TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

kolkyno  |  16. 09. 2019 13:55

to nam ta stara DS3 nejak otehotnela

Odpovědět  |   | 
Martin P.  |  17. 09. 2019 13:27

Vozidlo taky není postavené na platformě staré DS3 a je tam to Cross....
DS4 a DS4 Crossback byly víc shodná auta. Tohle je víc než "facelift" .

Odpovědět  |   | 
Karel  |  16. 09. 2019 14:15

Když to porovnám s tím, kam korejci posunuli Genesis, tak tohle je leda k pláči. Kolik prolisů na dveřích je třeba, aby žabožrout pochopil, že tohle je nahovno?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  16. 09. 2019 15:25

Na hovno je to jen pro ty, kdo vyznávají hranatou, strohou, německou nudu. Neříkám, že DS 3 je zrovna designový ideál, ale je rozhodně hezčí, než to, co nabízí konkurence. Jen kdyby tomu odpovídal i ten zbytek. Přebalená technika klasických aut PSA bude pro spoustu lidí překážkou, a technologické lahůdky na palubě to asi docela nezachrání. Sám bych si DS 3 jako své auto nevybral.

Odpovědět  |   | 
Muflon evropský  |  16. 09. 2019 15:27

Redakci vážně ruplo v bedně. Galerie běžně přes 100 fotek, minulý týden dokonce přes 300. Buď je galerie s náhledem, tam více = lépe nebo bez náhledu, ale pak tohle nelze prohlédnout.

Odpovědět  |   | 
E15  |  16. 09. 2019 15:48

Tohle jsou z mého pohledu naprosto absurdní auta, ale taky nejsem cílovka. Jejich bída pak nejvíc vynikne ve srovnání s původním Citroenem DS.
Ale abych jen nekritizoval, kvituji absenci fejkových pikačovin, to auto v podstatě ani není kýčovité, spíš takové cáklé.

Odpovědět  |   | 
Rokyta ex Acz  |  16. 09. 2019 15:55

Design na divoko, no proč ne. Ale technicky to takový bonus není

Odpovědět  |   | 
R  |  16. 09. 2019 16:09

1,2 115kw (cca 156koní) ajajaj

Odpovědět  |   | 
Roman  |  16. 09. 2019 16:21

Startstop se vypíná už za jízdy!? To už asi brzo přijde doba, kdy se po nastartování z palubní desky vyřítí sevřená pěst a dá mi rovnou do rypáku.

Odpovědět  |   | 
Puk  |  16. 09. 2019 17:37

Tohle neni uplne muj salek caje, ale jsem rad za kazde designove zajimave auto, ktere trochu naredi tu nudu na ceskych silnicich. Takze palec nahoru!

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  16. 09. 2019 19:09

Ale tohle je jen dalsi nuda.

Odpovědět  |   | 
L+K  |  16. 09. 2019 19:54

Vrcholná motorizace tříválec, no to luxus jak noha.

Odpovědět  |   | 

85% kupujících motor nezajímá, třeba pamatuji dobu kdo neměl přídavný dálkový světla jak by nebyl. Doba se mění.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  16. 09. 2019 20:07

suhlasim ale je to velmi smutne, ze cim dalej tym viac su z ludi sracky co sa nevyznaju v nicom a su len lenive hovada, ktore nic nedokazu

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  16. 09. 2019 23:15

Mluvíš o sobě, jak vidím.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  19. 09. 2019 17:28

ako ja nerad hateujem ale ked si to zoberieme, ze dnes uz uplne sprostosti prejdu automobilkam a na normlane veci sa nesustredia a ludom vymyvaju mozgy ako napr typu eko elektrina atd.. tak ja uz neviem .. vsak pozrime si aj bmw 1 novej gen je na smiech .. co tu dnes mame normalne? kazdy sa boji o zivot tak si kupi auto vyvysene ale zabuda na stabilitu v zakrutach a potom ide stym suvckom 150 do zakruty a zoberie vsetko okolo seba... je toto ok? no ja neviem

