Test Fiat Bravo T-Jet: dobrá práce

Rodrigo  |  10. 12. 2009 02:28

Pokud se dá nové Bravo v této verzi sehnat za 367 900 Kč, tak dát 289 500 Kč za dva roky starou ojetinu s nevyplněnou servisní knížkou (20 000 km u služebního vozu v úpravě N1?) se mi jeví jako holé šílenství. A po výměně kotoučů, destiček a provozních náplní se rozdíl mezi novým a starým autem smrskne ještě víc...

Odpovědět  |   | 
Jerry  |  10. 12. 2009 04:41

Jestli to tak je, tak naprostý souhlas... v tom případě by takový člověk musel být blázen a rozhodně bych to neoznačil za únosnou cenu.

Odpovědět  |   | 

presne tak....
tohle auto bych nekoupil ani omylem. Uz jen nevyplnena serviska znaci nejakou cernotu. To auto ma najeto urcite podstatne vic, nebo ze by byl nekdo schopen za 20tis km odrovnat brzdy?

SE Xperia Neo V | Kia Magentis 2,7 V6, Hyundai Genesis coupe 3,8

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  10. 12. 2009 07:23

Vasi naivitu a bych chtel mit. S prominutim, ale servisni knizka je kus nic nerikajiciho papiru. Vyplnena servisni knizka s proveritelnou historii se da poridit v cenach 10-20 tis. takze vase nemoc ze servisek zpusobi akorat to, ze se budou do budoucna falsovat jeste vice jak kilometry. Vsichni chteji 90tkm, tak je maji. Vsichni chteji servisku, tak ji maji.

Odpovědět  |   | 
wolff  |  10. 12. 2009 07:41

Tak serviska ano, prověřitelná historie.. tady bych byl opatrný...

A jinak to nechápu moc co si napsal, protože oni tady jen píšou, že to auto ma asi najeto víc, což je očividně pravda.

Thats all...

A jestli je cena výhodná a nebo ne, to si musí každý odpovědět sám.

Jinak já mám ty stejny km ted najete za rok a brzdy mam jako nové )a to jezdím převážně město), přístrojovou desku od nehtů nepoškrábanou (a to tam přitulka měla na cestě na dovolenou nohy atd... a nijak extremně to auto nešetřím...)... Takže 40 000 km je reálných... A že by někdo koupil auto a nešel aspoň na první garanci do autorizáku, to je mi divné... Dyť to auto levné nebylo.. Ale možné je všechno..

Jinak k textu samotnému... Celkem bez připomínek... Asi zbytečné s ek tomu vyjadřovat...

Odpovědět  |   | 
JardaK.  |  10. 12. 2009 08:57

To mi vysvětlete, p. Ondrášíku, jak prodejce zfalšuje údaje o servisních prohlídkách a úkonech uložených v databázi prodejen (servisech prodejců) tak, aby souhlasily s údaji v uměle vytvořené servisní knížce. Ne úplně blbý a líný nakupující si údaje v servisce ověřuje v servisech, kde se musí dát dohledat v účetních dokladech výdej např. olejů a filtrů podle data a RZ vozu (jména majitele) a faktury mají pořadová čísla a musí se uchovávat pro kontrolu FÚ v počítačové i papírové podobě apod. Jak tedy dostat do účetnictví fyzicky další nepodloženou fakturu? To za prvé. Za druhé i stočení tachometru, výměna ohmataného volantu, šaltrpáky, nalití hustšího oleje do motoru a případné "vytvoření" servisní knížky s prověřitelnou historií musí něco stát (Vy říkáte 10 - 20 tis.) a o tytéž peníze se musí zvýšit prodejní cena auta, takže to může být vlej - vylej. Kdybych dnes kupoval ojetinu, tak bez servisní knížky ji neberu. Kupoval jsem auto v bazaru před 2 roky, nemělo servisní knížku, takže mi bylo jasné, že budou stočené kilometry a následné napojení na měřák skutečně ukázalo 50 tis. km navrch (ani se neobtěžovali změnit údaje v ŘJ).

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  10. 12. 2009 09:43

Jak se to dela, to nereste, nicmene jeden takovy pripad jsme resili u Hondy. Auto melo CZ servisni knizku od prodejce v Praze. Vse sedelo, historie byla, prodejce potvrdil. Nicmene jenom proto, ze to auto melo neco kolem 170tkm najeto a dle historie melo najeto za 4 roky snad 5étkm a zbytek ten psoledni rok nam to vrtalou hlavou a poslali jsme dotaz s VIN na importera.

No ukazalo se, ze auto nebylo vubec prodane v CR, natoz v tom servisu a uz vubec tam nejezdilo. Dale jsme to neresili. Z druhe strany to znam taky, ale to neni na tuto diskusi.

Nicmene nejde o nejake navyseni ceny auta, jde o prodejnost. Jak sam pisete, urcite budete chtit 90tkm a jasnou historii. Presne to dostanete.

Odpovědět  |   | 
 |  16. 12. 2009 17:20

Lžeš. On chce 90tkm a jasnou historii. Dostane 150tkm stočených na 90tkm a padělanou historii.

Odpovědět  |   | 

No v tomto pripade je to pro me Radku zarazejici, ze auto v zaruce nema servisku vyplnenou. Jinac tomu taky moc neverim, je treba patrat jak pises Ty. Po zaruce je to putna, ale u takhle mladeho auta je to prinejmensim podezrele... a kdyz uz nema vyplnenou servisku, tak aspon doklady o servisu by mohly byt k dispozici... uz z tohoto duvodu bych si toto auto nekoupil...

SE Xperia Neo V | Kia Magentis 2,7 V6, Hyundai Genesis coupe 3,8

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  10. 12. 2009 11:46

pokud ma najeto 20tkm, jake tam ma mit udaje a jake ma mit faktury ze servisu? moc jich dle meho nebude

jinak proste nekteri ty veci moc resi. kupuji auto, ne papiry kolem dokola. takze kupuji realny stav a pokud ten je ok, tak to koupim.

Odpovědět  |   | 
Rodrigo  |  10. 12. 2009 17:44

Tak minimálně by měla být v servisce první garanční prohlídka + výměna oleje po roce.

Odpovědět  |   | 
Miroslav  |  10. 12. 2009 20:41

A jak prosím poznáte onen reálný stav? Že je umyté a neblýskané? Reálný stav jednotlivých součástek záleží především na počtu najetých km a na jízdních podmínkách.
Kolik km vydrží turbo které má najeto 20000 km a kolik turbo které má za sebou 120000 km? V průměru vydrží déle to méně opotřebované, nebo ne? A jak zvenku poznáte kolik má to turbo najeto? Nijak. Jak tedy poznáte onen reálný stav?
Vaše poslední věta je jak z úst bazarníka, který tak omlouvá své podvodné jednání.

Odpovědět  |   | 
Rhinox  |  10. 12. 2009 15:33

Pokud takovou servisni knizku (spolu s autem) ukazete nekomu kdo se v autech vyzna, za chvili vam povi, jestli je ta knizka prava, nebo ne. Rekl bych, ze to druhe je pripad tohoto vozu...

Jestli ma vuz 20 tisic, nebo 50, to je sum-a-fuk. Dulezita informace ovsem je, ze prodavajici je podvodnik a jeste k tomu linej lempl. Proc si nedal tu praci a nenapsal tam alespon vymenu oleje nebo nakou kontrolu, to si nedovedu vysvetlit. Vzdyt servisni intervaly jiste nejsou ani u Fiatka 2-lete, takze kazdemu mohlo snad napadnout, ze tady neco nesedi. A to i tehdy, kdyby vuz mel opravdu jen 2 roky a 20 tisic km...

Rekl bych, ze u jeteho vozu ma serviska jen orientacni charakter: jestli vubec neni, je jasne ze vuz je herka a ani se nikdo nesnazi to zakryt. Jestli je k dispozicii servisni knizka, pak je to duvod aby clovek zvysil pozornost, protoze muze jit o podfuk na "vyssim levelu"...

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  10. 12. 2009 17:20

A nebylo by lepsi, nez teoretizovani o tom, jaky je to podvod, vzit si vin a proverit ho, abychom vedeli jasne historii? tim zjistime i tu slavnou servisni historii a najezd a jsme v klidu. takto je to jenom hlasite kriceni nicim nepodlozenych pocitu.

Odpovědět  |   | 
mikes  |  10. 12. 2009 15:52

Nevyplnena serviska moc duvery nevyvolava, na druhou stranu, jestli ma ten servis opravdu az po 30tis. nebo 2 letech tam asi nebylo co napsat. Zase kdyz to vezmu z druhe strany, kdyz bude mit legalni zaznam v servisce i servisu po 20tis.km behem tech dvou let to absolutne nezabrani tomu, ale to soucasne nemelo najeto treba 100tis. km Staci najet 20tis., dat to Frantovi na vymenu oleje a jede se dalsich 20tis. km, pred servisem na 60tis. se akorat stahne pocitadlo km na 20tis. a hura do orig. servisu pro oficialni zaznam v servisce.

Odpovědět  |   | 
Nimra  |  11. 12. 2009 08:47

Jestli ono to nebude tím, že některé fiaťácké servisy (IMOFA v Praze, například) servisku vůbec nevyplňují a dělají jen záznam do elektronické databáze v počítačové síti Fiatu. Měl jsem 3 roky pandu (od funglovky), serviska čistá jak padlý sníh, když jsem ji prodával, kupujícímu jsem doložil faktury od tří servisních prohlídek (20, 40, 60 tisíc km) a sjeli jsme spolu do Imofy, kde nám zadarmo udělali sjetinu z počítače s daty servisních prohlídek a obsahem toho, co se při nich dělalo. Dokonce na té sjetině byly i záznamy o dvou návštěvách servisu, které jsem absolvoval mimo prohlídky, ačkoli jednou bylo obsahem návštěvy nalepení bočních lišt na dveře a podruhé výměna bočního okna poté, co se mi do ní vloupal zloděj. Myslím, že kupující mohl být bez obav (koneckonců s pandou jezdí dodnes - občas ho potkávám v provozu).

Odpovědět  |   | 
Rhinox  |  10. 12. 2009 15:41

Ze nekdo zvlni kotouce po 20 tisic, tomu bych veril. Muze jit o pitomce co na tom zavodil, nebo vadnej kus (znama menila zvlnene kotouce na mazde2 po 6tisic km). Jenze ty kotouce jsou navic i velice opotrebovane na obou napravach. A to se po 20 tisic snad neda udelat ani na Fiatu! Rekl bych ze to auto ma mezi padesati a sto tisici km, pricemz bych rekl ze bliz ke stovce. Firemni vuz to za 2-3 roky mohl v pohode natocit. O tom jak se obvykle zachazi se sluzebakem asi nema cenu ani mluvit...

Strucne a jasne: tenhle vuz by za tu cenu koupil jen blbec. Nez ho da do poradku, muze ho to stat vic nez kdyby koupil funglofku. Dat vic jak polovinu noveho za 3-lety vuz podezreleho puvodu fakt nema smysl...

Odpovědět  |   | 
sendador  |  10. 12. 2009 07:59

Uz aby prisli s kombikem

Odpovědět  |   | 
Mr. Murphy  |  10. 12. 2009 08:06

servisku to může mít bez razítka - první prohlídka se dělá ve 30tkm nebo po dvou letech, takže není problém být ve 20tkm bez razítka....

ad koberečky - nevím jak v testovaném autě, ale já mám v Bravu ty originály a mají suché zipy a ani se nehnou. Asi to chce nebrat koberečky z Tesca

Jinak test vyšel pro auto hodně pozitivně, proč ne, mě to nevadí Akorát teda nad možností "převezení tří dospělých vzadu" se usmívám, to by ti lidi vážně trpěli....

