Test Fiat Linea 1,3 Mj: rozum, nebo city?

Hajetor  |  07. 07. 2008 06:59

...je buď ožralej, nebo po sobě nečte, případně je ožralej a nečte po sobě.

Příklady:
.....ale trápit se dvanáct hodin na brutálních polských cest se mi vůbec nechtělo...
.....* Největší výkon: 66 kW (190 k) při 4 000 ot./min

Odpovědět  |   | 
smudliky  |  07. 07. 2008 07:30

Autor by si mohl odpustit tu "rákosku z tržnice". Vím, že to puberťáci ocení, ale do motoristického magazínu ani nikam jinam to nepatří. A to ani nemluvím o tom, že děti té "rákosky" jsou obvykle inteligentnější a píšou česky lépe než autor.

Odpovědět  |   | 
furgon  |  07. 07. 2008 08:40

" mít na sobě logo Maserati, zdálky by jí uctivě otevírali brány v lázeňských rezortech na pobřeží Azurového moře "... Neberete nejake drogy?

Odpovědět  |   | 
lexus  |  07. 07. 2008 09:09

no, oproti Outbacku Diesel skoro stejná spotřeba....Bravo Subaru!!!!!

Odpovědět  |   | 
Stanley  |  08. 07. 2008 07:19

vidim, ze v Cechach dostat kvalitny matros, inak ako pod vplyvom drog by nikto takyto drist nenapisal

Odpovědět  |   | 
CyberVic  |  07. 07. 2008 09:16

..."rakoska z trznice" dokazuje, ze pan Vasicek je velmi vtipna zakomplexovana "lopata"... Kde Vam tohleto zerou...?

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  07. 07. 2008 09:32

Treba zde

Odpovědět  |   | 
CyberVic  |  07. 07. 2008 09:40

...no jasne, ale vono tady zerou leckomu leccos, ze... tady je latka nastavena proklate nizko, nebo vubec. Tady ty clanky po sobe nectou ani autori, takze pochybuju, ze pisalky na AR nekdo vubec kontroluje, aby jim neutikaly takovyhle "perly"...

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  07. 07. 2008 09:53

To je možné. Každopádně daleko více zarážející je chování některých čtenáříčků. Pochopím, že tu někdo přijde, nelíbí se mu zde, napíše to, odejde a už se nevrátí. Ale zaráží mne to, když tu někdo chodí roky, pořád tu brečí, jak je to tu hrozné a jak je to jinde špatné a stejně tu jde a čte si. Proč to dělají? Když se mi někde nelíbí, tak tam nechodím a mám klid. Najdu si tu svou hyper-kvalitu a jsem spokojený.

On ten problém bude úplně jinde a to v tom, že někteří neřeší nic, jen to, jak prudit a otravovat druhé. Neříkám tím, že překlepy je třeba přehlížet, ale zase ta forma. Připadá mi, že někteří zde chodí jenom proto, aby mohli případné chyby vcelku urážlivě vyzdvihovat. Sami nic neumí, moc toho nezvládnou, ale prostě síla anonymity internetu jim dává prostor realizovat se. Že?

Jinak to, zda zde funguje korektura, není věcí AR. To, že autor udělá překlep nedělá z něj horšího. Uvědomte si, že drtivá většina kapacit v oborech má jazykové problémy a přitom to jsou profíci. Holt zde chybí korektura, jenže to není chyba ani těch autorů, ani AR. Jistě, bylo by lepší mít vše bez chyb, ale zase já raději budu mít skvělý obsah s chybami, než klišé a chabý obsah bez chyb. Samo kombinace obojího - skvělý obsah bez chyb - by byl nejlepší.

Odpovědět  |   | 
CyberVic  |  07. 07. 2008 10:26

...muzete nam prozradit, ci je tedy neexistujici korektura chybou, kdyz ne autoru ani redakce AR? Toho, kdo tu redakci zivi, tedy vydavatele? Jinak autor spis vypada na odbornika v otazkach narodniho socialismu...

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  07. 07. 2008 10:37

neexistujici korektura je chybou provozovatele. Pokud on nedoda tuto osobu, pripadne neuvolni rozpocet na tuto osobu, nebude zde. AR je jenom soucasti vetsiho celku, neni to svebytny projekt nekolika fanousku.

Jinak o autorovi toho moc nevite, tak se zdrzte komentaru. Pokud mate s obsahem problemy, jdete jinam. Tecka. Finito.

Odpovědět  |   | 
CyberVic  |  07. 07. 2008 10:46

...o autorovi vim jen to, jak se zde prezentuje... tak uz to v mediich byva... nemam ambice mu videt az do kuchyne... a pokud se ma ctenar zdrzet komentaru, proc je pod tim jeho vyplodem otevrena diskuze...? ...jinak co se nenarocnosti publikovani nazoru na internetu, tohle se samozrejme tyka i "autoru"... Pokud mam s obsahem problemy, reknu to, a treba se to casem zmeni... Jinak si samozrejmne chodim kam se mi zachce, tedy i "jinam"....

