TEST Dacia Sandero Stepway TCe 110 Expression: Nová tvář, staré kvality, vyšší cena

48 komentářů

Jirka
31. května • 12:03

Číst diskuzi k recenzi na jedno obyčejné auto a človĕk pochopí proč to u nás na silnicích tak vypadá... vulgarita, namyšlenost, hloupost, arogance. Nedivme se když volantem kroutí i tací, co zde diskutuji.

moje jmeno
20. června • 19:33

Já jen upozorňuji, že jsi se svým příspěvkem zařadil též mezi ty diskutující, které kritizuješ...

Honimir
21. května • 20:09

Dachna nějaký smysl jen v nižších výbavách, kde nic jiného není. Tady ta kráska za 470? A ne o moc víc je i30 ve výbavě Smart a výbornou 1.5t. kvalitou úplně jiný auto a navíc s víceprvkovou nápravou.Dachna bude jedna z prvních, kdo bude mít problém s invazi čínských aut.

moje jmeno
20. června • 5:50

Obávám se, že s tím víceprvkem se pleteš. Bývávalo...
A ještě, pokud chceš být objektivní, servisní náklady jsou u Dachny nižší a ten nepřímovstřikový 1.0TCE bych za atmo-zdechlinu 1.5 rozhodně nevyměnil.
P.S. - nejsem majitel dachny
P.S.2 - jestli si psal o 1.5 turbo, beru zpět

Q
22. května • 6:59

Bohužel Dacia začíná být oblíbená i na západních trzích a proto si může dovolit u nás zvyšovat ceny. Ale souhlas, Sandero za 470 je nesmysl, pochybuju, že si to někdo koupí.

Náčelník chlupaté péro
22. května • 8:26

Za Sandero bych dal max 240tis. Víc ani korunu

petr r. (petrumr)
22. května • 17:27

co máš za auto?

Náčelník chlupaté péro
23. května • 0:53

Já mám aktuálně BMW X3 od BMW. Kupují 2-3 roky ojeté. Je to nejvýhodnější. Auta střídám cca každé 2 roky. Výhodně koupím v dobrém stavu a vím, že zase stejně nebo lépe prodám. Tak se škrabu k lepšímu a lepšímu autu už spousty let. Měl jsem asi 32 aut. BMW je zatím nejlepší. Kvalitou, jízdou, materiály i spolehlivostí

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Nojono
23. května • 10:06

BMW je dobré mechanicky, ale slovo nejlepší bych rozhodně nepoužil. Kvalitou zpracování zejména interiéru za zbytkem D3 těžce kulhá, o logice systému a ergonomii si může nechat jen zdát (debilní ovládání směrových světel, stěračů, minely a nelogika a zmatené zacyklení v iDrivu, bezcenné informace v digitálním přístrojovém štítu,... atd). U kousků vyrobených v USA to o kvalitě zpracování platí dvojnásob.

ACE
24. května • 3:44

Nelži

21. května • 20:45

Raději dobrou Čínu než francouzskou kvalitu s rumunskou pečlivostí.

Klement Gottwald
22. května • 4:21

Promluvil typický čecháček co umí sám hovno. 😄👌 Miluju takové vyhulbrky

Nojono
21. května • 19:07

tywoe lowcostový rendlík z Rumunska za skoro půl míče...... tak to určitěěěěě

petr r. (petrumr)
21. května • 19:56

co tam máš lowcostový? Sčím to srovnáváš?

Nojono
22. května • 8:50

Blbe, zjevně ti uniklo, že nic s ničím nesrovnávám.

petr r. (petrumr)
22. května • 17:26

ale já sem na tom nic levného neobjevil.

Nojono
22. května • 17:45

kup si lepší brejle a dodržuj medikaci, co ti předepsal psychiatr

Klement Gottwald
21. května • 9:09

Pobouchanci z Renaultu ČR budou tu Dacii, tak dlouho zdražovat až to nikdo chtít nebude. Budou kupovat čínské Keple a ojetiny . Tak, jako už nikdo nejde téměř k Renaultu.
Nebo snad někdo z vás viděl na silnicích jejich předražený Megane E, Austral? Talisman debakl, Koleos debakl, Espace debakl, Twingo raději už nedováží. Mohl bych pokračovat Alascan, Scénic atd....U prodejců je Dacie mnohdy už to jediné co prodávají. Ještě za almužnu. Jako dát za plechovou bednu Jogger 550 000 to je fakt haluze🙏😄😄😄

Vesely Karasek
21. května • 11:54

Hm, proste levna auta uz nejsou a nebudou. Nebo muzes uvest nekolik levnejsich alternativ k Joggeru, podobne prostorna nova auta s moznosti treti rady?

Klement Gottwald
21. května • 14:37

Karásku nikomu neberu prostornost Joggeru. To bylo Lodgy i Logan MCV také. Ale ta auta byla dostupná a Dacia už cenou zasahuje do segmentů kde mám lepší auto.
Bavím se o přemrštěných a záměrně a účelově nadsazených cenách automobilek.

/\
21. května • 19:36

Tak jsi se vypindal a teď uveď vozy stejné prostornosti s třetí řadou za menší peníze nebo stejné, ale lepší auto.

petr r. (petrumr)
21. května • 11:35

u nás jogger 485tkč v lpg v plné výbavě, kolik stojí octávia? Kromexin a naproti je škoda, tiše závidí, protože nemají co nabídnout lidem z ulice.

