TEST DS 7 Crossback PureTech 225: Extravagance bez kompromisů?

39 komentářů

Pan lyžař
11. prosince • 14:59

Dají se prostrčit lyže tunelem v sedačkách? Nebo v jakém poměru se dají sedačky sklopit?

Michal
22. listopadu • 19:07

Zevnitř supr ale když máte na tohohle citrona dost kaček tak radši jdete k premiový trojce nebo lexusu přihodite ještě ňákou stovečku a jste na tom líp.Ale zase pokud chcete utratit 1,5mega tak u tohohle si ostatní budou myslet tak max půlku takže vás za zazobance považovat nebudou.

Zelí
21. listopadu • 6:46

Značka DS je určena hlavně pro frantíky. Ti postrádali vlastní "prémiovou" a tedy prestižní francouzskou značku a museli kupovat germána. My jsme na germány navyklí, takže nám připadá, značka ds jako nadbytečná.

Nojono
21. listopadu • 21:10

pro frantíky dobrý...

Kunigunda Schwanzhof
20. listopadu • 9:56

Na dany segment trhu se, dle meho nazoru, jedna o opulentni vuz. Kazdemu dle jeho gusta, lec me se to prilis nelibi a tudiz to pro mne nema hodnotu. Auto vnimam jako stroj, pricemz smyslem existence stroje je jeho funkce. Stejne tak vnimam interier vozu, mel by to byt prostor, kde funkce diktuje formu. Ale jak rikam, kazdemu dle jeho gusta ....

WP
21. listopadu • 4:24

Auto vnímám jako stroj, funkce... Posuzuješ funkci auta skrze interiér? Teenager?Auto má mít kvalitní pohonné ústrojí, podvozek, řízení a dobře jezdit. Zajímat se v první řadě o interiér může snad jen šampónek.B-]

pan Michaelis
20. listopadu • 9:02

Francouzský Karoq. Ve srovnávacím testu ovšem bez šance...

François
20. listopadu • 9:33

Tak odporné plasty, jako má Karoq v interiéru, nenajdeš v DS ani na krytu motoru... 🤣

Marek71
20. listopadu • 10:24

Jako... ano, je to pěkné auto, i ten interiér vypadá hodnotně. Jen prostě u mě má smůlu, je to pořád "jenom" Citroen, resp. tak to vnímám. Ale věřím, že zákazníky si to najde.Velikostně mi to přijde jako Lexus NX a i cenově je dost blízko. Ale tak snad za pár let už bude vnímám stejně jako je dnes Lexus, jako značka a ne jako odnož "obyčejné" automobilky pro masy.

JK
21. listopadu • 19:01

Tak zrovna "jenom Citroen" má docela silnou historii k tomu, aby ze sebe udělal luxusní značku, bez potřeby "stvořit" DS. Ale to by jej nesměl Peugeot v nedávné minulosti vykuchat na tu řekněme obyčejnější značku. A je škoda, že to tak nedopadlo, poslední limuzína od Citroenu - C6, je aktuálně pořád nejzajímavější a nejreprezentativnější auto ve třídě i když už je v podstatě v důchodě.

Marek71
21. listopadu • 20:31

Tak uvidíme jak se mu tu povede. třeba Toyotě se to s Lexusem povedlo, hlavně v USA je vnímán jako prémie na úrovni německé trojky. A to nemá Toyota tak bohatou historii jako Citroen, takže klobouk dolů.

sss
20. listopadu • 17:33

B-]B-]B-] cupra vs seat..... :-P:-P
to je skoro to iste. staci zmenit znak a zmenu nezistis....ds je uz uplne oddelena divizia, dizajn je dost rozdielny.

Frk
20. listopadu • 10:46

...ale kdyvby to tak byl koncern,to by bylo panecku neco!

Marek71
20. listopadu • 11:03

I koncern, resp. VW už něco podobného zkoušel, i když ne samostatnou značku, ale luxusní Phaeton. Jak dopadl, všichni víme, diplomaticky řečeno nic moc :-)Koncern svoje luxusní značky už dávno má a jsou na rozdíl od DS zavedené.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
JK
21. listopadu • 18:55

No, ale povedlo se mu i díky marketingu stvořit "luxusní značku" z Audi. Phaeton neprošel, ale A8 se etablovala jako konkurence pro S klasse. Je to sice nerovné porovnání, ale když chcete na něčem ukázat proč je S klasse etalon své třídy, tak se hodí i A8.

Marek71
21. listopadu • 20:29

Ano, přesně tak, Audi je vnímána jako prémiová třída. Toto si musí DS teprve vydobít...