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  07. 07. 2008 10:54

Ať si lidé komentují, od toho tu diskuse je. Otázkou ovšem je, proč tu jsou někteří (takových 5-7 lidí) kteří zde chodí a jen a pouze prudí a neustále hlásají jak je to tu špatné a jak je to u konkurence lepší.

Odpovědět  |   | 
martin  |  07. 07. 2008 14:33

fajn, tak já se k těm sedmi přidávám jako osmý a po pár dalších článcích od autora nás asi bude přibývat. Styl jeho psaní je opravdu hrozný

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  07. 07. 2008 14:42

Ok, článek si přečte 1000x více lidí, než je počet členů této skupiny. Má smysl dělat změny kvuli promilim a desetinám promilí?

Odpovědět  |   | 
martin  |  07. 07. 2008 15:23

z těch 1000 je ale jen pár, co se obtěžují něco napsat. Ostatní mávnou rukou, ale něco si určitě myslí

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  07. 07. 2008 15:29

To máte pravdu, na druhou stranu, pokud by byl tragický stav dlouhodobě, tak sem lidi chodit nebudou.

Odpovědět  |   | 

mne sa tento styl paci, neviem ludia co vkuse picujete (7-8 ludi :)), vas zivot je o tom hladat chyby a tvarit sa dolezito. autorevue mate zdarma a su tu takmer vsetky novinky zo sveta motorizmu ale vam sa vkuse nepaci a musite do toho kecat. Ked ste taki mudri a vsetko viete tak naco to vobec citate a komentujete

Odpovědět  |   | 

alebo chcete aby robil recenzie nejaky 70 rocny pan co pri 60ke dusi 5ku a na dialnici ide 100 a jedine co ho zaujima ci ma auto klimu a kolko stoji najorezanejsia verzia....

Odpovědět  |   | 
JanQ  |  07. 07. 2008 16:07

Souhlasim s Vasim nazorem pane Ondrasik......nedejte se,delate to dobre

Odpovědět  |   | 
m.a.t.o.  |  07. 07. 2008 10:26

Mna zaraza to, ze ako moze niekto jazdit podla aktualnej spotreby, nevravim keby to bolo po rovine tak ok, ale hore kopcom ist 70 km/h len preto, ze pri vyssej rychlosti to zere 12 litrov je chujovina riadna ... ved ako dlho by to malo spotrebu 12 l? 10 sekund? Radsej budem motor dusit pri 70 km/h ... to je ale logika...

Odpovědět  |   | 
furgon  |  07. 07. 2008 10:44

CyberVic - za tu nizkou uroven zde vdecime osazenstvu v podobe prodavace vonavek, ktery si velmi casto nevidi do pusy. Na AR chodime s par lidmi pouze ze setrvacnosti, obcas se tu objevi i kvalitni clanek, coz ovsem neni pripad vyse zmineneho individua, jehoz silacke zcestne pokusy o slohova cviceni, chybne oznacovana za clanky, jsou opravdu usmevne. V pripade kritiky evidentnich nesmyslu, ktere nejakym zpusobem vyplodil, jeho argumentace konci u osobnich nadavek na rodinu, coz odpovida dusevnimu suterenu tohoto v AR tolerovaneho hlupaka.

Odpovědět  |   | 
CyberVic  |  07. 07. 2008 10:48

...mam to velmi podobne...

Odpovědět  |   | 
wolff  |  07. 07. 2008 10:59

No nevím, mne o hodne víc vadí něco úplně jinýho. S ohledem na to je fakt, že stará garda tady už pomalu končí.. a myslím, že i to má vliv na to, co tady Radek a nebo někdo jiný píše. Doba se mění.. A tak jako já poslouchal kdysi rock, tak dnes už se svým Faith No More a podobnými kapelami sem zcela mimo, tak to stejné se týká i aut a diskuze kolem nich. No nic to je jedno. Pokrok nezastavíš.... Proč to píšu? ANi nevím.. Sem se nějak ztratil... Ale prostě.. Dneska musíš být hodně cool, jinak si mimo. No a když nenapíšeš cool článek, tak seš prostě taky mimo, aneb i negativní reklama je lepší než žádná... Sem unvený, pondělí ráno...

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  07. 07. 2008 11:05

Ano, další z party o které jsem výše mluvil. Nic neumí, nic nedokáže, ale prudit bude pořád. Neustále narážky na nesouvisející věci. Prostě typická závist nepovedenců.

