TEST Dacia Spring Cargo (33 kW): Asi jediný elektromobil, který vám nevěsí bulíky na nos

Názory k článku

i20  |  25. 05. 2023 15:04

Ten Citygoe musi byt hodne zajimavy model ;)

 |   |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Pavel  |  25. 05. 2023 16:02

V Indii toto auto prodává Renault, jako model Kwid. Jelikož tohle je pouze a jen přeznačkovaný "Brand" Renaultu. Nikdy to původně, jako Dacia od Renaultu nevzniklo. Od začátku to byl Renault.
Tento vůz se v Indii prodává JIŽ od roku 2015 tedy je na trhu již 8 rok! Tedy výběhový končící model ( stejně jako mega novinka v ČR MG ZS což už je také roky staré).
Je v Indii obrovským trhákem jelikož v základu je za 90 000 Kč a v něj výbavě za 120 000 Kč v motoru 800ccm 40 kW
Přátelé buzíci kdo by si jedno takové hopsadlo co nic nepolkne nekoupil do práce ? Já ano
Takže stejné auto v malém levném elektromotoru a baterečce zde nabízí o 360 000 Kč dráž. ( logicky + clo atd) . Hmmm tak to musí být pěkná marže na každém úlovku.

 |   |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Q  |  25. 05. 2023 16:57

Stěžovat si u auta pro městké rozvážkové služby, že má omezenou maximálku a že zrychlení na stovku zabere 19 sekund, to je nepochopení smyslu auta. 14" kola? Co jiného by na tom malém autíčku mělo být, proč by mělo tahat a roztáčet nějaké velká kola z SUV? Taktéž třeba chybějící střešní ližiny, to jako kdyby chtěl někdo vozit pizzu na střeše?
Pokud je na autu něco špatně, tak je to třeba chybějící výškové nastavení sedačky řidiče a volantu. To by v autě 21. století nemělo chybět. A samozřejmě cena, ale to je jiná kapitola.

 |   |  Odpovědi (9)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat reakce: Zasílat reakce Můj názor