fiesta je stále řidičská volba = tříválcový litrový ecoboostto je nářez....
Bohužel a teď už člověk nemá ani variantu s 4 válcem alá 1,6 ecoboost z minulé generace, který tam taky nahradili.
Bude ještě ST s 1,5 EB, ale na ten si zájemci nějaký čas počkají. Ještě se podržet nějakého zábradlí, až oznámí cenu, aby člověk nespadl.
http://autobible.euro.cz/novy-ford-fiesta-st-pojed... ...
Za ty prachy je lepší volba Mazda 2. Minimálně se na ní lepší kouká jak zvenčí tak z vnitřku. S 1.5 90hp jezdí za 5,5l/100 a nezdržuje.
Jenže s manuálem je k dispozici G90 až ve výbavě Takumi za 380tKč. Nevím kolik dává Mazda slevu z ceníkové ceny, ale i tak je to ujetý, stejně jak Fiesta. O G115 Revolution Top za necelýho půl mega:-O škoda mluvit.
Atmosféra je atmosféra. A kriplit motor o válce...a pak to není levnější a ani úspornější je na prd. Ale pro značky mají 3 válce výhodu. Na papíru to má méně emisí a vydržíí to jen 120 000 - 150 000 a pak si musíš u nich kupit nové.
Nejaky technicky argument preco by trojvalec mal vydrzat menej?
No hlavně ta spotřeba je u mazdy dobrá, já se při normálním splynutí s provozem držím do 4.5, jednou jsem to vyzkoušel úmyslně změřit, vytáčení motoru, neustálé předjíždění a rychlost 120-130 na dálnici 140 a po dvoustech km .....5.7. A zrychlení na 0-100 9.4, servis levný (u mazdy) a jízdní vlastnosti? :-D prostě nutno vyzkoušet.
My jsme takový motor měli po válce ve ždímačce.....:-)
Je pravda, že za 330tis se dá koupit Leon. Ale taky je pravda, že to bude základní výbava, zadní tuhá náprava, pětikvalt ... takže lepší asi jen ten kufr a víc místa vzadu...a válec navíc
Tohle má vzadu taky traverzu...:-(A cena je jako za Leon či Cee'd..větší auta!Ford se zbláznil.Navíc trčící tablet je hrůza!:-OMají se podívat na nové Polo a Ibizu jak se má interier dělat!!
Polo a Ibiza se svými obřími lakovanými plochami a displejem (stále) příliš nízko? Děkuji, nerad bych zvracel.
Haha , zvracet se bude u Fordu po tristních prodejích této předražené kreace..:-))Koncern VW..tedy i Seat a Škoda mají interiery na mnohem vyšší úrovni než Ford.Nejen esteticky , netrčící stupidní tablet.. do malého auta snad navigaci potřebuje málokdo..Do palubky vsazený dotykový displej je u VW naprosto ok a vypadá pěkně.
Neviem ako u Ibizy, ale zrovna u Pola si tie "plochy" možete vybrať. Jak farbu, tak lesk alebo mat. Ja som konzerva a určite by som vybral niečo matné a nenápadné. Ale ťažko možem niečo namietať proti tomu, že výrobca vyjde v ústrety aj tomu, kto chce mať palubku ako cirkus.:-)
Nová Fiesta je pěkná, ale má dva velké zádrhely. Prvním je cena a druhým pouze 3 válcové motory. Zde testovaný měla v minulé generaci manželka. Pod 6 litrů se při kombinovaném provozu nedostala a to jezdí s lehkou nohou. Při obsazení 3-4 lidmi je auto líné, a při vytočení zní jak týrané zvíře. S Fiestou ST teď již minulé generace jezdíme v klidu za 7 litrů (a to má dvojnásobný výkon). Ubírání válců a objemu není správná cesta. Není to ani levnější a ani úspornější.
Nevím proč všichni nasávají na ty 3 válce. My koupili Clio combi tu 0.9. Jsme mladá rodina a peníze nejsou nazbyt. Na těch 15 tis km to vůbec neřeším, úplně to stačí. Spotřeba kolem 5 litrů. Jo a včera z Prahy do HK 140-150 v hodině a spotřeba 6,2. Výsledkům měření pánů redaktorů vůbec nevěřím.
No právě, u mladé rodiny bych koupil atmosféru alá Toyota Corrola...protože to vydrží.
Jen pro informaci. Ta Corolla by vyšla o více jak 100 tis Kč více a hlavně je to sedan. Což ó to já mám sedany rád ale dával jste do sedanu někdy kočárek ..?
...nejaka statistika... ?
...a vedela ze to ma viac ako 1,2a 3?
..zjavne nie...
Ja som zajazdil Focus EB 1.0 velmi tesne nad 6l priemer. Na to, ako ten maly motor ide, mam za to ze vyborne. Cize problem medzi sedackou a volantom.
6 a více je výborné u litru se 3 válci? Vždyť to zvládne mnohem větší motor a nebude dražší.
Auto bolo obsadene 4 osobami (vratane vodica) a nejake tie veci na chatu a naspat. Siel som velmi jemne (5-10 kmh+) nadpredpisovo, no a okrem toho ten motor ma 92kW (slusne zabehnuty urcite okolo stovky). Nesiel som nikaku eco-run.Podla mna dobre.
Len moj názor, ale čo sa týka exteriéru viac by sa mi auto páčilo s menej výrazným vplyvom ázijského baroka. Tie vystupujúce svetlá, ktorím sa dnes honosne hovorí "3d design" mi proste silne smrdia Kóreou a za pár rokov to bude do očí bijúci anachronizmus. Neviem prečo majú dnes designéri tak silnú potrebu navrhovať autá, aby čo najviac pripomínali detské hračky.:-/Inak s cenou to u Fordu dosť prehnali, Fiesta je síce ikona lenže nie je to až tak ikonické auto ako napríklad Mini, aby boli ľudia ochotní to preplácať. Ostatne Ford začína mať problémy s predajmi, keby som Fiestu chcel, určite by som nejaký čas počkal. Stejnak, kupovať prvé série je nerozum.
Gašpo: Koreou? Koreu bych do toho netahal, protože třeba od Ria by se mohl Ford učit. Rio je exteriérem momentálně jedno z nejhezčích aut B segmentu. Ale jinak souhlas. Exteriér Fiesty je pro mě nestravitelný, podobně jsou na tom motory a interiér? No, s vypětím všech sil dejme tomu, ale ten to po nahlédnutí do ceníku už nezachrání. Já v tomto kontextu nemůžu jinak, ale musím vyseknout poklonu VW za to, že do Pola nasadil motor o objemu 2.0, to je prostě trefa do černého. To chtělo odvahu a to se cení.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.