Test Dacia Logan MCV: kombi pro všechny

139 komentářů

groš-groš
25. listopadu • 12:16

Dacia a Dacia MCV druhej generácie su auta do mesta na každodenne použivanie. Plus mínus dlhšia trasa 130 km pohode čo viac u nás nieje povolene .

R.
29. září • 21:06

Chcel by som spytat na skusenosti s Daciou Logan MCV prvej generacie konkretne 1.6 benzin (8V resp. 16V) - poruchovost, hrdza, hlucnost, spolahlivost, spotreba, komfort... Uvazujem o kupe 8-9-rocnej 7miestnej s klimou. Mame dve male deti, niekedy by sme na vylet a raz za rok zobrali na dovolenku aj starych rodicov. Prevazne by sme ale jazdili styria plus batozina, prip.kocik vacsinou tak do 100 km, na vylety aj 300 km. Ale ked uz na vylet ci dovolenku do Chorvatska ci na sever Grecka, Talianska, tak potrebujeme spolahlive auto, ktore nas niekde nenecha. Doteraz sme mali opel corsa z r.2000, tu si planujeme este nechat ako druhe auto, hlavne po meste. Este som zvazoval aj ford s-max 1.8 bez DPF, lenze 7miestne su nad 5 tis. eur a neviem co od takého auta mozem ocakavat, navyse viem ze opravy dieslov su dost drahe (turbo, vstreky,dvojhm.zotrvacnik,egr,..) . Vacsinou maju cez 200 tis.km a aj to je otazne o kolko su stocene. Obidve auta (s-max, logan mcv) su 7-miestne a nie su uz prilis velke a ani malo miesta v tretom rade.

Hana
24. listopadu • 16:56

Dobrý den všem, já se rozhodně přikláním k Dacii a ještě lépe od http://www.rpz.cz/dacia/.... Auto si nemůžeme vynachválit.

10.0.2.xxx
21. prosince • 18:42

S loganem mcv sem velice spokojen lidi akorat .zavidej a kecaj

michal švarc
25. června • 20:01

Jsem s loganem spokojenej, jen doporučuji občasnou kontrolu místa za plastovýmí podběhy, kde se shromažduje veškerý bordel ze skla splavený vodou. Našel jsem u řidiče cca 7 cm a u spolujezdce 3cm písku. Za plastovým podběhem je prostor odkud neodtéká voda z důvodu obsence odtoku. Držim palce!

Peter
6. února • 13:45

Nove Dácie druhej generácie už majú antikoróznu ochranu (pozinkované plechy) a kataforézny kúpeľ, takže k predčasnej korózii by nemalo dôjsť. Predošlé Dácie nemali pozinkované plechy. Skrátka na prvej generácie sa musia vychytať muchy. Osobne idem kupovať Logan MCV 1,2 LPG vo výbave Arctica. Veľký priestor a šetrenie nákladov.

Jirka
18. února • 21:34

Ja jsem jezdil s Dacii logan combi 3 roky a byl jsem hodne překvapen jak je to velke auto a i dobře se snim jezdi co se tiče vnitřku auta tak je to slusne dobře se vnem sedi hlavne ten kufr je dost velky chcí si ho taky koupit hlavně tech 7 mist to nema chybu a co se týče nahradnich dílu tak jsou stejne ceny jako na Š fabii sam ji mam a porovnaval jsen ceny dilu a jsou na stejno

míra
14. dubna • 19:13

Tak pánové,Logana MCV 1,6 MPI mám už 3 roky,naprostá spokojenost,po namontování LPG,k tomu přimázávání Flasch lube pohodová spotřeba,jízdní vlastnosti odpovídající ceně auta,najezdil jsem s ním 50 000 km po evropě a nikde ani známka koroze,v Bulharsku po natankování místního LPG jsem myslel že bude trhat asfalt,asi tam maj jiný složení plynu,po Německu plyn za 80 centíků,jen v Dánsku jsem nenašel čerpačku na plyn,ve Švédsko jen jednu,litr za 30 kaček,celkem draho,jinak na MCVčko nedám dopustit,doporučuji,za málo peněz dost muziky

Petr
16. dubna • 18:57

Tak já budu mít Logana MCV v červenci už pět let. Koupil jsem ho jako funglovku, čekal jsem na něj 4 měsíce. Ale stálo to za to! Mám 1.5dci, 7 místný, bere to 5,5-6 litrů na 100 km, mám najeto 305.500 km, nikdy mně nenechal na holičkách. Sjezdil jsem s ním půl Evropy od Ukrajiny až po Turecko. Motor nebere olej, ten jsem ještě nikdy nedoléval, i když od cca 250.000 km jej raději kontroluju. Startuje i v těch největších mrazech a vůbec nečoudí, na rozdíl třeba od novějších škodovek... Měl jsem před ním benzínovou Mazdu 626, koupenou od 1 majitele, sám jsem s ní najezdil přes 170 tisíc km, ale když měla 270-280 tisíc, začala brát olej. Dneska s ní jezdí synovec, a když nastartuje za studena, čoudí to, jako když nastartuje Trabiho. To Logan nedělá. Vždycky jsem měl hlavně japonce, a byl jsem celkem spokojený, ale teď už výhledově uvažuju - zase o Loganu MCV. I když ten nový bude mít jen 5 míst. Ale je hezký...

Jana
6. února • 12:56

Máme Dacii Logan MCV 7-imístný již od roku 2007 a vůbec žádný problém, ani s korozí, ani s čímkoli jiným. Je skvělé, že je pro 7 lidí, aspoň je větší sranda na cestách -:) A nejsme z těch, co musí mít super bourák značku bůhvíco a nevzhlížíme k nikomu shora, k majitelům Ferrari či Mercedesů či BMW, ani kohokoli neponižujeme, když má horší auto, třeba trabanta. Prostě auto je od toho, aby sloužilo. A je to stále přece Renault, že. I trabantík má své kouzlo, a co si o tom myslí nějaký nadutý taxikář, tak to je nám opravdu, ale opravdu úplně jedno. Hezký den všem normálním lidem. Jana

lachim
20. září • 0:39

Uvažuji o Loganu, ale napadla mě varianta s motorem 1.6 a přestavbou na LPG. Těch 30 tis. rozdílu v ceně na přestavbu bohatě stačí a palivové náklady by měly být pak zhruba stejné. Co si o tom myslíte?

xyz
25. ledna • 22:40

V SRN lze (nebo letos pujde) koupit verzi jiz s LPG. Nakolik jsem videl fotografie, tak nadrz je pod vozem a clovek o zadne misto neprijde a tankovani je hezky vyresene pod spolecnou krytkou hned vedle benzinu. Nicmene dumam horem u tohohle auta mezi LPG a dieselem a ac jsem presvedceny plynar, asi na cas bude nafta (obavam se, ze LPG by se muselo kupovat v SRN a navic benzinove (LPG) motory u tohoto vozy maji vyrazne neprijemnejsi spotrebu a tedy i emise CO2; byt na druhou stranu krome sklenikoveho CO2 zase plyn hori citeji nez nafta... porizovaci cena zhruba stejna. A ted babo rad).

