Dají se prostrčit lyže tunelem v sedačkách? Nebo v jakém poměru se dají sedačky sklopit?
Zevnitř supr ale když máte na tohohle citrona dost kaček tak radši jdete k premiový trojce nebo lexusu přihodite ještě ňákou stovečku a jste na tom líp.Ale zase pokud chcete utratit 1,5mega tak u tohohle si ostatní budou myslet tak max půlku takže vás za zazobance považovat nebudou.
Značka DS je určena hlavně pro frantíky. Ti postrádali vlastní "prémiovou" a tedy prestižní francouzskou značku a museli kupovat germána. My jsme na germány navyklí, takže nám připadá, značka ds jako nadbytečná.
pro frantíky dobrý...
Na dany segment trhu se, dle meho nazoru, jedna o opulentni vuz. Kazdemu dle jeho gusta, lec me se to prilis nelibi a tudiz to pro mne nema hodnotu. Auto vnimam jako stroj, pricemz smyslem existence stroje je jeho funkce. Stejne tak vnimam interier vozu, mel by to byt prostor, kde funkce diktuje formu. Ale jak rikam, kazdemu dle jeho gusta ....
Auto vnímám jako stroj, funkce... Posuzuješ funkci auta skrze interiér? Teenager?Auto má mít kvalitní pohonné ústrojí, podvozek, řízení a dobře jezdit. Zajímat se v první řadě o interiér může snad jen šampónek.B-]
Francouzský Karoq. Ve srovnávacím testu ovšem bez šance...
Tak odporné plasty, jako má Karoq v interiéru, nenajdeš v DS ani na krytu motoru... 🤣
Jako... ano, je to pěkné auto, i ten interiér vypadá hodnotně. Jen prostě u mě má smůlu, je to pořád "jenom" Citroen, resp. tak to vnímám. Ale věřím, že zákazníky si to najde.Velikostně mi to přijde jako Lexus NX a i cenově je dost blízko. Ale tak snad za pár let už bude vnímám stejně jako je dnes Lexus, jako značka a ne jako odnož "obyčejné" automobilky pro masy.
Tak zrovna "jenom Citroen" má docela silnou historii k tomu, aby ze sebe udělal luxusní značku, bez potřeby "stvořit" DS. Ale to by jej nesměl Peugeot v nedávné minulosti vykuchat na tu řekněme obyčejnější značku. A je škoda, že to tak nedopadlo, poslední limuzína od Citroenu - C6, je aktuálně pořád nejzajímavější a nejreprezentativnější auto ve třídě i když už je v podstatě v důchodě.
Tak uvidíme jak se mu tu povede. třeba Toyotě se to s Lexusem povedlo, hlavně v USA je vnímán jako prémie na úrovni německé trojky. A to nemá Toyota tak bohatou historii jako Citroen, takže klobouk dolů.
B-]B-]B-] cupra vs seat..... :-P:-Pto je skoro to iste. staci zmenit znak a zmenu nezistis....ds je uz uplne oddelena divizia, dizajn je dost rozdielny.
...ale kdyvby to tak byl koncern,to by bylo panecku neco!
I koncern, resp. VW už něco podobného zkoušel, i když ne samostatnou značku, ale luxusní Phaeton. Jak dopadl, všichni víme, diplomaticky řečeno nic moc :-)Koncern svoje luxusní značky už dávno má a jsou na rozdíl od DS zavedené.
No, ale povedlo se mu i díky marketingu stvořit "luxusní značku" z Audi. Phaeton neprošel, ale A8 se etablovala jako konkurence pro S klasse. Je to sice nerovné porovnání, ale když chcete na něčem ukázat proč je S klasse etalon své třídy, tak se hodí i A8.
Ano, přesně tak, Audi je vnímána jako prémiová třída. Toto si musí DS teprve vydobít...
vydobít? tak to si nikdy nevydobije..... ani nevydobyje
No jo, čeština... Bohužel, není to můj rodný jazyk. Ale snad si rozumíme.
Absurdní vozidlo za absurdní cenu. Proč bych za ty samé prachy neměl zamířit pro X3 nebo Q5?
Však si KaroK nehraje na prémii, ale pod zadkem se ti umí točit trubka z oceli a o tom se francouzské prémii ani nezdá.
hej a Tebe sa točí trubka v hlave, kôly ktorej nemôžeš ani spávať.
1) reagoval jsem na předchozí příspěvek 2) mít trubku k tomu, aby se točila zadní kola, je u SUV dnes už trochu anachronismus, však bude E-tense, neboj...
Anachronismus, který ale funguje. Hýkat tu nadšením nad skutečností, že zadní kola bude pohánět slabší elektromotor a bude výsledek bude samozřejmě mnohem horší než u posmívaného Haldexu, může jen nekritický fanda.
B-]B-]B-] vyvijat teraz 4x4 je samovrazda, prida to co2, ktore ti bude chybat na splnenie noriem.logicky 4x4 vyriesia s hybridom na zadku.
Hridel, kardan, hardy spojka. Jak jinak bys to chtel udelat nez mit tocici se trubku? Se podivej pod klasicky nakladak co vede k zadnim kolum. Jinak to nejde pokud pominu pseudo systemy.
Francouzske premii se mozna pri jizde zda o letadlovych lodich, jadernych ponorkach, stihacich letadlech, vrtulnicich, tancich, TGV, satelitech, Concordech, Airbusech a dalsich lahudkach, o kterych se 'ceskemu' (cti nemeckemu) Karoqu s rotujici ocelovou trubkou pod zadkem nemuze ani zdat. :-P
Co má tento Citroen společného s Concordem? Víš jak vyspělý byl ve starověku Egypt?
o to je francouzsky autoprumysl zoufalejsi kdyz neumi vyuzit prumyslovy potencial zeme. naposledy vcera v tv o stihacce rafal - neuveritelny stroj
Ale umi, viz WRC, F1 atp... otazka spise je, jestli chce ;-)
Zoufali jsou predevsim stredoevropane zaslepeni sami sebou, zcela neschopni pripustit si, ze nekdo muze svet videt uplne jinyma ocima. Pro Francouze je auto jen spotrebnim materialem, kvuli kteremu nejsou ochotni krvacet - ani financne. Kdyz si ma Francouz vybrat zda poveceri s prateli v restauraci, ci si veceri radeji odrekne, aby usetril na auto, pratele vzdy vitezi. Rozumim, ze prumerny stredoevropan to nemuze pochopit, ale tak to je. Proste maji jine zivotni priority nez stredoevropane.Slinty o nevyuziti prumysloveho potencialu vubec nejsou na miste u naroda, kteryzto nema problem, aby se jeho vozy a motory bezne zucastnovaly vrcholnych podniku motoristickeho sportu.
tvl když nezvládnou implementovat nejakou formu 4x4 do aut pro alpy nebo pyreneje a potrebujou na to korejce tak pro me jsou zoufalci
Dangel je korejská firma?
francouzský auta s 4x4 matlaj korejci, nebo mám špatný informace?
Asi tak deset let staré z doby prvního Renaultu Koleos, ale jinak OK...
fakt ve francii zvládaj 4x4 třeba do osobáků? tak to klobouk dolu
A francouzi jsou nacionalisté a pyšní na své často jen průměrné výrobky. To takový čecháček hrající si na chytráka hledá, jak by špínu kydal na domácí výrobky.
Je to hezkej francouzský Kodiaq :-D
A Vy patříte do které kategorie ?
Prumerny nemusi nutne znamenat spatny, nevyhovujici...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.