A souhlasím s tím co je uvedeno výše - dát za skoro dva roky staré, pochybné auto s tou nesnesitelnou klecí vzadu jen o nějakých 70tkč méně než kolik stojí nové, může jenom blázen....

Odpovědět  |   | 
mates  |  10. 12. 2009 08:10

fajn auto s fajn designem i motorem, kvalitu necht kazdy zhodnoti sam, cena teto ojetiny dost ujeta ale stale je dost lidi co pri koupi moc nepremysli tak proc toho nevyuzit...

Odpovědět  |   | 
Honza  |  10. 12. 2009 08:45

Měl jsem na prodloužený víkend půjčené Bravo 1,4 T 150k v "plné palbě". Pěkné auto, pěkný a kvalitní interiér, protorově pro mé potřeby dostačující. Motor má výborný zátah od nízkých otáček, zcela minimální turboefekt. Spotřeba má značný rozptyl dle stylu jízdy. Prahu jsem měl ve všední den za 9,5l, mimoměsto 6,5, dálníce 8l, a rychlý přesun Praha - Harachov a zpět s prázdným autem za 10l. Podvozek neni špatný, to rozhodně ne, ale kvalit Focusu nebo nového Golfu při vysokých rychlostech nedosahuje. Horší je to s řízením, to je prostě gumové a řazení bohužel taky neni z kategorie premium class. Bravo je vůz spíše na komfort, na pohodu, umí být rychlé, ale na "závodění" a radost z jízdy to jaksi neni.
Nejsme žádný milovník VW, ale popravdě musím říc, že nový Golf 1,4 TSI ve mě zanechal lepší dojmy.

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  10. 12. 2009 09:01

to jsou zase ucebnicove zvasty... "gumove rizeni" a "nedosahuje kvalit" apod. kupodivu ty vase kvality, proc ma bravo pri dalnicnich rychlostech nejnizsi hlucnost? ja vim, protoze cim vetsi hluk, tim vetsi kvalita. zapominate taky na to, ze presne to tupe rizeni je v teto kategorii zadouci. toto nejsou supersporty, aby se u nich resily ty knizny vyrazy o kterych stejne mate velkou paru.

verim, ze i jiny chlap ve vas zanecha dobry pocit, jak tak koukam.

Odpovědět  |   | 
mates  |  10. 12. 2009 09:27

kua premejslim co sou to ty knizny vyrazy

Odpovědět  |   | 
Honza  |  10. 12. 2009 13:24

Neni jasné proč když někdo vyjádří svůj názor musí být ihned urážen. Trocha slušnosti a sociální inteligence by jistě nebyla naškodu, že?

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  10. 12. 2009 13:25

nazor at si vyjadruje, pokud zvatla blbosti, necht je pripraven, ze prijde lavina

Odpovědět  |   | 
Honza  |  10. 12. 2009 13:35

To, že s nějakým názorem nesouhlasím dokáže inteligentní člověk říci slušně a bez urážek. Když ale někomu sociální inteligence chybí tak se halt vyjadřuje tak jak se vyjadřuje.

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  10. 12. 2009 14:26

inteligencni se zde neohanejte. Ono znovu opakuji mejte si nazor jaky chcete, ja vam ho prece neberu. Pokud se ovsem nekdo vyjadruje velmi hlupe, necht se nedivi reakcim. Tak se proste nedivte reakcim, nic vic, nic min.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  10. 12. 2009 15:04

Co je hloupého na tom, že někomu přijde řízení nějakého vozu gumové (= bez dostatečné zpětné vazby) anebo, že podvozek jednoho auta mu přijde lepší než u auta druhého??? Jde často jen o subjektivní hodnocení.
Naopak hloupé jsou ony vaše nevhodné poznámky k tomu.

Odpovědět  |   | 
legnaw  |  10. 12. 2009 15:29

honzo z toho si nic nerob... ondrasik ma vzdy potrebu mat !pravdu" a posledne slovo....

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  10. 12. 2009 15:34

a jsme u toho, tak je to rizeni gumove, nebo bez zpetne vazby, ono to jsou dve rozdilne veci, ktere mohou byt soucasne a ktere mohou byt samostatne.

Jinak co to je "lepsi" podvozek? jako z lepsiho materialu? nebo co to je "lepsi podvozek" apod.

proste prijde mi, ze jenom papouskujete co si kde prectete a ocividne ani tem vyrazm nerozumite. Tak se pak nedivte, ze jiny clovek se k tomu vyjadri.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  10. 12. 2009 15:45

ty se mi snad zdas:D

Odpovědět  |   | 
Michal  |  10. 12. 2009 15:53

Chlapi jdem jinak, tady rozumi autum jen on

Odpovědět  |   | 
Toper  |  10. 12. 2009 18:37

Já s pochopením jeho pocitů z auta problém nemám.
Od vás je tedy zbytečné se tu stavět do nutné opozice. To nemáte nic lepšího na práci, než se dohadovat o tom, jestli "ten přehoz přes stůl je zelený nebo zelenkavý"?