Hanydou
13. července • 23:03

Teď jsem právě koukal na německý stránky a Logany kombi LPG 77 Kw tam prodávaj za 16.971 Euro
což mě docela vyrazilo dech protože jsem na Logana měl spadýno ale za tyhle prachy se dá koupit už ňákej slušnej japonec kterej jak už tady hodně lidí o Loganu řeklo aspoň tak rychle nezrezne.

Michal Švarc
1. ledna • 11:37

Nazdar hoši nevim zda je to ještě aktuální ale mám logana 1,6 LPG přímo z továrny. řešil jsem zda naftu či benzin ale prodejce mě ukecal na benzin s plynem a rozdíl v ceně 30 000 je dle mě v pohodě. Navíc mam záruku na komplet auto včetně systému lpg. Zeptám se víte někdo proč má některej logan vzadu dodatek by renault a modrý znak v předu? je snad rozdíl pouze v letech výroby nebo je tak odlišen výrobce z rumunska od francie, pokud se tam dělají? To mě dost drtí že neznám odpověd. K vašim dohadům, nádrž je místo rezervy a rezerva je nahrazena sadou na opravu pneu s kompresorem. Já si rozhodně rezervu koupim a nechám ji v kufru. Místo tam jistě je. Nevěřim totiž tomu nesmyslu na opravu pneu. Když to někde prorvu o např. roxor tak tězko to sračka v kompresoru zalepí díru 1cm! Na závěr, každej at si jezdí v tom co se mu líbí nebo na co má a lidi co celý den místo práce sedí u kompu a rejou do ostatních ať jdou do prdele, jsou to jen nemocní ubožaci co mnohdy nemaji ani toho prorezavělého logana a jen záviději. Hodně štastných km. Myšák650

Vláďa
20. září • 21:11

Když stejné, tak proč přestavovat? (Snad jedině na dřevoplyn.) A v kufru budeš vozit místo nákladu bombu.

Dyno
20. září • 23:36

Nadrz na plyn ma tvar rezervy a dava sa na jej miesto,...cize v kufri budes vozit rezervu:) Je to bezpecne. Preveroval som fakty.Tiez som sa o to zaujimal,...no je to celkom zaujimava myslienka. Len vozidla dacia u nas s prestavbou na plyn nie su certifikovane.

Vláďa
21. září • 18:42

A kam s rezervou?

zastánce
22. dubna • 17:15

To kde se umístí rezerva bych vůbec neřešil,nové škodovky už rezervu v autě nemají a stejně chtějí schválit,že místo rezervy se bude vozit sada na opravu pneu (sprej,který zacelí díru),ale je to jen na dojetí,tak proč rešit rezervu...
O koupi benzínové verze s přestavbou na plyn taky uvažuju,propočítával jsem to a vyšlo mi úspora cca 40hal/km oproti nejhospodárnějšímu dieslu,tak asi nebudu váhat.
A to že to rezaví,to rezaví každé auto...

Dyno
22. září • 21:07

na strechu, do vozika alebo do kufra...:-D

Vláďa
22. června • 21:51

Tak další info o spotřebě:
Po dálnici kolem 120 km/h to vezme cca 4,6 l ,
po okreskách max 90 km/h dle vyhl. mi to spočítalo 4,1 l .
Má najeto 1600 km, takže to snad ještě trochu klesne.

gope
25. června • 7:19

Ahoj,Máš Logan MCV?
Takú spotrebu,to som ešte nepočul.
Mne sa podarilo na jednu nádrž,vždy po natankovaní nulujem a porovnávam palubný počítač s načapovaným dieslom,a minimum bolo 4,5l/100km.
Popíš akým štýlom jazdíš,možno je to v tom.
V každom prípade gratulujem,aj keď sa mi to zdá až príliš dobré na surový motor.S pozdravom Peter.P.S. Neviem ako u Vás v CZ,ale na SVK jazdí MCV-čiek už požehnane.

Vláďa
25. června • 22:00

Taky jich tu vidím čím dál víc. Ta spotřeba se drží již na 4,2 l . Je to průměr po dálnici i okreskách, ve městě i na horách. Stačí pozvolna šlapat na plyn, nebrzdit ale dojíždět. Nechci šetřit za každou cenu. To by byla spotřeba i pod 4 l. Jenže ta jízda by už nebyla tak živá.

Dyno
26. června • 20:43

Ja vídavam jazdit v Prešove najme "krátke" Logany. I dnes som sa zamyslel nad tým že pragmatickí ľudia už nebudú vyhadzovať zbytočne peniaze na drahšie a menšie autá:) ako (Š,VW,Kia,H...) Verím že Dacia neupustí od kvality výroby a že sa čoraz viac ľudí bude prevážať práve v jej autách tak ako napr. v minulých a terajších Škodovkách.

Angus
10. července • 22:20

Prosím, je tu niekto s novými skúsenosťami a nejakými kilometrami s MCVckom?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
gope
16. července • 8:19

Ahoj,Čo konkrétne Ťa zaujíma?
Mám MCV od marca 2008 - 8 000km zatiaľ bez problémov.
Pýtaj sa,odpoviem na všetko.

Peter
30. července • 18:10

cestoval si s loganom aj na nejakú dlhšiu trasu ?

gope
31. července • 7:53

Cestoval som na dovolenku (Orava)v júli tohto roku, nabehal som tam cca 1 000km vrátane návšetevy Poľských trhov.V aute sme boli 6 z toho 4 dospeláci - priemerná váha 100 kg a dve deti.Na streche bol strešný box.Maximálna rýchlosť 100km/h - kvôli strešnému boxu a spotreba 4,8l.
Sám som tomu nechcel uveriť,ale je to tak.Zabudol som podotknúť,že klíma fičala celú dobu jazdenia.Na tomto aute pozorujem, že spotreba pri väčšom zaťažení stúpne tak o max. 0,3 -0,5l/100km. Márna sláva, ten dieslový motor sa skutočne Reanultu vydaril.Je super úsporný.
Ak uvažuješ o kúpe a nie si trhač asfaltov, bude Ti stačiť aj 50kW verzia.Rozprával som sa o tom s predajcom pred kúpou auta a naozaj mal pravdu,pre rodinu to stačí.Ak by si chcel auto využívať ako dodávku a voziť v ňom tovar (podnikať) je určite lepšie si priplatiť 20 000,-skk a kúpiť silnejšiu 85 koňovú... verziu. gope

Dyno
1. srpna • 23:26

Inak, ako su tam prevody,...pri pätke ho netreba na dialnici velmi tocit? Nezisla by sa tam este sestka? Je to predsa diesel...nehodil by sa na dlhsie trasy mozno benzinovy motor?-co sa tyka otacok vo vyssich rychlostiach...

gope
13. srpna • 11:17

Pri dlhších jazdách je určite lepší diesel.Teraz nám to trochu skomplikovali s cenou dieslu.
Stále však je lecnejšie mať 1,5dCi a spotrebu 5l x 44,-skk = 220,-skk/100km ako 8l x 41,-skk = 328,-skk/100km pri benziňáku.
Ver tomu,že to tak je. Pri dieslovom motori skôr dosiahneš papierové hodnoty od výrobcu ako pri benzínových motoroch. V MCV je 1,6l benzín dosť hladný,pozri si spotreby.Treba brať v úvahu aj to,že ak nasadnú do diesla hoci aj 7 cestujúci,na spotrebe to stúpne max. o 0,5l/100km.Skús to ale na benzíne,tam to je pokojne o min. 1 - 2l/100km viac a to ešte prikrášľujem spotrebu benzináku.Asi toľko.