Odpovědět  |   | 
CyberVic  |  07. 07. 2008 11:18

...hmmm, za to RO, ten se fakt povedl... Jedinej , kdo tady nesouvisle blaboli od veci, ses ty... Ja jsem blabolil velmi souvisle, a k veci (k tomu clanku) ... To, ze tobe pripada spousta veci na clancich na AR nedulezitejch (MIMO JINE gramatika a pravopis) neznamena, ze to tak maji vsichni... Blby ale je, ze i kdyz Ti pripadaji pomerne zasadni veci nedulezity, napriklad, ze autori motoristickyho serveru by nemeli davat pruchod svejm mindrakum z "rakosek" , to tupy vedeni CP Ti tady presto obcas neco otiskne... A ohanet se jistejma "odbornejma" kvalitama je casto je projev naprosty ztraty soudnosti...

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  07. 07. 2008 11:28

To jsou zase reci. Proste sem nechod, kdyz ej to takova tragedie. Proste jsi z tech, kteri nekam chodi jenom proto, ze se tam citi spatne, ale potrebuji furt nadavat a navazet se do jinych, tak i presto, ze se jim nekde nelibi, nikdo je tam nechce a nepotrebuje, tak jsou tam jako doma a jenom nadavaji a prudi. Nechapu tvou logiku.

Odpovědět  |   | 
Vavroch  |  07. 07. 2008 11:31

Zkus se vžít do role autora.
Píšeš článek, číst to sem chodí v drtivé většině mladí kluci, které obraty o "rákoskách" apod pobaví a příště přijdou zase.
Pokud se někdo v diskuzi ozve, autor vychází ze zkušenosti, že jde o mladého hloupého cucáka, který v životě nic nedokázal (už vůbec ne napsat článek), tak ho tady klidně sjezdí.

Když tu narazí na někoho s vlastním názorem a nedejbože i s projevem nějaké té inteligence, je tento člověk ihned označen za notorického kritika. Patent na rozum, ten tu má někdo jiný.

A jak koukám na tu čtenost AR. Jde to dolů rok co rok. A proč asi.

Odpovědět  |   | 
wolff  |  07. 07. 2008 11:49

Jo jenže... ať je Cyber jaký chce, musím mu dát za pravdu. Měli sme spolu hodně problémů v diskuzi, ale mám pocit, že to s ním vždy skončilo tak, že alespoň endocházelo k osobním útokům... A do jisté míry šlo i akceptovat názory oponent. Bohužel dnešní noví mladí toho nejsou schopni. Nemají ani špetku základní slušnosti. NEřekl bych, že bych se Cybra někdy chtěl zastávat,a le v tomhle ho chápu.

Odpovědět  |   | 
furgon  |  07. 07. 2008 12:02

A hele, sice to bylo zcela jasne napsano, komu byl prispevek urcen, ale potrefena holt husa kejha. Ondrasiku, budte tak laskav a venujte se radsi prestizni cinnosti, jaka bezpochyby propagace vonavek pro cloveka, ktery vas v tom svym eshopu zamestnal. To vam jde mozna lip, nez tohle pindani..

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  07. 07. 2008 13:26

Díky moc za podporu v práci. Jenže mi jde dobře vše co dělám, nejen ob-mar. práce pro voňavky, ale také psaní článků na AR. Myslíte si snad, že bych tu byl tak dlouho, pokud bych svou práci nedělal dobře? Vedení CP má možná praktiky, které jsou přinejmenším k zamyšlení, ale na druhou stranu tak hloupí, aby vyhodili někoho, kdo dělá práci špatně zase nejsou. Holt mluví za nás výsledky - čtenost, strávený čas apod. A pokud toto roste a je na plánované úrovni, pak svou práci děláme dobře a to, že se vám toto nelíbí je zcela irelevantní.

Odpovědět  |   | 
furgon  |  07. 07. 2008 14:23

Nerika se, ze samochvala smrdi..? Ja pouze vidim, ze vase clanky jsou casto dost spatna prace (parkrat jsem upozornoval, ze ty fakta a prevzate clanky ve vasem podani jsou zcela mimo). Ze vam to CP toleruje, je jejich vec, nekdo se spokoji s podprumernosti. Ovsem je smutne, ze vam toleruji pri drobne kritice vase osobni urazky na rodinne prislusniky, kdyz vam dochazi argumenty. To posouva AR do jakesi zumpy, kde redaktor v propocenem pyzamu filozofuje kdesi z obyvaku. Tento styl mozna imponuje ovcim, uzivatelum, kteri maji trochu predhled toto vadi a proto vas tu kritizuji.

Ad zvysujici se navstevnost stranek - toto je vseobecny jev zvysujiciho se procenta nove pripojenych uzivatelu k internetu, nikoliv ciste zasluha udajne zlepsujici se prace nekterych autoru AR. Toto je relevantni skutecnost, at se vam to libi nebo nelibi.

