TEST Fiat 500 1.2 8v Collezione: Jen mu zkuste odolat!

R  |  25. 09. 2018 17:30

Auto, které má duši, skoda, ze jich už tak ubývá

Odpovědět  |   | 
HAFTAN  |  25. 09. 2018 18:59

Manželka má r.v. 2008 - perfektní svezení, spolehlivé a na opravy levné auto. Až za pár let dojezdí, koupí si totéž, novější. Na město neexistuje lepší stylovka se spotřebou nula nic. Jen ten motor při zapnuté klimě je jen na takové normální posunování

Odpovědět  |   | 
jirka  |  25. 09. 2018 19:49

to není motor ani do motorové pily. To je tak pro děti.
I tahle motorová pila má šestkrát víc koní než tenhle angličák.
https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  25. 09. 2018 20:28

Po městě v jedné osobě pohoda. Řídil jsem 1.2 s automatem. Vlastně i na rovinatých okreskách je to dobré.

Odpovědět  |   | 
mn  |  25. 09. 2018 21:52

Ježiš přestaňte už s takovýma kecama. Nikdo s takovým autem nechce závodit a do města je naprosto v pohodě

Odpovědět  |   | 
jirka  |  25. 09. 2018 23:33

do města v pohodě? Vy jste srandista. Příklad přískoky snad, ale týdení nákup na to potřebuju ještě tažný. A s touhle srandou začal sám fiat. Proto ta narážka na malorážku. Fuj jednou jsem měl taky půjčenou dva týdny malorážku, byla to tragedie.

Odpovědět  |   | 
.  |  26. 09. 2018 07:46

Ty máš malorážku v gatích a všechno co tu napíšeš je tragédie

Odpovědět  |   | 
jirka  |  26. 09. 2018 08:17

vid. Neboj už jsem se ptal v bance jak a co na půjčku na auto a není to tragedie. Docela pohoda takže příšti rok ke konci roku když se nic neposere a vrátí noty chlapáckej motor s chlapáckou spotřebou

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  26. 09. 2018 08:20

Péro ti stejně nenaroste, takže o co se vlastně snažíš?

Odpovědět  |   | 
jirka  |  26. 09. 2018 09:09

já už ho nepotřebuju, děti už mám. Ale ted vážně sám jestli můžu tykat uznej že dnešní motory je bída s nouzí. Rád vzpomínám na atmosférický třílitr nebo tři a půl co jsem jezdil. At koukám jak koukám, já bych si z dnešní evropské a asijské nabídky nevybral. Mě učarovaly poslední dobou ameriky viz hellcat ford f650, cadilac eslalade a ještě něco by se našlo.
Ty si dokážeš něco dnes vybrat, z toho co je kmání?

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  26. 09. 2018 10:47

Atmo 3.0-3.5 jsou uživatelsky skvělé. Vynikající zvukový projev, čitelnost v celém rozsahu otáček. A ještě k tomu hdm. 1*. Na druhou stranu, výkonem, spotřebou a cenou to dnes trumfnou 2.0T, které lze bez problémů osadit do vozů střední a i nižší střední třídy. 3.0 nebyl do těchto tříd nikdy kvůli hmotnosti rozměrům a ceně ideální.

Odpovědět  |   | 
jirka  |  26. 09. 2018 12:23

jak píšeš 2.0t ale uživatelsky příjemnější je ten starý archaický třílitr.

Odpovědět  |   | 
k22  |  26. 09. 2018 13:01

..neboj, vyrosteš z toho - zatím se soustřeď na zdárné dokončení základní vzdělání..

Odpovědět  |   | 
jirka  |  26. 09. 2018 13:41

vzdělání dobrý. Včera mě ohodnotili cizí jazyk úroven B1

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  26. 09. 2018 20:53

Jo, já nepotřebuju kompenzátor malého ocasu. Auto je užitkové zařízení.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  25. 09. 2018 21:36

Ja neviem.... je to parodia na minulost a vysledok neschopnosti vymysliet nieco nove.

Okrem toho to auto az take prakticke nie je... nemyslim vnutorny priestor. Ale na otocenie potrebuje cca 9.3 metra, o pol metra dlhsia a o 7 cm sirsia Mazda 2 potrebuje 9.4 metra.

