Test Dacia Logan MCV 1,5 dCi: do třetice podle stejného receptu

67 komentářů

Vysertesivoko
25. února • 0:33

Garážnická pakáž

Pavel
1. ledna • 3:20

tak pánové.mám v garáži octavii 2 TDI elegance rok výroby 2007,druhou octavii 1 1,6 rok výroby 2010 a jako třetí auto do práce jsem si koupil Dacii Logan MCV 1,2.vím,že někdo řekne že je to slabé auto ale pro mou práci(instalatér) se mi hodí. pět let záruka,klimatizace ,mlhovky ,rádio atd.co víc si můžu přát na ježdění po městě a jízdy tak do deseti kilometrů.zatím jsem najel za měsíc 900 km.časté startování (i desetkrát denně).pět let a letí pryč.dnes je spotřební doba a tak proč kupovat na práci drahé auto.až ty octávie prodám,chci si koupit Mazdu CX5.ale s dacií jsem zatím spokojen. Pavel

Pepik z Čechystánu
2. ledna • 7:22

Nebyl by lepsi Dokker?

HHH
15. ledna • 13:30

Může být

Petr
2. ledna • 1:04

PS: ještě proč by mě zajímalo jak to auto bude vypadat v 100 000 protože jest-li má něco společného s Thálií, kterou měl kamarád služební, tak tu v 75 tis. prodali za 10 tisíc a úplně se rozpadla a na servisu zaplatili tolik, že bu mu vyšlo levnější násobně dražší auto, takže záměr ušetřit s Thálií nevyšel

Karel Novák
3. ledna • 19:20

Moji spolupracovníci mají Logany 1.4 v základu pro popojíždění na venkově /3000km za měsíc/.
Obecně chválili spotřebu 6.5l benzinu, lepší jízdní vlastnosti než stará Felda a spolehlivost.
Za 3 roky dělali čepy řízení a brzdy. Žehrali na drahý servis /předražený olej/. Vpodstatě měli názor, že když levné auto, tak v základu. Lak byl také v dost tenké vrstvě a korozi předešli, že spodek nastřkali hned po koupi. Myslím, že pro důchodce co jezdí do 7tis. km ročně v základu je to ideální auto. A co si myslí ulice je mu také celkem fuk. Určitě není větší socka než ten s otlučeným MB, BMW, Audi. S těmito auty za mého mládí jezdili hlavně komedianti.2002 jsem koupil Fabku 1.2 HTP za 340 . Jak se ty časy mění.

Petr
5. ledna • 12:49

proč si myslíte, že by někdo chtěl kupovat komediantská auta dvacet let stará a s neznámým nájezdem, víte za Logana v základu máte takováto auta, ve kterých ten co najezdí do 10 tisíc ročně dostane násobně více a s dobrým typem motoru a koupené od oficiálního zástupce znašky v SRN nemusí měnit ani čepy řízení za celou životnost auta:
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/ford-focus-t... ...
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/renault-mega... ...
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/vw-golf-1-4-... ...
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/ford-focus-1... ...

homer
2. ledna • 0:02

ne ne ty máš jenom tu hnusnou dáčyji a předtim jsi měl možná sežranou feldu, jenom se honíš v popelnici jako vocas od rána do večera a v noci lžeš na netu

Petr
1. ledna • 20:13

asi pro takovéto účely je to auto jak dělané, pro nenáročné klienty nebo jako základní a levný pracovní nástroj a v tom nemá konkurenci, také díky relativně kvalitním motorům, napište až na něm natočíte sto možná dvěstě tisíc

Mirus
2. ledna • 10:19

Pise ze ji za 5 let proda a jestli najede kolem 1tis za mesic tak nenajede za 5 let ani 70tis.

