Stěžovat si u auta pro městké rozvážkové služby, že má omezenou maximálku a že zrychlení na stovku zabere 19 sekund, to je nepochopení smyslu auta. 14" kola? Co jiného by na tom malém autíčku mělo být, proč by mělo tahat a roztáčet nějaké velká kola z SUV? Taktéž třeba chybějící střešní ližiny, to jako kdyby chtěl někdo vozit pizzu na střeše? Pokud je na autu něco špatně, tak je to třeba chybějící výškové nastavení sedačky řidiče a volantu. To by v autě 21. století nemělo chybět. A samozřejmě cena, ale to je jiná kapitola.
Jen poznamka, to auto neni zoufale, protoze jde o mestskou rozvazkovou sluzbu. To auto se nabizi jako mestska rozvazkova sluzba prave proto, ze je zoufale. A nebyl by s tim problem pokud by nemelo tak sebevedomou cenu.
Uplne mi neni jasny, proc kdyz prisli v ramci faceliftu s vykonejsi 48kW verzi, tak jeste drzi jako Cargo tu 33kW. Vyrabet, dovazet a opravovat 2 verze nebude nic moc ... navic asi ani nic moc neusetri.
Zrychlení ve městě je na naopak velice důležitě. Ať už z důvodu bezpečnosti, tak z důvodu plynulosti dopravy.(maximálka logicky ne)Kola 14 souhlas. Naprosto normální rozměr k váze vozidla a účelu. Ještě v devadesátkách to byl zcela běžný rozměr. Velký průměr kol je jen machrovina a PR automobilek, aby lidí přikupovali opce. Na úkor komfortu je dnes upřednostňován design.
S koly už je to šílenstvíVe městě stačí IMHO menší výkon. I třeba VW Caddy 2.0 SDI, který byl papírově ještě horší (zrychlení na 100 za 21 s), mi ve městě přišel úplně v pohodě (vlastně výborně, protože neměl turbodíru). Až mimo město v táhlých kopcích mu rychle došel dech.
ta stovka bude docela vadit na najezdech ... to, ze je nekde mesto, neznamena, ze se konci na padesatce.
Ano, na nájezdech to nebude hitparáda. Ale lidé zpohodlněli. Pamatuji třeba na VW Caddy 2.0 SDI, který měl zrychlení na 100 za 21 sekund a to jen tehdy, když člověk správně řadil (což u Springu nemusí). A normálně se s tím dalo jezdit a dodnes nějaké na silnicích určitě budou.
a to byl ještě dravec proti Seatu Toledo D, který šlo dokonce koupit i s klimatizací. Když byla zapnutá, ujela tomu i vylágrovaná Karosa.
No a to mělo Toledo uváděné zrychlení za 18 sekund. S tou klimou to asi bylo déle.
V Indii toto auto prodává Renault, jako model Kwid. Jelikož tohle je pouze a jen přeznačkovaný "Brand" Renaultu. Nikdy to původně, jako Dacia od Renaultu nevzniklo. Od začátku to byl Renault.Tento vůz se v Indii prodává JIŽ od roku 2015 tedy je na trhu již 8 rok! Tedy výběhový končící model ( stejně jako mega novinka v ČR MG ZS což už je také roky staré).Je v Indii obrovským trhákem jelikož v základu je za 90 000 Kč a v něj výbavě za 120 000 Kč v motoru 800ccm 40 kWPřátelé buzíci kdo by si jedno takové hopsadlo co nic nepolkne nekoupil do práce ? Já anoTakže stejné auto v malém levném elektromotoru a baterečce zde nabízí o 360 000 Kč dráž. ( logicky + clo atd) . Hmmm tak to musí být pěkná marže na každém úlovku.
indie má volant na druhé straně nnež u nás.
Nesouhlasí jenom blb.
Kwid i Spring nejsou původní modely ani Renaultu ani Dacie. Oba jsou vyráběny čínským Dongfengem ve Wuchanu a jsou to tedy přeznačkované modely Nano Boxu od Dongfengu.
Není to pravda. Je to vývoj a design Renault Dong feng to vyrábí v licenci pro čínský trh.
Ten Citygoe musi byt hodne zajimavy model ;)
Laskavě nepoužívejte můj nick. Děkuji
není tvůj
Důchodci jsou odpovědní za dnešní inflaci.
A jinak zdráv?
ne, inflaci rozjela Mladá Boleslav a pracovníci Škoda.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.