Odpovědět  |   | 
Petanek  |  15. 12. 2009 14:10

On je znamy curak a vseznalek:D ... neztracejte cas

Odpovědět  |   | 
nobody  |  16. 12. 2009 15:47

Tak ja autám nerozumiem, ale za debila sa nepokladám. Vaše reči mi tiež pripadajú ako žvásty. čo je to gumové, bez spätnej väzby? Máte pocit, že keď natiahneme spolu gumovú hadicu, že necítite spätnú väzbu? Alebo keď ju ja pustím a vás udrie do oka, že to nie je spätná väzba? Vy proste motáte dokopy výrazy, ktoré svojím významom si odporujú. Lepší podvozok, no ako ste napísali, ide len o subjektívny pocit. A ten vydávať za všeobecnú pravdu, lebo to vlastne tvrdíte je tiež hlúposť. Proste mne vy pripadáte ako hlupák. Ak poviete, že je niečo lepšie, tak nie preto, že vám sa tak zdá, alebo sa vám to snívalo, ale treba uviesť konkrétne parametre, čísla, porovnania.
Končím, lebo z takýchto odborníkov na autá je mi na grcanie

Odpovědět  |   | 
pp  |  22. 03. 2011 12:45

Ty seš nějakej cucák mladej bez špetky úcty ke starším co? Počkej až ti někdo střihne jednu za hlavu ty umělče.

Odpovědět  |   | 
Mr. Murphy  |  10. 12. 2009 09:06

tak Bravo taky na "premium class" opravdu necílí.... Jinak Golfa jsem neřídil ale proč ne, třeba je to lepší auto, minimálně co se podvozku a řízení týče.... Problém ale je, že ve stejné konfiguraci tě bude stát o nějakých 100 litrů více (mám na mysli motory 1.4T), takže je otázka, jestli ti to za to stojí.... (těch 100 litrů je orientačních.... ale když si srovnáte výbavy Emotion/Fiat a highline/Golf, tak to tak nějak vyjde...)

Odpovědět  |   | 
Honza  |  10. 12. 2009 13:31

Ten cenový rozdíl je značný a souhlasím s tím, že 100tis příplatek za Golfa je nesmyslný.

Odpovědět  |   | 
NICK  |  10. 12. 2009 14:36

Brav se prodá cca 100 000 za rok a Golfů 5 x tolik.Kolik by jich prodali kdyby šli cenově níže??Sic to neudělaj, proč taky, ale číslo by bylo ještě vyšší.....

Odpovědět  |   | 
petr  |  10. 12. 2009 14:36

Proč nesmyslný ? Cenu určuje trh a pokud se najdou joudové co to za tu cenu koupí, tak by ve VW museli být blázni, aby ho slevnili

Odpovědět  |   | 
Honza  |  10. 12. 2009 15:32

Pro upřesnění. Mně přijde příplatek 100tis za VW nesmysl, ale respektuji, že "dav" kupujících to vidí jinak.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  11. 12. 2009 13:26

Tady se nejedná o dav joudů, ale skupinu lidí, kteří ty auta v reálu kupují a těm ten rozdíl 100 tisíc za to stojí.
Pokud mám mluvit za sebe, tak já se bych si fiata nekoupil a nezahrnul bych ho ani do širšího seznamu potenciálních aut. Asi před čtyřmi lety ze spodního konce seznamu vypadl ford a fiat tam v posledních dvaceti letech ani nebyl.

Odpovědět  |   | 
virsonina  |  10. 12. 2009 08:48

To auto je z AAA tak proto má najeto jen 20000.
Se divim že to nestáhli o víc, N verze.

Odpovědět  |   | 
Rhinox  |  10. 12. 2009 15:47

Myslis ze jako by z toho udelali predvadecku s 50 kilometry na tachu? No to by jim pres ty brzdy uz neproslo...

Jinak takove N-ko, co by melo za 2 a pul roku najeto 20 tisic, to sem teda opravdu jeste nevidel...

Odpovědět  |   | 
Pepes  |  10. 12. 2009 09:30

Jen jednou jsem se nechal zlakat ke koupi Faita, Multipla 1,9 JTD. A od těch dob už o Fiatu nechci slyšet, ani kdyby ho davali zadara. Tak nespolehlivý a poruchový auto jsem v životě neviděl. A ty řeči o tom, že už Fiat není co byl, ty ať si nechají pro něoho, kdo s Fiatem nemá žádnou osobní zkušenost.

Odpovědět  |   | 

nesmis koupit auto, svatene a smontovane ze dvou, tri bouracek

SE Xperia Neo V | Kia Magentis 2,7 V6, Hyundai Genesis coupe 3,8

Odpovědět  |   | 
Pepes  |  10. 12. 2009 11:08

Díky za upozornění, to jsem asi nedomyslel. Nenapadlo mě, že auto se dá sestavit ze tří bouraček. Zvláště, když je to od soukomého majitele z Němec a je 2 roky staré. Ale to nic, není nad takové myšlenky. Nikomu neberu jeho dobrou zkušenost s Fiaty, moje je ale tragická a jak známo, stejné chaby opkuje jen blb, takže Fiat už nikdy více. A pokud někdo volá o co největší počet negativních příspěvků na téma kvalita Fiatu, třeba se mu jich tady dostane. Jestli to ale bude mít vliv na cenu aut, to posoudit nedovedu. Přeju mu to.

Odpovědět  |   | 
Rodrigo  |  10. 12. 2009 11:46

A nebyl ten předchozí majitel pan farář z Weidenu, který s tím autem jezdil akorát v neděli na mši? Od něj totiž mají auto skoro všichni.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  11. 12. 2009 14:09

Ano, to je přesné. Jenom bych doplnil zubaře před důchodem a advokáta. Taky velice věrohodní majitelé.

Odpovědět  |   | 
Petr Šidák  |  10. 12. 2009 12:18

Všímám si že všechny auta v ČR jsou dva roky staré, nikdy nebourané, dovezené z Němec od majitele (nejlépe 80ti letého důchodce co s ním jezdil po hřbitovech).

Odpovědět  |   | 
MildaK  |  10. 12. 2009 12:06

Tak tedy tohle me trochu pobavilo. Mam Fiat Bravo r.98 1,6 a je pravdepodobne svarovane ze tri bouracek, mozna z jeste vic aut, nedokazu posoudit. Jediny problem s nim je ten, ze nekdy nekde na jednom miste vydava podivny klepavy zvuk. Proste tyden klepe, 2 tydny ne. Jinak jen leju olej a benzin a jezdim. Takze s Fiatem ma kazdy svou zkusenost a je to jako se vsim, koupite a mate stesti a nebo nemate. O tom to dnes je.