Ra100
31. prosince • 21:08

Autá pre "socky" skončili, odchodom Daewoa do minulosti a prestupom Hyundai do "vyššej" spoločnosti.
Renault využil prázdne miesto na trhu, pripravil Dáciu za "5000€". Samozrejme ostatný výrobcovia sa mu smiali. No teraz sa asi ani už nie.Hlavne keď vidia ako sa Dácii dari a Renó si myje ruky.:-D
Riešil som auto do rodiny.Nakoniec vyhralo Stepway TCe v cene 10 000€ čo je už pre "socľudí" dosť vysoká cena,lebo doložiš 2tis.€ a máš auto vyššej soc triedy.:-D aj keď je bez klimy,bez central,so švihadlami , no ulica vidí že máš na lepšie auto ako šrot z rumunska.Dalšia možnosť je zadovážiť si málo jazdené TAXI Oktávia za super cenu cca 7500 evri. To tiež u susedov a v karčme (hostinci) stúpneš.Musíš ale vymeniť rozvody,lebo aj keď má embečka na sto percent najazdené len sto tisíc kilometrov ryskuješ že ti rupne a pri tom aj vodnú pumpu a dvojhmoťák si pýta výmenu,Doplniť klímu( v tom lepšom prípade) a brzdy by tiež potrebovali repas.Možno že natrafíš na auto kde predošlí majitel už všetko vymenil a tak ho dal na predaj.
Násť ročný odporúčajú jedine BMV alebo Passat, lebo len nemecké auto jeDAS auto,ostatné je šrot.

Rüdiger
31. prosince • 23:21

co je to Hyundai ? :-O

housle
1. ledna • 1:17

Hyundai je automobilka která podobně jako Dacia působí na zdejší diskutující...povětšinou majitelů koncernových vozů na hranici životnosti...jako červený hadr na býka :-D

revan_21
1. ledna • 2:46

Jak muže něco, z čeho si MY majitele koncernových vozů děláme srandu, pusobit jako hadr na býka? :D To není dost dobře možné:D

LOL
1. ledna • 21:08

já bych se zase zasmál tvému bezmála patnáctiletému střepu ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
revan_21
2. ledna • 0:35

Zasmát se mužu tak já tobě :D :D :D Protože vubec nevíš co kecáš :D
Nejlepší motor co se kdy do octavii daval z dílen audi 1.8t

Mirus
2. ledna • 10:16

Ale on se nesmal motoru, ale autu jako takovemu....Jinak je to prvni vec ve ktere se shodneme, 1.8T od Audi je jednoznacne nejpovedenejsi motor v Octavii co se tam daval.

Pepik z Čechystánu
2. ledna • 7:21

Socko, nulo, tragede... B-]Jenom nejvetsi socky jezdej v olitanych skodovackych strepech... ty, tvuj fotr, cela tvoje socialne slaba rodina :-D100 krat tfuj na spinave socky :-P

Rüdiger
31. prosince • 20:11

Měl jsem možnost vyzkoušet toto MCV 1,5dCi 90k. Je to pecka za ty peníze, když si vezmu, že jsem za holou - ubohou - nevybavenou - benzínovou Feldu dal v r.1997 : 270.000kč a v r.2001 za obdobnou krátkou Fabii 325.000kč a furt se na těch škodovkách něco tentilo...

revan_21
1. ledna • 2:50

Zajímavé. Já mam 2000 OI s druhým nejsilnějším motorem co se u nas montoval... A ani po 13ti letech se není nic netentí... Krom toho že musim namazat volnoběžku na starteru (vydáváto to docela legrační zvuk) šlape jako hodinky...

fogel
31. prosince • 18:39

V základu to má smysl pro ty,kdo chce mít čtyři kola a velký kufr. V nejvyšší výbavě má kvalitnější konkurenci,byť o pár tisícovek dražší.

cabmanxx
31. prosince • 21:41

příklad?

fogel
31. prosince • 22:22

Třeba megane grandtour s tím samým motorem viz aktuální cenník

mpolan
2. ledna • 9:11

Těch pár tisícovek u Méganu je hezky kulatých padesát a to je už docela skok.

jozo
31. prosince • 18:16

Priserne dielenske spracovanie. Ale rozumiem, ze si to svojich zakaznikov najde, ktori privru oci aj nad hovnom v prednej zasuvke, len nech to je lacnejsie o 5 korun...

Čuňas
31. prosince • 16:50

Ať je to, jak chce, ale stále platí, že za málo peněz málo muziky. Dacii bych si nekoupil ani za nic, to opravdu raději investovat do ojetiny.

