Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Drake  |  15. 03. 2017 08:26

Přátelé z UK mu říkají domácky RUSTY (rezavý)

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  15. 03. 2017 09:27

A tobe pratele jak rikaji?

Odpovědět  |   | 
Drake  |  15. 03. 2017 09:36

DO toho ti nic není, ale od tvé mámy nejčastěji slyším "tvrději"...

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  15. 03. 2017 10:11

Ty jsi debil

Odpovědět  |   | 
Drake  |  15. 03. 2017 10:20

Tak co jsem mu na to měl napsat, já si lehce píchnu do Dacie, myslím, že naprosto slušně a on to hned vztahuje osobně a ptá se jak říkají mi, tak co na to chceš říct...

Odpovědět  |   | 

Tvrději? Hmm, tak to je smutný, to asi nejsi moc dobře obdařený, když i chudák maminka musí křičet "tvrději" ... možná bych se obrátil na nějakého specialistu

Apple iPhone 8 64GB Space Gray (Vodafone) | Apple iPod Shuffle 3rd gen 2GB Pink | Apple MacBook Pro 13" (Mid 2012, i5, 8GB RAM, 120GB SSD) |

Odpovědět  |   | 
Drake  |  15. 03. 2017 10:52

To by jsi musel vidět jeho matku, tady nepomůže ani specialista a nemontuje se kam nemáš...

Odpovědět  |   | 
Drake  |  15. 03. 2017 10:57

navíc jde z tvého příspěvku poznat, že ho máš zatím jen na čůrání. Když ti ženská křičí tvrději nemá to nic společného s obdařeností. Ale to zase odbíháme od aut, tak jako to začal mistr Pepa...

Odpovědět  |   | 
MOJE JMÉNO  |  15. 03. 2017 11:02

Pánové - to je článek a diskuse o Dacii. Přesuňte se někam na bulvár a tady se přestaňte ztrapňovat.

Odpovědět  |   | 
Mcsafety  |  15. 03. 2017 18:41

Tvl...tvrději...co to je za slovo? To by jedině řvala ve špatně nadabovanem pornu. (harder)

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  16. 03. 2017 06:37

Kloucku, ty uz nepis nic.

Odpovědět  |   | 
Absolon Novak  |  17. 03. 2017 16:29

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  15. 03. 2018 19:10

To ti nezávidím. Jeho máma je už 5 let mrtvá.

Odpovědět  |   | 
renda4  |  15. 03. 2017 08:29

Do toho auta bych asi nešel , ale o to nejde, článek mě připadá jako kdyby si ho nějaká automobilka zaplatila , protože ta kupa zákazníků co si koupila a chce koupit Duster mohla a může být jejich zákazník.

Odpovědět  |   | 

Četl jsi někdy článek o Škodovkách? :D ... ještě stále máš pocit, že tento působí podplaceně?

Apple iPhone 8 64GB Space Gray (Vodafone) | Apple iPod Shuffle 3rd gen 2GB Pink | Apple MacBook Pro 13" (Mid 2012, i5, 8GB RAM, 120GB SSD) |

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  15. 03. 2017 16:01

Podplaceně asi ne, to ani není potřeba, dnes je velmi moderní plácat sociální vlídnost, což je u levného auta typická vlastnost.
Auta této výkonové, vzhledové, cenové ani cílové kategorie mě sice nezajímají, ale v Dusteru jsem velmi tolerantní, Ano, ten interiér je megahnusný, ale za ty peníze se to dá omluvit, včetně 30 let starých klapek na výdechu topení. Ano, ten motor je slabý a ještě nesmyslně vyhnaný do otáček a proto potřebuje krátké převody a proto chlastá jak duha, ale za ty peníze se to dá tolerovat. Levná auta nekupují lidé, co kalkulují dál než ke kupní ceně.
Duster je prostě trochu modernější a trochu spolehlivější nástupce ARO10 a proto je naprosto v pořádku, že existuje.