Odpovědět  |   | 
JardaK.  |  10. 12. 2009 10:40

Prosil bych o co nejvíce příspěvků o nekvalitě Fiatů a vyzdvihování kvalit VW! Důvod? Nezájem případných zákazníků o tuto značku a s tím související i nižší zájem zlodějů + tlak na prodejce uplatňovat příznivější cenovou politiku. PS. Já mám svůj úsudek za základě dlouholetého vlastnictví Fiatů udělán.

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  10. 12. 2009 12:17

:) joj takovy zkusenosti jsou vazne velmi relevantni.

Odpovědět  |   | 
Rodrigo  |  10. 12. 2009 12:34

Né, tak my všichni tady už dávno víme, že jedině TVÉ zkušenosti jsou ty nejrelevantnější...

Odpovědět  |   | 
mates  |  10. 12. 2009 13:32

mno a co teprve produktivita cloveka co celej den prozvatla nesmyslama na forech a uziva si pet minut pseudoslavy

Odpovědět  |   | 
NICK  |  10. 12. 2009 12:48

No Jardo, ty jako bazarovej kowboj......

Odpovědět  |   | 
asdfdsfsdf  |  10. 12. 2009 13:27

Sorry, ale tohle je hloupý - hodnotit celou značku podle jedinýho auta který sis koupil je naprosto typický a hloupý. Tohle přesně ti napíše víc lidí o kterýmkoliv jiným autě jiný značky. Prostě to tak je, některý konkrétní auta se bohužel nepovedou a serou se a serou..., je to smůla, nepřeju ti to, ale zkrátka to vůbec neznamená, že by byl Fiat jako takovej na nic...

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  11. 12. 2009 14:13

TO je oživotě. Koupíš auto nějaké značky - furt se to se..re. Tak na značku zanevřeš a koupíš něco jiného. A samozřejmě té předchozí nemůžeš přijít na jméno, protože tě to stálo hromadu času, peněz a nervů.

Odpovědět  |   | 
Lukáš Stejskal / Jihlava  |  11. 12. 2009 21:27

Ahoj Pepes,
i já připojím svůj názor. Vždycky jsme s klukama nadávali na Fiata, pak jsem se oženil, mám dítě a potřebovali jsme rodinné auto. Padla volba na Multiplu, protože mi to "vyšlo" jako nejpraktičtější rodinné auto. Mám ho už 3 roky a tvrdím, že je to to nejspolehlivější a nejpraktičtější auto, které jsem kdy viděl.
Asi jsi měl špatný kus

Měj se, Lukáš

Odpovědět  |   | 
explo  |  30. 07. 2014 11:14

ja som sa nechal zlakat na Fiat Grande Punto a od tej doby fiatu proste verim: auto ma 5 rokov, naklady su: vymena brzd (kotuce + platnicky), vymena oleja, filtrov, sviecok a po piatich rokoch baterie a par ziaroviek, gumicky stieracov, no skratka spotrebny material. to je vsetko. auto funguje, jazdi, jazdi po meste i dialnici, nic sa nekazi, nic neblbne. interier vrzga, ale to je vsetko. auto vyuzivam kazdy bozi den a cuduj sa svete, bez problemov.

Odpovědět  |   | 
krabica  |  10. 12. 2009 10:57

Jaké je to zmiňované řízení ve srovnání s jedničkovou Fabkou?

Odpovědět  |   | 
Mr. Murphy  |  10. 12. 2009 12:28

+/- stejné, když točíš kolečkem doleva, tak podobným směrem jede i auto. Tato fíčura funguje i vice-versa Mě fascinuje, jak jsou ti lidi z testů aut zblblí - co si jako myslíš, že ve Fiatu nepoznáš kam to zatáčí nebo co?

Odpovědět  |   | 
wolff  |  10. 12. 2009 12:42

Jo asi ne... A nebo nepozná, že ve 200 km rychlosti na D1 driftuje v pravotočívé dálniční zatáčce... S Fabií driftovat může a pevně cítí a dokáže odhadnout adhezi kol... je to prostě machr. to my majitelé Fiatů nemůžeme a neumíme ocenit...

Odpovědět  |   | 
krabica  |  10. 12. 2009 12:52

Člověk se jen zmíní o jiném autě, než je Fiat uvedený v článku a už má za zády Fiato-fanatiky. Přitom mám Fiat rád a přemýšlím o něm, jako o svém budoucím autě, ve srovnání se současným.

Odpovědět  |   | 
krabica  |  10. 12. 2009 12:46

Na takové odpovědi fakt nejsem zvědavý. Možná ti je jedno, jak se ti auto řídí, ale mě ne. Možná si tak tupý, že nepoznáš, zda se s volantem otáčí lehce, či těžce, zda ti utrhne ruce při přejezdu nerovnosti či nepoznáš, že tam nějaká byla, zda máš rejd na půl otáčky volantem, či na 5, zda je progresivní...
Už jsem s pár auty jel a ty rozdíly jsou výrazné a pro mne podstatné.

Odpovědět  |   | 
Mr. Murphy  |  10. 12. 2009 14:16

ježiš tak když si takový znalec, tak si to projeď sám
Jinak řízení ve Fiatu bude asi o něco málo lehčí než ve Fábii... nevím, F1 už jsem docela dlouho neřídil.... Jinak jak už jsem se snažil naznačit výše, je to +/- stejné....

Odpovědět  |   | 
krabica  |  10. 12. 2009 14:28

Znalec rozhodně nejsem. Jen mi šlo o to, zda je řízení podobné Fábii, ve které mi docela vyhovuje. Nesedí mi auta s tužším řízením, neb se většinou pohybuji ve městě.

