TEST Fiat 500 1.2 8v Collezione: Jen mu zkuste odolat!

R  |  25. 09. 2018 17:30

Auto, které má duši, skoda, ze jich už tak ubývá

Odpovědět  |   | 
HAFTAN  |  25. 09. 2018 18:59

Manželka má r.v. 2008 - perfektní svezení, spolehlivé a na opravy levné auto. Až za pár let dojezdí, koupí si totéž, novější. Na město neexistuje lepší stylovka se spotřebou nula nic. Jen ten motor při zapnuté klimě je jen na takové normální posunování

Odpovědět  |   | 
jirka  |  25. 09. 2018 19:49

to není motor ani do motorové pily. To je tak pro děti.
I tahle motorová pila má šestkrát víc koní než tenhle angličák.
https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  25. 09. 2018 20:28

Po městě v jedné osobě pohoda. Řídil jsem 1.2 s automatem. Vlastně i na rovinatých okreskách je to dobré.

Odpovědět  |   | 
mn  |  25. 09. 2018 21:52

Ježiš přestaňte už s takovýma kecama. Nikdo s takovým autem nechce závodit a do města je naprosto v pohodě

Odpovědět  |   | 
jirka  |  25. 09. 2018 23:33

do města v pohodě? Vy jste srandista. Příklad přískoky snad, ale týdení nákup na to potřebuju ještě tažný. A s touhle srandou začal sám fiat. Proto ta narážka na malorážku. Fuj jednou jsem měl taky půjčenou dva týdny malorážku, byla to tragedie.

Odpovědět  |   | 
.  |  26. 09. 2018 07:46

Ty máš malorážku v gatích a všechno co tu napíšeš je tragédie

Odpovědět  |   | 
jirka  |  26. 09. 2018 08:17

vid. Neboj už jsem se ptal v bance jak a co na půjčku na auto a není to tragedie. Docela pohoda takže příšti rok ke konci roku když se nic neposere a vrátí noty chlapáckej motor s chlapáckou spotřebou

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  26. 09. 2018 08:20

Péro ti stejně nenaroste, takže o co se vlastně snažíš?

Odpovědět  |   | 
jirka  |  26. 09. 2018 09:09

já už ho nepotřebuju, děti už mám. Ale ted vážně sám jestli můžu tykat uznej že dnešní motory je bída s nouzí. Rád vzpomínám na atmosférický třílitr nebo tři a půl co jsem jezdil. At koukám jak koukám, já bych si z dnešní evropské a asijské nabídky nevybral. Mě učarovaly poslední dobou ameriky viz hellcat ford f650, cadilac eslalade a ještě něco by se našlo.
Ty si dokážeš něco dnes vybrat, z toho co je kmání?

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  26. 09. 2018 10:47

Atmo 3.0-3.5 jsou uživatelsky skvělé. Vynikající zvukový projev, čitelnost v celém rozsahu otáček. A ještě k tomu hdm. 1*. Na druhou stranu, výkonem, spotřebou a cenou to dnes trumfnou 2.0T, které lze bez problémů osadit do vozů střední a i nižší střední třídy. 3.0 nebyl do těchto tříd nikdy kvůli hmotnosti rozměrům a ceně ideální.

Odpovědět  |   | 
jirka  |  26. 09. 2018 12:23

jak píšeš 2.0t ale uživatelsky příjemnější je ten starý archaický třílitr.

Odpovědět  |   | 
k22  |  26. 09. 2018 13:01

..neboj, vyrosteš z toho - zatím se soustřeď na zdárné dokončení základní vzdělání..

Odpovědět  |   | 
jirka  |  26. 09. 2018 13:41

vzdělání dobrý. Včera mě ohodnotili cizí jazyk úroven B1

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  26. 09. 2018 20:53

Jo, já nepotřebuju kompenzátor malého ocasu. Auto je užitkové zařízení.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  25. 09. 2018 21:36

Ja neviem.... je to parodia na minulost a vysledok neschopnosti vymysliet nieco nove.

Okrem toho to auto az take prakticke nie je... nemyslim vnutorny priestor. Ale na otocenie potrebuje cca 9.3 metra, o pol metra dlhsia a o 7 cm sirsia Mazda 2 potrebuje 9.4 metra.

V tejto kategorii je poslednym inovativnym autom Toyota IQ. Tri metre, styria ludia, otoci sa na 7 metroch. Skoda, ze uz ju nerobia.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  25. 09. 2018 22:47

Bol si rýchlejší. Chodievame do Talianska, 500 sme si požičali iba raz. Radšej Pandu, je v meste o dosť šikovnejšia.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  25. 09. 2018 22:45

Tak sa s tým skúste otočiť v úzkej ulici... Panda je stokrát lepšia.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  25. 09. 2018 23:10

Verzia Abarth dokonca potrebuje viac miesta ako Mazda 6 kombi druhej generacie. Osobne odskusane :)

Odpovědět  |   | 
jirka  |  25. 09. 2018 23:29

abarth má soused. zvuk pěknej ale jinak to není můj šálek kávy.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  26. 09. 2018 08:21

Zkuste odolat... Strašně snadno. Nějak na tom autíčku není už nic zajímavého.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

dnes | Stanislav Kolman | 38 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Type-R GT 2020: Limp Bizkit, komiksy a tanec na hraně

Honda Civic Type-R GT 2020

Honda vylepšila svůj nejostřejší model a vypustila ho mezi lidi ve třech verzích. Vyzkoušeli jsme tu prostřední, která má přinést vyvážený mix mezi sportovním a kultivovaným vozem.

30.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 69 příspěvků

Nejčtenější články

Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 51 N/A
Rusol David
Elektromobily
Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díla českého modeláře nemají obdoby

Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díl…

Zapomeňte na své vystřihovánky z ábíčka. Tady jsme na úplně jiné úrovni…

8.  7.  2020 | | 24 N/A
Rusol David
Tatra
Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

včera | | 13 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 52 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta