Test: Dacia Lodgy - obrovský prostor za málo peněz

? Super95
Super95  |  19. 10. 2012 10:53

Pro buzeranty jako je Duchoň - to je skvělá kára !!!

Odpovědět  |   | 

A čím jezdíš ty frajere?

| | Když už nesouhlasíte, nebuďte ovce a napište proč.

Odpovědět  |   | 
Fantomas  |  19. 10. 2012 12:16

Co jsi to za hulváta?

Odpovědět  |   | 
Kenny  |  19. 10. 2012 18:54

na to jdete z ostra Samozřejmě, že pan Duchoň patří mezi autory co nejdou do hloubky (nikdo si nechce/neumí vzít za příklad Vaculíka v AutoDieselu), nicméně mezi těmi povrchními patří ještě mezi to lepší. Dacia mě nezajímá, tak to číst nebudu. Ale ty co jsem četl a ty auta znám, tak nebyly špatné a bludy tam neměl. Kdo je či není teplý sem myslím nepatří. Tak neplýtvejte urážkami, nebo podle sebe soudíte jiné?

Odpovědět  |   | 
Tom  |  21. 10. 2012 19:34

Tak pan Vaculik je obcas dobry pohadkar. Jiz nekolikrat se mistalo, ze jsem od neho cetl clanek o tematu, se kterym jsem mel neco spolecneho a jeho clanek byl spise pohadka...

Odpovědět  |   | 
Kenny  |  21. 10. 2012 22:53

Njn, co naděláš, jeden člověk nemůže rozumět úplně všemu na 100,000 %. Třeba Ford a Hyundai taky u něj dostává na můj vkus zbytečně vysoké skóre. Zase se aspoň nebojí otevřít témata, co jsou pro jiné tabu. Nebo hezky technicky rozebere a popíše co a jak se chová a čím je to způsobeno. O tom ostatní nemají ani páru.

Odpovědět  |   | 
aldabubo  |  19. 10. 2012 11:43

Nemám nic proti tomu autu jako takovému, přestože francouzská auta (a ještě z Rumunska) vůbec nemiluji. Ale ten design je strašnej. Fakt je to ošklivé auto. Přeji mu ale, aby si našel svoje zákazníky.

Odpovědět  |   | 
naut  |  19. 10. 2012 12:34

thalia je ještě horší.. tohle bych i skous..

Odpovědět  |   | 
asd  |  21. 10. 2012 09:14

BTW - to auto se vyrábí v nové továrně v Maroku !

Odpovědět  |   | 
Miloš  |  07. 05. 2014 11:27

V Maroku se vyrábí Dacie pouze pro neevropský trh...

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  05. 06. 2015 15:11

No nevím, mám ho objednaný, čekám na něj a prý přijede z Maroka mi sdělil prodejce.

Odpovědět  |   | 
Fantomas  |  19. 10. 2012 12:13

"Přesto nabízí slušný kvalitativní standard."
Napsat tohle u nového modelu je docela odvaha. Podle mě se to dá posoudit až po pár letech.

Odpovědět  |   | 
martan  |  20. 10. 2012 11:02

Pletiete si kvalitu a spolohlivost.

Odpovědět  |   | 
Fantomas  |  20. 10. 2012 19:59

Nepletu. Copak nespolehlivé může být kvalitní?

Odpovědět  |   | 
Defender110  |  23. 10. 2012 09:09

Je BMW X6 (uplně nové) kvalitní? nebo spolehlivé? takové technologie a výbava a zpracování je dost na úrovni..kvalitní, ale auto je stále v servisu a musí se volat odtahovka. je tedy spolehlivé? faakt nevím, mimochodem u auta za 2,5 mil, bych čekal , že bude jezdit a ne že za 2 roky své existence bude 5x v servisu kvůli nepojízdnosti. Bylo třeba mačkat emergency tlačítko na palubce a přivolat servis!!

Odpovědět  |   | 
Fantomas  |  24. 10. 2012 10:36

Pak tedy logicky není ani kvalitní, ani spolehlivé.