Dyno
30. července • 21:46

Ako dlho si nan cakal od objednania az kym Ti ho doviezli?

gope
31. července • 7:57

Na objednávku som čakal asi 6 týždňov,auto som kúpil zažiatkom marca.Momentálne neviem aké sú čakacie doby.Podľa skúseností kolegov ktorí kupovali auta na objednávku,sú čakacie doby u všetkých výrobcov od jedného do dvoch mesiacov.Určite to platí pre Renault Clio -7 týždňov a nový Seat Ibiza - 8 týždňov.

Vláďa
14. června • 17:04

Příští týden si jdu pro Logana. Dle některých příspěvků asi nejsem normální, že si kupuji tento stroj co prý není ani auto. Hodnotit lidi podle toho co maj za auto je dost ubohé. To raději budu tím blbcem s Loganem. Nepotřebuji jezdit jako debil 200 v městě a 300 z místa. Nic lepšího u nás pro početnou rodinu (s podprůměrným ale poctivým příjmem) stejně není. A ta koroze? Lidi co já viděl snilejch Audi, BMV, Mercedes............ Jóóó, kdyby se Logan dělal třeba v německu, to by bylo žihadlo. Ale copak Rumuni nejsou lidi? Já je mám osobně raději než ty "fašouny".

Václav
19. června • 20:45

Ale jsi normální. Ono se totiž MCVéčko dost dobře prodává i na náročnějších trzích na západě, a rozhodně si jej nekupují jen sociální případi. Používají jej hodně prakticky a pragmaticky založení lidé, co potřebují auto jako pracovní nástroj, ne jako módní doplněk. Neboli: ráno děti do školy, pak hromada nářadí a materiálu do práce, a odpoledne zase děti ze školy a velký nákup. A to vše za co nejnižší náklady!
Já mám dost nadprůměrné (a také poctivé:-O) příjmy. Vzhledem k hypotéce na dům, dvěma malým dětem a manželce na mateřské jdu také do MCVéčka, bude to arctica 1,5dCi 7 míst, připlatím si boční airbagy, tažné zařízení a plato na kufr. Nevím, jestli utrácet za metalízu - těžko říct. Máme našetřeno +/- 400k, a toto je jediný rodinný stěhovák, na který máme bez úvěru nebo lízačky. Uvažoval jsem i o Fiatu Doblo Family 1,3D, nebo lehce ojetém VW Caddy 1,9TDI, vše v 7místné verzi.
MCVéčko mě ale měčím dostalo. Nevím přesně čím, asi je to kombinace všeho. Podle mě je to neuvěřitelně praktické a charismatické auto. Rozhodně se liší od fábijácko-oktávijáckého stáda. Taky mě blaží představa, že i při našich relativně nevelkých úsporách nebudeme nic splácetB-]. U jiných aut by to stačilo tak na slušnou akontaci.

Vláďa
19. června • 22:52

Tak již jezdím. Max spokojenost. Najeto 630 km za 4,2l/100km v 5 lidech. A máš pravdu, když to porovnám s tím co vyráběj v TPCA a za jakou cenu, tak Logan je bez konkurence.

Dyno
20. června • 22:13

Ahoj,teším sa s Tebou a fandím novému vozu;-) Prajem vela šťastných "prvých" kilometrov a nezabudni písať postrehy.

gope
15. června • 10:30

Gratulujem,určite budeš spokojný.
Akú verziu - výbavu berieš?

Vláďa
15. června • 11:45

Bral jsem co bylo bez delšího čekání. 1.5 dci 70kW Laureate 7 míst modrá mineral. K tomu zdarma rádio.

Victor Riman
29. dubna • 0:17

Panove, cetl jsem si vase prispevky protoze taky premyslim si koupit novou Dacia Logan MCV pro 5 lidi. Ziju ted ve Svajcu (narozeny v Praze), a jezdil jsem v Evrope soukrome se vsim moznym; hlavne Mercedesem, BMW, Pezotem, atd. Po dlouhe dobe jsem nechal Mercedesy a BMW (ojete koupene ve Svajcu), a koupil jsem si velmi lacine ojete francouzske vozy Pezoty.
A tady vam chci rict jednu vec - najezdil jsem nekolik stotisic kilometru na kazdym voze, i v zimnim obdobi (hlavne ve Francii a ve Svajcu v horach), a auta vzdy stala venku.
Ma auta nikdy nebyly rezate, i kdyz na tu udrzbu moc nejsem (meju auto tak max 1 krat za rok)... Ale videl jsem ze v Cechach vse strasne rezne (jezdim do CZ pravidelne s moravskou zenou, 2 ceskyma ditkama + moravsly pes).
Bavil jsem se se znamym v Praze, a on my to ukazal kde je problem. V cizine se pouziva specielni sul co nekoroduje auta, zelezo, atd., a navic je neskodne na prirodu (az snih se soli roztaje, tak vse vtece do pudy).
Nektere oblasti na zapade ani nepouzivajki sul ale specielni piliny co namori, pak vysusi specielnim zpusobem, a nasypou to vse na snih. Ty vetsi piliny pusti tu chemikalii co maji v sobe, a pak se vstrebaji za nejaky cas... Je to nej-ekologictejsi zpusob jak solit silnice.A v CZ se pouziva stale nejaka zakladni sul co strasne vse sezere. Ale nevim jaka presne, nejsem specialista. Proste tady na zapade ty auta tak nehnijou (vubec). Mozna po 10-15 letech, ale jenom ty starsi modely vyrobeny pred rokem 1990. Nikdy my zadne auto neshnilo, a jezdil jsem vsude, vcetne v zime.
Ted mam 17-ti leteho Pezota 405 STI co ma 250.000 km, vyrobeneho v roce 1990, stale stoji venku, a nema ani tecku rezatou. Ale delam hlavne to co tady delaji vsichni lidi; po kazde zime ho zvednu na zvedak a poradne ho vystrikam-umeju zespodu abych to vsechno umyl po zime. Meju to vzdy tak hodinu... (vystrikam to teplou vodou hadici pod velkym prodem).Chtel jsem vam jenom rict tohle... A opravdu doufam ze na konci roku 08 si toho Logana MCV budeme moct koupit. Libi se mi. Mimochodem, za poslednich 9 let jem na tom svem Pezotu vsechno musel vymenit; snad krome motoru. Vse se sralo a odchazelo (tesneni, manzety, poloosy, atd.)... Ale francouzske vozy maji ty mekka pohodlna sedadla co nekdo spominal, a vevnitr v kabine je strasny prostor, mate vyditelnost a dobre pohodlne se citite. Neni to vubec nic s porovnanim s nemeckyma verzema aut (vcetne Octavie, nemecka koncepce), auta co maji male vnitrni prostory v kabine, a ani poradne nohy nemuzete natahnout.

