TEST Fiat 500 1.2 8v Collezione: Jen mu zkuste odolat!

21 komentářů

mpolan
26. září • 8:21

Zkuste odolat... Strašně snadno. Nějak na tom autíčku není už nic zajímavého.

Peter
25. září • 22:45

Tak sa s tým skúste otočiť v úzkej ulici... Panda je stokrát lepšia.

Joe Doe
25. září • 23:10

Verzia Abarth dokonca potrebuje viac miesta ako Mazda 6 kombi druhej generacie. Osobne odskusane :)

jirka
25. září • 23:29

abarth má soused. zvuk pěknej ale jinak to není můj šálek kávy.

Joe Doe
25. září • 21:36

Ja neviem.... je to parodia na minulost a vysledok neschopnosti vymysliet nieco nove.Okrem toho to auto az take prakticke nie je... nemyslim vnutorny priestor. Ale na otocenie potrebuje cca 9.3 metra, o pol metra dlhsia a o 7 cm sirsia Mazda 2 potrebuje 9.4 metra.V tejto kategorii je poslednym inovativnym autom Toyota IQ. Tri metre, styria ludia, otoci sa na 7 metroch. Skoda, ze uz ju nerobia.

Peter
25. září • 22:47

Bol si rýchlejší. Chodievame do Talianska, 500 sme si požičali iba raz. Radšej Pandu, je v meste o dosť šikovnejšia.

jirka
25. září • 19:49

to není motor ani do motorové pily. To je tak pro děti.
I tahle motorová pila má šestkrát víc koní než tenhle angličák.
https://www.youtube.com/watch...

mn
25. září • 21:52

Ježiš přestaňte už s takovýma kecama. Nikdo s takovým autem nechce závodit a do města je naprosto v pohodě

jirka
25. září • 23:33

do města v pohodě? Vy jste srandista. Příklad přískoky snad, ale týdení nákup na to potřebuju ještě tažný. A s touhle srandou začal sám fiat. Proto ta narážka na malorážku. Fuj jednou jsem měl taky půjčenou dva týdny malorážku, byla to tragedie.

.
26. září • 7:46

Ty máš malorážku v gatích a všechno co tu napíšeš je tragédie :-D

jirka
26. září • 8:17

vid:-D. Neboj už jsem se ptal v bance jak a co na půjčku na auto a není to tragedie. Docela pohoda takže příšti rok ke konci roku když se nic neposere a vrátí noty chlapáckej motor s chlapáckou spotřebou:-P

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
mpolan
26. září • 8:20

Péro ti stejně nenaroste, takže o co se vlastně snažíš?

jirka
26. září • 9:09

já už ho nepotřebuju, děti už mám. Ale ted vážně sám jestli můžu tykat uznej že dnešní motory je bída s nouzí. Rád vzpomínám na atmosférický třílitr nebo tři a půl co jsem jezdil. At koukám jak koukám, já bych si z dnešní evropské a asijské nabídky nevybral. Mě učarovaly poslední dobou ameriky viz hellcat ford f650, cadilac eslalade a ještě něco by se našlo.
Ty si dokážeš něco dnes vybrat, z toho co je kmání?

mpolan
26. září • 20:53

Jo, já nepotřebuju kompenzátor malého ocasu. Auto je užitkové zařízení.

k22
26. září • 13:01

..neboj, vyrosteš z toho - zatím se soustřeď na zdárné dokončení základní vzdělání..

jirka
26. září • 13:41

vzdělání dobrý. Včera mě ohodnotili cizí jazyk úroven B1

Aladin
26. září • 10:47

Atmo 3.0-3.5 jsou uživatelsky skvělé. Vynikající zvukový projev, čitelnost v celém rozsahu otáček. A ještě k tomu hdm. 1*. Na druhou stranu, výkonem, spotřebou a cenou to dnes trumfnou 2.0T, které lze bez problémů osadit do vozů střední a i nižší střední třídy. 3.0 nebyl do těchto tříd nikdy kvůli hmotnosti rozměrům a ceně ideální.

jirka
26. září • 12:23

jak píšeš 2.0t ale uživatelsky příjemnější je ten starý archaický třílitr.

Aladin
25. září • 20:28

Po městě v jedné osobě pohoda. Řídil jsem 1.2 s automatem. Vlastně i na rovinatých okreskách je to dobré.

HAFTAN
25. září • 18:59

Manželka má r.v. 2008 - perfektní svezení, spolehlivé a na opravy levné auto. Až za pár let dojezdí, koupí si totéž, novější. Na město neexistuje lepší stylovka se spotřebou nula nic. Jen ten motor při zapnuté klimě je jen na takové normální posunování :-)

R
25. září • 17:30

Auto, které má duši, skoda, ze jich už tak ubývá B-]

Doporučujeme

Články odjinud