Odpovědět  |   | 
Fantomas  |  20. 10. 2012 20:04

A obráceně - můžeme mluvit o kvalitě, když to po týdnu přestane jezdit?
Jak se tedy u nového auta pozná kvalita? Že je to dobře nalakované? Nebo že palubka je dobře slícovaná ? To je kvalitní auto?
A co když po roce lak popraská a palubka začne vrzat? Pořád kvalita?
Jak tedy u úplně nového modelu ne zrovna prestižní značky někdo pozná, že jde o kvalitativní standard?

Odpovědět  |   | 
Dusan  |  19. 10. 2012 13:17

Teda to jsem rad, ze jsem se v mladi ucil a nemusim jezdit nicim takhle hruzostrasnym. Ten volant, sedacky a interier vubec je opravdu maximalni peklo, to uz je snad lepsi jezdit vlakem.
Nejak nechapu jak muzou mit ESP za priplatek, jestli mne pamet nemate, tak od roku 2013 musi byt vsechna auta prodavana v EU vybavena ESP povinne. U noveho modelu jdouciho na trh na konci 2012 bych cekal, ze na novou legislativu bude pripraven.

Odpovědět  |   | 
veto  |  19. 10. 2012 17:17

kedysi sme jazdili na 120 a zigulakoch do chorvatska, este 10 rokov dozadu to iste na feldach fez klimy a nikoho ani v najmensom nenapadlo sa stazovat. A teraz pan povazuje auto s miestom ako 3feldy, klimou, palubnym pocitacom, rovnakou dynamikou, ovela vacsou bezpecnostou za "maximalni peklo" ???
Get real clovece, auto je dnes uz nic ine, iba spotrebny material, ako prostriedok socialneho statusu ho pouzivaju uz len metrosexuali a hlupaci.
Nikto od Dacie necaka, ze to bude svetova jednicka, teba to ocividne podla tvjojho vyjadrenia dost prekvapilo, takze predpokladam, metrosexual nebudes.

Odpovědět  |   | 
homer  |  20. 10. 2012 00:13

Tak to jsi ty kvůli komu nabízej náhražky místo jídla v lidlu, chcanky místo pití v kauflandu, jedovatý hadry na tržnici, křusky vietnamci a parodie aut z transylvanie ! Ty si to koupíš páč nejsi žádnej metrouš a hlupák a spotřebák neřešíš.

Odpovědět  |   | 
Karel  |  20. 10. 2012 12:00

Není to spíš naopak? Pokud neutratím majlant za "auto jako sociální status" (a jeho leštění), zbude mi o to víc peněz na věci, které jsou podstatnější - kvalitní volný čas, kvalitní jídlo...

Odpovědět  |   | 
Defender110  |  23. 10. 2012 09:10

Moje řeč!!

Odpovědět  |   | 
Defender110  |  23. 10. 2012 09:11

Ty si škopek vylízanej co?

Odpovědět  |   | 
ABCdef  |  23. 10. 2012 22:58

V Lidlu sem byl poslední rok dvakrát, ale nabízí tam uzeniny snad s nejvyšším podílem masa. Tolik k tvým náhražkám... Nesuď když nevíš.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  19. 10. 2012 18:11

s tím ESP...pravděpodobně stihli homologaci pro EU před rokem 2013......
možná kdyby ses podíval na kalendář, mohl sis celý svůj příspěvek odpustit

Odpovědět  |   | 
Mrakomor  |  19. 10. 2012 13:40

Tohle auto o vás vypoví jediné - že máte víc dětí než rozumu a peněz.

Odpovědět  |   | 
Dusan  |  19. 10. 2012 14:17

Zrovna jsem si tak rikal, ze nemit cikani ziguliky a mit potrebu vozit nekam deti, tak by to pro ne byl idealni wagen.