Luk.in
31. prosince • 16:38

Vskutku šeredný to automobil.Čaučeskova potažmo Renaultova pomsta.:-D

leon
31. prosince • 15:24

nevypadá to až tak zle:-),...ona kdyby OIII byla prezentovánajako zde, tedy na 15", tak by se člověku také asi udělalo zle :-D:-D,.....jasně rozdíl tam, jak z venku , tak zevnitř,...ale jest-li "vyhodit 200- 300 "klacků" navíc !, no nevím,....své kupce si určitě najde !B-]

Čuňas
31. prosince • 17:01

Ale tady se testuje verze s "nejlepší" výbavou.:-D:-))

Petr
31. prosince • 13:11

DLOUHODOBÁ SPOLEHLIVOST A KVALITA
Vzhledem k ceně se mi auto zdá jako ideální služební pro firmy kde mají Fabky a jim podobná auta. Nevíte někdo proč se auto nerozšířilo do těchto vod?

cabmanxx
31. prosince • 21:35

No Dacia Logan MCV je trochu větší auto než "Fabka" a hlavní důvod bude velká konzervativnost nakupujících. Není to nic divného - ve francii taky nejvíc lidí jezdí Peugeotem,

Petr
1. ledna • 18:38

bože, notak tam, kde nemají kombi si pořídí Sandero a kombík závratně větší není (to by snad byla výhoda pro Dacii), rozměry Fabky combi 1642/4276 a Logan MCV 1733/4450

housle
31. prosince • 11:06

Dacia Logan MCV....dobrá volba pro lidi co si na nic nehrajou!

Petr
1. ledna • 13:01

proč si myslíte, že kupovat si něco "levného" a nekvalitního (Renault ma na modelech Dacie vyšší zisky než na svých modelech, proč asi...) je nějaká frajeřina, tak možná jenom pro proletáře

Petr
31. prosince • 13:08

člověk si nemusí hrát na nic v sebedražším autě a naopak, může stát u okna paneláku a kontrolovat zda se mu někdo nedotkl základního modelu Dacie na parkovišti před panelákem, ale to ti závidívci neradi slyší, pro ty jsou všichni v pořádných kárách zloději

homer
31. prosince • 12:41

zajímavý že si "na nic nehrajou" jenom když maj vytopit ranec za auto

Petr007
31. prosince • 10:00

Proč nejdou v článku zvětšovat obrázky kliknutím jako to šlo vždy?

oskar
31. prosince • 8:24

Trochu nerozumim zaveru testu- co nabizi Dacia za vybavu, kterou nema konkurence? Podobne, ci dokonce lepe prostorne kombi lze koupit take. Tak proc je pak zaver testu takovy, ze takto prostorne a vybavene auto najdete jen tezko? Jinak samotny Logan ve druhe generaci je pohledove daleko hezci auto, nez generace prvni a verim ze u nas bude mit solidni prodeje.
Jinak ke zmince o euroncapu me spise zarazil zejmena zborceny A-sloupek pri celnim stretu, to uz se dnes moc casto nevidi http://www.autoexpress.co.uk/dacia/sandero/64160/four-... ...

Petr
31. prosince • 13:02

Nebylo by lepší si za 350 táců koupit mírně jetou pořádnou káru z Německa od oficiálního značkového prodejce? Ale chápu, že jsou lidé co by do auta po někom nevlezli a musejí mít vždy nové (znám několik).

..............
1. ledna • 17:42

To je fakt nápad jezdit pro mírně jetý auto do německa za 350 tisíc, když si můžete přidat 20-30 risíc a koupíte si Toyotu Auris v 1.6, sice je to základní výbava, ale máte k tomu klimatizaci, přední okna v elektrice a rádio. K tomu dostanete pořádnej atmosférickej motor, kterej nějakou tu chvíli vydrží a nebudete s tim mít starosti. Do Německa jezdim kupovat akorát tak auta do 100tisíc pro nějakýho začínajícího řidiče to se vyplatí, protože tam máte ještě nějakou malou šanci, že ty km budou pravý, což v čr máte tak 80% jistotu, že to někdo stočil.

Petr
1. ledna • 19:05
Kony
2. ledna • 1:03

:-D No nevím..Auta na fotkách pěkná..nicméně dle statistiky je v Německu každé třetí auto se stočeným tachometrem a falešnou serviskou! To je pak velká "výhra"..Dacii bych si taky nekoupil..ale raději 1-2 roky jeté auto z ČR.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petr
2. ledna • 1:07

za prvé, je to tam trestný čin s promlčecí ůhůtou 10 let, takže máš nástroje na obranu, zadruhé, pokus koupíš u dealera značky (i jiné) je ta pravděpodobnost dost malá, přišel by o licenci a to mu opravdu za pár éček nestojí, pokud kupuješ u turka nebo rusa (velá část noname bazarů) tak se nediv

veto
2. ledna • 22:46

take reci ze je tam trestny cin a tak to akoze nikto nerobi? Aj keby som ti sam povedal ze som ho stocil, bremeno dokazu je na tebe a ja sa vyhovorim, ze len som srandoval.
A pamataj, musis dokazat nielen, ze som ho stocil, ale aj zamer.
V praxi nedokazatelny pocin. U nas jedno radio upozornilo autobazar, ze predava stocene auta, ktore autoradio preverilo. Bazar ich predaval aj nadalej. A nikto im nedokaze, ze to vedeli, pretoze radio nie je doveryhodna institucia a zaroven ani samotna elektronicka servisna knizka nie je doveryhodny institut. Takze cela diskusia o trestnom cine stacania je zalozena na vode.