Odpovědět  |   | 
Mr. Murphy  |  10. 12. 2009 14:46

aha.... a četl jsi ten test výše, kde píšou že:"Ale... To řízení. Je bohužel až příliš lehké a neposkytuje řidiči žádný kontakt s vozovkou."

Pak by ses možná tak neptal a my za tím dotazem nehledali nějakou kulišárnu....

Odpovědět  |   | 
NICK  |  10. 12. 2009 16:16

řízení kritizují všichni ve všech testech.jak u brava, tak u Fábky 1.

Odpovědět  |   | 
Mr. Murphy  |  10. 12. 2009 22:35

... a mají pravdu, s žádným z těchto dvou vozů se nedá slušně jezdit

Odpovědět  |   | 
Pan Kája  |  13. 12. 2009 01:55

Pche, na první fábii mi nesahejte Řídit se dala pěkně a jakožto auto, na kterém jsem se naučil řídit, je to srdcovka.
Ale vážně, mě lehké řízení ani tak nevadilo.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  10. 12. 2009 12:55

1335 kg ? Docela dost. Všichni rostou a tloustnou, sice tento trend nechválím, spíš naopak, ale třeba taková M3 s 1.6 váží 1180 kg a že by to bylo na úkor bezpečnosti? Těžko. Tak kde je zakopaný pes? A když se člověk podívá třeba na Lancera s 1.8, tak tam je to úplně v p*deli. 1430 kg !! a s dýchavičnou 1.5 nějakých 1345 kg, hrůza. Nad čím ty vývojáři přemýšlí, to je jim to jedno?

Odpovědět  |   | 
NICK  |  10. 12. 2009 14:39

Prostě využívaj starší technologie.Bravo vychazí ze Stilla a tím to bude....většine to ale nevadí.

Odpovědět  |   | 
Rhinox  |  10. 12. 2009 15:49

Tak mazda je zrovna jedna z mala znacek, ktera u svych faceliftovanych modelu hmotnost znizila. Za to si opravdu zaslouzi pochvalu...

Odpovědět  |   | 
Gruppe  |  10. 12. 2009 21:56

Ty hmotnosti TEZCE nesedi
1. co verze to jina hmotnost
2. mrknete na testy kde obcas nejake auto i prevazi, budete VELMI prekvapen
3. nektery vyrobce udava hmotnost vc plne nadrze a ridice (sic je to zajimave kde berou ten prumer, ale uvadeji)

1350Kg na takove auto (dnesni mainstreamovka dovolim si tvrdit) povazuju za slusnou hodnotu, nezapominejte na cim dal vyssi bezpecnost. Pokud BMW stoji 2x tolik, muze si dovolit pouzit lepsi a lehci materialy

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  11. 12. 2009 14:26

to Gruppe: V podstatě máte pravdu, ale... Většina výrobců už dnes uvádí doplňující údaje k hmotnosti, t.j. 75kg řidič, atd. Takže v tomhle bych problém neviděl. To samé platí i pro jednotlivé výbavy. Většina uvádí rozmezí, t.j. třeba 1350 - 1430 kg, tím pádem si člověk udělá představu. Pokud si vezmu holobyt, tak vím, že to auto bude vážit cca 1350 kg. Pokud vezmu auto v plný náloži, tak vím, že se dostanu někam k těm 1430 kg. A tady se dostávám k jádru věci, když už ten holobyt váží přes 1,3 tuny, tak je prostě někde chyba. Chápu ale, že jsou lidi, kterým to vůbec žíly netrhá. Já mezi ně ale nepatřím. Já jednoduše vím, že od tohoto parametru se odvíjí spousta věcí, ať už jízdní vlastnosti, dynamika, apod. Takže pokud bych si měl vybrat mezi dvěma vozy se stejným motorem s +/- stejnou výbavou, ale s tím rozdílem, že jedno bude o 200 kg lehčí, tak jednoznačně sáhnu po tom lehčím. To se potom lidi strašně diví, že si koupí Lancera s 1.8 a ups, ono to auto vůbec nejede. No bodejť, když ta herka váží skoro 1.5 tuny.

Odpovědět  |   | 
Milan  |  10. 12. 2009 14:11

100% stočené km...je blbost,aby auto němělo v tomto stáří servisku...možná byla při koupi,ale AAAčka udělají vše po svém,takže to vidím tak na 60 000km

Odpovědět  |   | 
davpro  |  10. 12. 2009 14:32

Bohužel bych to viděl i hůře. Auto má dva roky, za to se dá najet i mnohem více. Já koupil Fábii něco přes 3 roky stáří, serviska seděla, vše jak má být, idiot jsem si to neprověřil v autorizáku, stav KM 92000 - skutečnost 153 000 za tři roky. Serviska se prý dá koupit jako duplikát za cca 800 Kč v autorizovaném servise. Takže bych to odhadl tak na 100tis u toho Fiata.

Odpovědět  |   | 
Rhinox  |  10. 12. 2009 15:52

Za 2 roky ja najedu 50tisic, a to jezdim velice malo, jen pres vikendy. Tohle je rok vyroby 2007, nevim kdy prodano, ale u vozu N1 nepredpokladam ze by najezdil mene nez tech 30-40 tisic. Takze stoceno, to je jasny...

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  10. 12. 2009 16:05

Samo "ja jezdim tolik, proto je to podvod" prumerny najezd v CR je lehce pres 15tkm. Toto auto mohlo byt klidne auto zeny majitele firmy, ktera s tim trajdala po meste. Ne kazda sluzebka je denne na dalnici aby najezdila tisice kilometru.

Ale vsem je vsechno jasny :) Jinak malou prelicku, mam nove auto a servisku k nemu nemam. Sem ji nekdam zalozil a neresim ji. Taky sem si tacho stocil, co?