Odpovědět  |   | 
veto  |  19. 10. 2012 17:22

cigosi ficia na folksvagenoch, mercedesoch a bmw. Cigosi si potrebuju riesit socialny status, ti ti do dacie nikdy nepojdu

Odpovědět  |   | 
LOL  |  19. 10. 2012 15:59

Je vidět, že to máš v kebuli srovnané. Doufám, že tě děti dnešních majitelů Loganů odmítnou živit, až ty budeš v důchodě (a pokud jsi ještě větší pako, pak se bláhově a nadšeně účastníš letadla zvaného 2. pilíř penzijního pojištění) - což bohužel dnes není možné.

Z mého pohledu jde o přibližovadlo, které si na nic nehraje a jedno z mála dostupných 7-místných aut. Že je (skoro) hnusné a vyrobené z levných materiálů - no a? Za pět let to bude úplně jedno, jen ti, co si koupili dražší auto s "kvalitnějším" interiérem, budou mít větší úbytek jeho hodnoty. Mně opravdu celkem dost irituje chování některých slabodušších jedinců, co poměřují vše jen podle majetku.

Odpovědět  |   | 
veto  |  19. 10. 2012 17:20

aj tvoj prispevok o nieco vypoveda.....o urcitych nedostatkoch....

Odpovědět  |   | 
Defender110  |  23. 10. 2012 09:12

tvá reakce spíš vypovídá , že ty nemáš ani děti , ani peníze a už vůbec ne rozum!

Odpovědět  |   | 
KKK  |  19. 10. 2012 14:22

2 617 l v trojmístném nastavení ???

Odpovědět  |   | 

Maj recht Dvoumístném. Děkuji, opraveno.

Odpovědět  |   | 
KKK  |  19. 10. 2012 14:28

Tvrdé plasty jsou stejně nejlepší.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  19. 10. 2012 14:37

To co tady ctu jsou vetsinou prispevky chudaku. Měl jsem moznost si toto auto vyzkouset a byl jsem mile pekvapeny.Ano, je to low cost,ale nabidne vse,co potrebuju. Odveze me z bodu A do Bodu B,uveze solidni naklad,poslechnu si hudbu,v lete se neuvarim a nevylezu z nej ohluchlej ci vyklepanej jako startka.Doby,kdy jsem si honil ego pomoci auta jsou davno pryc,pro me je to ciste jen spotrebni vec podobne jako pro zenu pracka a z tohoto pohledu se mi tato Dacie libi. Pokud beru nabizeny komfort,je to něco jako Fabie prvni generace,neuraci ale ani neohromi.Kdybych měl voli obdobne auto u jine renomovanejsi znacky, tak jsem na dvojnasobku ceny. Za pet let, az pujde auto z domu, prodam jej za petinu ceny ..... u Dacie za 50 000 , u jine znacky za 150 000 Kc.... tzn.. projedu na ztrate hodnoty 200 000 u Dacie, a 350 000 u jine znacky. to ty penize mohu investovat mnohem lepe nez do blbosti jmenem auto.... radsi si kazdy rok udelam peknou dovolenou treba na Kube........ Muj tata mel 15 let MB 100 a byl spokojenej....jako inzenyr z vypocetniho stredicka si za komunistu na Ladu ani neco jineho nevydelal.....na chalupu jsme jezdili jak sardinky oblozeny kuframa a krabicema, zahradka na strese plna kramu...a stacilo to.......ta Dacie je proti tomu Mercedes S klasse ...............tak kam se zbytecne hnat...... za sve posledni auto jsme dal 550 000 tisic a takovou kravinu uz neudelam...

Odpovědět  |   | 
Rattus rattus  |  19. 10. 2012 14:50

Já si zvyšuji ego Dacií Sandero a jsem vysmátý. Mám klimu,hlíny,metlu, zbytečné zamykání zpátečky . Lokty nemám otlačené od dveřních výplní,protože mám většinou ruce na volantu. A nesouložím na měkčené palubní desce.

Odpovědět  |   | 
Ray  |  23. 10. 2012 09:14

Zvyšuji si ego stejným vozem :) a nemám co dodat.

