Test Ferrari GTC4Lusso: Tam, kde končí fyzika

40 komentářů

Morelo
14. prosince • 9:36

Hezky řečeno chlapče;-) Konečně recenze, jak má být!!!

mirek
12. července • 17:16

tam kde končí fyzika, začíná upravený software autopočítače

bzzz
13. července • 14:26

Tam, kde konci fyzika, zacina 'kvalitni' zurnalistika a pr/marketing ;-)

°
12. července • 9:04

A kde jako má končit ta fyzika čím ?

Antiautomat
13. července • 13:47

....konci marketingovym a fajnensom tej-ktorej znacky. Tam Ti uz absolventi v sucasnosti najnepotrebnejsich smerov /presnejsie ustavov/ vysvetlia taku fyziku, proti ktorej je aj kvantova uplny suvix.

Gouda
11. července • 22:43

Je smutné, že atmosféra v naší společnosti vám vůbec dovolí napsat titulek jako "..kde končí fyzika". Použili byste do titulku slogan/kliše naprosto tupě a očividně ignorující historii? Asi ne, co? Tak to nedělejte ani s přírodními vědami.

xyz
11. července • 21:45

Teda nechcem moc rypat, cesky "test" ferrari sa nevidi casto, ale s tym videom ste to uplne zabili. Celkom chapem ze ste z tak draheho a rychleho auta mali velky respekt, ale ked uz je pan novinar takato lopata, tak radsej ziadne video nezverejnujte, zbytocne to degraduje cely clanok, ktory bol celkom fajn.

Ondra
12. července • 8:01

Lukase Dittricha jsem nekde videl na fotce a rekl bych, ze na videu ridi nekdo jiny.

Berit
11. července • 21:23

Ferrari ? Jak rika Uma Thurman v Kill Billovi. Italsky srac :-)

Antiautomat
11. července • 18:11

....nieco tomu chyba...a radost z jazdy by bola este vacsia.

Jakub
11. července • 11:29

To ručkování po volantu vypadá dost strašidleně :-O

Driver
11. července • 7:45

Třídveřový hatchback od Ferrari je super trik, jak vydělat. Tvrdí o tom, že to je kombi, škoda že to není třeba raketoplán, nevadí. Nechci znát cenu, ale alespoň to jezdí jak se patří, cílovka se najde, tak to má být, ale LaFerrari to není... Co je ovšem hrůza, tak to jsou ty sedačky. Jednak nemají žádnou oporu ramen, jednak jejich konstrukce je zoufalá, vždyť se viklají a pruží jako ve Fiatu Uno :-)) Holt ital, zlaté Lambo, od dob, co jsou německá, tak je to úplně jiné zpracování, a pozná se to okamžitě na každém detailu. Ale jinak jako celek povedená kára, akorát z toho nejsem vůbec unešený, bál bych se amortizace, jezdit s tím více km, tohle není Mercedes co po 100.000km neřeší absolutně nic, ani stěrače... Spíš bych to viděl tak na servis za jeden mega,zejména brzdy, podvozek... :-)) Ital jako poleno.

ello
11. července • 22:24

Tie sedačky sú tam na pohodlie,ale kto chce si môže objednať aj škrupiny, len neviem ako by stoho človek po napr. 300km vyliezol. Lusso je primárne niečo ako cestovné grand turismo až potom supersport. A Lambo, ano súhlas kvalita išla hore, ale napr. Aventador zdedil tlačidla na stredovom paneli po A8. To je pri cene auta cca. od 250tis. eur troška neucta k zákazníkom aj tradíciám. Až po silnej kritike to koncern zmenil. Servis je kapitola sama o sebe ale to už k týmto značkam tak nejak patrí.