k
2. ledna • 2:11

No tak já to rozseknu asi takhle... Koupil jsem auto od velkého dealera v ČR a zástupce několika značek se serviskou, který se živí i tím, že po Evropě jak se mu vrací si je převáží i do ČR. Auto mělo být s garancí Auto plus, něco jako má Škoda nebo VW tuším. Toto auto si sem přetáhnul z jiné evropské pobočky, užíval 3 měsíce, najel 30 tisíc kilometrů a všechno profesionálně stáhnul, přišel jsem na to klasicky zapomenutým lístečkem. Rád bych viděl, jak bych mu toto oficiálně po letech dokazoval:) Mi to nevadí, protože jsem navíc dostal rozvodovou sadu a vím, že auto je v základu jednoduché a konstruováno na půl milionu km. A i přesto bych si nové auto koupil jen když by mi těžce vydělávalo, nebo nevěděl co s penězi, protože mi se osvědčilo raději koupit právě mírně jeté, o třídu výš, o kterém hlavně vím, že ho výrobce udělal dobře, a lidem slouží spolehlivě. U nového auta nikdy člověk neví, když nejsou recenze uživatelů, kde právě výrobce šetřil, nebo co se mu při různých nájezdech pokazí. Takže nové neznamená nejlepší.

Petr
2. ledna • 13:20

firma v Česku má české zaměstnance a podle toho to vypadá, také to není trestný čin, jako v SRN, nevím co je na tom těžké k pochopení

policak
1. ledna • 23:04

Ty vole, to si děláš kozy? Volvo, C5? Znáš aspoň trochu ceny běžných náhradních dílů? Ty auta tě sežerou, jak se něco podela. A na sunce z bazaru se vždy něco podela.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
revan_21
2. ledna • 0:38

Pravděpodobnost že se něco podělá je uplně stejná jako u nového auta... A v autorizovenm servisu ti pak jenom řeknou že si za to mužes sam... a s reklamací máš smulu

Mirus
2. ledna • 10:05

Jak ty bys mohl tohle vedet? Uz si mel nove auto? Nebo je to zas co si slysel od znamych a kamaradu zarucene informace? :-DP.S. NE, u noveho auta NENI stejna pravdepodobnost ze se ti neco podela, statistika bude mluvit jinak.

Petr
2. ledna • 13:55

jak to vypdá asi nové auto jste neměl nikdy vy (na tom není nic špatného, já měl jen dvě nové, služební), nejen, že se garance nevztahují na vše, ale jsou i další důvody, pro které vám nové auto neopraví zdarma v garanci, opotřebení, kamarádovi odešlo turbo málo přes 60 tis. auto v garanci a musel si vše sám zaplatit, důvod, životnost turba byla stanovena na 60 tisíc, porucha znamenala takzvané opetřebení způsobené provozem vozidla a na to se garance nevztahuje

Mirus
2. ledna • 18:48

Omyl, mam jiz druhe (nove) a nemenil bych, bohuzel nejsem "moderni" a turbo se mi na aute nepodela, protoze tam NENI B-]Ostatni veci co jsem reklamoval, vymeneny za novy kus na garanci bez jakehokoliv dohadovani, tot ma zkusenost, zalezi take na servisu a jeho pristupu, ale pokud clovek neni liny a zjisti si moznosti tak je spokojenej, nebudu jezdit do servisu co mam vedle ve meste jen kvuli tomu ze je bliz, radsi dojedu dal ale s uplne jinym pristupem.