Odpovědět  |   | 
zabako  |  14. 07. 2013 21:16

já si zvyšuju ego Dacií Logan a necítím se méněcený....Určitě jsem za ujetí 130000 km do toho investoval míň peněz, než ostatní se Skodawagen a jim podobní.......za mě: Bravo Dacia, jen tak dál a těším se až si půjdu pro něco novějšího...

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  05. 06. 2015 15:13

Taky mám 7 místnýho Logana 1.5 dCi - jsem slabší, mám jen 125 000 km 6 let a přesně, zatím jsem do toho jen lil naftu, až na výměnu brzdového obložení to po mě nic nechtělo a co jsem v něm odvezl na dovolenou v 7 lidech, kol a střešního boxu, to se ani nezdálo.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  19. 10. 2012 14:54

to Jan: Velice rozumný pohled na svět, naprosto souhlasím. Je mi jasný, že většina zdejších diskuzních pubescentů nebude souhlasit, ale jak se říká, všechno chce svůj čas.

Odpovědět  |   | 
Aleš  |  19. 10. 2012 15:30

To Jan: To já mám 3 roky Dacia Logan MCV v sedmimístné variantě s silnější dieselem a s nejvyšší výbavou, tzn, dal jsem za něj něco málo přes 300k a kdybych se měl znovu rozhodovat, jdu do toho po hlavě opět. Nízká spotřeba, doveze mě to kam potřebuji a těch věcí, co se tam vejde, když nás jede jen pět. Tahle Lodgy vypadá také dost dobře. A jak píše Jan, auto je spotřebák. Nechápu, proč za auto utrácí tolik peněz. Já je raději utratím za dovolenou nebo za jiné koníčky ... Pěkný funknčí auto. Moc se mi líbí, zajdu se na něj podívat na živo ...

Zajímalo by mě právě srovnání Lodgy a Logan MCV

Odpovědět  |   | 
Vláďa J.  |  19. 10. 2012 15:38

Mám úplně stejné auto, průměrný roční nájezd 30t km a kupovat auto znova, jdu do něj opět. Kombinovaná spotřeba 4,6 l/100, do auta se v pětimístném obsazení vejde ještě europaleta, kterou lze díky výklopným dveřím navést přímo ještěrkou :) To je právě věc, která u mě Lodgy významně degraduje - systém dělených dveří u Loganu považuju za nejpraktičtější věc široko-daleko a ten výkoplný kufr je divný a nepraktický (kolega na Galaxy má stejný a vždycky při nakládání na to nadává jak špaček)...

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  05. 06. 2015 15:16

Je to tak, teď po 6 letech měním na Logana 7 míst za Lodgy 7 míst a naprostá spokojenost. Jedině u Lodgyho mě budou chybět zadní dveře otevírající se do boku a z Logana byl suprový výhled. Lodgy má masivní palubovku a nabobtnalé blatníky vepředu.

Odpovědět  |   | 
Bara  |  04. 12. 2015 15:33

Premyslime o Dacii Lodgy Stepway ve fulu, v nafte, ma byt kolem 430 000. Mate s ni majitele stale dobre zkusenosti? Pry se bude delat nejaka vyssi verze ci druha, jsem cetla. Dekuju za info, Bara

Odpovědět  |   | 
LOL  |  19. 10. 2012 16:04

Teď jsem dočetl až sem a musím to podepsat, protože to je naprostá pravda. I když mně půl mega za auto nepřipadne jako nehorázná cena (naopak pro mě to je cena optimální - obvykle ideální poměr cena/výkon napříč všemi neprémiovými značkami). Pokud má někdo potřebu utrácet za prémiovky, prosím, ale o ničem to nevypovídá..

