TEST Dacia Spring Cargo (33 kW): Asi jediný elektromobil, který vám nevěsí bulíky na nos

21 komentářů

Q
25. května • 16:57

Stěžovat si u auta pro městké rozvážkové služby, že má omezenou maximálku a že zrychlení na stovku zabere 19 sekund, to je nepochopení smyslu auta. 14" kola? Co jiného by na tom malém autíčku mělo být, proč by mělo tahat a roztáčet nějaké velká kola z SUV? Taktéž třeba chybějící střešní ližiny, to jako kdyby chtěl někdo vozit pizzu na střeše?
Pokud je na autu něco špatně, tak je to třeba chybějící výškové nastavení sedačky řidiče a volantu. To by v autě 21. století nemělo chybět. A samozřejmě cena, ale to je jiná kapitola.

jozka
26. května • 8:45

Jen poznamka, to auto neni zoufale, protoze jde o mestskou rozvazkovou sluzbu. To auto se nabizi jako mestska rozvazkova sluzba prave proto, ze je zoufale. A nebyl by s tim problem pokud by nemelo tak sebevedomou cenu.

Pikus
26. května • 12:17

Uplne mi neni jasny, proc kdyz prisli v ramci faceliftu s vykonejsi 48kW verzi, tak jeste drzi jako Cargo tu 33kW. Vyrabet, dovazet a opravovat 2 verze nebude nic moc ... navic asi ani nic moc neusetri.

Pavel
26. května • 0:57

Zrychlení ve městě je na naopak velice důležitě. Ať už z důvodu bezpečnosti, tak z důvodu plynulosti dopravy.(maximálka logicky ne)
Kola 14 souhlas. Naprosto normální rozměr k váze vozidla a účelu. Ještě v devadesátkách to byl zcela běžný rozměr. Velký průměr kol je jen machrovina a PR automobilek, aby lidí přikupovali opce. Na úkor komfortu je dnes upřednostňován design.

Q
26. května • 9:11

S koly už je to šílenství
Ve městě stačí IMHO menší výkon. I třeba VW Caddy 2.0 SDI, který byl papírově ještě horší (zrychlení na 100 za 21 s), mi ve městě přišel úplně v pohodě (vlastně výborně, protože neměl turbodíru). Až mimo město v táhlých kopcích mu rychle došel dech.

Q
26. května • 9:11

S koly už je to šílenství
Ve městě stačí IMHO menší výkon. I třeba VW Caddy 2.0 SDI, který byl papírově ještě horší (zrychlení na 100 za 21 s), mi ve městě přišel úplně v pohodě (vlastně výborně, protože neměl turbodíru). Až mimo město v táhlých kopcích mu rychle došel dech.

Honimir
25. května • 17:03

ta stovka bude docela vadit na najezdech ... to, ze je nekde mesto, neznamena, ze se konci na padesatce.

Q
26. května • 9:05

Ano, na nájezdech to nebude hitparáda. Ale lidé zpohodlněli. Pamatuji třeba na VW Caddy 2.0 SDI, který měl zrychlení na 100 za 21 sekund a to jen tehdy, když člověk správně řadil (což u Springu nemusí). A normálně se s tím dalo jezdit a dodnes nějaké na silnicích určitě budou.

jogurt
26. května • 18:43

a to byl ještě dravec proti Seatu Toledo D, který šlo dokonce koupit i s klimatizací. Když byla zapnutá, ujela tomu i vylágrovaná Karosa.

Q
26. května • 21:07

No a to mělo Toledo uváděné zrychlení za 18 sekund. S tou klimou to asi bylo déle.

Pavel
25. května • 16:02

V Indii toto auto prodává Renault, jako model Kwid. Jelikož tohle je pouze a jen přeznačkovaný "Brand" Renaultu. Nikdy to původně, jako Dacia od Renaultu nevzniklo. Od začátku to byl Renault.
Tento vůz se v Indii prodává JIŽ od roku 2015 tedy je na trhu již 8 rok! Tedy výběhový končící model ( stejně jako mega novinka v ČR MG ZS což už je také roky staré).
Je v Indii obrovským trhákem jelikož v základu je za 90 000 Kč a v něj výbavě za 120 000 Kč v motoru 800ccm 40 kW
Přátelé buzíci kdo by si jedno takové hopsadlo co nic nepolkne nekoupil do práce ? Já ano
Takže stejné auto v malém levném elektromotoru a baterečce zde nabízí o 360 000 Kč dráž. ( logicky + clo atd) . Hmmm tak to musí být pěkná marže na každém úlovku.

petr r. (petrumr)
26. května • 19:22

indie má volant na druhé straně nnež u nás.

.
28. května • 7:35

Nesouhlasí jenom blb.

.
26. května • 9:48

Kwid i Spring nejsou původní modely ani Renaultu ani Dacie. Oba jsou vyráběny čínským Dongfengem ve Wuchanu a jsou to tedy přeznačkované modely Nano Boxu od Dongfengu.

27. května • 19:40

Není to pravda. Je to vývoj a design Renault Dong feng to vyrábí v licenci pro čínský trh.

i20
25. května • 15:04

Ten Citygoe musi byt hodne zajimavy model ;)

i20
26. května • 4:34

Laskavě nepoužívejte můj nick. Děkuji

i20
26. května • 17:52

není tvůj

Jiří
26. května • 17:28

Důchodci jsou odpovědní za dnešní inflaci.

.
28. května • 7:37

A jinak zdráv?

petr r. (petrumr)
26. května • 19:19

ne, inflaci rozjela Mladá Boleslav a pracovníci Škoda.

Doporučujeme

Články odjinud