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  07. 07. 2008 14:31

Ad navstevnost - pokud se navstevnost zvysi o desitky az stovky procent, tak to neni prirozenym vyvojem internetove gramotnosti. Chapu, ze potrebujete vse shodit, ale toto vam opravdu nevyslo. Beru v potaz urcity narust uzivatelu internetu, coz se prenasi na navstevnosti webu, ale vse ma urcite hranice. A pokud je narust napr. 100%, urcite to neni tim, ze se zvysil poucet uzivatelu internetu. To jen pro zacatek. Takze se s tim smirte, at se vam to libi nebo nelibi. Navic se produluzuje stravena doba na stranku, pocet zobrazenych stranek apod. to jasne ukazuje, ze lidi zde jsou dele a ze vice ctou, ale nebudeme tu pitvat analyzy navstevnosti dopodrobna, jelikoz pro toto nejste pro mne partner.

A co se tyka samochvaly, k tomu podotknu jedno. Toto klise pouzivaji v drtive vetsine neuspesni lide s nulovym sebevedomim. Na tom umet se pochvalit nic neni a pokud jsou za timto dolozitelne vysledky, tak tim tuplem. Pokud clovek neumi vyzvdihnout realne pozitiva a uspechy sve osoby, tak se to pak odrazi v jeho zbytku zivota. Proste neuspesny bude vzdy mluvit ve vasem duchu.

Zbytek nebudu hodnotit, protoze na toto tema nema smysl s vami a ostatnimi lidmi z vyse uvedene skupiny ztroskotancu, kteri jenom prudi, diskutovat. Kde chybi mozek (vy a vami podobni) proste zadna diskuse neexistuje, jenom hloupe vypadky, shazovani prace druhych a pritom sami dokazi velke kulove.

Preberte si to jak chcete.

Odpovědět  |   | 
furgon  |  07. 07. 2008 15:11

Pane Ondrasiku, muzete si tisickrat opakovat dokola co chcete, ale delate si zasluhu na cislech, o kterych nevite ani zbla a michate hrusky s jablkama. Ovsem pokud se tim vnitrne ukajite, je to vase vec, mate na to pravo.

K te vasi samochvale - v teto usmevne mire, kterou predvadite ji pouzivaji pouze sebestredni menecenni frustrovani lide, coz je typicke pro zoufalce, kteri konci u MLM prodeju, kteri umi pri kritice pouze utocit a poukazovat na to, ze ostatni nejsou uspesni a maji nulove sebevedomi, v extremnich pripadech se zase zmuzou na nadavky rodine atd. To koneckoncu velmi dobre umite a temito manyry oplyvate, coz tu vsem dokola predvadite. Velmi usmevne a opet plati to, co v uvodu tohoto prispevku.

Dokud nezmenite svuj vyhroceny agresivni postoj ke zcela bezne kritice, zustanete s vyjimkou hrstky skalnich 'ovci', akorat vsem pro smich.

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  07. 07. 2008 15:34

Máte pravdu, o těch číslech, která mne živí, nevím vůbec nic. A k tomu zbytku, nechápu, proč je lidem v česká tak proti vůli sám sebe pochválit. Pramení to z tak malého sebevědomí, že neumí o své práci a svém díle říci něco pochvalného? Zde se prostě úspěch neodpouští, pokud někdo něco dokáže a je na to hrdý, tak se na něj jako supi všichni kolem snesou a strhají ho. Jak nemám rád Spojené státy a tamní obyvatele, tak se mi tam líbí ta hrdost a to sebevědomí, které je v nich od mala pěstováno a také skutečnost, že úspěch se tam cení.

Prozatím jste jenom anonymní diskutující, který zde na AR nedělá nic jiného, než shazuje a to pravidelně práci všech ostatních a to klidně a často zcela protichůdně, tedy jednou proti něčemu bojuje, protože autor napíše ANO a podruhé tu samou věc odsoudí, když napíše autor NE. Jste s tím vcelku známá osoba a prostě takto to beru. S lidmi vašeho typu já zde nikdy jakkoli nediskutuji a oklikami je posílám někde. Na druhou stranu je tu hodně lidí, kteří umí přijít a napsat kritiku, slušnou, věcnou a bez shazování druhých lidí. S těmi pak diskutuji a jde to a na úrovni, jenže pokud vy tu úroveň máte blízko nule, musím s vámi jednat stejně, jelikož jinak byste tomu nerozuměl.

A obligátní "všem pro smích" je co? Možná vám, protože maskujete svou ubohost podobnými výlevy. A to samé lze na druhou stranu napsat o vás.

Odpovědět  |   | 
furgon  |  07. 07. 2008 16:04

Ne, skutecne o tech cislech moc nevite, ale to uz nechame byt. Nechapete zakladni vec, ze pochvalit se muze clovek, ktery na to svymi vykony skutecne ma, ne clovek, ktery je casto prokazatelne zcela mimo a opravnenou kritiku nesmyslne svadi na nejakou zavist /hovorim o vasi pusobnosti na AR, prodej vonavek vam s touto naturou pujde jiste excelentne/.

