TEST Fiat 500 1.2 8v Collezione: Jen mu zkuste odolat!

R  |  25. 09. 2018 17:30

Auto, které má duši, skoda, ze jich už tak ubývá

Odpovědět  |   | 
HAFTAN  |  25. 09. 2018 18:59

Manželka má r.v. 2008 - perfektní svezení, spolehlivé a na opravy levné auto. Až za pár let dojezdí, koupí si totéž, novější. Na město neexistuje lepší stylovka se spotřebou nula nic. Jen ten motor při zapnuté klimě je jen na takové normální posunování

Odpovědět  |   | 
jirka  |  25. 09. 2018 19:49

to není motor ani do motorové pily. To je tak pro děti.
I tahle motorová pila má šestkrát víc koní než tenhle angličák.
https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  25. 09. 2018 20:28

Po městě v jedné osobě pohoda. Řídil jsem 1.2 s automatem. Vlastně i na rovinatých okreskách je to dobré.

Odpovědět  |   | 
mn  |  25. 09. 2018 21:52

Ježiš přestaňte už s takovýma kecama. Nikdo s takovým autem nechce závodit a do města je naprosto v pohodě

Odpovědět  |   | 
jirka  |  25. 09. 2018 23:33

do města v pohodě? Vy jste srandista. Příklad přískoky snad, ale týdení nákup na to potřebuju ještě tažný. A s touhle srandou začal sám fiat. Proto ta narážka na malorážku. Fuj jednou jsem měl taky půjčenou dva týdny malorážku, byla to tragedie.

Odpovědět  |   | 
.  |  26. 09. 2018 07:46

Ty máš malorážku v gatích a všechno co tu napíšeš je tragédie

Odpovědět  |   | 
jirka  |  26. 09. 2018 08:17

vid. Neboj už jsem se ptal v bance jak a co na půjčku na auto a není to tragedie. Docela pohoda takže příšti rok ke konci roku když se nic neposere a vrátí noty chlapáckej motor s chlapáckou spotřebou

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  26. 09. 2018 08:20

Péro ti stejně nenaroste, takže o co se vlastně snažíš?

Odpovědět  |   | 
jirka  |  26. 09. 2018 09:09

já už ho nepotřebuju, děti už mám. Ale ted vážně sám jestli můžu tykat uznej že dnešní motory je bída s nouzí. Rád vzpomínám na atmosférický třílitr nebo tři a půl co jsem jezdil. At koukám jak koukám, já bych si z dnešní evropské a asijské nabídky nevybral. Mě učarovaly poslední dobou ameriky viz hellcat ford f650, cadilac eslalade a ještě něco by se našlo.
Ty si dokážeš něco dnes vybrat, z toho co je kmání?

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  26. 09. 2018 10:47

Atmo 3.0-3.5 jsou uživatelsky skvělé. Vynikající zvukový projev, čitelnost v celém rozsahu otáček. A ještě k tomu hdm. 1*. Na druhou stranu, výkonem, spotřebou a cenou to dnes trumfnou 2.0T, které lze bez problémů osadit do vozů střední a i nižší střední třídy. 3.0 nebyl do těchto tříd nikdy kvůli hmotnosti rozměrům a ceně ideální.

Odpovědět  |   | 
jirka  |  26. 09. 2018 12:23

jak píšeš 2.0t ale uživatelsky příjemnější je ten starý archaický třílitr.

Odpovědět  |   | 
k22  |  26. 09. 2018 13:01

..neboj, vyrosteš z toho - zatím se soustřeď na zdárné dokončení základní vzdělání..

Odpovědět  |   | 
jirka  |  26. 09. 2018 13:41

vzdělání dobrý. Včera mě ohodnotili cizí jazyk úroven B1

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  26. 09. 2018 20:53

Jo, já nepotřebuju kompenzátor malého ocasu. Auto je užitkové zařízení.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  25. 09. 2018 21:36

Ja neviem.... je to parodia na minulost a vysledok neschopnosti vymysliet nieco nove.

Okrem toho to auto az take prakticke nie je... nemyslim vnutorny priestor. Ale na otocenie potrebuje cca 9.3 metra, o pol metra dlhsia a o 7 cm sirsia Mazda 2 potrebuje 9.4 metra.

V tejto kategorii je poslednym inovativnym autom Toyota IQ. Tri metre, styria ludia, otoci sa na 7 metroch. Skoda, ze uz ju nerobia.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  25. 09. 2018 22:47

Bol si rýchlejší. Chodievame do Talianska, 500 sme si požičali iba raz. Radšej Pandu, je v meste o dosť šikovnejšia.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  25. 09. 2018 22:45

Tak sa s tým skúste otočiť v úzkej ulici... Panda je stokrát lepšia.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  25. 09. 2018 23:10

Verzia Abarth dokonca potrebuje viac miesta ako Mazda 6 kombi druhej generacie. Osobne odskusane :)

Odpovědět  |   | 
jirka  |  25. 09. 2018 23:29

abarth má soused. zvuk pěknej ale jinak to není můj šálek kávy.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  26. 09. 2018 08:21

Zkuste odolat... Strašně snadno. Nějak na tom autíčku není už nic zajímavého.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 18 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A