Test Fiat 500: legenda se vrací

Merlin  |  13. 12. 2007 08:19

Tento test je nepochopenie myslienky Fiata 500. Fiat 500 je zalezitost cisto image, podobne ako Mini, hodinky Rolex, televizor Loeve atd... Pri kupe Fiata 500 su parametre cisto okrajova zalezitos, tu rozum nema co robit a tak je to spravne.

P.S. Ten test je upne Germansky, vsetko zmerame a porovname a vysledok aj tak nic dolezite o aute nepovie... ale uznavam ze niekomu tento sposob vyhovuje, inak by nemal AMS taku popularitu...

Odpovědět  |   | 
Martin  |  13. 12. 2007 09:08

Docela málo muziky za takovou cenu.... Image si nemůže "dovolit" každý a tak je na místě přemýšlet o parametrech, nehledě na to, že image není hmatatelná, porovnatelná, vypočítatelná...

PS: Jinak řekl bych, že reklama na Foodoo v Danube House asi záměrem nebyla

Odpovědět  |   | 
bojler  |  13. 12. 2007 09:18

Rekl bych, ze je pomerne tezky fotit to auto nekde jinde nez v Dahu, kdyz ho vystavujou prave a jenom tam...

Odpovědět  |   | 
Merlin  |  13. 12. 2007 09:28

Image je vzdy nerealne drahe Inak to je najhorsia nocna mora ak by bolo na cestach tolko Fiatov 500 ako Fabii...

P.S. Bol som na prezentacii Fiata 500 v Bratislave a bolo to ako na superstar Zenske uplne kricali a urobili by uplne vsetko aby im to manzel (milenec) kupil a podla mna tak je to spravne... Neviem si podobnu situaciu predstavit pri novej Fabii

Odpovědět  |   | 
ITTI  |  18. 01. 2008 07:25

Smím se zeptat? Pročpak zrovna Fabie, proč ne třeba Twingo,Corsa,Swift,Jazz,Aygo atd...všechny ty neznáme japonské pidi vozítka,co se prodávají jen v Japonsku...nebo nějaký dožívající komplex z česko-sloveské federácie, bo čo také?Jinak by bylo zajímavé vědět a znát, inteligenci a vzdělanost těch ječících slečen...

Odpovědět  |   | 
http://web.katolik.cz/fee  |  11. 03. 2008 08:12

Za každé ukvíknutí dostaly řádně zaplaceno,víš?

Odpovědět  |   | 
BFLMPSVZ  |  05. 02. 2008 11:24

V současnosti, kdy roli u aut hraje cena, závadovost, užitná hodnota a ekologické parametry, tak takovejhle malej šuplík za přemrštěnou cenu a s enormí spotřebou je hrozná hovadina ho kupovat. Nehledě na to, že fiaty jsou proslulé malou životností, a to jednak motory - rychloběžky, a dále i kastlemi - korodují. Ostatně v každoročních testech ADAC jsou fiaty ve všech věkových kategoriích až v té horší polovině aut. Prostě fiaty jsou křápy a kupují si jen nacionalisticky smýšlející taliáni a potom ještě magoři.

Odpovědět  |   | 
la_da  |  13. 12. 2007 09:18

Mam takovy dojem ze Panda je o mnoho lepsi. Do te jsem se zakoukal na prvni pohled. Ale mozna az budu videt 500 na vlastni oci tak zmenim nazor. Zatim si myslim ze petistovka nedosahne ani zdaleka prodeje Pandy a bude to spis propadak.

Odpovědět  |   | 
DT  |  13. 12. 2007 09:38

Asi sis nevšiml, že produkce 500 je na rok dopředu vyprodaná, jedná se o cca 70000ks a FIAT nestíhá vyrábět...

Odpovědět  |   | 
miki  |  13. 12. 2007 09:49

To je pravda, někde jsem dokonce četl , že je vyprodáno na 2 roky. Sen každé automobilky....

Odpovědět  |   | 
miki  |  13. 12. 2007 09:43

Nechápu ten humbuk kolem tohoto bobka. Se starou pětistovkou jsem za bolševika odjezdil 8 let. Tehdy to byl pro mladýho kluka docela atraktivní vůz. Sloužil docela dobře, ale že bych do něj šel znova? Dnes, při tom výběru? Ani omylem.