Na AR jsem trvale prihlaseny zaroven anonymni diskutujici nekolik let, protoze nejsem placen za clanky jako vy, nevim proc to zminujete. Rozhodne stale neshazuju praci ostatnich jak uvadite, parkrat jsem zminil pochvalu, moje kritika ovsem pada obcas konkretne na vasi praci resp. styl vasi diskuse, coz se vam nelibi a tolik jsem vam mezi tolika anonymnimi uzivateli utkvel v pameti jako 'znama osoba', na kterou jste parkrat reagoval hystericky i na foru.

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  07. 07. 2008 16:09

Já za články placený nejsem, to je zásadní omyl, který vám leží v hlavě

Jinak styl diskuse je takový, s jakým zde přijdou lidi. Jsou zde takoví, kterým se něco nelíbí, případně najdou chybu a napíšou to slušně, jasně a je to. Pak jsou tu takoví, kteří s objevením dané chyby okamžitě zaútočí. A v tom je ten zásadní problém. Mi nevadí kritika, mi navadí upozornění na chyby, které tu byly, jsou a budou, jako ostatně všude, ale vadí mi pouze útočná a často vulgární forma. A pokud někdo s touto formou přijde, já jsem na stejné notě.

Odpovědět  |   | 
furgon  |  07. 07. 2008 16:26

Mozna kdyby jste byl za clanky zaplaceny, motivace by byla trochu vyssi, ale uz dost o clancich. U stylu vasi diskuse vidim problem v tom, ze na moje prvotni, zcela neutocne pripominky jste vzdy reagoval velmi utocne, proto se muj styl obratil v agresivnejsi. Ovsem nikoliv ve vulgarni forme osobnich urazek, kterou jste predvedl v me diskusi o tuzerskych angel eyes, ktera byla po vasem vystupu komplet smazana. To same je krasne videt u tematu Lupo W12 atd... proste prijdete a rovnou utocite.

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  07. 07. 2008 16:31

Toto je vase zcela neutocna pripominka, na kterou jsem reagoval: "A hele, sice to bylo zcela jasne napsano, komu byl prispevek urcen, ale potrefena holt husa kejha. Ondrasiku, budte tak laskav a venujte se radsi prestizni cinnosti, jaka bezpochyby propagace vonavek pro cloveka, ktery vas v tom svym eshopu zamestnal. To vam jde mozna lip, nez tohle pindani.."

pokud je toto neutocna pripominka, tak ok. Ale pak mame na "utocnost" asi jiny nazor. Na vas uvodni prispevek tusim, ze je 3. v poradi jsem nijak nereagoval, coz se neda rici o vas.

Odpovědět  |   | 
furgon  |  07. 07. 2008 16:56

To jste opet spatne pochopil, ja pisu o prvotnich pripominkach jako o prvotnich pripominkach pod vasimi clanky na AR o kterych jste v souvislosti s utkvenim meho nicku v pameti zminoval, ne o prvotni pripomince zde v clanku. Tahle vami zminena reakce je uz pouze konkretni dusledek vasich 'nevulgarnich' reakci a slov typu nepovedenci atd.. porad dokola, uz mne to unavuje. V cem je problem vite moc dobre, bud se z toho nejak ponaucite nebo nikoliv a pojedete si svuj styl dale....

Odpovědět  |   | 
Reakce pod tímto příspěvkem se již nevětví
Petr  |  07. 07. 2008 09:40

Tak mi nějak schází ta úspornost multijetu.
HTP bere to samý ve stejných režimech a přitom je daleko levnější.
A když už byla zmínka o 1.4 TDI a jeho klapotu, tak věřte že ten je alespoň daleko úspornější.

Odpovědět  |   | 
Suchar  |  07. 07. 2008 10:19

no tak to se ozval nějaký odborník na slovo vzatý

Odpovědět  |   | 
Stanley  |  08. 07. 2008 07:21

nie, HTP ti "nezere to sami". jedine co HTP okrem brzdenia premavky robi, je ramus, ked to nastartujes

Odpovědět  |   | 
Jenyk  |  07. 07. 2008 10:21

Na fotkách vypadá moc pěkně, ve skutečnosti je to přidělání kufru dost vidět a auto moc hezky nevypadá. Ta samá bolest jako u Astry sedanu a prozatím tedy u všeho, kde se o tohle prodloužení hatchbacků pokusili. Škoda, čekal jsem od Italů více.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  07. 07. 2008 11:06

Celkem mě udivuje ta vysoká spotřeba, na 5.1 při stovce můžete mít v pohodě benzín. Já mám s plně naloženým benzíňákem 1.3, stejnou spotřebu (při dotankování na celou nádrž) při tachometrovejch 100 mimo dálnici a 120-130 na dálnici v poměru zhruba 50:50. Tak pokud je ta nafta takhle žravá, na co ji kupovat?

Odpovědět  |   | 
A  |  07. 07. 2008 11:23

Clanek napsan dobre, ale veci jako "rakoska" a historicky rozbor Postupimske dohody se "stryckem Vanou" jsou detinske, to patri do hospody a snizuje uroven clanku. Pro publicistiku chodim na jine servery, od zdejsich profiku bych ocekaval vyjadrovani jenom k jejich oboru. Jinak autorevue.cz moc fandim.

