Test Dacia Logan 0,9 TCe: tentokrát s kufrem...

42 komentářů

jurda
28. prosince • 18:02

Aby ses z toho porsche neposral ty debile,taky to tak na silnicích vypadá,když si kreten jako ty myslí,že v porsche je někdo a ostatní jsou mrdky.Strč si drát do prdele a zatoč si sním buzno!!!

derko
28. ledna • 17:17

Porsche snad zadarmo ale jinak ne. Dneska je problém s parkováním všude a takovou ludru velkou nikam nestrčíte ale to je na každém znás co si koupí. Já jsem vyměnil oktávku 1,6 za sandero stepway a po roce ježdění vím že jsem udělal dobře. Škodovky celkově šli s kvalitou dolů a je to znát už po 3-4 roce ježdění, všechno vrže skřípe nebo to upadne a o motorech ani nemluvě. Od začátku co začali dávat supr motor HTP jsou sním jen potíže a výdrž motoru 100000 je na úrovní škody 120 a ten přeplnovanej zázrak plnej malejch bolístek je jen slabou náhradou.

JirkaX
7. srpna • 12:43

Škodovky jsou předražené a poruchové, ale někdo chce hold Německou káru a tak si ji koupí.

Cmurda
27. června • 9:20

Díky, jirko.

ElMisti
26. června • 9:42

Logan byl navržen a postaven jako levné auto a tento fakt se nesnaží nijak maskovat. Vlivem prudkého poklesu cen ojetin nabízí bezkonkurenční poměr ceny a užitné hodnoty. Svým vzhledem si mnoho příznivců nezíská, zato ale boduje spolehlivostí. Plasty v kabině jsou tvrdé, lak karoserie je tenký a málo odolný a výbava bývá žalostně chudá. Často chybí ABS i posilovač řízení, o klimatizaci si zájemce zpravidla musí nechat jen zdát. Na druhou stranu na základních mechanických součástech výrobce nešetřil. Komfortně naladěný podvozek proto vydrží desítky tisíc kilometrů na nekvalitních cestách a i motory jsou léty prověřené a bezproblémové. Pouze převodovky mívají hlučná ložiska a u naftového motoru 1.5dCi se ucpávají vstřikovače při tankování méně kvalitní nafty. Množství elektroniky na palubě je na minimální úrovni. Výsledkem toho všeho je nadprůměrná spolehlivost. Zkrátka, co v autě není, to se nemůže porouchat. Svou prostorností Logan uspokojí i rodinné potřeby, ale příliš měkká sedadla nejsou na delších cestách pohodlná. Slabinou je i méně kvalitní lak a horší antikorozní ochrana. I přesto je ale Logan na trhu ojetin považován za velmi solidní volbu.
http://www.aaaauto.cz/cz/recenze/dacia-logan/ar... ...

Odborník
19. června • 18:50

Strašná mrdka, já jezdím v Porsche CayenneB-]

Druk
4. září • 14:29

.................................bože ty jseš vořežprut

jemen
12. ledna • 18:27

mrdka se neříká

Valy
10. října • 16:32

Poslouchej ty lumpe ne každý má hodně peněz jako ty,a ne každý uvažuje jako ty !!!!!!!!!
Takže koukej se chovat slušně a respektuj každýho názor.:-O

defender110
20. června • 9:19

Booože, to jste tipl pěknou srač.u. To je to nejhnusnější Porsche so vyrobili. Kdyby jste si aspoň vymyslel Panameru. Tak by si lidi řekli, že krom bujné fantazie máte i špetku vkusu, ale takto, zbývá jen ta fantazie.

ckh
17. června • 19:35

Nejde vypnut ESP? To je dufam len vtip! Alebo naozaj sa s tym bude vychadzat zo snehu, ladu, prachu, strku, blata a pod. iba vytlacenim?

Walli
12. února • 14:02

:-D:-D:-D ty o tom systemu moc nevíš co:?

Nuj
17. června • 18:08

No, taková trochu novější Škoda Favorit :-P

Michal
17. června • 16:58

Ocenil bych test s motorem 1.2, který bude volit nejvíce zákazníků. Dacia je atraktivní hlavně cenou a budou si ji pořizovat především ti, kteří potřebují auto na přemístění se z místa A na místo B. Nejlevnější TCe je za 223k, což je ve srovnání se 160k za nejlevnější 1.2, úplně mimo mísu.

protektory.cz
14. června • 10:49

hezké auto, líbí ... :-))

Uživatel2
15. června • 13:38

z dálky

Dacia-CZ
13. června • 16:51

Nově založené stránky pro všechny fanoušky a příznivce Dacie. Stránky se věnují novinkám, testům a zajímavostem značky Dacia. http://dacia-cz.webnode.cz...

aikoN
13. června • 16:00

Osobně mi to auto dává větší smysl, než třeba Rapid, který je po poslední úpravě ceníku opět nadhodnocený, a pro řadu lidí bude Logan lepší alternativou. Sice nevypadá tak hodnotně, ale za stejnou cenu nabídne o hodně více muziky, o což si myslím, že zájemcům o levné auto, jde nejvíce.