Tomáš
11. července • 14:12

poleno seš akorát ty :-D servis za 100-200 000 u takovýho auta není nic drahýho. Ještě jsem neslyšel si stěžovat majitele eFka na cenu servisu. Pokud ti to přijde drahý, tak seš socka, ale socky si nekupují Ferrari.

kErb
11. července • 15:32

jj. 100-200k je tak platba za servis po 15.000 km, nebo jaké tam jsou intervaly. Nebo za takovou tu přípravu na sezónu :-D ale tyhle drobné se u auta za 8+mega (dle výbavy) asi opravdu neřeší...

seladon
11. července • 19:04

Kupodivu se to resi a neni to o sockovani, ale o tom, ze dost z tech, co na to maji proste nechteji jen tak vyhazovat penize. Jinak servis byva v 99% predplaceny na 4-8 let dle modelu a toho co si clovek priplati + jde to postupne dokupovat, stejne jako zaruky apod.Jinak ne ze by si majitele primo stezovali, ale kdyz se o tom bavime, tak casto hledaji alternativy a to si to auto koupili za hotove, takze na to maji. Typicky produkt co nekupuji origo jsou treba kola, protoze ty z fabriky jsou vuci kvalite docela raketozne predrazene.Kazdopadne konkretne FF je typicky italsky produkt. To co jde videt je krasne, dotazene a super. Staci se kouknout za hranu a vyrobek jak z Turecka. Tam je pravda, ze Nemci umi veci dotahnout i tam, kam se zrovna nikdo nediva :)Jinak ty ceny servisu zase nejsou az tak astronomicke. Samozrejme neni to Dacie, ale bezna serviska na olej, naplne, kontrolu apod. vychazi v nizsich jednotkach tisicich eurech, takze jinak receno tech 25-40tis. dle modelu a toho vseho co by se menilo, ale opet je to o tom predplacenem servisu. Samozrejme jak kleknou tlumice, prevodovky, spojky, nebo keramicke brzdy, tak to jsou uz jine sumy.Nicmene obecne je dobre pocitat tak s naklady na to auto okolo 20 Kc/km bez amortizace a najezdu 7-10tkm rocne. Jen pro predstavu havarijni full s 1% spoluucasti na nove FF vychazi na cca 115tis. bez DPH za rok. Problem pojmu "nove" je, ze za cenikovku to nikdo nekoupi, realne tak 30-40% za priplatky. Na druhou stranu zase na nove jsou zajimave slevy. Pokud to nejsou nejake limitky, tak neni problem dostat slevy na urovni toho, co clovek dostane na Golfa, tedy klidne 15-20% + spoustu sluzeb "zdarma" ale zmineny predplaceny servis ci delsi zaruky.

Michal
11. července • 22:30

Moj zajimave info, dekujeme. Ohledne slev u Ferrari panuje velke ticho, nikde se o tom nic moc nepise.
Sleva 20% je pekna, to predpokladam plati pro FF/Lusso, mozna Californii, ale asi uz nic jineho, ne? U tezko sehnatelnych modelu typu 488 a F12 si to neumim predstavit..

Francouz
11. července • 7:44

Supr kara, fajn clanek, to jako jo. Co ma ale znamenat to ruckovani na volantu? Sakra, to uz i muj deda to delal lepe ve svem rudem Moskvici B-]

NoName
11. července • 6:33

Hej, chybí srovnání s novým superbem, který tuto taliánskou plečku zajisté rozseká eins-zwei:-D

Tom
15. července • 6:42

Nech autora vydychat, poprve nekdo v redakci sedel v italskem aute. I tak autor jeste ze zvyku srovnaval Ferrari se Superbeckem, alespon v tom, kdo ho ma delsiho 😊. Mozna priprava na to vnutit ctenarum myslenku, ze Oktavii s litrovym moturkem, lze smele srovnavat s Ferrari, podobne jako ji redakce prirovnavala k Volvu 😊. Mozna prozreni autora, pak ho ale ceka vymena, protoze ve Skodovacke redakci pro nej misto nebude. Nikdo tady nebude skodit vlastni znacce!

Michal
10. července • 23:10

Nechci být škarohlíd - možná je to nekulatým tvarem volantu, ale to video působí dost strašidelně: s někým, kdo takto (ne)umí držet volant v zatáčce, bych tahkle rychle jet teda nechtěl.

mklein
17. prosince • 18:33

Co je na tomhle držení volantu špatně?