Odpovědět  |   | 
Jester  |  07. 07. 2008 11:30

Vazena redakce, nevim kdy nebo kudy jste jeli Vy do Stetina. Ja kdyz tam byl pred 14ti dny tak mi "stara" nemecka dalnice na Berlin pripadala az poderzele zachovala. Pokud si dobre pamatuju tak "panelka" po prekroceni hranic uz je take minulosti a krome par poslednich kilometru do samotneho mesta je dalnice na "zapadnim" urovni. V neposledni rade jsem se podival na mapu, a pripada mi to, ze ta vase delsi cesta po dalnici je asi tak o 60 km kratsi nez cesta pres polsko ... Proc nesjou fotky auticka ze Stetina ? Mozna opravdu berete v redakci psychotropni latky ...

Odpovědět  |   | 
dall  |  07. 07. 2008 11:51

fotky nejsou, pac by se jim mozna ve Fiatu nelibilo, jak stoji Linea s narvanym kufrem a naraznikem na zemi nekde u polske trznice, kam si udelal autor vylet

Odpovědět  |   | 
D.D.  |  07. 07. 2008 12:18

Těch divných "informací" je v tom testu bohužel víc
Viz. "dnes už zde lze kromě historického jádra nalézt jen rozbořené ruiny a paneláky" - no, upřímně, nevím který Štětín máte na mysli, ale neplete si ho náhodou s Kladnem nebo Mostem? Rozbořené ruiny a paneláky? Můžete mi říct kde? Já Štětín trochu znám, za poslední rok jsem tam byl třikrát a Váš popis je těžce, ale opravdu těžce mimo...
Vážně - držte se testování aut, to Vám jde. Jakmile se ale rozhodnete čas od času zabrousit jinam, pak některé Vaše věty zavánějí takovým tím postpubertálním stereotypním zesměšňováním a zlehčováním všeho, co Vám zrovna nevoní.
Vždycky se pak v duchu vracím o deset let zpátky, do doby když mi bylo 15 či 16 let a vyjadřoval jsem se podobně

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  07. 07. 2008 13:31

Divim se, ze to nekoho pod "testy" pana Vasicka vubec prekvapuje. Pan Vasicek se mozna povazuje za vtipneho, ale autum rozumi jak moje babicka a to jsem ji jeste urazil. Placani hlouposti a zakryvani nulove informacni hodnoty radobyvtipnymi bonmoty je klasika.

Jinak tento pristup pouzivaji predevsim tzv. "lifestylovi" novinari shitoplatku jako Cosmo nebo Esquire, kde doporucuji ve fronte v samosce nalistovat clanky o cestovani a pockat si na clanek o miste, ktere dobre znas. Nekolikrat jsem narazil na takove bludy, ze bylo na 110% jasne, ze tam dotycny nikdy nebyl. No a pak jsem na jedne party potkal cloveka, ktery pro jeden podobny casopis clanky pise - a pise i ty o cestovani. S google a poradnou davkou fantazie "procestoval" prakticky cely svet.

Odpovědět  |   | 
wolff  |  07. 07. 2008 12:07

Proč se navážíte do Radka, že prodává voňavky? Každý se přece živí jak umí. A pokud jde Radkovi dobře prodej voňavek a ještě z toho uživí svoji rodinu, pak sem přesvědčen, že je vše v pořádku. Dnes už v podstatě neexistuješ spatná a nebo dobrá práce. Existuje jen dobře a špatně placená práce. A nikdo své peníze nedostane, dělá-li svoji práci špatně, ne? Nikde není napsané, že člověk co prodává voňavky nemůže rozumět autům a opačně. A může klidně psát i do novin. Pokud je to smysluplné a někdo to čte. Což Radkovi příspěvky splňují.

Odpovědět  |   | 
Mr. Murphy  |  07. 07. 2008 12:41

Voňavky bych taky neřešil, ale "rákoska" je totální úlet autora....

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  07. 07. 2008 13:55

Jenže já nejsem autor :)

Odpovědět  |   | 
julius7  |  07. 07. 2008 17:31

Ono mať talent na písanie testov o autách + vzdelanie a skúsenosti je jedna vec.Sposob prezentácie na fóre a inde druhá.Z tejto nerovnováhy vznikajú trenice.

Odpovědět  |   | 
zmulin  |  07. 07. 2008 14:54

Přesto,že jsem úchyl na italský auta a i Linea se mi líbí,tak bych to zas tak nepřeháněl.Za ty prachy určitě dobrý auto,s dobrou spotřebou i odpovídající dynamikou.Je ale fakt,že si nejsem při čtení testu jistej co autor myslel.Buď je taky zarytej fanda Fiatu (a to by bylo v naprostym pořádku),nebo je jen poněkud infantilní,nebo to za něj napsal např. syn,což by odpovídalo i těm chybám...