Odpovědět  |   | 
propc  |  13. 12. 2007 09:52

dneska si kup fabii v HTP a 500 nech lidem jako já, je dobře že je na Vás "draha". když Vám HTP s výbavou 00000 nic příde levná, proč ne. dorovnej výbavu na stejnou uroveň a exluzivní cenu bude mít spíš škoda

Odpovědět  |   | 
miki  |  13. 12. 2007 10:04

Počítej do deseti, než něco napíšeš. Potom si znova přečti příspěvek, na který chceš reagovat a potom teprve piš. Při dalším čtení by jsi si všimnul, že o ceně nepadlo ani slovo. Mám japonce skoro za milion, peněz mám dost, ale abych vyhodil čtvrt milionu za "imidžovku", která je mi z praktického hlediska k ničemu, na to fakt nemám.

Odpovědět  |   | 
F  |  13. 12. 2007 10:19

No tak to ja sice nemam penazi na rozhadzovanie ani japonca za milion, ale nieco ako je 500ka chcem. Chcem male auto do mesta s rozumnou spotrebou. A nevravim, ze nie su aj ine male auta, no urcite si aj ty toho japonca vyberal tiez na zaklade dizajnu... Kazdemu podla gusta. Ale suhlasim - nekupujem auto kvoli imidzu.

BTW, pan Vasicek, nejake info o novom Forde Ka by neboli? Dokedy este budem nan cakat?

Odpovědět  |   | 
SOUMAR  |  13. 12. 2007 10:29

Kdyby jsi měl na auto za mega, tvůj pohled a i názor by se posunul jinam.Vyzkoušené.. však nic proti 500-stovce, ale její použití je dosti "omezené".Nic to však nemění na tom, že je to hezký auto.

Odpovědět  |   | 
Nommo  |  13. 12. 2007 11:51

Gratuluji všem, kteří mají Japonce za milion a "peněz jako šlupek"!!!
P.S. - Jen vám nezávidím známé, kteří mají BMW za tři mega a... To musí ale srát, co?

Odpovědět  |   | 
miki  |  13. 12. 2007 12:28

No, myslím, že jsi se pěkně odkopal....

Odpovědět  |   | 
diblik  |  13. 12. 2007 16:41

no vidis, ja jezdim kazde rano v masine za 30 melounu a taky Vam to nepodsouvam ... myslim tim tramku z Boru na Locháč

Odpovědět  |   | 
NorgE  |  18. 12. 2007 16:58

Ale jdi, ty malej zavistnicku. Tobe asi nekdo ublizoval, kdyz jsi byl malej, vid ?

Odpovědět  |   | 
Tomcat  |  13. 12. 2007 12:37

Kdyby jsi měl na auto za mega, tvůj pohled a i názor by se posunul jinam. ..víte to že se to zdá někomu hezké neznamená že se musí koukat na cenu. Estetika \vkus \ moda \design to jsou individůální vlastnosti které nejsou úměrné ceně a praktické užitnosti.

Odpovědět  |   | 
zvejkal  |  19. 12. 2007 08:30

hm... a kam sa posunul vas nazor, ked ste zistili, ze mate na auto za mega? Nerypem, len chcem porovnat :)

Odpovědět  |   | 
Arnie J  |  13. 12. 2007 14:18

Mám "japonce skoro za milion" a z pětistovky jsem naprosto nadšen! Kdybych byl ženatý, vím, co bych vnutil ženě :D

Odpovědět  |   | 
martin  |  13. 12. 2007 16:18

mám Brita za víc než meloun a tohle se mi nelíbí.

Teď můžeme začít dělat průzkum co kdo má a jaký je jeho vztah k 500ce

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  14. 12. 2007 11:07

Existuje nějaký klub M6 tak jako to má M3. Dík

Odpovědět  |   | 
Arnie J  |  14. 12. 2007 11:53

Asi ne, aspoň o něm nevím. Ostatně Mazda6 je podle mě dost obyčejné auto na to, aby měla vlastní klub :) Taková MX-5, to už je jiná (a samozřejmě existuje u nás klub jejích majitelů).

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  14. 12. 2007 12:48

Mazda 3 klub má. Já má 2,0i a motor mi za studena utíká až do 2500 ot. a zdá se mi to moc.

Odpovědět  |   | 
Bohouš  |  25. 03. 2008 01:57

hele ty blbe, ty si v tý fábce asi nikdy neseděl.. za cenu kolem 4OO tis. dostaneš fábku s motorem a výbavou, kterou tahle popelnice nikdy nebude mít.. a to nemluvím o komfortu, kvalitě a využitelnosti auta. Nechápu lidi, kteří si svojí image budují na autech.