Kuk Vykuk
10. července • 13:44

Článek se měl jmenovat Tam kde končí spalováky, protože tady fyzika rozhodně nekončí :-P

honza
11. července • 15:38

Za pravdu se trestá.

kErb
11. července • 16:20

...aneb jak kuk ala honza utěšuje sám sebe :-DB-]

honza
11. července • 19:23

Nedávno jsi pod Octavií s litrovým tříhrnkem psal něco o dvacetileté stagnaci aj. Dnes jsi otočil a patrně si na rozdíl od Kuka myslíš, že doba spalovacím motorům přeje?

Kuk Vykuk
11. července • 19:52

Težko se to zkousává když se desetiletí budovanej zámek ideálu dokonalosti začíná rozpadat.

Kuk Vykuk
10. července • 13:34

Labutí píseň spalovacích dinosaurů.

Sir CHerokee
10. července • 13:41

Proč? Pořád předvádějí to, co žádný hybrid nebo tri turbo nedá. U sportovních aut ve světě je ještě vše v pořádku - Mustang, Camaro, Challenger tvoří nejprodávanější atmosférickou svatou trojici.
A tohle Ferarri je klenot samozřejmě. Ačkoliv já bych dal přednost klasické karosérii a pohonu zadních kol.

honza
11. července • 19:28

Cherokee: pokud myslíš, že turba ani hybridy nedokáží to, co tento motor v italském pekáči, pak tento motor je labutí píseň.

Kuk Vykuk
10. července • 13:51

Protože současný a budoucí vývoj není spalovacím motorům vůbec nakloněn. Velký objemy mizej z výroby a ty osvedčený menší jsou ještě menší a zkriplený kůli spotřebě.

honza
11. července • 15:36

Kuk: podle hlasů pod tvým příspěvkem se zdá, že většina má za to, že teď je doba spalovacím motorům nakloněná...

Kuk Vykuk
11. července • 19:43

A nebo si spíš nepřejí aby to šlo do kopru.

Sir CHerokee
10. července • 16:27

A přitom ta čísla jsou jen na papíře, jak se ukazuje. Turba nic objevného nejsou.

Petr
10. července • 11:59

Škoda, že se tyto motory nedostanou do rukou běžných smrtelníků a drtivá většina řidičů nemá se silnou atmosférou žádné zkušenosti. On by se pak totiž úplně přehodnotil pohled na současné "hi-end" turbomotory, které jsou touto dobou označovány jako top. A spotřeba? Když se velkoobjemová silná atmosféra nechá prevalovat na nízké otáčky - zde dokonce jen 1000, tak má téměř shodnou spotřebu. A když chci výkon? Tak podřadím, ne? Na zátah vocpoda tu jsou diesely...
Každopádně krásný článek, palec nahoru!

Martin
10. července • 13:04

Já to naštěstí tu zkušenost mám - moje Toyota má 99kW v čistě atmosférické 1,6 :-D
Ale teď vážně - za 1,2 turbo stejného výkonu bych to neměnil ani za ten zátah od spoda...

mrazik
12. července • 15:09

Mel jsem Escort 1.8 16V 96kW a aktualne drazdim 1.6 EB 118kW a jizda s turbem je mnohem prijemnejsi. Ja jsem za turbo rad.

Kuba Veselý (sk8pr)
2. září • 10:50

Tak zaprvé porovnáváte 1.8 96kw s 118kw turbem. To není moc stejné srovnání :) Zkuste nějakou atmosféru se 120+ kw :) Pak budete mluvit jinak :)

pedro
15. července • 17:16

No ale přesně o tom autor původního příspěvku Petr mluvil... nebo ty považuješ escorta 1.8 za velkoobjemovou atmosféru? Já to vidím tak na 3 a více litrů objemu. Pokud k tomu přidáme 6 a více válců, tak ten motor jede i na 1500 otáček velice důstojně, tiše a i celkem úsporně. Když chceš předjet, podřadíš o 2,3 stupně (nebo to za tebe udělá automat) a předjedeš všechno. Ono je i s turbomotorem lepší při předjíždění podřadit, abys snížil čas strávený v protisměru, tak o co jde?

Provo
10. července • 11:10

Senzace, pecka, gratuluji k zážitku s takovou károu.

Doporučujeme

Články odjinud