Odpovědět  |   | 
Jan  |  19. 10. 2012 17:02

Těch 550 000 Kč...je to otázka priorit a samozřejmě situace. Auto bude mít příští rok 5 let a prodám jej tak za 150 000 ... tzn 400 000 mínus, pád ceny auto je šílenej ale chci si zachovat ten luxus a mít nové s jistotou, že když se něco pos....., zvednu telefon a servis se postará. Jen už ten vklad nechci tak hrotit.....to si ty peníze prostě užiju jinak,nebo je dám třeba na důchod...ať nechcípám za 30 let hlady .....Pochopim to, že pro někoho se vyplatí koupit si dražší auto......buď hodně najezdí a tráví v autě hodně času, nebo potřebuje umořit daně,tak to vrazí do auto ......nač je cpát státu. Já najezdím 15-20 000 ročně, většina cest okolo "komína"...... nákup, babíčky,výlety s dětma.......jednou za rok Chorvatsko,v zimě na hory a toť vše.....a k tomuto mi ta Dacie poslouží víc než dobře. Dost o ní uvažuju,.......je to o kompromisech.

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  19. 10. 2012 19:41

Mily Jane, jakkoliv s obecnou myslenkou souhlasim, zacatek prispevku to absolutne shazuje. Nevim, proc by nekdo, kdo to povazuje za plecku mel byt "chudak". Nekdo jezdi Dacii, protoze se mu nechce kupovat nic lepsiho (nebo na to nema), nekdo pije Bozkov a ji parky z Lidlu za 2.90 kc/100 g. Prestoze tohle vsechno muze nekomu stacit, z toho, komu to nestaci to fakt chudaka nedela. Jestli jsi chtel ukazat, jaky jsi geroj, protoze si davas soju misto svickove, klidne si to o sobe mysli dal, ja budu v tvych ocich radsi chudak a dam si tu svickovou. Stejne tak si nepripadam jako chudak jen proto, ze mi nestaci Dacia, spis to neco (a ne moc pekneho) rika o tobe samem.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  20. 10. 2012 16:33

milý -skyline ...... Božkov nepiju a ani žádný jiný tvrdý allkohol ....až na občasné výjímky....raději mám bílé víno z Moravy ... není nad posezení s přátely v pěkném sklípku. Nekupuji si svíčkovou, je dost drahá , to spíše vepřovou panenku .... přeci jenom, mám rodinný domek, tři děti a ikdyž nedřu bídu s nouzí, na rozhazování nemám. Jsem na 90% přesvědčený o tom, že ti co se tu vyjadřují ve stylu ... je to plečka, hnus, rumunsko-francouzko-marockej hybrid mají doma Passaty, BMW trojky atd..... jistě dobrá auta...ale kupované na úvěr od Essoxu jako desetileté plečky s x set tisíci kilometry na kontě....... Pokud je člověk součástí střední třídy...kam si troufám říci patřím i já...může si koupit auto za půl mega.....já jen tvrdím, že auto jsou dnes vyhozené peníze a není zásadní rozdíl mezi tím, jestli si koupím třeba oktávku v kombiku za 500 000 nebo tuto Dácii ..... jestli mi někdo vysvětlí, v čem je ten zásadní rozdíl...nechám se rád poučit...obě auta mi nabídnou jistý komfort, odvezou mě zbodu A do bodu B a ani u jednoho se po příjezdu na jakékoliv místo nebudou tvořit hloučky lidí a prosit mě....můžu si vaše auto vyfotit..?....asi jsem tupec...ale ten rozdíl vážně nechápu.

Odpovědět  |   | 
homer  |  20. 10. 2012 20:44

Proč nepiješ bílé víno z mostecka? Proto se nekupuje dacie.

Odpovědět  |   | 
asdf  |  20. 10. 2012 21:45

ty seš taky párek z tesca. jak to můžeš srovnat? zatímco tvý příklady jsou jen podvod a šizení, dacie normálně funguje, jede, brzdí, svítí, topí. jsi jen kokot, asi te sere ze na tvuj preplacenej srot kazdej dlabe, protoze ta dacie je zcela dostacujici pouziti standardniho ridice

Odpovědět  |   | 
homer  |  21. 10. 2012 20:13

asdf ideální zákazník likérky drak: vypadá to jako vodka, voní to jako vodka,chutná to jako vodka no tak to je vodka a on ušetřil. Jestli konzumaci přežije nikdo neví.
A ty hádej jestli vylezeš z dacie , alespoň živej když ne zdravej, třeba po střetu s nějakym přeplacenym šrotem ty standartní řidiči.