Odpovědět  |   | 
gamblik  |  16. 03. 2017 14:09

Prozradím Ti jedno sladké tajemství. Obvykle je to tak, že čím levnější auto, tím levnější provozní náklady. Včetně oprav. Viz např. Felicie, Thalia, jedničková Fabia, apod. Takže levná auta kupují i lidé, co kalkulují dál, než ke kupní ceně. Drahé auto=drahý servis.

Odpovědět  |   | 
Prasič prznič hovado  |  24. 03. 2017 09:51

Známé heslo méchánů : Když máš na opici, musíš mít i na banány. Levné auto za 150 - 250 / hod. práce, střední 400 - 600,- a drahé 650 - 990,- Pro mě u kámoše na všechny za stopade.

Odpovědět  |   | 
MOJE JMÉNO  |  15. 03. 2017 11:07

A do čeho by jste šel, kdyby jste bydlel někde na kopci, či v horské oblasti ? Osvědčená technika, příznivá cena, atmosféra - co víc si v dnešní přetechnizované době přát. Jediné, co považuji za nutné, je absolvování první cesty z autosalónu směrem k dílně, kde Vám perfektně ošetří podvozek a dutiny. Pokud to budete řešit vždy po třech letech, auto vydrží dlouhá léta na běžné ježdění.

Odpovědět  |   | 
Ota  |  15. 03. 2017 11:58

kolik takovych , potencionalnich , zakazniku asi je?

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  15. 03. 2017 14:16

potencialnych, ked uz teda.

A je ich dost. Napriklad takych, ktori ocenia prijemnu cenu, dobry rozhlad, osvedcenu a nenarocnu techniku, v meste sa nemusia starat o obrubniky a podobne malichernosti, slusny komfort a prekonavanie nerovnosti, nik mi to auto nezavidi....myslim ze to stoji za uvahu.

Pokojne by som siel aj do dvojkolky. A to je dalsi okruh zakaznikov, ktori sice nemusia zapasit s terenom, ale vyssia svetla vyska im vyhovuje. Trebars ja. Auto podobnej filozofie, ale v liftbacku mam a ak by sa nedajboze nieco stalo, Duster je horucim kandidatom.

Odpovědět  |   | 
McLoo  |  15. 03. 2017 08:41

tolko (6) "stranok" teda preklikavat nebudem.

Odpovědět  |   | 
space  |  15. 03. 2017 09:14

Konečně pořádný test do detailu. Konec konců zabral šest stránek. Já si to s oblibou proklikal (adblock, noscript....), ze mě stejně nic nekáplo.

Takovou sra_ku vyvěsit na server, to už vyžaduje ztrátu sebereflexe.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  15. 03. 2017 09:18

"Proč je tak úspěšá? "

Nie som Cech, ale mam pocit, ze tam chyba N.

(Pozn. plati v case pisania prispevku).

Odpovědět  |   | 
Joker  |  15. 03. 2017 09:25

Po delší době rozumný test, kde se jen blazeovaně nenaříká nad "nejistotou v zatáčkách" a "vadnutím brzd při opakovaném ostrém brzdění", ale kvality auta se hodnotí v kontextu jeho zaměření. Za "pseudosportovní jízdní vlastnosti" zvláštní palec nahoru!

Odpovědět  |   | 
Ferda.  |  15. 03. 2017 09:47

Doporučuji nejdříve vyzkoušet a teprve pak hodnotit.
Mám s ním najeto 125 000 a žádných vadnutí brzd jsem si nevšim. Ono taky k vadnutím brzd docházet nemůže díky kratší převodovce kde rozumný řidič většinu běžného provozu dokáže zvládat podřazením.