Odpovědět  |   | 
šmankote  |  13. 12. 2007 10:26

Neuvěřitelné jsou i ty různé kombinace barev karoserie, disků, čalounění, chromových doplňků a polepů. Nedivím se, že je to vyprodané na roky dopředu. Poskládat si vozítko dle svého vkusu a získat tím nádherné auto na víkendové projížďky, jenom tak do něho v sobotu odpoledne sednout, nalítat 500km, po návratu natankovat, umýt a vyleštit, to auto je prostě mazel

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  13. 12. 2007 13:07

V TOMHLE jezdit 500 km za odpoledne? A pro radost? LOL

Odpovědět  |   | 
Vavroch  |  13. 12. 2007 14:02

Jak vidím, je to i auto pro masochisty.

Odpovědět  |   | 
PetrM  |  13. 12. 2007 10:39

...aneb skupinová onanie na auto, které je hnusnější než Fabia. Co na tomhle kusu plastu všichni vidíte?

Odpovědět  |   | 
Uzivatel  |  13. 12. 2007 11:16

image ;)

inak je to pekne auto, tiez ako Mini. Inak aj Fiat 127 MKII je delo :)

A taktiez sa mi paci BMW 3 a Volvo S80.

A pritom su to tak rozdielne kategorie.

Cize asi tolko co sa komu na tom paci. Ide o to, ze to je "neseriova" vyroba. A preto sa to niekomu paci. Okrem toho BMW, kde si vacsinou mladi chalani kompenzuju nieco co nemaju ;)

Odpovědět  |   | 
PetrM  |  13. 12. 2007 13:10

Mně je to jasné, že každý image se nemůže líbit všem lidem, ale v případě F500 mám spíše pocit, že zapracoval více marketing než design.
(BTW, německé auta se mi nelíbí ani jedno, včetně Škody, spíše preferuji něco ve stylu amerických sedanů, resp. sedanů vyráběných pro ameriku. Evropské auta jsou jen "podmotorovaná" plastová šidítka.)

Odpovědět  |   | 
Michal  |  13. 12. 2007 11:18

To bys nepochopil. Proste kdyz se ti nelibi, tak se ti nelibi, a neres proc se ostanim libi.

Odpovědět  |   | 
trabant  |  13. 12. 2007 12:52

nalep si velky pagat vsetkych skodoviek na stenu a mozes si pri nich skrtit uzovku cely den aj noc a radsej nekomentuj ine prispevky......
nemusis potom vyzerat ako debil....

Odpovědět  |   | 
PetrM  |  13. 12. 2007 13:05

... a ještě mi napiš, jaké číslo ponožek nosím a bude z tebe hotová vědma

Odpovědět  |   | 
B  |  14. 12. 2007 08:37

Hnusnější než Fabie??? Tak teď už vím, kdo kupuje ty hrůzy Fabky...

Odpovědět  |   | 
Tomcat  |  13. 12. 2007 11:40

český trh je přesycen svobodnými zákazníky, kteří preferují malé stylové auto, i když by jistě bez problémů dosáhli na Fabii nebo Polo Mega LOL, kdyby jen český trh, nemám rodinu, cenově dosáhnu na zmíněné, ale nekoupím, protože právě nechcu šedou myš rodinné garáže. V součesné době je trh přesycen rodinnými vozy, které se chlubý prostorností \ bezpečností a bla bla. Bohužel potrádají jiskru, atraktivitu, výraznější jízdní vlastnosti atd... , navzájem se v rámci konkurančního boje maximálně podobají.
A kamse poděli auta pro radost ze samotné jízdy? Auta která člověk musí umět řídit, ne tada vozy pro cvičené opičky které umí tak akorát točit volantem a šlapat na pedály?

Většina stylových hothatch aut je no... tuzing. Takže ti Vaši svobodní zákazníky v 50% šáhnou po starším vozu, protože pokud preferují malé stylové auto tak jim nové vozy bežných rodinných automobilek nemají totiž co nabídnout. Puma se již nedělá , Tigra teké ne , Fiat Cupé také, atd.... prostě hutný pach "family feelingu" co se tahne produkcemi většiny automobilek je už děsný. Smrduté vody tedy snad rozčeří VW Scirocco a přidá se k takovým vozům jako Hyundai coupe, Fiat Bravo, Panda 100HP, Seat Cupra atd...

Ad narážka na Lancia Y, pokud uvídím kohokoliv s Ykou, rozhodně nebudu uvažovat o jeho orientaci, nebo jestli to je blondýna, ale napadne mě kolik mu to asi lítá. Když uvidim ale nějak "vylepšené" rodinné auto řeknu si chudák....