..............
1. ledna • 21:41

No to je pěkný vy znalče, určitě bych si kupoval auto z roku 2008 za 350tisíc od nějakýho helmuta z druhý ruky, když můžu mít nový se zárukou a bez starostí. Taky pochopte, že tu jsou lidi, kteří se o auto nechtějí starat, protože to třeba neumí a nemají známého mechanika, tak si jednoduše koupí nový auto se zárukou a stará se o to autorizovanej servis. V Německu jsem kupoval už 6 aut jak říkam vždycky tak do 2000euro od roku 1998 a do 150tkm, opravil, chvíli s tim jezdil, aby se projevily závady a prodal nějakýmu začátečníkovi nebo někomu, kdo na nový auto nemá a potřebuje nutně auto s tim, že, když se mu na tom něco vysype může kdykoliv přijet a já mu to opravil. Auto do 250tisíc se nechá koupit tady a nemusim se vláčet někam do Německa. Od 250tisíc a vejš už bych uvažoval právě o tom novym.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petr
1. ledna • 22:29

třeba proto, že každý nechce mít Dacii a nějaké tři roky/100 000 záruky se u dobrého modelu auta s osvědčeným motorem nic nestane a za své peníze si může užít násobně více všeho a nemusí jezdit v autě se špatným dílenským zpracováním a laciností kam se podíváš a bude mít auto, které nové stojí násobně více, ale chápu, že všeuměl co vozí auta do 2000 euro na šmelinu toto nepochopí, protože na takových lidech by nic nevydělal

..............
1. ledna • 22:57

A kdo mluví zrovna o Dacii? Za 350tisíc si pořídíte Aurise sice v základu, ale výbavu pro někoho, kdo jezdí 30km každej den do práce to rozhodně stačí. Toyota určitě špatný dílenský zpracování nemá. Já žádnej šmelinář s autama nejsem, to, co přivezu tak s tim 4měsíce jezdim, abych vychytal mouchy a nepřidělal kupujícímu ještě víc starostí než má. Rozhodně nevozim koncernový krámy, který před 200tkm pomalu končí. Vozim sem, Corolly, Yarise, Civici, protože to jsou držáci a chvíli těm lidem vydrží než si koupí nový auto. Chápu, že většina autíčkářů, co tohle dělaj jsou většinou šmelináři, ale já rozhodně ne a rozhodně neradim lidem kup si jetou Fabii, protože je nej jak to většinou bejvá.

LOL
31. prosince • 20:55

Třeba proto, že někdo chce alespoň nějakou záruku a jistotu, že nekupuje kasičku?za třipáďo se auta koupit dají, a dá se vybrat z různých velikostí a výbav (záleží na vkusu a potřebách každého soudruha). Ne každý chce proprděnou káru po Helmutovi, kterou (bůhví proč) tak výhodně prodává. :-)

skatys
11. března • 17:36

Pánům co doporučují ojetinu z rajchu, tak těm bych doporučil si jen tak projet s tzv.dovozcem aut bazary ,kde tito dobrodinci nakupují aby uspokojily malého českého človíčka toužícího po výhodně koupené káře ze zaručeně skvělého zdroje božského "Německa" .To co jsem zažil a viděl by jsem všem doporučil ,desítky bazarů patřící arabům,turkům,rusákům a jiné svoloči v příhraničním Sasku a před nimy desítky dovozců z čech a polska navzájem si probodávajících gumy a jinak ničící si auta ,v bazarech stovky šunek ( dovozci pojmenovaných "paštiky")které jsou dovezeny do čech ,patřičně přeleštěny špekem a pak prodávány jako super dovoz Německo, o této branži by mohla být napsána nejedna akční kniha ,která by byla určitě po vydání bestselerem .

revan_21
1. ledna • 2:53

Koupit auto z německa je vždy o dost jistější než z čr... Už jenom když vemem stav jejich silnic.
To že jí "výhodně prodává" muže mít mnoho duvodu... Třeba doplacení liesingu...

LOL
1. ledna • 21:00

pokud jsi myslel olítanou šunku, tak ano. Už jen kvůli výbavě a jak píšeš lepším silnicím (a taky většinou lepšímu servisu). Jenže to nic nemění na podstatě věci - to že k tomu nedostaneš záruku.Mně auto pomáhá vydělávat, nemám problém jednou za cca půl roku dát desítku za servis a nechtěl bych olítané auto, u kterého nevím jak s ním kdo jezdil, kolik má nalítáno atd. Nechci pátrat a řešit trable, chci jezdit. A takto uvažuje spousta lidí. Dva mí kamarádi byli zastánci ojetin, pak začali cestovat a do půl roku si oba pořídili nová auta.. A naopak - s autem jezdím, dokud funguje, tj. většinou 7-9 let, jakmile se začne kazit více než je obvyklé, jde z domu.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
revan_21
2. ledna • 0:40

Pokaždý se zasměju když ze sebe vyblejes pojem "olítaná šunka"
Ale dobře vím, že tvé duševní zdraví je značně nahnutý... takže ti to odpustím.Jestli jsi nucen davat jednou za pul roku 10k za servis tak tě docela lituju :DDDD Spoustu lidi si koupi ojetinu a tu desítku do toho nedají za celej rok, protože to prostě není třeba.