Odpovědět  |   | 
Joker  |  15. 03. 2017 10:06

Ferdo, vůbec si nemyslím, že by Duster brzdil špatně, ostatně je to Francouz Měl jsem na mysli ten zvláštní fetiš některých novinářů posuzovat jakékoliv auto od Tata Nano po popelářský kuka vůz optikou okruhových speciálů. Takže se coby nevýhody aut dočítáme, že se rodinné sedmimístné MPV více naklání v zatáčkách, že laciný pohodlný sedan je nejistý ve vysokých rychlostech, ačkoliv jsou to jejich esenciální vlastnosti. Že duster nebude na hladkém asfaltu předvádět výkony méganu R.S., je asi každému jasné, ale to platí i naopak, co by asi R.S. předvedl na rozbahněné lesní cestě, že Takže svým příspěvkem jsem se snažil vyzdvihnout fakt, že se tento test uvedenému nešvaru vyvaroval a hodnotil dustera coby odolné a dostupné SUV.

Odpovědět  |   | 
fela  |  16. 03. 2017 15:12

Veľmi rozumný príspevok - žiaľ, je to presne tak.

Odpovědět  |   | 
Zdenek  |  15. 03. 2017 10:27

Dotaz na redakci:

Zuřivě jsem klikal, v testu rozloženým do kapitol po jednom odstavci jsem se dozvěděl v podstatě hovno, ale nějakým způsobem jsem se během toho klikání dostal na tenhle test:

http://www.autorevue.cz/test-dacia-duster-15-dci-... ...

Je sice starší, ale je tam víc fotek, víc informací, víc všeho. Můj dotaz proto zní: PROČ JSOU SOUČASNÝ TESTY TAK ŠPATNÝ, KDYŽ TO DŘÍV ŠLO LÉPE?

Dyť tady test vyjde jednou za měsíc a ještě je to taková sračka. A proč, když tam teda musí být kapitoly, zmizely ty úvodní názvy kapitol a jsou tam teď jenom nějaký čísla? Je to strašně, ale fakt strašně otravný!

Odpovědět  |   | 
Ota  |  15. 03. 2017 10:46

Konečně test, který dává smysl.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  15. 03. 2017 13:41

...a potencionálně trvanlivé...

Spravne sa pise potenciálně, preboha kto to pisal!....
Odhliadnuc od toho, ze nabuduce daj na kazdu vetu tlacitko next page. To uz bude idealne.

K Dusteru: auto je jednoduche, osvedcena technika, robustne, pohodlne /pozor, on naozaj je/. Hned po kupe prejst spodok a vsetky kuty a zahyby rezistinom (idealne viackrat, ide to lahsie ako si myslite), plus doplnit par ochrannych plastov a par list, nech sa neobuchaju hrany. Beznu udrzbu na tomto zvladne kazdy normalny jedinec a bude sluzit naveky. Na chatu pridem mozno o 10 minut neskor, ale vadi mi to?

No a preto je uspesny: a predstavte si, k tomuto vsetkemu pridava prijemnu cenu.

Odpovědět  |   | 
Francois  |  15. 03. 2017 14:05

Psal to někdo, kdo umí česky... Být Slovák a poučovat o češtině, to chce zvláštní náturu

http://prirucka.ujc.cas.cz/...

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  15. 03. 2017 14:21

hm vysvetli mi potom slovny zvratok potencional.

A ver ze tu cestinu zvladam lepsie ako Ty.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  15. 03. 2017 14:23

...a tu to mas:

http://www.navejsce.cz/clanky/zaujalo-nas/2015/1... ...

Dalsie otazky, teda skor ako mi vysvetlis ten potencional.

Odpovědět  |   | 
Francois  |  15. 03. 2017 14:30

Není všechno pravda, co je na internetu, chlapče... Chceš srovnávat nějaké pochybné stránky pro studentíky s výkladem výzkumné jazykovědné instituce??? Mohu Ti přidat další zdroj, ale je to stejně zřejmě zbytečné, neb práce s prameny je Ti očividně cizí...

http://ssjc.ujc.cas.cz/search.php...