><
14. června • 7:32

Jenže když přijedete na stavbu v dacii, tak to nikomu divné nepřijde, ale kdybyste tam přijel v rapidu, tak na vás budou všichni čumět jak na tatara. To samé se dá aplikovat opačně. Každopádně rapdid je předražená sračka, ale to už víme všichni.

k22
13. června • 12:36

63dB při 130 km/h? Tak to je lepší než Passat, všechna čest!
:-D

THC fanda
13. června • 14:40

Chybí tam údaj kde to bylo naměřeno . Takž informace k ničemu.

Defender110
13. června • 12:21

Za 270tis. je to naprosto už mimo mísu, to bez debat. Máte vlastně kvalitativně auto za 150tis. ,jen dovybavené. Výhodnost Dacie končí někde u hranice 200-210tis. (Sandero ,Logan) Mnoho věcí je krok vpřed, některé mi chybí. Absence ukazatele chladící kapaliny mi vadí. (a je to trend i lepších a dražších vozů). Úchytné oka v kufru taky, proč chybí? Normálně automobilky toto přidávají ,háčky oka schránky ve velkém. Světlo v přihrádce spolujezdce, chybí, škoda...ale prkotina. Ty pružiny v kufru to je maras ovšem. Kdyby alespoň dali nějaký blbý návlek. Stejně tak vnitřní strana víka kufru. ...aspoň něco málo. Riziko skřípnutí prstů mezi hranu víka zavazadelníku a nárazník je velké a je to nepříjemnost, hlavně pro náhodné uživatele auta. Velkým vtipem je to co Dacia nazývá "kůže", to je k pobavení. Jen blázen za to připlatí. (třeba u Dusteru) El. ovládání předních oken je jen o zvyku a tř. mi osobně vyhovuje. Ovšem ty zadní v tom místě, to je kiks jak bič, navíc nedomontujete loketní opěrku, bez které si to moc nedovedu představit. Umístění ovladače sklonu světlometů je blbé, ale já ho osobně použiju tak jednou za rok. Dobrá je aspoň ta prohlubeň na palubce. Jinak samotné tvarování a provedení se mi víc líbilo na starém Sanderu (Loganu), taky ten neslícovaný detail tunelu je děs, to na starém nebylo. Nabídka tempomatu a přítomnost ESP a 4 airbagů je dobrým krokem vpřed oproti starší generaci. Vidím mnohem více odhlučňovacích izolací...super. Mluví se (jinde) o oboustranném pozinku...pokud ano tak konečně. I když řeči "odborníků" v diskusích , že po 4 letech je to hromada rzi jsou naprosté voloviny. Trochu ve mě vzbuzuje obavy motorizace 0.9 turbo. Do tohoto bych u vozu jako je Dacia nešel. Jednak bych nevěřil ve spolehlivost, a jednak se mi to zdá (i když má turbo) málo na typ auta. Pořád myslím , že stará dobrá 1.4 byla nejlepší. Posez za volantem opravdu není žádná extra sláva, ale výšková stavitelnost volantu a sedadla už stačí pro najití jakš takš obstojného místa. Ale noha vám na plynu bude dřevěnět stejně. 1.4 mívala strašně dlouhý chod spojky se záběrem až nahoře, 1.2 zas při rozjezdu tendence "zdechat". Nevím jak je na tom nová generace.
Hodně zvědav jsem na nové MCV. Jejich myšlenka nechat sedmimístnou verzi jen pro Lodgy a s MCV udělat obyčejný kombík se mi zdá rozumná.

jemen
12. ledna • 18:29

co máš proti turbu more

THC fanda
13. června • 14:32

Blbý chod spojky má i 1,2. Kdo se spojce nepřizpůsobí ten ji brzo oddělá. Staré Sandero oka v kufru má,má i osvětlenou schránku spolujezdce(arctica). Na chod spojky si téměř nedá zvyknout,je to vyřešeno špatně. Pedál plynu je dobrý tak do traktoru. Ale plyn se dávkuje dobře.

jurda
28. prosince • 18:10

Nemáš nohy Meresjeva?Myslím dřevěný,ty jsi nějakej divnej!

Defender110
13. června • 20:45

Vím , že to má. A na spojku jsem si zvykl, ale řešení není dobré. Mám Sandero 1.4, už 3 roky.

Antiautomat
13. června • 11:55

Ja osobne taketo auta beriem ciste pragmaticky. Auto mam na to aby som v nom jazdil, kozeny gauc, telka a super hifi mi stacia doma. Moj terajsi pekac detto, ma to kubiky, ma to vykon, ide to ako BMPcko a je to spolahlive.Cize tradicne davam doraz na motor, jednoduchost no a cenu. Ak by som do tohoto siel, siahol by som /paradoxne aj ked som zaryty odporca fukanych malolitrov/ prave po tomto motore plus nejake tie prakticke veci plus tempomat. Jednoduchost vitazi, toto auto ma sancu na velky uspech, plati snad iba ze treba obchadzat vsetko z prvych dvoch rokov vyroby, s vybavou nie je dovod sa 'rozsupnut' tak ako v testovanom exemplari. Tomuto autu davam jednotku, urcite si ho pri najblizsej prilezitosti 'preleziem' osobne a kuknem vsade kde sa da. Dacia proste ide a treba s nou pocitat. A to je dobre.

