Test Daewoo Evanda: korejský luxus po třech letech

Je libo zánovní, velký a luxusní vůz za málo? Nakupujte u Korejců. Evanda je zářným příkladem.
Test Daewoo Evanda: korejský luxus po třech letech
Seznam kapitol
  1. Střelba do vlastních řad, První kontakt, Zkoušený vůz
  2. Nabídka verzí, Uvnitř
  3. Za volantem, A jedeme!
  4. Závěrem, Názor z branže
  5. Stručné technické údaje, Konkurenti, Kompletní fotogalerie

 

Stručné technické údaje

 

Počet válců/ventilů na válec

4/4

Zdvihový objem motoru/typ motoru

1 998 cm3/zážehový

Nejvyšší výkon

96 kW/5 400 ot./min.

Nejvyšší krouticí moment

181 N.m/4 200 ot./min.

Zrychlení z 0 na 100 km/h

9,8 s

Nejvyšší rychlost

199 km/h

Převodovka

Man., 5 st.

Spotřeba paliva město/mimo město/kombin.

12,3/6,8/8,8 l/100 km

Rozvor náprav

2 700 mm

Rozchod kol vpředu/vzadu

1 550/1 545 mm

Hmotnost pohotovostní/užitečná

1 422/490 kg

Délka/šířka/výška

4 770/1 815/1 440 mm

Objem palivové nádrže

65 l

Zákl./max. objem zavazadlového prostoru

435/678 litrů

  

Daewoo Evanda – konkurenti

Orientační cena

Hyundai Sonata 2,0i

240 000 Kč

KIA Magentis 2,0i

200 000 Kč 

Ford Mondeo 2,0i

285 000 Kč

Volkswagen Passat 2,0i

325 000 Kč

 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek

 

Předchozí kapitola
Seznam kapitol
  1. Střelba do vlastních řad, První kontakt, Zkoušený vůz
  2. Nabídka verzí, Uvnitř
  3. Za volantem, A jedeme!
  4. Závěrem, Názor z branže
  5. Stručné technické údaje, Konkurenti, Kompletní fotogalerie
TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

včera | Vladimír Kadera | 23 příspěvků
Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Hyundai Nexo na vodík (první svezení)

Hyundai jako jedna z mála automobilek vodíkový pohon nejen testuje, ale nabízí i ve svém sériovém modelu Nexo. Ten se na vybraných trzích už prodává. Měli jsme exkluzivní možnost vyzkoušet si vůz v reálném provozu při cestě napříč Evropou.

12.  9.  2019 | Svět motorů | 37 příspěvků
TEST Suzuki Swift Sport: Kluci se baví, holky budou čumět!

Suzuki Swift Sport

Kdo říká, že musí mít sportovní auto stovky koní, nemluví pravdu. Novému Suzuki Swift Sport jich stačí 140 a stejně se budete usmívat do ucha k uchu.

4.  9.  2019 | Jan Mička | 29 příspěvků