Odpovědět  |   | 
asdf  |  21. 10. 2012 21:04

neboj, tvoje modla, jedničková oktávka, je na tom s bezpečností hůř

Odpovědět  |   | 
NNN  |  21. 10. 2012 21:10

Dacia u svych modelu dostava bezne tri hvezdy. To je zhruba na urovni aut z let 2000-2005. Nevim tedy, o co opirate sve hodnoceni, vzhledem k prumernemu stari aut 14 let na nasich silnicich jezdi na nasich silnicich daleko vice nebezpecnejsich aut.

Dacie neni napodobenina auta - je to proste slozenina starsich dilu a starsich reseni - nedopada vylozene spatne ani v testech TUV (ale to je velmi zkresleny test), tak ani v statistice zavad na silnicich:

http://www.autembezpecne.cz/cz/s40/Testy/c1476-Testy-... ...

(trebas Hyundai i30 ci Kia C'eed vypadaji jako mene spolehliva auta).

za mene nez 2/3 ceny jineho auta dostanete auto s sestiletou zarukou a asistenci, s vyzkousenou technologii (vsechny motory jsou starsi Renaulty a odladene) a s urovni bezpecnosti beznou u drazsich modelu pred sedmi lety. Auto proslo homologaci a neni to zadny methyl

Odpovědět  |   | 
homer  |  23. 10. 2012 04:10

Tak jo má homologaci a dál? Vždyť je to vrchol pohrdání zákazníkem : nejenom že nabízí šmejd ale ani se nesnaží aby k něčemu vypadal, produkt k zblití

Odpovědět  |   | 
NNN  |  23. 10. 2012 07:10

Ok, co je na tom aute smejdove. Prosim vyjmenujte konkretni veci at se je o cem bavit.

Vzhled je otazka vkusu - mne se napriklad Lodgy libi vice nez Grand Scenic. Starsi Hyundai ci Kia se mi nelibi a to jsou auta stara par let - Lodgy proste podridila tvar ucelu a vysledek neni tak spatny, jen proste kazdy novinar povazuje za povinnost si do toho rejpnout a nikdo nechce priznat, ze je to vcelku pekne auto - nazivo.

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  24. 03. 2016 08:27

Skusenost po 3 letech najeto 90 tisic ,jedina zavada knoflik na klakson,po roce provozu predelano na lpg protoze spotreba po meste je kolem 9 litru,za cenu 265 tis.vybana artika muj nej kup,auto kazdy rok u more jenom menim oleje a filtry gdo se nechce otravovat s starsim autem mnel jsem prettim sarona dal jsem za neho 180 tis a do oprav za 2 roky dalsich 50.Gdo si nepotrebuje honit triko ze ma znacku tak dacii muzu doporucit.

Odpovědět  |   | 
defender110  |  23. 10. 2012 09:20

bože, co slovo to perla, vaše IQ se pohybuje v záporných hodnotách , co?

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  21. 10. 2012 08:51

Jane, zjevne jsi nepochopil pointu, tedy jeste jednou a tentokrat radeji po lopate:
Pokud je podle tebe kritik Dacie "chudak", pak jsi predevsim chudak sam. Pokud mi nekdo bude na foru o whisky tvrdit, ze mu staci Old Smuggler a ti, kterym nechutna jsou chudaci, budu si myslet predevsim neco o nem.

Mozna by ses taky dival divne na cloveka, ktery pije krabicak a maso ma z nuceneho vyseku a soucasne by ti tvrdil, ze jsi chudak, protoze si kupujes panenku a vino z Moravy, zatimco on bajecne usetril.

Zkus se nad tim aspon zamyslet.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  21. 10. 2012 13:52

Skyline, kritizovat Lodgy (nebo cokoli z provenience Dacie/renaultu) je jistě možné, ale vždy na základě relevantních faktů - můžeme se shodnout (a jistě se i shodneme), že ty motory v porovnání s konkurencí nejsou nic moc, že interiér ani exteriér krásy a materiálové kvality moc nepobral, ale v této cenové kategorii bych si dovolil tvrdit, že se s tím i tak nějak dopředu počítá.

