Test Dacia Sandero Stepway 0.9 TCe Easy-R – James ví proč

29 komentářů

Rudolf
16. října • 12:35

Najeto 43.000 km a už je u modelu nové Sandero, verze 1,0SCe 55kW/75k Arctika, vytahaný rozvodový řetěz. Nový není k sehnání a auto je od 19.9.2019 v servisu v Havířově.

dejv
29. července • 23:47

Osobně jsem s Dacii Sandero spokojen, je to přesně to auto, které jsem od něj očekával a za málo peněz, hodně muziky, tak to prostě u Dacií funguje. Pokud potřebujete rodinný větší auto a nemáte peníze na Volvo, MB nebo bavoráka tak pro mě jasná volba, já jsem kupoval nového tady: http://www.rpz.cz/dacia/nove-vozy/nove-vozy... ... a vládne u mě spokojenost! :)

Lord Owl
19. října • 8:02

Na co do tak levného auta cpou automat ??
Hezky manuál, klokaní rám s integrovanýma LED-diodkama a jedem, jedem.....

28. září • 14:17

mam 0.9tce a v klidu strci do kapsy kdejakou 1.6 atmo.Spotrebu mam kolem 6l. Jinak na loganu MCV mam parkovaci senzory z vyroby,ale jedna se o limitovanou edici celebration.

g
28. září • 15:28

po 40ti tisicich mam na svém modernim japonskem atmosferickem dvoulitru spotřebu 5.6l/100km od zacatku po ted- da se s nim jezdit i za papirovych 5.1 ale to je nuda...

Eurohujer
28. září • 18:30

To je naftak nebo hybrid, tady se mladenci baveju o benzinu.

Mirek
28. září • 19:57

Jezdil jsem s Mazdou 3 G120, 2 l benzín 88 kW, bez jakékoliv snahy o nízkou spotřebu, naprosto bez problémů za 5.6 l/100 km. Při troše snahy si dovedu představit, že bych to o půl litru dostal klidně dolů.

ben
28. prosince • 10:17

No a nyní je čas se probudit a probrat reálný život i reálnou spotřebu (a nebo že ty bereš jenom spotřebu ne volnoběh?)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
ben
29. prosince • 10:08

Jak jsem zde napsal,stou spotřebou u mazdy na volnoběh (5,6 bych souhlasil) ale auto se musí i rozjet a někam dojet a to se silnou kubatůrou , ještě po městě a rozbitých okreskách bude znamenat více jak 10 litrů při hodně opatrném ježdění.

Sharkie
28. září • 14:27

Motor 0,9 ze sekačky na trávu strčí do kapsy poctivou 1,6? Hahaha...

eFeFeF
4. září • 1:44

Sandero 0.9 TCe 66kW z 0 na 100 km/h za 11,0s. Octavia 1.9 TDI 81kW z 0 na 100 km/h za 11,2s... ...holt 0.9 TCe strčí do kapsy motor zo zastaralej kosačky 1.9 TDI!

Petr
10. září • 6:54

11,2???? Mám 0,9TCe s upravenýma mapama na 120 k a 185 Nm a 0-100 za 9,5s a maximálka skoro 200km/h. Rekord z kopce s větrem v zádech 205!!! Stabilita na Pirelkách úžasná - díky lehkému motůrku. Jen je třeba mít přiděláno vypnutí ESP a ABS pře pojistku.

libor
28. prosince • 10:10

Je vidět že si v tom autě ani nesedě,l jinak si to nedokážu vysvětlit. Motor 1,6 ze škodovky s kterým mám najeto spoustu km. ( jedná se o motor 55 kw ) je sice spolehlivý, celkem živý, ale dácia s 0,9 tce má o dalších 11 kw více výkonu a přitom mají obě auta stejný kroutící moment a když přidáme nižší hmotnost sandera, výsledek musí pochopit i člověk, který má midráky z dácií. A co je pro mne důležité je spotřeba- dálnice s 1,6 kolem 6,7 litrů
s 0.9 5.6 litrů
- okresky s 1.6 kolem 10 i 11 litrů
s 0,9 5 až 6 litrů Ježdění do práce a to jsou hlavně okresky je pro mne to hlavní, tam se malá kubatůra prostě hodí ale na dálnici sem nikdy neměl problém udržovat konstantní rychlost.

