TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

29 komentářů

Freddka
17. září • 8:43

Nejlpsi na celym aute bude pocitam audio Focal.
Interier vypada dobre. Jinak zbytek moc nic.
DS7 se mi treba vylozene libi, ale tohle moc ne.

Shimi
16. září • 20:25

Svět se musel už úplně zbláznit, protože prodávat tohle, bez příplatků, za 880.000,- ? Jako mám se smát nebo brečet? Tvl vždyť to už hraničí s drzostí. Za takového s prominutím sráče v testované verzi bezmála milion? Za 3 válce?! To je naprostá šílenost.

Lotr
17. září • 8:37

Myslím, že svět je celkem v pořádku, ten kdo se zbláznil je DS. Jejich prodeje jsou zoufalé právě díky tomu, že nabízí jenom navoněnou bídu a lidé jim na to neletí a tohle bude jenom další hřebík do rakve. V Evropě to vedou od deseti k pěti a kupuje to už jenom pár Frantíků
http://carsalesbase.com/european-car-sales-data/ds/...
v Číně pak rovnou těžký debakl
http://carsalesbase.com/china-car-sales-data/ds/...

Martin P.
18. září • 10:25

A v poměru k normálnímu VW Golfu se prodá R ( nikoliv optotuzing Rline) nejak zásadně víc? Nebo se prodá víc Fiat F500? než Punta? Případně víc Mini než BMW 1?

Lotr
18. září • 15:25

A jak to souvisí s napsaným? DS vůbec nemá konkurenta ke Golfu R, když měla konkurenta pro Golf (DS3) tak stejně to nebyla konkurence pro Golf R, ten byl výkonově i cenově úplně jinde.
Ano F500 se prodá set sakrametsky více než Punta.
http://carsalesbase.com/european-car-sales-data/f... ...
http://carsalesbase.com/european-car-sales-data/f... ...
Kdyby ses vyznal ve třídách aut, tak bys věděl, že porovnávat Punto a F500 je nesmysl, stejná třída jako F500 je Panda, ale i té se prodá méně než F500
http://carsalesbase.com/european-car-sales-data/f... ...
A superhloupost předvádíš u Mini a 1er, Mini je třída subkompaktů (malá auta velikosti Fabie, Clia, Fiesty, Pola, A1), 1er je třída kompaktů (nižší střední, tedy velikost Golfu, Focusu, A3 etc.), takže zase porovnání zcela mimo mísu. Ale když to chceš vědět, tak Mini se prodá víc než 1er
http://carsalesbase.com/european-car-sales-data/m... ...
http://carsalesbase.com/european-car-sales-data/b... ...

Martin P.
18. září • 16:05

Souvisí tak, že stylové auto bude mít asi vždycky "jiné" prodeje a bude vždy dražší. Ikdyž marketing Citróna se může snažit sebevíc DS není jiná automobilka a jiné auta. Je to jen C3 s faceliftem lepší výbavou a prémiovou cenou. Je naprostý nesmyl aby se tak DS prodávalo hodně. Stejně nelze očekávat že R Golfa se neprodá víc než TDI Golfa s teplákovým potahem a ocelákama. Přesto ten TDI je víc praktický a přesto si někdo Rko koupí..Přesto lidi kupují ono Mini(These statistics include sales of the Mini Hatchback, Convertible, Clubman, Coupe and Roadste) ikdyž mělo stejný motor jako BMW 1 a dokonce Citron DS 4 a dokonce C4..... ...a co je z nich kupodivu praktičtější? Prostě jsou byly a budou modely aut které prakticky nemají žádné odůvodnění proč je chtít. Kromě toho že se vám prostě líbí. A znám spoustu lidí kteří tak nové kupují prostě se jim líbí. Je to spotřebák, tak příště koupěj něco jiného. A nejvíc to pak řeší ti kteří mají potřebu vyjadřovat že to auto nechtějí, nebo na nové nemají. A klepou se až jim panstvo hodí pod stůl kost v podobně lehce ojetého aby ho mohli ještě hodně dlouho "ohlodávat" a dělat jaký to je bůch ví co za jejich úlovek.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Lotr
18. září • 16:58

Jenže háček je v tom, že prodeje DS jsou zoufale malé i na prémii, kterou není. Modely skutečné prémie se prodávají v daleko vyšších počtech a to i při daleko mastnějších cenách než mají modely DS. Takže DS budoucnost má jenom dvě řešení, PSA to bude dotovat forever nebo to zavře, protože je to ekonomický nesmysl.

...
17. září • 4:54

Pěkné řečeno. Tak do půl milionu by to šlo. Za ty peníze raději atmosféru Mazdu 6 2,5 a pod.

petr r. (petrumr)
17. září • 15:35

mazdu nebrat, není z eu.