V tejto kategorii je poslednym inovativnym autom Toyota IQ. Tri metre, styria ludia, otoci sa na 7 metroch. Skoda, ze uz ju nerobia.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  25. 09. 2018 22:47

Bol si rýchlejší. Chodievame do Talianska, 500 sme si požičali iba raz. Radšej Pandu, je v meste o dosť šikovnejšia.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  25. 09. 2018 22:45

Tak sa s tým skúste otočiť v úzkej ulici... Panda je stokrát lepšia.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  25. 09. 2018 23:10

Verzia Abarth dokonca potrebuje viac miesta ako Mazda 6 kombi druhej generacie. Osobne odskusane :)

Odpovědět  |   | 
jirka  |  25. 09. 2018 23:29

abarth má soused. zvuk pěknej ale jinak to není můj šálek kávy.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  26. 09. 2018 08:21

Zkuste odolat... Strašně snadno. Nějak na tom autíčku není už nic zajímavého.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV Executive: Nákupní vozík v montérkách

Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV

Moderní interpretace nákupního vozíku je dostupná ve dvou různých variantách. Po základní se nyní podíváme na tu, která míří více na lifestyle.

18.  10.  2020 | Vladimír Kadera | 89 příspěvků
Za volantem hybridního Renaultu Clio E-Tech: Sesadí Toyotu z trůnu? Šanci má!

Renault Clio 1.6 SCe E-Tech

Minulý týden jsme se poprvé projeli s novými elektrifikovanými Renaulty. Po plug-in hybridním crossoveru Captur přišla řada na full-hybridní Clio E-Tech, kterému se toho dá vytknout jen málo.

15.  10.  2020 | Jan Mička | 28 příspěvků
S Renaultem Captur E-Tech poprvé v ČR: Jezdí skvěle a za málo, i díky Formuli 1

Renault Captur E-Tech PHEV

Plug-in hybridní model Renaultu v nabídce chyběl. Francouzi ale nedávno na český trh uvedli hned dva – Captur E-Tech a Megane Grandtour E-Tech. Dnes si povíme, co čekat od prodejně velmi úspěšného městského crossoveru.

13.  10.  2020 | Jan Mička | 38 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nádherná, dochovala se i unikátní výbava

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nád…

Registrační značka neklame, jedna ze Zemanových Tater stále brázdí české silnice. Ta druhá si hoví v prostorách muzea.

12.  10.  2020 | | 82 N/A
Rusol David
PrezidentTatra
Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácná. Slavný první kus jezdí v Česku

Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácn…

Mezi speciality první novodobé škodovky s pohonem předních kol patřívaly nejen akční modely, ale i zahraniční přestavby. Nejunikátnější z nich byla dopřána Holanďanům.

17.  10.  2020 | | 8 N/A
Prejzek Lukáš
Škoda FavoritRetro
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 202 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
Renault Arkana nakonec míří i do Česka! O levné SUV-kupé může být velký zájem

Renault Arkana nakonec míří i do Česka! O l…

Stylové SUV-kupé za lidovou cenu zprvu určené pro Rusko míří dále do světa. Česku se rovněž nevyhne.

23.  9.  2020 | | 48 N/A
Fuglevič Daniel
EvropaArkanaRenault
Podle Audi neexistuje. RS 001 s nápisy JZD Slušovice ale tajně testovali v ČSSR

Podle Audi neexistuje. RS 001 s nápisy JZD …

Audi léta tvrdí, že muzejní exponát Sport Quattro RS 002 skupiny S s pětiválcem uprostřed je nástupce Sport Quattra S1 E2 skupiny B. Není to tak docela pravda. Mezi těmito automobily stojí funkční prototypy RS 001, které byly kvůli utajení před Volkswagenem testovány za železnou oponou v Československu. Když se existence strojů provalila, pod osobním dohledem Piëcha musely být rozebrány a dodnes se o nich nemluví.

27.  9.  2020 | | 38 N/A
Mihálik Miro
WRCprototypQuattroRallyeAudiTajnéRetro