Test Fiat Fiorino a Fiorino Combi: italský legionář

007  |  08. 02. 2009 12:35

Zajímavé na 5tku z 80-120 rychlejší než na 3jku

Odpovědět  |   | 

75k na dodavku mi pride malo :(

Odpovědět  |   | 
dall  |  08. 02. 2009 15:24

napr. Doblo, mnohem vetsi, melo na pocatku 65PS a diky vhodnemu zprevodovani to bylo vcelku dostacujici, rozhodne ne zadna brzda provozu

Odpovědět  |   | 
Robert  |  08. 02. 2009 21:40

Proč uveřejňujete rok starý test a kde je zmínka o civilní verzi Qubo, která se např. v sousedním Polsku prodává 1/2 roku?

Odpovědět  |   | 
Petr  |  09. 02. 2009 08:01

Dlouho jsem hledal něco proti ukradení auta (jedno mi totiž už ukradli). Nejlepší systém je pomoci sledování GPS přes Internet, ale ty jsou dneska pořád ještě drahé. S montáží to vychází na cca 12 -14 000 Kč + měsíční poplatky cca 240 Kč/měsíc. Náhodou jsem objevil GPS Osobní lokátor (OL), který je za velmi příznivou cenu, tj. 4 990 Kč. Prodejce k němu ještě poskytuje Internetové sledování, kdy roční poplatek vychází něco přes 1 000 Kč. Mám tuto věcičku už cca 2 měsíce. Je malá a přenosná, takže jde dobře skrýt a navíc ji zapínám pouze, když nechávám někde stát auto (jinak ho mám v garáži). Hned jsem s ženou udělali test, kdy ho jako „ukradla“ a já ji s kámošem v autě sledoval. A funguje to fakt perfektně. Jakmile si jej někdo „vypůjčí“, ihned máte SMS a ještě Vás prozvoňuje. Parádní věcička na tom je, že můžete vše sledovat i na mobilu. Nic podobného jsem Česku ještě neviděl. Bude-li mít někdo zájem, může se kouknout na dualsim-tes.cz

Odpovědět  |   | 
Childeater  |  10. 02. 2009 21:42

Ježíši, to je ale hnusný auto.

Odpovědět  |   | 
jarda  |  07. 03. 2009 01:01

Teda ty máš ale hnusný jméno.
Pokud jde o Fiorino, budeš si asi muset zvyknout, protože takový je trend. . Jak je vidět,jseš asi ještě mladej kluk. Před cca 30 lety, když Fiat uvedl F 127 a všichni jezdili MB1000,Trabanty atd. ,tak to bylo nezvyklé i pro mne -127 se mi nelíbila. Následně jsem jich v různých verzích jezdil 5 ks. Potom přišlo UNO - opět revoluce .
Už nemluvím o PUNTU, které je už o něčem jiném pokud jde o dnešní kritéria posuzování kvality, techniky a užitné hodnoty.
Dnes jezdím FIORINO 1,3 Multijet - to , které se ti zdá nezvyklé, ale vzhledem k užitným vlastnostem je to prostě auto pro město a přepravu nákladu vynikající. Až budeš jezdit se spotřebou 5,3 nafty po městě, tak si asi uvědomíš, že první pohled je o ničem.
Stejný vzhled mají i ostatní auta vyráběná v továrně FIATU v Burze /TK/ ,tedy Bipper- Peugot
a Nemo- Citroen , která jsou ale dodávána s jinými motory.
JARDA


Odpovědět  |   | 
MadIgor  |  05. 03. 2009 08:38

Pan redaktor je typicky priklad redaktora-zavodnika. Pane toto je uzitkovy voz, teda predne sedacky sa nastavuju viac do vysky a nie dozadu, toto nie je porsche, potom zistite ze na zadnych sedackach je miesta viac nez dost. Dalsia vec je ze taketo auto sa nevytaca ta ako to s oblubou redaktori robia. Fiorino robi bez problemov spotrebu 6.5l (50% mesto, 50% okrsky), treba sa k nemu len spravat slusne. Nie nebudete brzdou premavky. Zabudli ste tiez vyzdvihnut jednu dolezitu verziu Fiorina a tou je 1.3 diesel s robotickou prevodovkou, nie je nic lepsie na rozvozy do upchneho mesta.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A