Kapitoly článku:
Účelně a jednoduše
Interiér a jeho uspořádání a rozměry jsou u Loganu opět takřka stejné jako u již zkoušeného Sandera, a totéž lze říci o použitých materiálech. Ty působí spíše bytelným než vysloveně laciným dojmem, kvalita dílenského zpracování je však poněkud diskutabilní. Snad s výjimkou látkových sedadel je zde všechno včetně palubní desky, středové konzole a dveřních výplní obloženo fádními šedočernými plasty. Jako drobné zpestření působí chromované obroučky výdechů ventilace a béžově lakované dekory na dveřních madlech, středové konzole a volantu.
Těšte se na šedé, fádní plasty
Přední sedadla s efektním zvýrazněným stehováním jsou sice celkem rozměrná, ale jejich materiál je příliš poddajný, takže se v nich budete v zatáčkách naklánět ještě více než auto samotné. Místa je na nich ve všech ohledech celkem dost, horší je to s hledáním správné polohy. Jak kdosi správně poznamenal v diskusi k testu Sandera, za volantem se sedí jako na stoličce. Tomu odpovídá také poloha nohy na plynovém pedálu, do které na delších cestách budete možná brzy chytat křeč (naštěstí je tu tempomat).
Na všech sedadlech je místa dostatek, jejich materiály jsou ale příliš měkké
Pouze v nejvyšší výbavě najdeme alespoň výškově stavitelný volant, ovšem umístěn je příliš blízko palubní desky. Zvláště postavy vyšší než 180 cm tak musí hledat kompromis mezi pohodlným úchopem volantu a nepříliš pokrčenými koleny, jež navíc mají tendenci opírat se o palubní desku. Na zadní lavici je místa ve všech ohledech překvapivý dostatek (a pro kolena je ho vlivem delšího rozvoru náprav ještě o něco více než u Sandera), takže se tam při troše sebezapření usadí i tři pasažéři běžných proporcí.
Velkorysý kufr
Zavazadlový prostor je přístupný rozměrným víkem, jež lze odjistit pouze stiskem masivního tlačítka, které nás vrací v čase o desítky let zpět. Odskočí jen o několik milimetrů, takže pro jeho otevření musíte zasunout prsty do škvíry pod jeho hranou. Zevnitř zcela nečalouněné víko spočívá na jednoduchých, do zavazadlového prostoru hluboko zasahujících pružinových závěsech.
Prostor pro zavazadla je alespoň svým objemem velkorysý
Na rozdíl od Sandera na jeho vnitřní straně nenajdeme žádné madlo pro zavírání čistou rukou, ovšem při pohledu na ostré hrany plechů vám záhy dojde, že je lepší si ruku umazat než pořezat. Za levým kolem na vás kouká nijak nekrytý hever, jemuž naproti sekundují nedbale zavěšené šroubovací tažné oko a klíč na kola. Pod podlahou zkoušeného vozu bylo příplatkové rezervní kolo, k němuž lze naštěstí odložit povinnou výbavu a další drobnosti, aby vám nepoletovaly po prázdném kufru.
Zadní opěráky lze skládat; víko postrádá jakékoli čalounění či madlo pro zavírání čistou rukou
Kotevní oka pro síť nehledejte. V případě potřeby většího prostoru pro přepravované předměty lze sklápět asymetricky dělené zadní opěradlo na pevný sedák. Vzniklá plocha není zcela rovná a smířit se musíte s mírným přechodovým prahem, ovšem daleko citelněji budete při manipulaci s nákladem omezeni plechovými výztužemi po stranách a v horní části vzniklého průchodu.