Odpovědět  |   | 
Petr  |  10. 12. 2009 16:15

stacet nic nemusis, ale na druhou stranu se pak nesmis divit, ze pri prodeji auta dostanes o nekolik desitek tisic min. a jak to mas se zarukou bez servisky? bez problemu?

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  10. 12. 2009 17:18

pro zaruku zadnou servisku nepotrebujes, ale to neni podstatne. To, zda prodam auto se ztratou 800 tisic, nebo 830 tisic je mi tak nejak uplne uz jedno.

Odpovědět  |   | 
homer  |  10. 12. 2009 16:31

Spíš si jí měl tak ohmatanou a oštemplovanou z mimořádných servisních zásahů že ses na ní nemoh dívat a hodil jí radši do kamen. A pak se ti zase vrátil pocit výhodný koupě znamenitého vozu.

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  10. 12. 2009 17:18

:) samo, mel jsem uz pate vydani

Odpovědět  |   | 
Rhinox  |  10. 12. 2009 21:07

Jasne, "trajdala se" po meste, a pritom sjela kotouce vepredu i vzadu...

Odpovědět  |   | 
Punisher  |  11. 12. 2009 17:20

Pane Ondrášik máte pravdu,
konkrétní testovaný exemplář a jeho kompletní historii znám, nájezd 20 tisíc km je opravdu reálný.

Odpovědět  |   | 
 |  16. 12. 2009 17:30

Tohle auto jelo po zakoupení jen jedenkrát a to z autosalonu do garáže ženy majitelky firmy, kde dva roky stálo, takže mělo najeto 17,5 kilometru. Aby to nebylo při prodeji tak nápadné - skoro nové, nejeté auto, nechal tam majitel dát zvlněné a sjeté kotouče a 20 tisíc přitočil.

Odpovědět  |   | 
kejkl  |  10. 12. 2009 16:54

http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2004081502

pod článkem ještě spousta zajímavých odkazů

Odpovědět  |   | 
Tycoon  |  10. 12. 2009 17:08

Na N1 sice všichni nadávali, ale kupující ojetého auta můžou být rádi - díky mřížce jednoznačně poznají, že jde o služební auto, které má pravdepodobně hodně najeto a můžou se takovému kusu vyhnout.
Bohužel u nových aut už N1 neexistují a tak za pár let kupující v bazaru těžko pozná, zda má to auto skutečně najeto 20 tkm nějakým důchodcem nebo jde o služebák se stočeným tachometrem.

Odpovědět  |   | 
Marty  |  11. 12. 2009 16:56

Fakt inteligentní postřeh Co takhle tu mříž před prodejem vyndat jako já. Mimochodem jsem prodal firemní Fábii. Jezdila s ní žena a měla za 6 let najeto 40.000km. Jak psal Goes. Ne každý firemní auto lítá po dálnici. Jinak ta cena olítaný Bravy je přemrštěná

Odpovědět  |   | 
asdfdsfsdf  |  12. 12. 2009 14:23

presne tak, ono zase neni tak dulezity kolik to auto ma najeto, ale jakej je jeho stav a ten se proste pozna.... Navic, jestli to bylo firemni auto poznas pri kontrole technicaku ne?

Odpovědět  |   | 
Ufi  |  11. 12. 2009 00:01

rozhodující je noťas se správným kontrolním SW. Dneska je už SW na kontrolu, jestli někdo nehejbal s řídící jednotkou. Takže i když někdo upraví tacháč i ŘJ, tak se to dá poznat.
se servisníma knížkama se vesele kšeftuje a že něco potvrdí autorizovaný servis, u nás nic neznamená. opravdu se musí za importétem apod.
vím jak jsem to udělal u předchozího auta. serviska se prostě na rok ztratila, navíc auto chodilo do soukromýho servisu. ale všechno sem dodržoval, výměny apod. v tomhle zas nešetřím. kupec chtěl servisku, tak se prostě pomocí razítka a tužek zhruba doplnila, když se našla před prodejem. pak se s ní 3x třísklo o stůl a bylo. takže kdybych chtěl podvádět s kilákama, nebyl by problém, seděla by i serviska

Odpovědět  |   | 
asdfdsfsdf  |  12. 12. 2009 14:27

jj, serviska nic neznamnená, tady je to samej hajzl podvodnickej (i tady v diskuzi), lidi nadávaj na stáčení tachometrů ale když jsou v pozici prodejců, tak jim stáčení najednou proti srsti není, a serviska to stejný, tu vytskne a vyplní za pár stovek každej druhej autorizovanej servis.

Odpovědět  |   | 
smudliky  |  19. 12. 2009 10:53

Hm, tak to jsem rád, že takové věci nemusím dělat. A ojeté auto si kromě veterána doufejme nikdy nekoupím... Ale váš příspěvek mi dokazuje, jací jsme my Češi - nadáváme na ty nahoře, že podvádějí, ale když přijde na naši peněženku, tak to děláme také...

Odpovědět  |   | 
ekr1  |  11. 12. 2009 21:31

Tohle auto je koupený 2.2008 tak proč by mělo mít něco vyplněno v servisce,tyhle nový Fiaty chodí na servis po dvou letech a nebo 30 ti tisících.Zase jako N1 a tak málo najetý,no nevím ,i když kolega má taky N jedničku a má to psaný na manželčinu firmu a jezdí s ní do práce a na chatu a taky nemá víc najeto.Takže podle toho se opravdu nedá soudit.Koukám že to je koupený v Nordexu je to solidní servis neměl jsem s ním nikdy problém ,určitě u nich půjde vše zjistit co se minulosti auta týče,jestli nějakou minulost má.Já bych se toho nebál.