Lavičák
25. května • 18:26

Vážení: MCV 1.5 Dci ve výbavě Arktica máme od 28.3.2008 Je to prostě fantazie, protože spotřeba je super i akcelerace. O prostoru ani nemluvě. máme najeto 2800km a zatím max. spokojenost. Takový hlody od lidí, co toto auto nemají mě nerozhodí. Asi nedokážou překousnout, že s takovým autem nepřišla Škoda. A ani nepřijde. Pro obyčejnýho dělníka Škoda není, protože je drahá, jako prase. Čus bus Logaňáci

gope
27. května • 10:22

Ahoj,Úplný súhlas.
Mám tiež Arkticu 1,5dCI,50kW od 6.3.2008 nabehaných takmer 5 000km a zatiaľ maximálna spokojnosť.Spotrebu pri rozumnom jazdení som ustálil na cca 4,6l/100km.
Kritici nech si idú urobiť skúšobnú jazdu do Dacie a potom im padne sánka... gope.

Viktor R.
25. května • 22:50

Muj osobni nazor: Skodovka ze svym nemeckym reditelstvim (slysel jsem ze tam neni ani jeden cesky prislusnik) nemuzou zacit delat nejaky podobny model jak Logan MCV v Cechach.
Preci si nebudou konkurovat svemu VW Caddy osobni verze...
Pamatuji si ze Skodovka zacala delat koncepci modelu Skody Van, ale nakonec z nej udelaly nejakou strasne drahou zalezitost, a jestli si dobre pamatuji tak to nakonech nechaly jenom s nekolika prototypama. Osobni poznamka: proc by si Skodovka delala konkurenci svemu modelu VW Sharan ?
Davam si otazku kdy Skodovka prestehuje vyrobu aut do Ruska....

gope
17. března • 10:24

Nedávno som riešil dilemu,aké auto by bolo vhodné pre moju 5 člennú rodinu. Zisťoval som,porovnával. Viac ako 500 000,-skk som nemal a ani nechcel utratiť...Skúšobná jazda na Renault Megan Grandtour 1,6l benzín - výborné auto,ale ak by som chcel diesla a nejakú výbavičku bol som ďaleko za 600 000,-skk.Peugeot 307 Break detto,Opel Astra Caravan detto.Kia Ceed SW s dieslom cez 600 000,-skk.
Vybral som sa do Dacie a urobil skúšobnú jazdu naLogane MCV 1,5dCI 50kW (70k) s manželkou,synátorom a predajcom.Auto zrýchľovalo,prejazd cez výtlky bez divných zvukov,dobrý pocit za volantom - pekný výhľad aj zo zadných sedadiel,presné riadenie,proste bolo rozhodnuté.Samozrejme prečítaných milión recenzií na nete...
Zobral som plnú výbavu Arktica,metalíza,elektóny,rádio,bočné airbagy,gumená vaňa do kufra,sedemiestna verzia,defendlock,gumené rohože komplet. Cena 470 000,-skk
Mám nabehaných 600 km,viem je to zatiaľ málo,ale kombinovaná spotreba pri zábehu 4,8 l/100km.Samozrejme motor točím do 2300 - 2400 otáčok/min. Na diaľnici idem maximálne 110 km/h.Prevažne piati v aute s nejakou batožinou.Pohoda,deti majú vzadu miesta dosť,nikto sa netlačí. Nie som žiaden Schumacher,ale nikde nebrzdím premávku mesto - 60km/h mimo obce 90 km/h a na diaľnici zatiaľ 110 km/h. Po zábehu pôjdem aj viac.
Verím tomu, že pri mojom štýle jazdenia budem mať spotrebu z veľkou rezervou pod 5l/100km.Moje jazdenie by malo byť niečo medzi mimomestskou a kombinovanou spotrebou.
Hodnotenie: nechávam na každého,ale kto má aspoň štorčlennú rodinu,nie je zaťažený na značky "image",má rád svoje deti (jazdí podľa predpisov) nemá čo riešiť. Spotreba na tak veľké auto ma uchvátila.Zatiaľ svoje rozhodnutie neľutujem,nemám prečo.Ak by ste nevymýšľali metalízu,7 miest,elektróny atď.. päťmiestna verzia arktica s dieslíkom 1,5dCI 50kW vás vyjde cca 405 000,-skk.
Skúste nájsť auto v takejto výbave, s takým úsporným motorom a s takýmto priestorom !
Ak áno ozvite sa.

koroze
12. dubna • 20:17

a z koroze si už nic nedělám, protože Mercedes Vito je za 4 roky děravej.

A
14. února • 22:45

To jen potvrdím, Mercedes Viano, r.v. 2005, pravidelná údržba, servisky... prorezlé lemy zadních blatníků, odpadávající lak (rezavé puchýře) nad lištou zadních dveří (nad SPZkou) a řekl bych, že to je víc, než jen povrchová koroze. V servisu mi řekli že to na záruku není, že to musí proreznout zevnitř ven, aby to byla záruční oprava. A že si to zaplatím. Po dopisu na centrálu Mercedesu mi řekli, že to opraví, ale se 30% spoluúčastí. O odřené (ošoupané) barvě rámu zadních posunovacích dveří od gumového těsnění už ani nemluvím. Kvalitní lak mercedes, že? Když se po 4 letech prošoupe od měkké gumy. Takže si na značky hrajte dál, ale nezapomeňte ty poruchy vašich drahých miláčků náležitě zatajit. Abyste nebyli pro posměch od těch "ubohých logaňáků" vy.Já mám na práci Mercedes Viano a jako rodinné auto C5 II. sedan. MCV se mi velice líbí, jel jsem v něm a svojí jízdní předvídatelností a prostorem i jednoduchostí těžko hledá konkurenci.

gope
14. dubna • 10:49

To myslíš vážne?Mercedes?

kkkkk
21. dubna • 8:52

Jo, Mercedes Vito r. výroby 2003 za 4 roky koroduje. Pod boční ochrannou lištou hniloba, zadní blatníky hniloba. Holt to také není pozink. Co není pozink prostě za 4 roky zrezne ať je to Logan nebo Mercedes. Co je pozink zrezne až za 8 let. Není co řešit. platí to pro všecny auta. Kdo si myslí, že MCV za 4 roky nezrezne tak se plete. Nanejvýš +/- nějakej rok ovlivní péče.

gope
21. dubna • 13:31

Ahoj,Keď začne hrdzavieť za 4 roky,tak to je super. Felícia mi kvitla po cca 2 -3 rokoch.Ale diery v plechu neboli a to je podstatné. 10 rokovje u mňa cca 170 000 - 200 000km a potom kúpim ďalšiu "hrzdu"...gope