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  15. 03. 2017 16:29

Skus sa zamysliet nad textom, ktory je v tvojom linku....

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  15. 03. 2017 19:00

Tzv.vyskumna jazykovedna institucia tam ma napisanu taku istu h.vadinu ako ked nejaky tzv.analytik mota styri na osem do sprav CTK. Nic v zlom.

Ale stale si mi nevysvetlil co je to ten potencional. Alebo je to nebodaj potencion?

Odpovědět  |   | 
Francois  |  15. 03. 2017 19:55

To je stejné jako existencionalismus, existencionální, ačkoliv existence je latinsky "exsistentia", stejně tak je od "potentia" potencionální, přechylování samohlásek je běžný způsob slovotvorby. Samozřejmě obě slova mají zkrácená synonyma "existenciální", "potenciální"... Až budeš chtít zase něco vědět, přijď se s důvěrou zeptat 😁

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  16. 03. 2017 09:04

....si pobavil . Pozeram ze si prave zaviedol nove slovo: existencional, no a s tym prechylovanim /v tomto pripade skor uchylovanim/, tomu Cestinovi teda davas. Ten musi v hrobe rotovat ako v mixeri. No nevadi, ked uz na to chces nasilu nasroubovat prechylovanie /co je sice uplne nieco ine ale co uz/, potom slovo, ktore sa konci samohlaskou je prave z takychto patvarov /slovotvorba s tymito vecami nema nic/ vynate a prebera sa v kratkej forme, tu to nepojde ani nasilu, ale snaha bola, to sa ceni. Teda na vysvetlenie, az by si mal nieco podobne v buducnosti.

Vratme sa k podstate veci: stale este neviem co je to ten potencional a zrejme sa ani nedozviem. Ani ten novotvar existencional, ktory si prave zaviedol. Tak sa teda s doverou na Teba obraciam ako odbornu kapacitu, ostatne uz cinim tretikrat, mozno by si mohol zajst na katedru fyziky, pripadne este lepsie strednu skolu a spytat sa co je to potencionalna energia a rozdiel potencionalov, len ako spestrenie vyucovania. Potom prid a podel sa o pojmy a dojmy

Odpovědět  |   | 
Francois  |  16. 03. 2017 10:24

Jasně, že to není přechylování ve smyslu tvorby rodových protějšků, nýbrž jde o sufixální derivaci s konverzí vokály z původně latinského základu potentia (potencia), nevím však, jestli by to takhle pro Tebe bylo srozumitelnější. Podstatou mého příspěvku bylo poukázání na skutečnost, že ne všechna adjektiva se tvoří pouze tak, že se k substantivu dá přípona ve smyslu svět - svět+ový, a že tudíž Tvé trvání na vysvětlení významu údajného výrazu "potencionál" je hloupé. V teorii argumentace jde o kombinaci chyb, které se označují jako "statický sylogismus", jejíž podstata je v tom, že určitý závěr, který platí pouze pro část dané množiny (zde slov), se aplikuje na všechny prvky množiny, a "non sequitur", která spočívá v přesvědčení, že pokud neplatí premisa, nemůže platit ani důsledek, ačkoliv z ničeho neplyne, co může způsobit neplatnost premisy (zde konkrétně, pokud existuje dvojice výrazů potenciál - potenciální, musí existovat i dvojice potencionál - potencionální, a pokud potencionál neexistuje, neexistuje ani potencionální). Jsem rádˇ, že Tě lingvistika a bohemistika baví, takových lidí moc není. Každopádně je už čas skončit bezplatné dovzdělávání...