Odpovědět  |   | 
Jimmy  |  13. 12. 2007 14:42

Chceš-li se jako svobodný odlišovat, kup si kabriolet Může být klidně starší, protože stejně se za ním bude ohlížet většina lidí. Sice půlka z nich ho bude závidět, ale půlka z něj bude mít radost. A protože po městě lze bez střechy jezdit do cca 0°C tak se můžeš se výrazně odlišovat zhruba 8 měsíců v roce.

Odpovědět  |   | 
mrazik  |  14. 12. 2007 10:47

Ford Focus RS je tuzing ?
Ford Focus ST je tuzing ?
Mondeo ST je tuzing ?
Golf R32 je tuzing ?
BMW M5 Touring je tuzing ?
To by chtelo doktora

Odpovědět  |   | 
Tomcat  |  14. 12. 2007 15:07

Vynechte BMW Mx a Mondeo to je trochu jiná třída.

Ano tuzing firemní ale jo. Vezme rodinné auto nacpemetam silný motor pokud možno v dechtu s metlou a nahlýnách + moooře elektroniky aby se nám průmerná opička hned neroztřelila + trocha platů a máme hothatch. Je to auto po kterém může šáhnout ledasjaký tatík co má rodinu aniž by se bál že neodveze celou rodinu na chatu. Změna je víc optická ikdyž koní to má dost. Ale nic to nezmení na tom že to je zase jen silné rodiné auto, žádné auto pro sport \ volný čas \ toulání se po klikatých skontských silničkách nebo středomořském .

Odpovědět  |   | 
mrazik  |  19. 12. 2007 13:10

Ridil jsi nekdy hothatch ? Ne takze jen blbe placas. Focus RS oznacit jako rodine auto, ktere neni na klikate skotske silnice muze jen blb. ST je na tom podobne, i kdyz tam v 5dv provedeni je podvozek preci jen naladen o trochu komfortneji. Stejne tak si neumim predstavit detske autosedacky v Golfu R32.
Takze pro priste, cemu nerozumis, o tom nepis.

Odpovědět  |   | 
Tomcat  |  19. 12. 2007 16:00

Prostě tyhle auta jsou na rodiným základu a to jim nikdo nedpáře ikdyž se od toho distancuje sebevíc. Nadruhou stranu nejsou to ani recesistický ani stylový káry. Prostě to nejlepší zchovu dané automobilky co je na trhu.
O Focusu jste začal psát Vy. Není na klikate skotske silnice, není o tom že se mu nechce do zatáček, ale protože si ho na to skoro nikdo nekoupi. Většina lidí si ho koupí jen aby ostatní čuněli ale pak snim nevytáhnou paty za hranice na pořádnou silnici.

Odpovědět  |   | 
JoKo_  |  13. 12. 2007 11:51

S přechodem Fiatu k přímému vstřikování se v devadesátých letech představil moderní a úsporný 1.3 JTD, jehož přímým nástupcem je právě Multijet

ja by som upozornil, ze 1.3jtd prisla az s faceliftom fiata punto cca 2003 a nie v 90. rokoch. vtedy prisiel 1.9jtd v alfe romeo {1997} a neskor do dalsich modelov.

Odpovědět  |   | 
Honza42  |  13. 12. 2007 12:46

A nevím co furt máte s tím retro. Kdybyste mladším neřekli, že pětistovka už tu jedou byla, tak na to nikdo nepřijde. Je to pěkně udělaný, venek i vnitřek a cena je dobrá. Koukněte na Aygo a za kolik se prodává ( a s tříválcem, kterej nikdy čtyřválcem zkrátka nebude). Je zajímavý, že když nechá vevnitř lakovaný díly Toyota je to hnus a když to samý udělá Fiat je to krása. Asi se to musí zkrátka umět. Já nalítám pracovně nejvíc kilometrů sám a na vzdálenost do 100km. Jako druhý auto do rodiny bych ho bral hned.

Odpovědět  |   | 
Arnie J  |  13. 12. 2007 14:24

Souhlas

Odpovědět  |   | 
matt  |  13. 12. 2007 17:49

keby sa dali vlozit pictures tak by som vam ukazal akeho krasavca som zbastlil cez konfigurator. urobis auto ake len xces. skoro ako konfigurator na VEYRON ale viac moznosti. skoro mi to prijde ako nejaka NFS alebo juiced hra. upravis si auticko a proste si ho kupis. skoda tych obrazkov. ale sak si sami vyskusajte : www.fiat.co.uk . hrazne zabavne

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  14. 12. 2007 10:43

"Krasavca"? To se v tom konfiguratoru da menit tvar karoserie? Se na to asi taky podivam

Odpovědět  |   | 
f500  |  13. 12. 2007 17:23

to je nažez oproti německym autum.