Lepší je rypadlo
17. září • 13:42

Ne za tu cenu raději použité rypadlo s pásovým podvozkem.

OnlyTruth
16. září • 20:03

interier = premia
exerier = povedzme tiez
technika? motory? tak to si nemyslim .. keby to ma aspon 1,8turbo 4x4 tak mozno ale toto? 3valce ?

L+K
16. září • 19:54

Vrcholná motorizace tříválec, no to luxus jak noha.

petr r. (petrumr)
16. září • 20:01

85% kupujících motor nezajímá, třeba pamatuji dobu kdo neměl přídavný dálkový světla jak by nebyl. Doba se mění.;-)

OnlyTruth
16. září • 20:07

suhlasim ale je to velmi smutne, ze cim dalej tym viac su z ludi sracky co sa nevyznaju v nicom a su len lenive hovada, ktore nic nedokazu

petr r. (petrumr)
17. září • 15:34

vyhláška je daná i pro ty zlatořetězce, tak max 50 je pro citigo i jaguára a bmw, tuším, že ty se řadíš mezi nepřispůsobivé.

mpolan
16. září • 23:15

Mluvíš o sobě, jak vidím.

OnlyTruth
19. září • 17:28

ako ja nerad hateujem ale ked si to zoberieme, ze dnes uz uplne sprostosti prejdu automobilkam a na normlane veci sa nesustredia a ludom vymyvaju mozgy ako napr typu eko elektrina atd.. tak ja uz neviem .. vsak pozrime si aj bmw 1 novej gen je na smiech .. co tu dnes mame normalne? kazdy sa boji o zivot tak si kupi auto vyvysene ale zabuda na stabilitu v zakrutach a potom ide stym suvckom 150 do zakruty a zoberie vsetko okolo seba... je toto ok? no ja neviem

OnlyTruth
19. září • 17:28

ako ja nerad hateujem ale ked si to zoberieme, ze dnes uz uplne sprostosti prejdu automobilkam a na normlane veci sa nesustredia a ludom vymyvaju mozgy ako napr typu eko elektrina atd.. tak ja uz neviem .. vsak pozrime si aj bmw 1 novej gen je na smiech .. co tu dnes mame normalne? kazdy sa boji o zivot tak si kupi auto vyvysene ale zabuda na stabilitu v zakrutach a potom ide stym suvckom 150 do zakruty a zoberie vsetko okolo seba... je toto ok? no ja neviem

Puk
16. září • 17:37

Tohle neni uplne muj salek caje, ale jsem rad za kazde designove zajimave auto, ktere trochu naredi tu nudu na ceskych silnicich. Takze palec nahoru!

bzzz
16. září • 19:09

Ale tohle je jen dalsi nuda.

Roman
16. září • 16:21

Startstop se vypíná už za jízdy!? To už asi brzo přijde doba, kdy se po nastartování z palubní desky vyřítí sevřená pěst a dá mi rovnou do rypáku.:-(

R
16. září • 16:09

1,2 115kw (cca 156koní) ajajaj :-D

Rokyta ex Acz
16. září • 15:55

Design na divoko, no proč ne. Ale technicky to takový bonus není :-P

E15
16. září • 15:48

Tohle jsou z mého pohledu naprosto absurdní auta, ale taky nejsem cílovka. Jejich bída pak nejvíc vynikne ve srovnání s původním Citroenem DS.
Ale abych jen nekritizoval, kvituji absenci fejkových pikačovin, to auto v podstatě ani není kýčovité, spíš takové cáklé.

Muflon evropský
16. září • 15:27

Redakci vážně ruplo v bedně. Galerie běžně přes 100 fotek, minulý týden dokonce přes 300. Buď je galerie s náhledem, tam více = lépe nebo bez náhledu, ale pak tohle nelze prohlédnout.

Karel
16. září • 14:15

Když to porovnám s tím, kam korejci posunuli Genesis, tak tohle je leda k pláči. Kolik prolisů na dveřích je třeba, aby žabožrout pochopil, že tohle je nahovno?

mpolan
16. září • 15:25

Na hovno je to jen pro ty, kdo vyznávají hranatou, strohou, německou nudu. Neříkám, že DS 3 je zrovna designový ideál, ale je rozhodně hezčí, než to, co nabízí konkurence. Jen kdyby tomu odpovídal i ten zbytek. Přebalená technika klasických aut PSA bude pro spoustu lidí překážkou, a technologické lahůdky na palubě to asi docela nezachrání. Sám bych si DS 3 jako své auto nevybral.

kolkyno
16. září • 13:55

to nam ta stara DS3 nejak otehotnela B-]

Martin P.
17. září • 13:27

Vozidlo taky není postavené na platformě staré DS3 a je tam to Cross....
DS4 a DS4 Crossback byly víc shodná auta. Tohle je víc než "facelift" .

Doporučujeme

Články odjinud