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  16. 03. 2017 10:54

Celkom pekna, ucelena uvaha, vyzdobena zdanlivo suvisiacimi vyrazmi ako vianocny stromcek. Skoda ze uplne chybna. Na toto je riesenie jedno: slovny zaklad, po novom sa tomu hovori slovotvorny zaklad. A dalej uz naozaj nema zmysel to rozvadzat, lebo nakoniec prideme k nekonecnosti vesmiru. Ale aj tak, zaujimava diskusia a vdaka za cas a namahu, snaha naozaj bola

Odpovědět  |   | 
Francois  |  16. 03. 2017 11:38

Na Slovensku došly argumenty 😁😉 Pekný deň Ti prajem!

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  16. 03. 2017 12:46

Napoveda teda. Potencia. Prislusny tvar > potentny (potentni po Vasom). To nema so slovickom potencialny v diskutovanom smere absolutne nic ako sami uzname. Nebavime sa o rozdiele potencii (teda ako kto , ale potencialov (a hlavne nie potencionalov a uz vobec nie potencionov).

Nebavime sa o potentnej energii (zase ako kto , ale potencialnej. Vlastne ta potentna by asi po Vasom bola...dokelu, ved to sa neda ani napisat. Potentova? Potentnalna? Alebo Potentnanionalna? . Ako vidite, nerobim nic ine, len aplikujem Vas postup na pripad, ktory povazujete za analogicky. A ze prideme k nezmyslu, je jasne. Hovori sa tomu dokaz sporom.

Ta uvaha (vydobena a rozvetvena v snahe zamlzit a odviest od podstaty veci) je uplne pomylena a logicky nespravna. Pokym nebude vysvetleny a dokazany ten zvlastny patvar potencional a pripadne ten existencional, je zbytocne argumentovat. Dokaz vyssie. Takze opat na zaciatok, zajdime na tu strednu a na tu katedru fyziky, pripadne /po tej zlatanine/ aj nejaku tu jazykovedu - ale prosim poriadnu a nie tu pochybnu. Potom mozeme ist dalej.

A este jedna korekcia na zaver: Slovensko neargumentuje, Slovensko d-o-k-a-z-u-j-e.

Odpovědět  |   | 
your.god  |  16. 03. 2017 15:58

Správně je potenciální, Francois je kretén a kapitoly o třech odstavcích po třech větách neklikám, protože já kretén nejsem. Zvlášť když je nad nima reklama jak prase a pod nima půl prázdný stránky s celým portfoliem přiblblých stupidních webů. Yebat tenhle reklamní server.

Odpovědět  |   | 
Francois  |  16. 03. 2017 17:13

Myslím, že svým oduševnělým příspěvkem jsi všechny dokonale přesvědčil, že opravdu nejsi kretén

Odpovědět  |   | 
Sachr  |  23. 07. 2017 18:57

Ty vole jdi už do prdele, potenciál je třeba vodič pod napětím (podstatné jméno), potencionální je přídavné jméno. A ty jdi už potenciálně do prdele.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  15. 03. 2017 14:10

Včera jsem to viděl naživo zezadu na semaforech. Že má SUV vzadu viditelně torzku mě docela rozesmálo. Nivméně on ani ten multilink, který je údajně ve vyšších výbavách nevypadá moc bytelně.

Odpovědět  |   | 
jean  |  16. 03. 2017 08:02

A taký offroad má vzadu aj vpredu dokonca tuhú nápravu. To je šok, čo?

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  16. 03. 2017 08:10

To je snad standard u vozidel do těžkého terénu....

Odpovědět  |   | 
Toper  |  15. 03. 2017 14:58

Duster je od Dacie trefou do černého. Sám jsem ho pár známým již několikrát doporučoval, ale zatím si ho nikdo nevybral.

Dost často se také setkávám s názorem, kdy Duster někdo srovnává s Yetim, bohužel, reálné srovnání v tomto duelu Dusterovi nedává žádné šance. Jde na něm moc poznat, že se šetřilo, materiály jsou levné, ergonomie špatná, jízdní vlastnosti nic moc.

Nicméně, pokud chce někdo levnou čtyřkolku a spíše dělníka na ježdění "kolem komína", je Duster asi nejlepší volbou.