Naopak (a myslím, že na to myslel i Jan), kritizovat "plečku pro socky" mi přijde jednak naprosto mimo (ty pravé "socky" nemají na jídlo, natož na auta) a lidi, co si tohle auto vyhlídli, dehonestovat jako nesvéprávné blbečky neschopné toho "pravého výběru" pak hodnotím jako naprostou ztrátu kontaktu s realitou a dobrým vychováním.

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  22. 10. 2012 09:08

Nez zacnes pomahat Honzovi v jeho blaboleni a ohybat ho tak aby nepusobilo tak uboze, zkus se podivat, kolik prispevku tady bylo a hlavne, CO v nich bylo kdyz napsal to sve "vidim prispevky chudaku". Ja tam vidim nazor Dusana, ze je to hruzostrasne a aldabubo napsal, ze je to hnus. Jaka relevantni fakta jim chybi? Koho dehonestovali?

Jediny, kdo mel narazky na majitele byl mrakomor, ale jeden prispevek jaksi neni duvodem psat "vidim prispevky chudaku", tedy lze odvodit, ze pan Jan narazel na vic, nez jen ten jeden.

Proste pro me z toho vyplyva klasicky mindrak - koupil jsem si plecku, lidi se mi smeji a tak musim vsem dokazovat, ze jsou chudaci oni sami. Majitel, spokojeny se svym vyberem tohle nedela, nema duvod. Analogicky situace s cimkoliv jinym.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  22. 10. 2012 09:52

nevím kdo z nás dvou nepochopil pointu....četl jsem tu příspěvky druhu...auto pro cigány a podobné.....tak jsem dle svého svědomí reagoval, protože nemám rád tyto rychlé soudy..... Nejsem fanda značky Dacia, vystřídal jsem v životě již hodně aut různých značek a ve svých 36 letech jsem došel k názoru, že auto je zbytečná investice, která se ti ničím nevrátí....jelikož ale auto podobně jako většina z nás potřebuji, budu si jej kupovat znovu a znovu...jen mám za to, že nemá smysl si mastit ego a hnát se stále za lepším ( což je asi názor, který jse proti vůli stáda) .
Raději si svou společenskou prestiž budu honit na baráku, zahradě.......nebo něčem jiném, smyslu plnějším. Plečku rozhodně nevlastním, se svou poslední koupí jsem spokojený, ale nemám v plánu investovat obdobnou sumu do nového vozidla ..... a proto se mi Dacie ať to může znít komukoli děsivě...zamlouvá. Potřebuji prostor, 7 míst se také občas hodí, nízkou spotřebu ( nafta) , velkej kufr - mám velkýho psa, výbavu která mi poskytne základní komfort ..... klima, rádio, elektrika ( couvací kamery ,signalizaci vjezdu z pruhu či promítání provozních údajů ba head up display nepotžebuji) ... jsou to nesmysly, které jen auto prodražují. Nemám potřebu si s kýmkoliv měřit pindíka...k tomuto snad tyto diskuze nejsou, potěšil mě ale počet souhlasících diskutujících k mému prvnímu příspěvku.....takže to asi takové bláboly, jak to milý Skyline tvrdíš, nejsou........třeba taky jednou dospěješ a zjistíš, jako různé může mít člověk v životě priority......

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  22. 10. 2012 10:30

Auto predevsim neni investice, ale vydaj, nebavime se tady o veteranech, nebo ano?

Jestli je koupe lepsiho auta "hnani se stale za lepsim" a "masteni ega", tak pak si to klidne mysli dal, ale opet, vypovida to predevsim o tobe. Ze nemas potrebu se s kymkoliv pomerovat a soucasne tady pises ty svoje hlasky o tom, jak to nebo tamto nepotrebujes a kdo ano je chudak je uz spis diagnoza.