DYNO
20. dubna • 21:58

Ahoj,
dávam za pravdu gope-mu. Tiež som sa vozil na MCVcku 1,5dci a možem potvrdiť,že auto je priestranné,odpich i v špičke má primeraný a v zákrutách je nezáludné. Šetrím si naň, aby som ho mohol niekedy začatkom roka 09 kúpiť. Cenovo ani priestorovo ma zatiaľ žiadna iná značka nepresvedčila a na ojazdené nemám toľko peňazí:)
Uvítam ďalšie nové postrehy majiteľov Loganov MCV.;-)

gope
21. dubna • 8:39

Ahoj Dyno,Nešetri,zober si americkú hypotéku.Ja som tiež financoval autíčko 1/2 na 1/2. Polovica hotovosť a polovoca AH. Úrok tam je len 5%,pri dnešnej inflácii nie je čo riešiť.Am. hypotéku mám na 6 rokov, ale mimoriadnými splátkami to zmastím za 3, maximálne 4 roky.
Mimochodom, už mám nabehaných 3 000km a zatiaľ nič, spotreba super 4,9.Chodím s tým na ryby k Malému Dunaju (Tomášov a oklolie) a to je teda extrémny terén - zatiaľ v pohode.Dostanem sa všade.gope.

Jara
5. února • 20:08

Asi 3 týdny hledám auto pro svou rodinu - aby tam vlezl kočárek, 2-3 autosedačky, nějaké kufry, abych měl spotřebu pod 6 litrů a aby byl celkem levný servis a ND. To všechno max do 280000,- protože víc určitě neseženu. Už 3 roky jezdím s Toledem - ojetý r.v.1995, na tacháku 280000,- - Motoricky je super, ale každý měsíc do něj vrážím 2000,- za údržbu - čepy, ložiska, prostě jen aby to ještě jelo :-P
Kdybych si koupil novou Dacii třeba na úvěr, měl bych po 3 letech možná stejně shnilé auto jako mé aktuální, ale nebudu do něj celé roky rvát tyto udržovací částky. Finančně to vyjde na stejno. No a min. 2 roky budu jezdit v celkem novém voze:-/. Já to s dovolením risknu. A taky nepředpokládám, že ty shnilé kusy byly právě typ MCV. Ono totiž každé Toledo I. bylo shnilé za 3 roky, Toledo II. za 5 let a to nejnovější je zase "dyzajnérský pasqil".

Peter
19. července • 13:35

Jóóój .... tak to my sme presne take auto denedavna mali - 2 deti, kocarek, nejake kufry, spotreba 6 litrov - volalo sa to TRABANT COMBI :-D:-D:-D, ...a kam to auto nevladalo vyjst, vyniesli sme ho tam na chrbte...a este ta zabava a slava na dlhych vyletoch....ludia si nas neustale fotili pocas obiehania... :-D:-D:-D

berlingo
16. února • 19:56

berlingo

LOTO
25. prosince • 21:00

Koupil jsem do firmi 1,5 s 63KW motorem s nejvyšší výbavou a i lidi co jsou zvyklí
na vyšší třídy si to nemůžou vynachválit,no a kufru MCV už nemluvě.
Tak jsem zvědav co budem říkat za pár let.

kkkkk
28. ledna • 10:36

Jakékoli nové auto a tedy i Logan je vždy lepší než jakékoli 5 let staré auto. Kdo řeší, že to tak není, neví o čem mluví. Možná se stydí, nevím. Raději si koupím nový Logan, než tři roky starou předraženou ojetou fabku. Raději si koupím Logan MCV než 5 let starý Sharan. A nejraději bych si koupil nový Sharan. To vůbec není co řešit! Ojetiny nemají smysl, nevěřte tomu, že vy jste Ti jedni z deseti, kteří mají to štěstí a nemají auto kterému bylo stočeno 150 000 km nebo bylo havarované. Blbost!

Panda
5. prosince • 9:23

Vážení, Logana MCV jsem si objednal, od ledna bych s ním měl jezdit. Úpřimně řečeno se na to auto těším, páč jsem byl vždycky kombíkový (Felicie, Octavia), takže by to mělo splnit veškeré mé potřeby. Navíc mně Logan MCV, nevím proč, v záplavě současných aut tak nějak chytil za srdce. Napíšu postřehy.

super auto
26. ledna • 18:56

MCV kupuju - konečně prostor za rozumnou cenu.
Nazdar malá fabko i ty ojetá jebko !!!

.......
21. června • 13:50

kolik času tady lidi věnují debatě o ničem. Každý ať si koupí takové auto, které nejlépe odpovídá jeho možnostem a požadavkům. Řídil jsem už ledacos, od Trabiho přes čtyřkolky až po sedmičkové BMV a každý vůz má své výhody i nevýhody.
Jel jsem i sedmimístným Loganem MCV s1.6motorem a vůbec to nebyl špatný zážitek. Ve čtyřech lidech to jelo celkem svižně a tiše. Nejvíc mi vadil příliš jemný pedál plynu, jinak až překvapující pohoda. Pro delší cesty ve více lidech s bagáží je to velice dobrá volba. Pro jízdu ve dvou se spací úpravou vzadu to je ideální vůz.

:-)
19. června • 13:51

Tak nevim jestli koupit MCV za 380 Kačen nebo v tý ceně trochu vojetýho Citrouše C8. Láká mě mít niový auto se zárukou ale zase se nechco dívat za 5 let na rezavý fleky.

westik
21. června • 12:26

:-D hmm opět znalci mám logana přes 2 roky parkuji venku a rez jsem nenašel ...

karel N.
8. června • 10:55

Trošku mě zarazila ta poznámka o oblíbenosti značky Dacia v ČR. Pokud zde před lety nebyl téměř žádný výběr, Dacie se kupovali. Já osobně po zkušenostech s touto značkou se při slově Dacia osypu a mám alergickou reakci. Domnívám se že pokud by se Logan prodával pod jinou značkou i u nás, byl by prodejní úspěch mnohonásobně vyšší. Ještě je totiž pořád mnoho pamětníků.( P.S. Logan se mi sice nelíbí, ale uznávám že za tu cenu je to dobrý vůz )

Jana
9. září • 17:03

to te lituju, ze se musis furt mazat, a to kam prijedes, protoze dacie jsou ted na kazdem kroku -:)))))))

Terminator3
8. června • 13:15

Vzhledem standardně není moc hezký, nicméně MCV IMHO nejvíce sluší tmavé barvy. Ta tmavě šedá metalíza, s chromovaním přední masky a hliníkovejma kolama však vypadá docela elegantně...

Terminator3
8. června • 13:19

Konkrétně tahle..http://www.daciagroup.cz/cz/pics/DaciaSITe/mcv/colors/comete.jpg

Stanley
8. června • 6:28

"Francouzi dokázali za pomoci starší techniky a rumunské pracovní síly stvořit opravdu velké lidové kombi."
Ja k tomu dodam: "Nemci dokazali za pomoci starsi techniky a ceske pracovni sily stvorit Skodovku" :)
A teraz zacne poriadny flame a bitie sa do prs..