Odpovědět  |   | 
Mcsafety  |  15. 03. 2017 18:43

Of topic. Dotaz pro redakci: Prosim, kde byli presne porizeny ty fotky u vody? Dekuji

Odpovědět  |   | 
Pete  |  15. 03. 2017 19:58

3. kapitola má 61 slov a 402 znaků včetně mezer. Dál fakt nečtu....

AR jde tímto ze záložek.

Odpovědět  |   | 
Hlinda  |  15. 03. 2017 22:15

Jj taky jsem valil voči. Vůbec jsem tomu neveřil, že kapitola může mít 3-5 vět.
Uffff kam to redakce míří? Zrušit autorevue a dělat jen na auto.cz?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  15. 03. 2017 22:41

Jako že by to tam bylo ještě bulvárnější, než teď?
Auto.cz je taky už nehezký odpad.

Odpovědět  |   | 
jsou to šmej..  |  16. 03. 2017 23:07

reklamy je potřeba otvírat ... .

Odpovědět  |   | 
Marex  |  15. 03. 2017 23:56

Sice Dacii fandím, i když to není moje cílovka, ale když vidím některé ovládací prvky v interiéru, vzpomenu si vždycky na Š120 a taky staré, ale dobré Clio II. To by už snad tolik nestálo navíc, dát tam třeba vzhledově příjemnější knoflíky a tu dvojitou podlahu udělat trochu precizněji. Ovládání zpětných zrcátek umístit pod ruční brzdu mi přijde stejně bláznivé, jako u starších Peugeotů stahování okýnek. Prostě drobnosti, ale zbytečně to kazí celkový dojem z jinak dobrého vozu se slušnou atmosférou a za skvělou cenu. Třeba ono ruční řazení mě vždycky vyhovovalo lépe u Renaultu, než třeba to ve Škodovkách a taky koukám ponechali vychytávku možnosti zavěšení víčka od nádrže při tankování za háček ve dvířkách od nádrže a ne tu stupiditu, jak má většina aut s tím plastovým páskem.

Odpovědět  |   | 
DDT  |  16. 03. 2017 01:40

čím větší blbost v článku, tím ohnivější a delší debata pod ním...

Odpovědět  |   | 
Karel  |  16. 03. 2017 07:52

Jestlipak se našel někdo, kdo poctivě odklikal všech 6 stránek?
Já to vzdal v půlce

Odpovědět  |   | 
panHAJZL  |  16. 03. 2017 08:07

I kdyz je na tom videt setreni,kde se podivas,sve misto pod sluncem ma a vzhledem k tomu,kolik je jich k videni myslim,ze toto auto plni svuj ucel na jednicku. Kolega s dusterem projel rusko,teda ve verzi s 2 litrem,kterou tu nemame, ale rikal,ze byl prekvapenej co vse to projelo. A na to v jakejch podminkach s tim jezdil,tak za dobu roku,co tam byl s tim nemel jediny problem a kupodivu si nestezoval ani na nepohodli. A to si myslim,ze ruske hory a bahno je dobra zkouska

Odpovědět  |   | 
ja-ne  |  17. 03. 2017 07:51

No pepíci sa moc nepochlapili. Najpredavanejsie SUV hrdzava Dacia. U nas je to s prehladom Suzuki Vitara.

Odpovědět  |   | 
Prasič prznič hovado  |  24. 03. 2017 09:27

Vitara je pěkná zkříženina, Suzuki se nehlásí k záruce na rychlostky a Frantíci co jí vyrobili taky ne. Kdo to umí spravit ti za léčbu napočítá i vzdálenost do kosmoprostoru. Všici co se jim podělala byli rádi , když to prodali dalšímu nešťastníkovi.