THC fanda
13. června • 12:06

Uvidíme,jak budou majitelé po letech spokojení s piditurbem. Místo plynové vzpěry motoru,měli dát jiné závěsy kufru vzadu + teploměr. Teploměr chladící kapaliny není zbytečnost. To si jen pár tupých hlav myslí.

k22
13. června • 12:42

Teploměr chlad. kapaliny je k ničemu, protože nikdy neukazuje skutečnou teplotu, je to hooodně inforamtivní údaj. A že se kapalina zahřeje až za pár kilometrů k tomu nepotřebuju žádný ukazatel, to ví každý, tedy kromě opravdu tupých hlav.
Navíc důležitější je teplota oleje, voda se zahřeje skoro hned..

kk
18. června • 17:25

myslis? Jazdil som celu zimu na aute s nefunkcnym termostatom. voda sa zohriala len na nieco cez 70°C max...Na spotrebe to velmi vidiet nebolo (pol litra hore-dole neodsledujes)m auto sa nijako zle netvarilo, dokonca aj kurilo.Ze motor dostaval riadne kapky, lebo bol stale prechladeny?Nuz, to asi panov v OPEL nezaujimalo, ked do Astry nenamontovlai teplomer vody.
..3-[

THC fanda
13. června • 14:38

Pojištění domu také nepotřebuji třeba 20 let:-D Vůbec nejde o to sledovat zahřátí motoru,ale o stavy ,které nastávají málo často,ale dojít k nim může. Například zjistím ,že termostat nefunguje jak má. Zjistím poruchu chlazení(únik,nefunkční čerpadlo,přetržený řemen) Čidlo teploty má každé auto a je nepochopitelné nedat na LCD palubního počítače 3 číslice . Místa je tam dost. Hlavně,že je tam venkovní teplota:-D Starý Logan,Sandero má teploměr,i když jen 9 nepřesných segmentů,ale zase nemá venkovní teploměr. B-]

Antiautomat
13. června • 13:56

Suhlasim s THC. Co ak sa napriklad po... termostat a voda pojde to len na maly okruh?
Co ak dojde k uniku pocas jazdy? V tom pripade to zachrani motor. To nie je ako vzduchom chladena tri a polka, kde stacilo dat ruku k valcom a odhadom predvidat prehriatie cestou cez Donovaly :)

THC fanda
13. června • 14:27

Konečně někdo komu to myslí. :-D

Revan_21
13. června • 13:33

Tam jde hlavně o informovanost jestli se motor nepřehřívá. Asi se dá na to adaptovat... ale stejně by mi to vadilo že tam není.

THC fanda
13. června • 11:49

Pro případné kupce. Koupit Arcticu + tempomat,rezervu,(pro Fandy litá kola + zápis jiného rozměru kol) nejlépe 195-60 R 15,případně 205-55 R15,zadní okna v elektrice a dál už nic. Před motor dát těsnění Pireli,aby nebyl od bláta jak po povodních. Navigace stačí Garmin za 1800.

THC fanda
13. června • 11:54

PS. A počkat až se V Dacii vzpamatují (což už asi nebude) a dají alespoň motor 1,2 Tce,případně využít možnosti koupit naprosto spolehlivý držák 1,2 16V 55kw,který žere úplně stejně jako ta ekosračka. :-D a pro běžnou jízdu naprosto stačí.

jurda
28. prosince • 18:05

jel si s tou ekosračkou jak ty říkáš?Natrhnu s ní octávii prdel,kdy si vzpomenu.Zkus a uvidíš,pak mluv!

moje jméno
7. října • 19:13

Vím že jsi to psal před 5 lety, ale to nemění nic na tom, že jsi mě i po takové době hodně svým komentářem pobavil :-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D

k22
13. června • 12:39

K čemu 1.2 TCe? To ti zrychlení z 0-100 za 11s nestačí?

THC fanda
13. června • 14:26

K čemu? Je to 4 válec a vydrží více. O kultuře chodu a pružnosti nemluvě.

Adolf
4. ledna • 22:01

Objem ničím nenahradíš. Klasická 1.6 nemá chybu.

THC fanda
13. června • 11:41

270000 je moc. Kožený volant (v originále) je úzký jak ve š 100. Takže je lepší koupit obšití v OBI a udělat si to sám. Potom je tlustý jak v Mercedesu. Naštěstí je tam izolace v motorovém prostoru,takže hluk je opravdu celkem v normě. Prodej vidím bídně,protože kombík bude větší terno.

Doporučujeme

Články odjinud