Odpovědět  |   | 
BRAVWO  |  07. 07. 2008 16:53

Koukám, že po protest "songu" pana Ondrašíka v kauze FIAT, kdy se zde Fiaty moc netestovali, se situace změnila a testují se zde hlavně Fiaty.Nechtělo by to zaprotestovat i u jiných automobilek??Já myslím že ano...

Odpovědět  |   | 
Stax  |  07. 07. 2008 21:07

Chodim sem parkrat za tyzden a sem tam pozriem do debaty, ale nikdy sa nic uzitocne a vecne nedozviem lebo mozno sa tu taketo informacie aj nachadzaju, ale nedokazem sa k nim dostat skrz vsetky tie zvratky, ktore tu plodia jedinci tak neuveritelne nenavidiaci autorov tohto fora. Borci sa sice predvadzaju, ktori dokaze viac urazit, ale viac by som ocenil, keby sa radsej zdrzali pripomienok. Ale bohuzial im nahravaju aj autori ( alebo spolupracovnici AR), ked sa s nimi pustaju do tychto primitivnych debat.

Odpovědět  |   | 
Mr.Murphy  |  07. 07. 2008 22:24

až si autor odpustí zoufalé rasistické narážky, pak se tady zas bude kecat o autech.... Do té doby se nemůže divit, že ho lidi chytají za slovo....

Odpovědět  |   | 
Petr  |  07. 07. 2008 23:38

A o co ti jako jde? Jseš snad cikán, že ti to vadí?
A nebo prcáš s vietnamkou?

Odpovědět  |   | 
Mr.Murphy  |  08. 07. 2008 00:23

Á, pán je intelektuál.... víc netřeba dodávat... OMG...

Odpovědět  |   | 
CyberVic  |  08. 07. 2008 11:53

...pane boze, proc si dal dusi do ho.vada...

Odpovědět  |   | 
Libor Libecajt  |  11. 07. 2008 22:10

Dočetl jsem hodnocení Fiatu Linea jak to vidí jeden člověk. Čekal jsem v diskusi polemiku jak kdo měl možnost to auto poznat. Chyba, v drtivé většině se tu přispívatelé vyjadřují k literárním hodnotám toho článku. Asi jsem měl hodně naivní představu, že se o té Linee něco dozvím. Škoda. Všechny zdravím.

Odpovědět  |   | 
Linea  |  13. 08. 2008 21:19

Zbytečně vyhrocená diskuse o autorovi a jeho stylu a také i obranné reakce je třeba vymazat.
Rád se podělím o své zážitky, vlastním tři týdny Lineu T-JET. Nikomu své názory necpu a netvrdím, že jsou pro všechny akceptovatelné ale jedním slovem je to jako s novou milenkou, které se nemůžete nabažit. Ujel jsem za zmíněné období 2000 km a mohu Vám říci, že jsem nadšený, jako jsem už dlouho nebyl. Je to moje v pořadí osmé nové auto a poměr výkon cena, spotřeba a design auta je fakt uchvacující. Cena 450000,- za auto se spotřebou 8 litrů, skvělým podvozkem, skvělou dynamikou a bezpečím předjíždění i když nejsem žádný závodník a mám dvě děti, které vozím, se mi jeví jako skvělý obchod. Výborně pracuje i systém Blue and Me, který dovede přenášet mobilní hovory jedním dotykem volantu, což je taky dobré pro bezpečnost a potkávám mnoho řidičů BMW i Mercedesů, kteří drží telefon v ruce a trpí svou arogancí. Lidé neumí dost dobře toto auto zařadit a většinou se setkávám s názory, že to muselo stát tak milion, 17 kola jsou akorát a zvládnout bez problémů i větší nerovnosti. Sedáky se dají upravit i výškově a ve verzi Emotion mohou být vyhřívané a dá se měnit i nastavení tvrdosti. Vynikající je i akustika CD s rádiem, el. ovládání všeho včetně zrcátek je i za uvedenou cenu možné, Fiat má možnosti slevit ze standardních cen. Všichni mí známí mě od Fiatu odrazovali a řekl bych, že po svezení diametrálně změnili názor. Nejsem prodejce Fiatu ale zatím velmi spokojený zákazník, na křižovatkách mě provokovali i řidiči silnějších vozů a neměli nárok i když to asi není podstatné, jezdí to i 200 km/hod a za tu cenu s touto výbavou nenajdete konkurenci. Donívám se, že pokud Fiat udrží uvedené ceny za tento vůz, prodeje tohoto vozu se brzy rapidně zvednou, trefili se totiž do díry na trhu sedanů. No uvidíme...

