Test Fiat Fiorino a Fiorino Combi: italský legionář

8 komentářů

MadIgor
5. března • 8:38

Pan redaktor je typicky priklad redaktora-zavodnika. Pane toto je uzitkovy voz, teda predne sedacky sa nastavuju viac do vysky a nie dozadu, toto nie je porsche, potom zistite ze na zadnych sedackach je miesta viac nez dost. Dalsia vec je ze taketo auto sa nevytaca ta ako to s oblubou redaktori robia. Fiorino robi bez problemov spotrebu 6.5l (50% mesto, 50% okrsky), treba sa k nemu len spravat slusne. Nie nebudete brzdou premavky. Zabudli ste tiez vyzdvihnut jednu dolezitu verziu Fiorina a tou je 1.3 diesel s robotickou prevodovkou, nie je nic lepsie na rozvozy do upchneho mesta.

Childeater
10. února • 21:42

Ježíši, to je ale hnusný auto.

jarda
7. března • 1:01

Teda ty máš ale hnusný jméno.
Pokud jde o Fiorino, budeš si asi muset zvyknout, protože takový je trend. . Jak je vidět,jseš asi ještě mladej kluk. Před cca 30 lety, když Fiat uvedl F 127 a všichni jezdili MB1000,Trabanty atd. ,tak to bylo nezvyklé i pro mne -127 se mi nelíbila. Následně jsem jich v různých verzích jezdil 5 ks. Potom přišlo UNO - opět revoluce .
Už nemluvím o PUNTU, které je už o něčem jiném pokud jde o dnešní kritéria posuzování kvality, techniky a užitné hodnoty.
Dnes jezdím FIORINO 1,3 Multijet - to , které se ti zdá nezvyklé, ale vzhledem k užitným vlastnostem je to prostě auto pro město a přepravu nákladu vynikající. Až budeš jezdit se spotřebou 5,3 nafty po městě, tak si asi uvědomíš, že první pohled je o ničem.
Stejný vzhled mají i ostatní auta vyráběná v továrně FIATU v Burze /TK/ ,tedy Bipper- Peugot
a Nemo- Citroen , která jsou ale dodávána s jinými motory.
JARDA

Petr
9. února • 8:01

Dlouho jsem hledal něco proti ukradení auta (jedno mi totiž už ukradli). Nejlepší systém je pomoci sledování GPS přes Internet, ale ty jsou dneska pořád ještě drahé. S montáží to vychází na cca 12 -14 000 Kč + měsíční poplatky cca 240 Kč/měsíc. Náhodou jsem objevil GPS Osobní lokátor (OL), který je za velmi příznivou cenu, tj. 4 990 Kč. Prodejce k němu ještě poskytuje Internetové sledování, kdy roční poplatek vychází něco přes 1 000 Kč. Mám tuto věcičku už cca 2 měsíce. Je malá a přenosná, takže jde dobře skrýt a navíc ji zapínám pouze, když nechávám někde stát auto (jinak ho mám v garáži). Hned jsem s ženou udělali test, kdy ho jako „ukradla“ a já ji s kámošem v autě sledoval. A funguje to fakt perfektně. Jakmile si jej někdo „vypůjčí“, ihned máte SMS a ještě Vás prozvoňuje. Parádní věcička na tom je, že můžete vše sledovat i na mobilu. Nic podobného jsem Česku ještě neviděl. Bude-li mít někdo zájem, může se kouknout na dualsim-tes.cz

Robert
8. února • 21:40

Proč uveřejňujete rok starý test a kde je zmínka o civilní verzi Qubo, která se např. v sousedním Polsku prodává 1/2 roku?

miso 
8. února • 15:11

75k na dodavku mi pride malo :(

dall
8. února • 15:24

napr. Doblo, mnohem vetsi, melo na pocatku 65PS a diky vhodnemu zprevodovani to bylo vcelku dostacujici, rozhodne ne zadna brzda provozu

007
8. února • 12:35

Zajímavé na 5tku z 80-120 rychlejší než na 3jku:-D:-D

Doporučujeme

Články odjinud