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  19. 09. 2019 17:28

ako ja nerad hateujem ale ked si to zoberieme, ze dnes uz uplne sprostosti prejdu automobilkam a na normlane veci sa nesustredia a ludom vymyvaju mozgy ako napr typu eko elektrina atd.. tak ja uz neviem .. vsak pozrime si aj bmw 1 novej gen je na smiech .. co tu dnes mame normalne? kazdy sa boji o zivot tak si kupi auto vyvysene ale zabuda na stabilitu v zakrutach a potom ide stym suvckom 150 do zakruty a zoberie vsetko okolo seba... je toto ok? no ja neviem

Odpovědět  |   | 

vyhláška je daná i pro ty zlatořetězce, tak max 50 je pro citigo i jaguára a bmw, tuším, že ty se řadíš mezi nepřispůsobivé.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  16. 09. 2019 20:03

interier = premia
exerier = povedzme tiez
technika? motory? tak to si nemyslim .. keby to ma aspon 1,8turbo 4x4 tak mozno ale toto? 3valce ?

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  16. 09. 2019 20:25

Svět se musel už úplně zbláznit, protože prodávat tohle, bez příplatků, za 880.000,- ? Jako mám se smát nebo brečet? Tvl vždyť to už hraničí s drzostí. Za takového s prominutím sráče v testované verzi bezmála milion? Za 3 válce?! To je naprostá šílenost.

Odpovědět  |   | 
...  |  17. 09. 2019 04:54

Pěkné řečeno. Tak do půl milionu by to šlo. Za ty peníze raději atmosféru Mazdu 6 2,5 a pod.

Odpovědět  |   | 
Lepší je rypadlo  |  17. 09. 2019 13:42

Ne za tu cenu raději použité rypadlo s pásovým podvozkem.

Odpovědět  |   | 

mazdu nebrat, není z eu.

Odpovědět  |   | 
Lotr  |  17. 09. 2019 08:37

Myslím, že svět je celkem v pořádku, ten kdo se zbláznil je DS. Jejich prodeje jsou zoufalé právě díky tomu, že nabízí jenom navoněnou bídu a lidé jim na to neletí a tohle bude jenom další hřebík do rakve. V Evropě to vedou od deseti k pěti a kupuje to už jenom pár Frantíků
http://carsalesbase.com/european-car-sales-data/ds/...
v Číně pak rovnou těžký debakl
http://carsalesbase.com/china-car-sales-data/ds/...

Odpovědět  |   | 
Martin P.  |  18. 09. 2019 10:25

A v poměru k normálnímu VW Golfu se prodá R ( nikoliv optotuzing Rline) nejak zásadně víc? Nebo se prodá víc Fiat F500? než Punta? Případně víc Mini než BMW 1?

Odpovědět  |   | 
Lotr  |  18. 09. 2019 15:25

A jak to souvisí s napsaným? DS vůbec nemá konkurenta ke Golfu R, když měla konkurenta pro Golf (DS3) tak stejně to nebyla konkurence pro Golf R, ten byl výkonově i cenově úplně jinde.
Ano F500 se prodá set sakrametsky více než Punta.
http://carsalesbase.com/european-car-sales-data/f... ...
http://carsalesbase.com/european-car-sales-data/f... ...
Kdyby ses vyznal ve třídách aut, tak bys věděl, že porovnávat Punto a F500 je nesmysl, stejná třída jako F500 je Panda, ale i té se prodá méně než F500
http://carsalesbase.com/european-car-sales-data/f... ...
A superhloupost předvádíš u Mini a 1er, Mini je třída subkompaktů (malá auta velikosti Fabie, Clia, Fiesty, Pola, A1), 1er je třída kompaktů (nižší střední, tedy velikost Golfu, Focusu, A3 etc.), takže zase porovnání zcela mimo mísu. Ale když to chceš vědět, tak Mini se prodá víc než 1er
http://carsalesbase.com/european-car-sales-data/m... ...
http://carsalesbase.com/european-car-sales-data/b... ...