LOL
2. ledna • 10:23

Nejsem "nucen" - prostě si platím servis. Nechci řešit garážníky, nechci shánět olej, nebaví mě opravovat auto sám. Chci jezdit, a to jednoduše něco stojí (ostatně 10 tisíc projedu jen v palivu za měsíc). Nemám s tím problém, vydělám si na to.Spousta těch tvých lidí co si koupí ojetinu a pak s ní jezdí 3km do kauflandu a ročně najedou 5 tisíc a tankují za stovku.. Nic proti tomu.

Petr
2. ledna • 13:47

Je smutné, že nedokážete pochopit, že lidé také používají auta jinak než vy. Mně se nikdy žádné auto neporouchalo, nic neservisuji, nechodím k žádným garážníkům, nic sám neopravuji ani nic nescháním (slevy na oleje jsou stále), modely aut a motory pečlivě vybírám a potom je vámi popisovaný model nesmyslně nákladný pokud...
...10 000 za palivo měsíčně, to je nájezd nějakých 3000 v autě vyší střední třídy a výše, mésíčně, najedu asi o třetinu méně a ušetřím na nákupu a provozu násobně více než vy. Pokud máte střední nebo nižší třídu, znamená to nájezd až 5000 a pro takové podmínky už platí jiná pravidla a zde je asi nejrozumnější kupovat nová auta co dávají nejvyšší garanci na nájezd km. Každý provzní model je jiný, to snad by mělo být průměrnému člověku jasné.

Pepik z Čechystánu
2. ledna • 7:16

Aaaa pan je zastance olitanych spodaru... typicky ukaz ceskeho nuzacka, ktery nevi, kam diky svym prijmum patri :-DSocko B-]

Petr
2. ledna • 0:57

za servis svých ojetin jsem nikdy nedal 10 000 ani za několil let včetně výměny náplní (olej měním sám a dám do servisu k likvidaci, koupím vždy minimálně s 50% slevou), mám pravidlo nákupu, auto zánovní okolo 40-50 tisíc najeto, dá se koupit i méně jak za 50% původní ceny, vždy kupuji bez DPH v SRN, takže se od běžnejch kupujících dostanu na fantastickou cenu, najedu dalších max. 100 tisíc a prodávám, mezitím převedu na fyzickou osobu a prodávám s DPH, kterou neodvádím, vždy benzín předělám na LPG, zatím bez turba, u další várky rodinných aut už se asi turbu nevyhnu, tak uvidím jak to zahýbe s ekonomikou provozu, zatím jsem na levnější model než je tento nepřišel a rád uslyším rozumnou a slušnou kritiku, pokud někdo vypiloval něco lepšího

mpolan
31. prosince • 8:45

Co třeba zohlednit ještě cenu? Pisálek argumentuje Fabií a Ceedem, ale obojí v takové výbavě a naftě jede do poněkud jiných výšin. Clio Grandtour taky a Peugeot už pro jistotu malé kombi ani pořádně nedělá. Skutečnost je taková, že MCV je velice trefně zaměřeno. Ale je to Dacia a to je pro místní pisálky vždycky rudý hadr (z testu to taky až neskutečně září). Doporučení o lehce jetém autě je pak už vyloženě k smíchu.

kawasaki
5. února • 14:05

Na streamu je jedna paní, která si zakoupila lehce ojetý vůz vyšší kategorie.
Bohužel zjistila že původní počet najetých kilometrů je pře 400 000
:-)

oskar
31. prosince • 11:01

Ok, to ale znamena ze auto je za dobrou cenu (levne) ale IMHO to nema co delat s tim, ze by se nedalo sehnat takto vybavene auto, kdyz kazdy konkurent nabizi i lepsi vybavu (digi klima atd). Zaver testu je proste zavadejici...

mpolan
2. ledna • 9:04

Závěr JE blbě napsaný, ale celý test je odkazem na cenu auta proložený, takže to je i k závěru vcelku logické.

Doporučujeme

Články odjinud