Jana
9. září • 17:01

... vytvořit škodovku a kupovat si houfně logany mcv -:)))))))

JaJa
8. června • 14:11

TaStara nemecka technika je asi 20 let pred technikou pouzitou v Loganu ;)

majklef
6. června • 23:45

Tak docela nechápu jak si autor článku může stěžovat na nemožnost otevření zadních dveří když otevřít jdou??Snad až do 180 st.Jestli všechno testovali takhle......:-))
Ještě jsem se chtěl zeptat jestli někdo nevíte jak je to s tím vejškově nastavitelným volantem??V článku píšou že jde nastavit.....
A co se týká tý koroze tak podle mě to taky byla spíš konstrukční chyba prvních kusů a ted už to bude v pohodě.Mějte se.M

Dr. Taby
6. června • 22:56

Takže co já vím, tak problémy s lakem či korozí má asi 5 vozu. V tomto případě beru za korozi normálním pohledem viditelnou vadu např. po umytí auta. Pak jsou případy, kdy člověk hledá a hledá až najde podezřelou tečku. Těch je o něco víc. Ale nedoporučuju majitelům vozů ostatních značek tento průzkum dělat. Protože takhle je postiřenej i spousta jiných značek. On takovej blbě letící kamínek dokáže na laku zadělat na problém do budoucna.
--
Dr. Taby
www.autoklubdacia.cz

fuk
6. června • 14:08

Prvni kapitola: "Cestující vpředu i vzadu mají k dispozici měkká francouzská sedadla..."
Druha kapitola:"Zato sedadla jsou až německy jednoduchá a tvrdá..."
Srovnani s Thalii taky kulha. Logan je o tridu vetsi vuz

king
5. června • 17:06

dverni zavesy se vyrabeji v Cechach

petr1968
5. června • 21:47

Tříramený volant padne do ruky a nechybí mu ani nastavení výšky sklonu.???? Ale,ale:-O

LK
5. června • 14:04

Logana neznám, pochválit ho tedy nemohu, ale zato chválím autora za vtipný, avšak nenucený článek. Rád jsem si ho přečetl.

Salada
5. června • 11:47

Tak jak je to s těmi sedadly?"Cestující vpředu i vzadu mají k dispozici měkká francouzská sedadla, vpředu pak s náznakem bočního vedení."
"Zato sedadla jsou až německy jednoduchá a tvrdá, pryč je doba, kdy Renaulty disponovaly gaučovými sedadly a je to vcelku škoda."

stará Blažková
5. června • 14:37

Byl autor článku při jeho tvorbě zcela při smyslech? Taková slátanina ...

qwerty
5. června • 10:13

Chapu, nizka cena, nizka kvalita, velky prostor a slaby motor. Ale pozinkovat karoserii by snad slo??? Nebo ne??? A vrchol vseho je, ze pod kobereckem v batozinovem prostoru, tam kde je rezerva, se neobtezoval vyrobce nektere casti ani natrit barvou. Vychazim z obrazku ve SM (logan sedan). Vsechno ma sve hranice. Obavam se, ze tohle uz je slendrianska prace. Mam chut koupit stetku a poslat do Rumunska, at si to dotrou.:-D

kissarmy
5. června • 10:01

Já nevím co byste chtěli! Za málo peněz málo muziky. Malej motůrek, malej výkon, malej vodžďuch. S tím už to člověk kupuje a ví že s tím závodit nebude. Já sám mám Peugeot 406 s dvoulitrem v benzínu a tohle auto bych si asi nikdy nekoupil, ale kdybch ho bral tak kvůli spotřebě, ceně a uložnému prostoru (je to kombi) a hlavně lvnější než Fábka a než německý pekáče ty jejich Lidové vozy za ještě lidovější peníze (WV).

Petr
5. června • 8:02

Nerozumím, na AUTOREVUE stále kritizují francouzsky měkké sedadla, ale tady píšou, že je to škoda, že je tohle auto nemá. Čemu pak má člověk věřit? :-/

Radek Ondrášík
5. června • 9:35

Kde "stále" kritizujeme francouzská měkká sedadla?

hm
5. června • 7:51

Tohle auto je narozdil od romstera, do kteryho nenalozim kvuli nakladacimu prahu pohodlne nic krome destniku , je absolutne pouzitelny pro zivnostnicka a jeho rodinu. Za tri roky co umori leazing v nakladech koupi jiny a neresi to :)S tim nakladacim prahem a prostorem do kteryho se nevejde europaleta roomstra uplne zatloukli...tohle je jiny kafe :) a levnejsi

koukol
5. června • 8:16

Měl jsem možnost vyzkoušet Logana i Roomstera a z hlediska prostornosti se to vůbec nedá srovnávat. To je jako když přesednete z Trabanta do Mercedesu (srovnávám prostor, ne kvalitu :-). Marná sláva, Logan za pár korun nabídne prostor, který lze nalézt až u aut za milión. Jinak Roomster je spíše taková parodie na prostorné auto rodinné auto pro bezdětné rodiny :-)

nal
5. června • 16:34

trafili ste klincek po hlavicke. logan mcv je voz, ktory si bez velkych problemov kupi dajaky remeselnik, vyuzije na 3 roky a potom si kupi dalsi. pocas celej doby ma zaruku a nic neriesi.

O-O
5. června • 0:02

cena zajímavá, kvalita jistě taky (v dobrém slova smyslu) ale na bezpečnost se asi moc nedbalo. Jenom jeden airbag ? Nebo se dají dokoupit další ? Asi ne, co...

jody
5. června • 22:19

mne zapotil predajca cenu u 5000SK asi máme nahoubi kurz

booster
5. června • 0:18

Za 9000 vypnutelný pytlík pro spolujezdce.
Za dalších 9000 ještě dva pytlíky, takže celkem 4.Naopak, dá se ušetřit 4000 nekoupením ABS. Pro zajímavost.

ivo
5. června • 7:31

...a dál ušetříš 1500,-, když si nekoupíš přední destičky!!! To je šetření na špatném místě.

JaJa
5. června • 7:41

Kdyz si nechas jen rucni brzdu, tak jeste usetris za kapalinu a hadicky :)

jody
4. června • 22:31

uvažujem o kúpe logana MCV ale nechápem prečo všetci testujú iba dýzle a najsilnejší variant na našom trhu 1,6 -8ventil netestuje snáď nikto-a už tobôž nie 7-miestne verzie.Nuž čo, teraz je hitom nafta aj keď smrdí a kadí každý dýzel po pár rokoch ako traktor. Čo sa týka korózie, toto auto nemá pozink karosérie-nemajú ho síce ani iné značkové vozy, vyrobené možno v Turecku,Číne, Južnej Amerike..a predávané v Európe, ibaže tam to nikomu neprekáža, lebo to sú "značky", ktoré nikto tak úzkostlivo nepreveruje- osobne by som však radšej tiež ten pozink doplatil. Ďalšia hlúposť výrobcu je že keď kúpite 7-miestnu verziu a sklopíte 3-tiu radu sedadiel, tak síce máte vačší kufor ale nezakrytý- musíte si dokúpiť draho kryt batožinového priestoru z 5-miestnej verzie, i keď všetko je tam naň nachystané, a pribalenie krytu priamo od výrobcu stojí ovela menej ako cez dílerov.3-[

booster
5. června • 0:16

FYI, "kryt batožinového priestoru" do sedmičky stojí 2700 Kč. Co naděláš.

jody
5. června • 22:21

mne zapotil predajca cenu u 5000SK asi máme nahoubi kurz

anonym
4. června • 15:40

pozor !!!!! logana rozhodně nekupujte !!!!! viz. www.autoklubdacia.cz/forum logani po 2 letech (někdy ani to ne) silně reziví !!!! jsou tam fotky kde všude to hnije !!!
http://www.dacialogan.unas.cz/index_soubory/page0025.htm
http://www.autoklubdacia.cz/forum/viewforum.php?f=6šiřte to dál !!!