Odpovědět  |   | 
Adolf  |  17. 03. 2017 18:39

Kdo nemá dacii je duševně chorý

Odpovědět  |   | 
MildaKvilda  |  18. 03. 2017 19:31

Zdravím SUVéčkáře...
Mám Dacii Duster 1.5 D 4x4 Excelent za 430tis a super auto pro 4 os. hlavně na Šumavě.
Mohu jen doporučit, nechápu některé reakce pisatelů-neználků na Dustera, je to asi nejschopnější, jednodužší, ale opravdové SUV
PS: jezdím kolem 5,5l nafty.
M.

Odpovědět  |   | 
Prasič prznič hovado  |  24. 03. 2017 09:22

Jenže hold všici nebydlíme, nežijeme na Šumavě, jen občas potřebujeme zdolat pár stovek metrů až kilometrů v průměrném terénu. Pro mě je hlavní problém rozměr auta na délku ( je to nesmyslně krátký ) a vyšší spotřeba. Taky ty vytažené lemy blatníků se mi tedy vůbec nelíbí. Je to stejný hnus jako ta " " módní "" prolomenina dveří u škodovek aj. Ten stylista Škody byl asi zrovna hodně vožralej, když mu tohle vlezlo do hlavy.

Odpovědět  |   | 
romanek76  |  24. 07. 2017 19:50

Vážení motoristé nebudte zavistiví ,že Dacia se tlačí dopředu. Dyt je to opravdu dobré vozidlo. Navic měsíc co měsíc stoupaji trhy v ČR . Viz červen 2017 necelých 1700 vozu. Kdyby ty auta byla skladem po stovkách kusech, tak je Dacia na druhé příčce. Podivejte se na prodeje v Evropě,pak se běžte s vozem svézt porovnejte cenu servisu od konkurence . Pořád stokrát lepší dáčka než Hyoooondéééé nebo Škoda -která není pro normální lidi.
Prostě v Kostce- je to renault nissan lada dacia group

Odpovědět  |   | 
Alik1986  |  29. 08. 2017 07:51

Ja mam toto auticko ale predokolko tiez tu istu vybavu.Najeto 7000 km.Zatial si nestazujem.Len tie blatniky mi vada.Ked taham vozik tak ho vobec nevidim a to ani cez zadne okno.Inak spotreba priemerna za tych 7000 je 7 litrou.

Odpovědět  |   | 
franta  |  08. 12. 2017 10:49

Dustra jsem jsi koupil kvůli ceně a jednoduchosti.Nesnáším v autě zbytečnosti které stoji nehorázné peníze a k ničemu než drahé údržbě nejsou,taky ceny náhradních dílů jsou na toto auto levné.Hodnotím toto auto na 100%.Typicky spíš vojenské auto na kterém se nemá co pokazit.

Odpovědět  |   | 
Jozef  |  21. 12. 2017 21:24

Mně se Duster i přes všechna slova kritiků pořád moc líbí a váhám nad její koupí... Za tu cenu si myslím, že žádné podobné auto nemůžete koupit a je to skvělá volba. Jen bych chtěl najít nějakého spolehlivého prodejce, známý mi radil https://www.rpz.cz/dacia/... , máte s nimi někdo nějaké zkušenosti? Předem díky za všechny podněty.

Odpovědět  |   | 
petr  |  01. 04. 2018 00:12

mam Dustera benzin,ethanol v nejlepsi vybave 3,5 roku.Shrnu to: totalni sracka.spotreba 10 l benzin!!!! Na ethanol jen v lete a blbe.Spatne,male auto,kdybych mel shrnout jednim slovem,zvolil bych: Podvod.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 62 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 46 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A
MFF Karlovy Vary 2019: Hlavní hvězda přijela k Grandhotelu Pupp autem za 5 milionů!

MFF Karlovy Vary 2019: Hlavní hvězda přijel…

I v letošním roce je automobilka BMW oficiálním partnerem filmového festivalu v Karlových Varech. Zjišťovali jsme, jakými vozy se budou prohánět ty největší hvězdy.

28.  6.  2019 | | 20 N/A