Odpovědět  |   | 
Libor  |  16. 03. 2012 19:12

...já jsem si Lineu nekoupil, dostal jsem ji přidělenou jako služební, je to tedy diesel 66 kw. Předtím jsem měl Mitsubishi Space Star 1.9 DID. Úžasný vůz. Proto když jsem zjistil že dostanu Fiata, byl jsem zklamán. O to větší bylo mé překvapení s tímto vozem. Má sice pomalý rozjezd, jednička je velmi krátká, ale turbo je úžasné a při jeho působení Linea zrychluje jako střela. Jezdím sám a mám asi 20 -50 kg.zavazadel v kufru. Dostal jsem ho 19.9.2009 a dnes 16.3. 2012 mám najeto 180 tis. km. Jediná závada se vyskytla při 110 tis. ujetých km a to odpadla kulisa řazení. Dalo by se ale říci že to bylo i mou vinou, jelikož jsem šetřil destičky a tak jsem brzdil podřazováním , tudíž motorem. Převodovka byla značně využívána a spojka odešla po 115 tis.km. Spotřeba je při dodržování rychlosti opravdu kolem 4,5 l. nafty. Při nedodržování rychlosti je 4,9-5 l. Jezdím každý měsíc, v zimě v létě 6300 km/ měsíc, z toho jen 400 km po dálnici, vše ostatní jsou 1,2 a 3 ! třídy. I když je Linea více naložená, otáčky od 1.800/min. jí na dynamice příliš neubírají. Ač jsem byl tedy zhýčkaný Mitsubishi 88 kw, s Fiatem 66 kw jsem opravdu spokojený. P.S. Nezáleží jak silné máš auto, ale jak jsi vyježděný, znalosti trasy a předvídání, Takže když mě na rovině předjede Bavorák se 130 kw, já ho dojedu k náklaďáku za kterým se vleče a chudinký Fiátek předjede Bavoráka i náklaďák najednou. Prostě když znáš cestu a každý záhyb silnice i záběr svého turba, pak je to hračka a samozřejmě musíš mít dobrý zrak !!!

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Kia XCeed 1.6 CRDi MHEV a XCeed 1.6 GDi PHEV: Jeden hot a druhý čehý

Kia XCeed 1.6 CRDi MHEV a 1.6 GDI PHEV

Korejský kompakt Kia XCeed je nyní dostupný s novými možnostmi pohonu. Vedle plug-in hybridu jde i o diesel s manuální převodovkou iMT.

včera | Vladimír Kadera | 9 příspěvků
TEST Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW): Šli skautíci na výlet, měli 200 koní

Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW)

Univerzálnímu stroji se zvýšeným podvozkem nejsilnější turbodiesel a bohatá výbava sluší. Znamená „skautizace“ pro uživatele nějaká omezení, nebo je zde vše Simply clever?

24.  1.  2021 | Richard Herbich | 97 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.5 Turbo GDI AT: Těžko uvěřit, že může stát tak málo

SsangYong Korando 1.5 T-GDI AT

Levné auto nutně nemusí vypadat levně. Příkladů bychom v Česku našli hned několik a chybět mezi nimi nesmí ani SsangYong Korando.

22.  1.  2021 | Jan Mička | 85 příspěvků

Nejčtenější články

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takto. Stepway s CVT už víc mít nemůže

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takt…

S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.

11.  1.  2021 | | 80 N/A
Daniel Fuglevič
Dacia SanderoČeský trhCeny
Konec zamlženému oknu. Ford ukazuje vychytávku, která se o všechno sama postará

Konec zamlženému oknu. Ford ukazuje vychytá…

V posledních Fordech najdete novou verzi systému, který automaticky detekuje zamlžení čelního okna.

21.  1.  2021 | | 20 N/A
Daniel Fuglevič
VýbavaFordŽivot řidičeTechnika
Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být stále levný, ale o víc peněz se říct nebojí

Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být st…

Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.

6.  1.  2021 | | 28 N/A
Vladimír Kadera
České cenyFiat
Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji hodnotí dobový tisk a zkušený majitel?

Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji …

Dlouhých dvacet let trvala výroba Tatry 603, aerodynamicky pokrokově řešeného automobilu vyšší třídy se vzduchem chlazeným osmiválcem za zadní, poháněnou nápravou. Dost dlouhá doba, aby se vystačilo jen s inovacemi. Uvažovaných nástupců bylo hned několik (603 A, 603 X). Nakonec se nástupcem šestsettrojky stala Tatra 613.

31.  12.  2020 | | 137 N/A
Tomáš Dusil
TatraHistorie
Nejlepší auta roku 2020 podle Autorevue: Cena nehraje roli. I levná auta překvapila!

Nejlepší auta roku 2020 podle Autorevue: Ce…

Během uplynulého roku jsme vám přinesli více než 70 testů, jízdních dojmů a zajímavých ohlédnutí do automobilové historie. Nyní jdeme s kůží na trh a představíme vám auta, která jsou podle nás nejlepší.

1.  1.  2021 | | 7 N/A
AutoRevue.cz
Zajímavosti