II) je na mne moc. A natož s plevelem korejcem(i když ten v určitých věcech vyniká lépe než FbA). Uznávám ale váš názor,každému se líbí něco.

Petr
18. dubna • 21:32

Neuvěřitelné bláboly, co tady kecáš!!!

--
20. února • 12:31

kup si brejle, srovnavat i20 a Fiestu, to je na pováženou

paks
17. února • 13:42

Pouzil si slovo "radio z trznice" a hyundai i20 v jednej odpovedi? Pozri si ten "kvalitny" indicky interier v tej kopii Oplu Corsa.

k..
17. února • 15:23

nebylo by lepsi, kdyby jsi si sel vyslehavat hlavu a slovenstinu do nejaky slovensky diskuze, nebo vy tam snad nemate internet a nejaky podobny stranky ?? nebo to zkus hezky CESKY !!

TT
13. července • 18:31

si debil

qwerty
17. února • 19:20

Sedni si na svou tlustou prdel, pust si Rodinu Smolikovych v slovenskym dabingu a studuj vole! Jenom se z ty cestiny neposer... Skus se ni treba domluvit v Nemecku :-D

ITTI
18. února • 17:52

Ovšem na druhou stranu má pravdu v tom, že se na slovenkých autařských serverech moc nediskutuje, zase dám odkazy, mám to uloženo a...ticho po pěšině....obecně.Já bych očekával, že si lidé podpoří např. skrz reklamu a klikání své národní (když mají jazykový zákon, že jo?) servery a hovno, nic.
B-]
http://auto.server.sk/
http://auto.sme.sk/r/auto_test/Testy.html
třeba zde píší, jak fiesta výborně jazdí a vyzerá...
http://www.auto.sk/
http://auto.pravda.sk/sk_auto.asp

Doporučujeme

Články odjinud