Odpovědět  |   | 
Martin P.  |  18. 09. 2019 16:05

Souvisí tak, že stylové auto bude mít asi vždycky "jiné" prodeje a bude vždy dražší. Ikdyž marketing Citróna se může snažit sebevíc DS není jiná automobilka a jiné auta. Je to jen C3 s faceliftem lepší výbavou a prémiovou cenou. Je naprostý nesmyl aby se tak DS prodávalo hodně. Stejně nelze očekávat že R Golfa se neprodá víc než TDI Golfa s teplákovým potahem a ocelákama. Přesto ten TDI je víc praktický a přesto si někdo Rko koupí..

Přesto lidi kupují ono Mini(These statistics include sales of the Mini Hatchback, Convertible, Clubman, Coupe and Roadste) ikdyž mělo stejný motor jako BMW 1 a dokonce Citron DS 4 a dokonce C4..... ...a co je z nich kupodivu praktičtější?

Prostě jsou byly a budou modely aut které prakticky nemají žádné odůvodnění proč je chtít. Kromě toho že se vám prostě líbí. A znám spoustu lidí kteří tak nové kupují prostě se jim líbí. Je to spotřebák, tak příště koupěj něco jiného.

A nejvíc to pak řeší ti kteří mají potřebu vyjadřovat že to auto nechtějí, nebo na nové nemají. A klepou se až jim panstvo hodí pod stůl kost v podobně lehce ojetého aby ho mohli ještě hodně dlouho "ohlodávat" a dělat jaký to je bůch ví co za jejich úlovek.


Odpovědět  |   | 
Lotr  |  18. 09. 2019 16:58

Jenže háček je v tom, že prodeje DS jsou zoufale malé i na prémii, kterou není. Modely skutečné prémie se prodávají v daleko vyšších počtech a to i při daleko mastnějších cenách než mají modely DS. Takže DS budoucnost má jenom dvě řešení, PSA to bude dotovat forever nebo to zavře, protože je to ekonomický nesmysl.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  17. 09. 2019 08:43

Nejlpsi na celym aute bude pocitam audio Focal.
Interier vypada dobre. Jinak zbytek moc nic.
DS7 se mi treba vylozene libi, ale tohle moc ne.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest BMW 440i xDrive Cabrio: Jízda s panem Dokonalým. Možná už naposledy

BMW 440i xDrive Cabrio

Kabriolety střední velikosti se už pomalu stávají ohroženým druhem. Buďme rádi za každého zástupce této dokonalé třídy!

včera | Vladimír Kadera | 10 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT: Zákaznicí, koukejte. Konkurenti, učte se!

SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT

Naftový motor, automatická převodovka, pohon všech kol a více než slušná výbava. Korando je na souboj s evropskými konkurenty perfektně připraveno.

14.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 33 příspěvků
Za volantem Fordu Transit PHEV: Vážně někdo potřebuje dodávku do zásuvky?

Fordu Transit Custom PHEV

Bez elektriky se to neobejde ani u užitkových vozidel. A pokud chce Ford i nadále patřit v tomto segmentu ke špičce, musel se současnému trendu přizpůsobit. Nové mild-hybridní a plug-in hybridní modely jsme již měli možnost vyzkoušet.

10.  11.  2019 | Svět motorů | 41 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 246 N/A
Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 243 N/A
Nová Škoda Octavia oficiálně: Už jsme v ní seděli! Superb může blednout závistí

Nová Škoda Octavia oficiálně: Už jsme v ní …

Dámy a pánové, nová Škoda Octavia je oficiálně na světě! Prohlédli jsme si ji s předstihem a tohle jsou naše první dojmy. Je tak jiná, že vedle ní Superb může vypadat jako chudší příbuzný.

11.  11.  2019 | | 265 N/A