brk77
28. září • 15:15

V ceně povinného ručení ano. ;-)

kolemjdoucí
28. září • 15:57

Ani tak ne, stačí si to nechat pojistit podle výkonu. Navíc ta atmo ten výkon má k dispozici pořád, ne podle toho jak se zrovna točí nebo netočí turbo.

jouda
28. září • 14:26

Za 6l umí kdejaká (daleko výkonnější) 1.8, takže co tam máš dál?

defender110
7. října • 14:17

Cenu, kámo. Za tu cenu si nevrzneš. A co tam máš ty???

kolemjdoucí
28. září • 15:39

Navíc ho za pár let strčí do kapsy úplně každá atmo která pojede okolo včetně těch dvacetiletých, až on bude stát u krajnice se zvedlou haupnou a volat si servis (a po opravě bude mít ještě další překvápko při placení ).

Lovap
29. září • 7:54

Úplne každá? Aj napríklad Renault 1,6 z Megane II s presuvníkom vačkového hriadeľa, ktorý sa rád kazí? Uvedom si, že 0,9 TCE je, okrem turba samozrejme, pomerne jednoduchý motor - nemá priamy vstrek do valcov, nemá vyvažovací hriadeľ a nemá napríklad ani dvojhmotový zotrvačník, ktorý je pomaly aj u benzíňákov štandard.

znalec
28. září • 10:24

0,9 TCe som skusal cca 2 roky dozadu a bola to VELMI biedna motorizacia.
1,0 Ecoboost je oproti tomuto raketa, rovnako ako 1,2 TSI.

asdf
28. září • 13:37

0,9 TCe jede v Sanderu lip nez konkurence s nejslabsim TSi, stejne tak ma lepsi projev. Od dalsi generace bude k dispozici i 1.2 TCe, coz je o raketu lepsi motor jak stejne objemne tsi B-]

kaa
28. září • 14:12

HaHaHa, jsem se fakt zasmál.

jogurt
28. září • 19:55

I já. Navíc ta převodovka je doslova šílená.

brk77
28. září • 9:08

Mi se ta varianta Stepway fakt líbí a to je docela dobrý základ. Dokonce jsem nedávno navštívil dealera, abych se na něj podíval blíž. Bohužel si to kazí v prkotinách. Třeba klimatizace. Já nepotřebuji více zón a nevím co všechno ta má současná vůbec umí, ale prostě bych uvítal nějaký jednoduchý termostat ať to na jaře a podzim ráno samo topí a v poledne chladí. Neumí? Zamrzí, ale dobře. Nějak bych to přežil s manuálem. Co ovšem nepochopím je absence parkovacích senzorů. Kupovat auto alespoň bez zadních senzorů se mi fakt nechce a Arctica se mi už moc nelíbí. Vyhlížím nějaké menší městské autíčko raději trošku vyšší. Nepotřebuji ušetřit za každou cenu, ale když nebude zbytečně drahé, tak to bude fajn, nikoliv priorita.

defender110
4. října • 11:21

U tak malého auta senzory? Vždyť s tím zaparkuje i můj pes.

Trn
29. září • 15:04

Ty se vazne u tak maleho auta jednoduchych tvaru neobejdes bez parkovacich senzoru?

bzzz
29. září • 13:02

Senzory reagujici kolikrat i na travu? Nein, danke. kdyz tak parkovaci asistent nebo jeste lepe zadni kamera.

asdf
28. září • 13:36

Senzory jsou v nabídce, kdyz nechces kvuli nim vyssi verzi, jdou domontovat origo v autosalonu. Maji to v ofiko ceniku prislusenstvi.

brk77
28. září • 14:07

Senzory v nabídce právě nejsou, to je ten paradox. Když si to koupíš v maximální výbavě, tak tam nejsou a automobilkou ani přidat nejdou. Nevím, jestli to dělají ty přídavné plasty, nebo to má jiné nárazníky, prostě to nenabízí. Jdou přidat jen k Arctice a asi i níž.Jinak přidávat to tam dodatečně, to mi je proti srsti. Sebelepší servis nemá takové možnosti jako přímo automobilka, když je auto ještě na pásu. Nechci si kupovat nové auto, aby svůj životní cyklus začínalo tím, že ho někdo odstrojí, navrtá díry, protáhne kabely, ... . U auta chci, aby tuhle proceduru ideálně nemuselo prodělat nikdy, natož jak nové.

Doporučujeme

Články odjinud