Odpovědět  |   | 
stan  |  13. 12. 2007 22:38

Přestaňte si hrát na "Naše furinty" a řekněte u čeho jste otvírali páté dveře?

Odpovědět  |   | 
Petruszka  |  13. 12. 2007 23:46

Sorry, ale zrovna dnes jsme si mohli přečíst na netu, že porodnost stoupá a nikoliv klesá, tak tu nepište bláboly na zaplácnutí.
Jinak auti hezký, ale kde se toto fotilo??? No nechápu.

Odpovědět  |   | 
Well-being  |  14. 12. 2007 01:27

... nafouknutá bublina, která brzy splaskne.

Odpovědět  |   | 
aaa  |  14. 12. 2007 09:43

"Chcete-li se odlišit, není třeba půlmilion."

Chyba; ten půlmilion+ treba. Pretoze odlisovat sa da takymi vecami, ktorych je malo, a nie tymi, ktorych bude coskoro plna prdel. O tom by mohli rozpravat napriklad majitelia Swiftov.

Odpovědět  |   | 
Irco  |  17. 12. 2007 14:57

Narážka autora tohoto článku na Lancii Y jen dokresluje to, jak v Česku máme zvrácené myšlení. V tomto duchu bude asi dle jeho mínění v Itálii, Francii či Španělsku každý řidič tohoto vozu homosexuál... Jistě si toto autor myslí, i když uvidí dva italy, švýcary při jejich klasickém pozdravu

Odpovědět  |   | 
Ital  |  17. 12. 2007 23:18

Testy od tohoto autora čtu docela rád, ale tentokrát mě bohužel zklamal. S naprostou suverenitou totiž v úvodu článku tvrdí nesmysly, a tím mě naštval. Fiat Topolíno se totiž objevil ne až po válce, ale už v roce 1936. A tvrdit, že si vzal za vzor brouka, to už je skutečný vrchol - brouk měl vzduchem chlazený čtyřválcový boxer uložený v zádi, Topolino řadový vodou chlazený čtyřválec uložený vpředu a pohon zadních kol! Pokud si těmito elementárnimi fakty z historie evroského automobilovéh průmyslu není jistý (což by při své profesi měl být), mohl si to alespoň ověřit (v dobách internetu to trvá pár minut).

Odpovědět  |   | 
Harry®  |  19. 12. 2007 23:04

Mě dosti udivuje, jak stále narážím na pojem Drift ve spojení s přetáčivým smykem u auta s předním náhonem. Nebylo o tom už napsáno dost!?

Odpovědět  |   | 
charlie  |  17. 01. 2008 19:08

Krásne autíčko ale cena sa mi zdá trošku väčšia ako by mohla byť aby sa z 500 stal hit. Ale ináč sa Fiatík podaril, to mu neberiem. Cena v SR 339500 Sk za základ je dosť. Ale vychytávky ako napr.: Cenové polepy na strechu... za 6000 Sk, to je drzosť, čísielko na kapotu za 1800 Sk ešte väčšia. No ale kto má trošku rozumu, tak si dá polepy spraviť za smiešne peniaze v ktorejkoľvek tlačiarni. Stále však priznávam, že sa mi páči. Je to krása. s pozdravom charlie

Odpovědět  |   | 
ITTI  |  18. 01. 2008 07:34

Hochu, loni, když se hodila do prodeje várka 57 tis. loňské produkce, za prvních 8 hodin prodeje bylo v I+F přijato 10 tis závazných internetových objednávek, letošní produkci museli navýšit, tak neřeš,kolik to stojí u vás.To auto je vyprodáno,já ho domů klidně koupím a cena jde mimo mně. Holt,lidé krom jiného, neznají ani dějiny automob.výroby(bavím se o ČSSR), v západním světě,kde je kontinuita všeho,v tom mají jasno, kupují a budou F500 kupovat.Prostě si udělají radost,co to je dnes nějakých 10-15 tis€?Navíc hodně těch,co to kupují v tom jezdila jako děti,nebo to měli jako studenti na ježdění do školy, řešíš,co se tě netýká.No tak to nekupuj,kup Volhu.

Odpovědět  |   | 
F  |  21. 01. 2008 11:40

nepovedal by som, ze dnes 10-15tisEUR nic nie je... a to ani na zapad od CR...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A