Klement Gottwald
21. května • 14:39

A to mu říkáš výhodná cena? 😄😄😄🙏

petr r. (petrumr)
21. května • 19:54

no když krátká fabia stojí více, tak asi ano.

Klement Gottwald
22. května • 4:13

Aha takže příklad....Když se ve Škodovce rozhodnou prodávat krám Fabii za lichvu 700 000 Kč a u Renaultu rychle zdraží bezdůvodně na 650 000 auto, které má hodnotu prodejní 280 000 Kč výrobní, tak 80 000 Kč, tak je to v pořádku jo???
No klasické čecháčkovské uvažování. Na to je jediný lék! Nekupovat to a oni zlevní!!!!
že je cena Fabie za

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
22. května • 17:24

tomu se říká tržní hospodářství.

21. května • 14:33

Leda ho.vno. Kdyby to byl takovej trhák, tak jich nejsou desítky po inzercích. Prodejci se toho nemůžou zbavit. Hlavně drahých výbav😘

petr r. (petrumr)
22. května • 17:23

škodovek je více, bez vybavy, ale dražší.

21. května • 12:45

Lidem z ulice. Tím myslíš vesnickým balíkům, kteří v tom vozí slámu nebo basy piv. Prostě dočká, která neumí řídit. Proto jsou kolony charakteristické tím, že první je vždy Dacia.

brk77
22. května • 17:20

Průměrné auto v ČR má už skoro 16 let, protože drtivá většina na nové auto prostě nemá. Posmívat se někomu, kdo si ho dovolit může, i když od levné značky, mi připadá značně ubohé, protože i tihle "vesničani", co v tom vozí piva a slámu, jsou zjevně situovaní lépe.

petr r. (petrumr)
21. května • 19:59

no a? Každý nejezdí jak buran, že nadává kdo jede v limitu..

21. května • 20:42

Potrefená husa. Nezdržuj.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
22. května • 17:21

gps a usekové měření na tě. A ještě sledovat přes mobilní data.

jo
21. května • 11:26

hybridní Arkana má malý kufr, jinak jezdí a funguje dobře, spolu s Captur asi jediné drží čtyřúhelník na trhu

21. května • 14:32

Arkana - levné auto postavené původně pro Ruský trh. Na platformě Dusteru 4x2. V ČR za 700 000 Kč. Za 700 000 mám zánovní Kodiak RS . Nebo x nových vozů od konkurence

Arkana
21. května • 17:00

"evropska" a ruska Arkana jsou uplně jina auta i když vypadaji podobně. Evropska Arkana neni na podvozku Dusteru a ma jiny interier.

petr r. (petrumr)
21. května • 8:30

ano, kdo má sandero tak v 80% nemá zaplacenou dálnici, tak je nepravděpodobný taková auta testovat na dálnici. Hodně lidí už nekupuje manuál a tak se výrobci toho přispůsobili a lidi kupují hybridy a elektra aby nemusela řadit, protože auta je čím dál více, viz kolona 30km na D1 před Brnem jenom díky řidičům s manuálem, že jezdí brzda plyn.

Freddka
21. května • 17:28

Ted uz jen jak vysvetlit existenci kolon v americe, kde manual skoro nikdo nema… :-)

petr r. (petrumr)
22. května • 17:19

Moc aut atd., ta kolona na D1 se stala tak, že experti neví proč, na začátku tam nic nebylo a měřila 30km.

bobko69
21. května • 15:37

kolony a havarie su hlavne preto ludia baštrnguju z mobilmi a nesledujú premávku . Prevodovka s tým nemá nič spoločné Ty myslitel

ACE
21. května • 10:06

Kolona není díky řidičům s manuálem, ale bez mozku, co ty na to.

ACE
24. května • 3:42

Někdo zde používá můj nick. Do teď jsem zde vkládal pouze já. Já jsem originál ACE

petr r. (petrumr)
21. května • 11:27

hele podívej se, je to tak, ale ti bez mozku prostě jedou a nechcou podřadit, prostě jsou bezmosci a jedou a včil na tvrdo brzda, potom něco udělají s levou nohou a pravou rukou. Kdyby tam byl někdo s hybridem, tak by zpomalil pozvolna, rekuperoval by, jen bezmozek nebo obchodní cestující mají auto s manuálem a ještě si namlouvají, že řazení je pro ně vyvrcholení a to zařadí za prahou a víc na tu řadičku nešáhnou.

ACE
21. května • 15:20

Tak zřejmě to bereš podle sebe, většinou je kvůli čumilům a je zcela jedno, co mají za převodovku.

petr r. (petrumr)
21. května • 19:51

já mám v práci manuál.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
ACE
22. května • 5:12

No a v tu chvíli je z tebe řidič co dělá kolony, protože neumíš a nebudeš řadit?

petr r. (petrumr)
22. května • 17:16

Já sem v práci nevyjel z města asi 6roků a kolony dělat nemůžu, nebo ve městě jsou kolony od jakživa. Obchodní cestující nejsem, každý pracovní den zajíždím na elektriku do brány kolem 14.42, ano ten čas se prodlužuje a v září bude asi 14.45 a ještě, nejsem placený za km, ale na hodinu, tak je šumák jestli jedu 8km hodinu nebo tři. Umím řadit, jsem profík a práci stihnu vždy bez spěchu ukončit, abych zajížděl za bránu vždy přesně a na elektromotor.

Ocashontas
21. května • 21:55

Ale nejsi obchodni cestujici, vid?

Doporučujeme

Články odjinud