Dacia
23. června • 20:19

Mám dacii Logan z r. 2005a nikde žádná známka koroze. Tuhle kritiku jsem také četl (nebo podobnou) , šlo o značně používaný a místy odřený vůz- a na těchto místech se objevila logicky koroze. Nic pro rezlého ale nebylo. To co to auto testovali z toho udělali jaksi drama. Řekl bych ,že to bylo hodnocení naprosto neprofesionální až škodolibé. . :-/
Daciím jinak dávám za 1 , co se týče poměru ceny a užit.hodnoty. Mám spadýno na Logana MCV ll , je to nádherný auto :-D. Frajeřinu dneska stejně už s žádným současným autem nikdo neudělá. Je to jakoby jste chtěli aby vám někdo obdivoval ledničku. Dnešní auta už jsou moc spotřební zboží.. :-(

josef
26. ledna • 18:12

:-))jsem majitelem Dacie mcv už pátý rok.Auto má najeto 62000 km.Koroze na měm zatím není.Měnil jsem čidlo posilovače řízení a kulový čep. Zatím jsem spokojený.Takovéto informace že Logan nefunguje šíří převážně lidé,kteří jezdí s vojetými auty a na nové nemají.

wolfiň
2. dubna • 23:25

Máš recht , jezdím s loganem MCV již 2 roky , parkuju výhradně venku , mám najeto 30 000 km , do myčky zajedu 1x za rok a dnes jsem měl auto na zvedáku a je stále jako nový :-D:-D:-D:-D;-) Nevyměnil bych ho za žádné jiné auto !!!!!!!!!!

Jana
9. září • 16:51

Leda prd, nevymýšlej a nekecej, když to není pravda!!! Máme MCV víc jak 3 roky a nikde ani šrám!

béda
15. září • 20:43

jak koroduje logan nevím, zato moje felicie je rezavá jak sviňa, díry v podběhu nalevo i napravo, no parádička, to je ta škodovácká tradice, hnily emba, 120 a teď i feldy, škodovku už nikdy

hmmm
21. června • 12:27

a není to šířené poplašné zprávy?

V0174
6. června • 10:21

Vzhledem k tomu, že máme na Logana MCV 5letou záruku (nebo 100Mm), tak bych se koroze tolik nebál...
Pro nás jako 5člennou rodinu, která občas vezme s sebou ještě nějaké ty příbuzné je 7místný Logan MCV za tyhle peníze myslím jasná volba - navíc při ročním nájezdu kolem 20 000km nám vyprší záruka akorát zhruba po těch 5 letech a to půjde auto stejně zřejmě už brzy pryč.
Prostě vzhledem k 5leté záruce (v akci s Renault leasingem) fakt nechápu řeči o brzké korozi - když je záruka srovnatelná se značkami s lepším jménem.

nal
5. června • 16:37

co risite tak banalny problem, ako hrdza u niekoho, kto sa absolutne nestaral o svoj voz?
skorodovanu cast vyriesim v zaruke a idem dalej!
vam este nikdy neskorodoval iny voz? prve nadherne 206ky nemali tiez zinkovany povrch. to iste aj fabie a stale su pozadovane v autobazaroch. mne tiez skorodoval srob na GP. idem na garancku a vymenia mi ho. neriesim trapne vykecavanie na fore. nik z vas mi s tym ani nempomoze ani nevyriesi problem v turine.

mrazik
4. června • 16:07

Doporucuji precist forum Ford Focus a Mercedes. Jen blazen byz to koupil, kdyz po dvou letech jhe to rezave.

x12345678
4. června • 15:52

Z mé klávesnice to asi bude vypadat podivně, ale já považuji Logan MCV (na rozdíl od Loganu základního) za dobrou volbu. Přesněji řečeno za dobrou volbu pro toho, kdo chce dát za auto málo peněz, raději bude mít nové a se zárukou, než ojeté, třeba původně lepší, ale bez záruky a bez jasné historie. Pokud od toho nebudu chtít kvalitu, výkony a životnost VWT5 nebo Mercedesu Vito, ale spokojím se s tím co dacia za malé peníze nabízí, pak nevidím žádný důvod, proč jí opovrhovat. Až mi někdo bude tvrdit, že je to báječné, spolehlivé, kvalitní, nezničitelné a komfortní auto za poloviční peníze, než konkurence, budu ho mít za blázna. Pro malého řemeslníka s přiměřenými přepravními nároky to ale rozhodně špatná volba není.

Tola
4. června • 23:36

Penez mas jak sra***, tak co ti je po tom ze si nekdo chce koupit Logana? To te jako stve ze spousta lidi bude mit velikostne stejny auto jak ty za 800tis? A vysledek oba odvezete stejne a za par let nebude ani jedno z nich mit skoro zadnou cenu, jen ty ztratis mnohem vice tisíc nez ten co ma logana, tak kde je rozdil? I kdyb Logan za 4 roky uplne zmizel ze sveta tj. zreznul as rozplynul se, porad ztrati mnohem mensi cenu nez tvoje drahy auto, a kdo na tom videlal? :-D

JaJa
5. června • 7:39

Ja mam auto za 900k, takze po ctyrech letech odepisu minimalne Logany dva :-P
Jeste ze si na to vYdelam ;-)

mrazik
5. června • 14:20

A ted mame padnout na prdel v uzasu ?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
JaJa
5. června • 20:53

Klidne muzes B-]

Tola
4. června • 23:34

Penez mas jak sra***, tak co ti je po tom ze si nekdo chce koupit Logana? To te jako stve ze spousta lidi bude mit velikostne stejny auto jak ty za 800 000tis? A vysledek oba odvezete stejne a za par let nebude ani jedno z nich mit skoro zadnou cenu, jen ty ztratis mnohem vice tisíc nez ten co ma logana, tak dke je rozdil?

Antiautomat
4. června • 17:52

Suhlas s x12345678. Do tych zlatanin dielov z celeho sveta s nalepkou MB alebo VW sa naozaj vrazat prachy neoplati.

