Test Daewoo Matiz: malá hračka pro velké kluky

7 komentářů

milosh
17. června • 14:37
Jirka
16. října • 10:30

A musim rict, ze jsme spokojeni (lepe receno manzelka, ja jezdim svym)

Se spotrebou se pohybujeme okolo 5.5 litru, zavada zadna, jeste rok to bude v zaruce.

Fakt je, ze bych dneska spis koupil Getze- je to prece jenom vetsi auto a cenovy rozdil neni prilis velky.

Back
16. října • 11:58

Velice mě překvapilo, jak dobře se u nás Matiz prodává. 1580 aut za prvních 9 měsíců. Jak to tak ale vypadá, prodej Matizu příští rok silně poklesne. Objeví se zde Kalos ( patrně prostornější než Fabia ) a také Hyundai Getz.

Petr Hanuš
15. října • 20:57

V testu je dost nepřesností, které mohu posuzovat přímo z místa prodejce automobilů DAEWOO - Autosalon Dědek - Náchod.

1. Daewoo Matiz je osazen jak spravně píšete osmistovkovým tříválcem, ale pouze šestiventilem tzn. 2 ventily na válec. 2 x 3 = 6)))

2. Pneumatiky - z publikovaných fotografii je jasně patrné, že Vám byl zapůjčen model SE, dnešním značením COMFORT, ten je vždy v prvovýrobě obut na pneu 155/65 R13. Možná by neškodilo ohnout se a kouknout se přímo na pneumatiku, a nebo pokud je tento úkon nad Vaše síly, rezervo je přístupné zevntiř a nemusíte se tak ohýbat.

To je asi vše......

PS: Pane Dolejš neberte to zase tak vážně tahle reakce měla být tak trochu i vtipná) Musím Vás nadruhou stranu pochválit za objektivnost se kterou ke značce DAEWOO přistupujete díky.

Přeju Všem spoustu šťastných kilometrů za volanty našich vozů DAEWOO i redakci autorevue při testování vozů DAEWOO.

Jiri Novotny
15. října • 23:02

Mam Tyko a jsem spokojen . Nedal bych ho za nic!!! Jirka

Ondráš
15. října • 12:04

Mám Matiz '98 - jeden z prvních prodaných v ČR. Má najeto cca 62000 km. Co se týká maximálky, tak není problém jet stabilně tachometrových 155 km/h. Nejvíce, co jsem z něj dostal bylo maličko pod 170 km/h z mírného kopečka na dálnici Hranice - Olomouc. Na autě nejsou žádné úpravy. Velmi se mi osvědčil přechod na Shell V-power letos na jaře a od té doby ho ničím jiným nekrmím (jen v nouzi . Odměnou je nižší hlučnost i spotřeba (prakticky se vyrovná cenový rozdíl, i když na ostravsku stojí V-power tolik co běžný nat. 95 ve zbytku ČR při lepší dynamice. Vím, že to zní jako reklamní žvásty, ale je to tak. Nejvíce to jde poznat, když se přejde z V-poweru na std. nat. 95 - motor klepe, nejde...

Zabíječ
15. října • 11:17

Jen bych upřesnil že Matiz není vyšší než širší jak píšete, na konci v tabulce to máte dobře.

A cena Matize je nyní příznivější, model SE (s centrálem, předními okny v elektrice atd) je již za 210 900kč a dobrá nabídka je Matiz SE FRANCE s bohatou výbavou za zvýhodněnou cenu 249.900 Kč, která mimo jiné zahrnuje posilovač řízení, duální airbag, klimatizaci, zadní spoiler, elektrické ovládání předních oken a centrální zamykání.

Doporučujeme

Články odjinud