Odpovědět  |   | 
asdfdsfsdf  |  12. 12. 2009 14:29

serviska nic neznamená, klidně to auto může mít najeto 20 tisíc, jsou lidi kteří najedou málo (já třeba taky), ale stejně tak to auto může mít najeto 50tis. a servisku může mít taky prázdnou, to přece není povinnost ji nechat vyplnit, pak se stočí tachometr a auto je zase jak nový, no hnus. Takže na ne/vyplněnou servisku bych rozhodně nehleděl.

Odpovědět  |   | 
TheOlli70  |  13. 12. 2009 15:11

tahle větička vysvětluje proč nesedí historie auta,vždyt ji prodávají největší podvodníci v republice a ta cena je taky sakra přemrštěná ale oni vám poví že "cena je vyšší ale my Vám zaručujeme ......"

Odpovědět  |   | 
Fénix56  |  15. 12. 2009 02:32

Tu se člověk nestačí divit. Jistě že se se serviskama podvádí. Proto je nejlepší žádná serviska Žejo Radku Právě tady je to okaté, že se jim to nechtělo ani tvořit, jen se to jako denní chleba ztopilo. Ačka jsou prostě druhé vyberauto. Se povykupují nurfurexporty a podobné kousky a dělá se z toho hogo fogo. Za 20 tkm nové brzdy a beztak i jiné gumy, my víme. Zítra bude snad o karkulce. Proč začali v ČR je asi jasné. Radek se jich ještě zastává Tady se člověk už může chodit opravdu jen bavit, protože ví, že redaktoři nemůžou své názory myslet vážně a dráždí je lidská blbost, tak si k ní ještě přisazují, no bravo, Blesk hadra. Navrhuju Pulitzera nebo jak se ta cena jmenuje

Odpovědět  |   | 
rado  |  16. 12. 2009 20:06

Jaaaj chlapci ale Fiat Bravo je konecne po dlhej dobe fakt dobry Fiat.....robim s nimi denne a Bravo jednoducho nechodi do servisu so ziadnymi poruchami.,ved maju vo fabrike najatu specialnu agenturu ,ktora dozera na kvalitu vyroby.Ked -Fiat vyrobi este par takych modelov,tak servis skrachuje..a to tiez nie je moc dobre...

Odpovědět  |   | 
LH  |  11. 05. 2011 09:31

Ja se jen podivuju nad tim, ze cim je Radek Ondrasik starsi, tim vetsi je hlupak a podrazdenej demagog. V dobe kdy tady sem psal testy, tak ze sebe ty svoje knizni vyrazy a zvasty (jak to ted tituluje) sypal jak na bezicim pasu. Ted je to pan Vsechnoznam.

K veci: Nedavno jsem se byl podivat na octavii 1.4 TSI, dovoz z nemecka, najeto okolo 20 000 km, serviska, rok a pul stara. Kdyz jsem se na to byl podivat, serviska byla bianco a pri podrobnem zkoumani bylo zrejme ze byla bouchla na predek vlevo - nelicujici plasty z boku palubovky a rez okolo pantu dveri.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Kia XCeed 1.6 CRDi MHEV a XCeed 1.6 GDi PHEV: Jeden hot a druhý čehý

Kia XCeed 1.6 CRDi MHEV a 1.6 GDI PHEV

Korejský kompakt Kia XCeed je nyní dostupný s novými možnostmi pohonu. Vedle plug-in hybridu jde i o diesel s manuální převodovkou iMT.

včera | Vladimír Kadera | 9 příspěvků
TEST Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW): Šli skautíci na výlet, měli 200 koní

Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW)

Univerzálnímu stroji se zvýšeným podvozkem nejsilnější turbodiesel a bohatá výbava sluší. Znamená „skautizace“ pro uživatele nějaká omezení, nebo je zde vše Simply clever?

24.  1.  2021 | Richard Herbich | 97 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.5 Turbo GDI AT: Těžko uvěřit, že může stát tak málo

SsangYong Korando 1.5 T-GDI AT

Levné auto nutně nemusí vypadat levně. Příkladů bychom v Česku našli hned několik a chybět mezi nimi nesmí ani SsangYong Korando.

22.  1.  2021 | Jan Mička | 85 příspěvků

Nejčtenější články

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takto. Stepway s CVT už víc mít nemůže

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takt…

S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.

11.  1.  2021 | | 80 N/A
Daniel Fuglevič
Dacia SanderoČeský trhCeny
Konec zamlženému oknu. Ford ukazuje vychytávku, která se o všechno sama postará

Konec zamlženému oknu. Ford ukazuje vychytá…

V posledních Fordech najdete novou verzi systému, který automaticky detekuje zamlžení čelního okna.

21.  1.  2021 | | 20 N/A
Daniel Fuglevič
VýbavaFordŽivot řidičeTechnika
Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být stále levný, ale o víc peněz se říct nebojí

Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být st…

Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.

6.  1.  2021 | | 28 N/A
Vladimír Kadera
České cenyFiat
Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji hodnotí dobový tisk a zkušený majitel?

Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji …

Dlouhých dvacet let trvala výroba Tatry 603, aerodynamicky pokrokově řešeného automobilu vyšší třídy se vzduchem chlazeným osmiválcem za zadní, poháněnou nápravou. Dost dlouhá doba, aby se vystačilo jen s inovacemi. Uvažovaných nástupců bylo hned několik (603 A, 603 X). Nakonec se nástupcem šestsettrojky stala Tatra 613.

31.  12.  2020 | | 137 N/A
Tomáš Dusil
TatraHistorie
Nejlepší auta roku 2020 podle Autorevue: Cena nehraje roli. I levná auta překvapila!

Nejlepší auta roku 2020 podle Autorevue: Ce…

Během uplynulého roku jsme vám přinesli více než 70 testů, jízdních dojmů a zajímavých ohlédnutí do automobilové historie. Nyní jdeme s kůží na trh a představíme vám auta, která jsou podle nás nejlepší.

1.  1.  2021 | | 7 N/A
AutoRevue.cz
Zajímavosti