JaJa
4. června • 17:57

Jasne, kam se vsichni nemci hrabou na zlate rumunske rucicky :-D:-D:-D

RadekP
4. června • 22:00

chtěl jsi říct pěknejch pár desítek let všichni chorvati a turci, nebo nemluvíme o SRN ? ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
JaJa
4. června • 22:56

Treba u VW v Bratislave jsem zadny turky a chorvaty nezaznamenal ;)

asdfsa
26. srpna • 11:50

Nu tak tam dela 99procent nemcu? Ne opet z pohledu dilyny vychodni pleps...

Tola
4. června • 15:51

A to že se to stalo u prvních typů dovezených do ČR, dle toho co jsem procetl tak jednomu člověku. To si sem nedopsal proc?:-O

anonym
4. června • 16:00

tak jsi to pročetl špatně :-D:-D:-D začni důkladněji a zkus se na to soustředit ... koroduje tam už daleko víc loganů a to i metalických barev !!!!!!!

Tola
4. června • 16:29

A mam ti vyjmenovat co se nam za 4 roky posralo an VW polo Variant? Az to bude nejaky procento, tak ti dam za pravdu, ale do fora chodi dle me tak 5% majitelui Loganu (preci jen vekovy prumer majitele Loganu se moc neslucuje s pocitacovou gramotnosti) a urcite vis ze kazdy se spise chlubi tim co mu nefunguje nez aby psal. Uz mam 2 roky auto a jeste s eme nic nerozbilo, proste bulvar, takze to ze par lidem hnije je asi ta sama informacni hodnota, jako ze mojí Tempře odešla spojka, tudíž jsou tempry na nic a nekupujte je a šiřte to dál!

JaJa
4. června • 16:35

Pockej jeste rok a budes koukat na hromadku rezaveho srotu. Asi pred dvema mesici jsem si uzival tri dny v Bukuresti a za tu dobu jsem si prohlednul asi milion Loganu, polovina byla rezava jako liska.
Mistni taxikari rikaji, ze Logan neni auto, ale spatny vtip B-]

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Michal Švarc
1. ledna • 11:43

Kdyby si raději šel makat a nekecal kokotiny na netu ty chytráku. Myšák650

JoJo
4. června • 17:15

tak já jsem byl v Bukurešti minulý týden, Loganů je tam dost, a rezavý nebyl žádný. Dacie hnijou tam i tady, nesplets sis značku?

Vašek
18. června • 15:55

No já měl Logana od roku 2005 a neříkám že nereznul ,ale nějak závratné to nee .Od května mám MCV a dá se říc že je trochu vymazlenější :-P

Tola
4. června • 17:31

Ale on je prolejzal, tj, vlezl do milonu taxiku, kazdemu vzadu odhrnul koberecek a zapamatoval rez a tohle vsechno stihl za 3 dny, on vlastne jel do Bukuresti, jen kvili tomu, nic jineho totiz uz nemohl stihnout Ty jsi na ne koukal jen z venku, to je ten problem;-)

JaJa
4. června • 17:37

Klidne si dal nalhavej, ze je to problem jen prvnich kusu.
Nastesti nejsem loser co si musi kupovat auto jen podle ceny, takze se muzu v klidu chechtat B-]

Já1.
5. června • 10:04

looser možná nejseš, ale blb docela určitě

RadekP
4. června • 21:58

1] looser
2] hmm, a pročpak to tu čteš a strašíš rzí ? nebude to spíš tak, že pán nemá ani na ojeté kolo ? :-P

D
5. června • 9:24

1] loser
nauc se anglicky
looser je uvolnovac :p

JaJa
4. června • 22:51

Ja se bavim, vy ne? B-]
Pro Loganisty je napis koroze jako cervenej hadr na bejka :-D

Tola
4. června • 23:38

Penez mas jak sra***, tak co ti je po tom ze si nekdo chce koupit Logana? To te jako stve ze spousta lidi bude mit velikostne stejny auto jak ty za 800 000tis? A vysledek oba odvezete stejne a za par let nebude ani jedno z nich mit skoro zadnou cenu, jen ty ztratis mnohem vice tisíc nez ten co ma logana, tak dke je rozdil?:-D

ROBERT
13. srpna • 17:11

Fuuuuuj,,, LOGAN největší popelnice !!!!! nikdy to auto nechci potkat na cestě hrůůza!!

Wolfiň
13. srpna • 17:32

Jen naprostá dylina a blb může tohle napsat , jel si už někdy Loganem ? nebo si jenom bezdětný puberťák co ještě spí s vlastní mámou ..............

Marek71
5. června • 12:23

Tiez sa mi nepaci nejake povysovanie, alebo nadradovanie sa... v podstate mas pravdu, ale urcite uznas, ze je rozdiel vozit si zadok par rokov v Logane, alebo v aute za povedzme 800 tis. A cloveku, ktory si to auto za 800 tis. (alebo napr. 500 tis.) kupi, tomu to za to stoji.Takze to je moja odpoved na tvoju otazku: "...tak kde je rozdil ?":-D

JaJa
5. června • 7:07

Tak tohle si zaslouzi potlesk :)

HondaMan
4. června • 19:05

Jasne kup si Fobii v Htp....:-D

Smx
4. června • 18:14

To zní, jako kdyby Ti už konečně rodiče koupili nové kolo.. :-D

JaJa
4. června • 18:35

BINGO! Jsem uhrovitej pubescent co jeste ani nema roky na ridicak :-P

Smx
4. června • 18:58

Tak to by vysvětlovalo ty Tvoje příspěvky..

Tola
4. června • 17:44

Jestli si musis svoje postaveni pochvalovat tim ze na forech machrujes, ze si nemusis kupovat auto dle ceny, jsi pro me horsi nez Logan:-| Zamysli se nad sebou...

JaJa
4. června • 17:48

Koukam, ze jsem tady nekomu slapnul na kuri oko :)
Chlapci, moc to zerete :-P

mates
4. června • 17:44

jojo sme z tebe uplne hotovy.... a jestli zijes v nazoru ze kazdej kdo pri koupi auta se zaobira i jeho cenou je looser, tak to te hodne lituju....

JaJa
4. června • 17:54

"a jestli zijes v nazoru ze kazdej kdo pri koupi auta se zaobira i jeho cenou je looser"Sem napsal JEN podle ceny, takze cena dulezita je, ale neni to jedine co pri nakupu auta resim, capisci? ;-)

Tola
4. června • 17:06

No to je pekny, a nejaky vyrobni datum atd dle tebe asi roli nehraje? To ze hnijou vim, ale byly to ty první vyrobní kusy, takze s MCV se to neda srovnat, a jestli to anonym srovnava, tak asi zije v casoprostoru...

Dalibor
4. června • 15:35

Slysel jsem, ze po odjisteni ty zadni dvere (od kufru) jdou otevrit nejen o 90 (coz je na fotkam mimochodem) ale temer o 270 stupnu (proste se zboku priklopi ke karoserii).
Ale muzu se plest.... :-)

Petr
4. června • 20:34

Dveře mají 3 stupně a nejvíce je to cca 180°.

Doporučujeme

Články odjinud