Nojono
21. listopadu • 21:09

vydobít? tak to si nikdy nevydobije..... ani nevydobyje

Marek71
21. listopadu • 21:50

No jo, čeština... Bohužel, není to můj rodný jazyk. Ale snad si rozumíme.

Jedna Bedna
20. listopadu • 16:44

Absurdní vozidlo za absurdní cenu. Proč bych za ty samé prachy neměl zamířit pro X3 nebo Q5?

Kankunen
20. listopadu • 9:47

Však si KaroK nehraje na prémii, ale pod zadkem se ti umí točit trubka z oceli a o tom se francouzské prémii ani nezdá.

pacho
20. listopadu • 23:26

hej a Tebe sa točí trubka v hlave, kôly ktorej nemôžeš ani spávať.

François
20. listopadu • 10:08

1) reagoval jsem na předchozí příspěvek 2) mít trubku k tomu, aby se točila zadní kola, je u SUV dnes už trochu anachronismus, však bude E-tense, neboj...

WP
21. listopadu • 4:22

Anachronismus, který ale funguje. Hýkat tu nadšením nad skutečností, že zadní kola bude pohánět slabší elektromotor a bude výsledek bude samozřejmě mnohem horší než u posmívaného Haldexu, může jen nekritický fanda.

sss
20. listopadu • 17:31

B-]B-]B-] vyvijat teraz 4x4 je samovrazda, prida to co2, ktore ti bude chybat na splnenie noriem.logicky 4x4 vyriesia s hybridom na zadku.

StB uklizi deti na Krym
20. listopadu • 16:07

Hridel, kardan, hardy spojka. Jak jinak bys to chtel udelat nez mit tocici se trubku? Se podivej pod klasicky nakladak co vede k zadnim kolum. Jinak to nejde pokud pominu pseudo systemy.

Kunigunda Schwanzhof
20. listopadu • 10:06

Francouzske premii se mozna pri jizde zda o letadlovych lodich, jadernych ponorkach, stihacich letadlech, vrtulnicich, tancich, TGV, satelitech, Concordech, Airbusech a dalsich lahudkach, o kterych se 'ceskemu' (cti nemeckemu) Karoqu s rotujici ocelovou trubkou pod zadkem nemuze ani zdat. :-P

WP
21. listopadu • 4:19

Co má tento Citroen společného s Concordem? Víš jak vyspělý byl ve starověku Egypt?

homer
20. listopadu • 13:01

o to je francouzsky autoprumysl zoufalejsi kdyz neumi vyuzit prumyslovy potencial zeme. naposledy vcera v tv o stihacce rafal - neuveritelny stroj

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
bzzz
20. listopadu • 13:26

Ale umi, viz WRC, F1 atp... otazka spise je, jestli chce ;-)

Kunigunda Schwanzhof
20. listopadu • 13:20

Zoufali jsou predevsim stredoevropane zaslepeni sami sebou, zcela neschopni pripustit si, ze nekdo muze svet videt uplne jinyma ocima. Pro Francouze je auto jen spotrebnim materialem, kvuli kteremu nejsou ochotni krvacet - ani financne. Kdyz si ma Francouz vybrat zda poveceri s prateli v restauraci, ci si veceri radeji odrekne, aby usetril na auto, pratele vzdy vitezi. Rozumim, ze prumerny stredoevropan to nemuze pochopit, ale tak to je. Proste maji jine zivotni priority nez stredoevropane.Slinty o nevyuziti prumysloveho potencialu vubec nejsou na miste u naroda, kteryzto nema problem, aby se jeho vozy a motory bezne zucastnovaly vrcholnych podniku motoristickeho sportu.

homer
20. listopadu • 18:07

tvl když nezvládnou implementovat nejakou formu 4x4 do aut pro alpy nebo pyreneje a potrebujou na to korejce tak pro me jsou zoufalci

mpolan
21. listopadu • 10:19

Dangel je korejská firma?

homer
21. listopadu • 11:54

francouzský auta s 4x4 matlaj korejci, nebo mám špatný informace?

Já první
22. listopadu • 15:57

Asi tak deset let staré z doby prvního Renaultu Koleos, ale jinak OK...

homer
22. listopadu • 18:13

fakt ve francii zvládaj 4x4 třeba do osobáků? tak to klobouk dolu

Kankunen
20. listopadu • 13:26

A francouzi jsou nacionalisté a pyšní na své často jen průměrné výrobky. To takový čecháček hrající si na chytráka hledá, jak by špínu kydal na domácí výrobky.

Kenny
20. listopadu • 14:56

Je to hezkej francouzský Kodiaq :-D

neodborník
20. listopadu • 14:15

A Vy patříte do které kategorie ?

bzzz
20. listopadu • 13:27

Prumerny nemusi nutne znamenat spatny, nevyhovujici...

Doporučujeme

Články odjinud