Ano, pocet souhlasicich, to je meritko. Napriklad takovy Hitler, Stalin nebo Husak, s temi souhlasilo lidi jeste daleko vic, tedy to, co delali asi nic spatneho nebylo. Ja si zacinam rikat, jestli na to lepsi auto skutecne mas a jestli tve soucasne stalo (tebou vydelanych) pul mega, protoze s takhle primitivnim uvazovanim (auto je investice, vice souhlasicich lidi znamena kvalitnejsi nazor) je to az k nevire. Ale tak treba jsi dobrej v necem, u ceho mozek moc nepotrebujes, budiz ti prano.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  22. 10. 2012 10:48

pokud si někdy tvrdil, že jsem já svým příspěvkem přestřelil, pak tento tvůj příspěvek ty mé v míře " přestřelitelnosti" totálně deklasoval.... a slovíčkařit nad pojmy co je investice nebo výdaj je snad zbytečné, každý důvtipný čtenář to jistě pochopí....a speciálně pro tebe... máš pravdu, přesnější výraz je opravdu výdaj....jinak...mozek v práci potřebuji, auto mě stálo v roce 2008 přesně 547 000 s DPH a vydělal jsem si na něj sám..... nepíši, nic o tom, že ten kdo potřebuje ve výbavě pro mě nesmysly a musí si společenskou prestiž dorovnávat cenou vozu je chudák....chudáky jsem nazval ty, kteří něco haní, aniž by to pádně objasnili ..... viz plečky, hnus, cikánské auto atd.......
pokud ti mé uvažování připadá primitivní, je to tvá věc...vymlouvat ti tvůj názor nemíním, a spíše ukončím tuto již zbytečnou debatu jedním citátem z mého oblíbeného filmu........ Pro hlupáka každý hloupí.......

Odpovědět  |   | 
Lukáš  |  19. 12. 2016 00:57

Proč si každý do prdele myslí,že dacia je jen pro socky?Je to auto pro dobře myslící jedince,kteří vědí jak nejlépe zhodnotit investici.Já vždy kupoval nové škodovky pro taxi.Není to nic jiného než předražený krám.Co jsem se rozhodl pro dácii tak si teď mnu ruce.Velmi spolehlivé vozy a nenáročné na servis.Je to o tom, jak moc chci vypadat IN a jestli mi to dovolí EGO se o něco ponížit.

Odpovědět  |   | 
Blboun nejapny  |  21. 12. 2017 23:47

Jak může někdo pít ten moravskej ocet?!

Odpovědět  |   | 
Garažmistr  |  20. 10. 2012 18:11

Čau, tak co, ještě pořád ti strašej komunisti ve věži??

Odpovědět  |   | 
Ray  |  23. 10. 2012 09:18

porovnáváte neporovnatelné. ale to je fuk.

Odpovědět  |   | 
sx  |  20. 10. 2012 23:55

presne tak, lidi kteri soudi jine lidi podle toho co kupuji, a konkretneji na co maji a na co potrebuji, se mozna maji lepe a jsou snobi, ale ve skutecnosti jsou to chudaci.
ne kazdy, se narodi ve vhodnem okoli a ma stejne moznosti,casem se prosouvat nahoru, aby si mohl kupovat drazsi veci a oduvodnovat tim ze zije kvalitneji, nez ostatni socky, a pri tom oba se dozijou stejneho veku, oba nemusi minout nemoce, a i to ze na neco ma vic, nezmana ze moralne je vyspelejsi nez ten ktery dava prednost efektivnosti nad ukazovanim sveho postaveni.
ano, tohle neni vzhledove nic moc, ale v casech kdy nova thalia stala stejne jako deset let stara oktavia, radsi bych si poridil nove a spolehlive auto, ale to jen mit na vyber, jinak bych nepohrdal nicim na co bych mel, a i tak clovek pak k tomu stejne vytvari vztah.
ano toto auto je levne, ale myslim ze projet cely katalog nove nabizenych aut, da se najit i slusnejsi auto aspon co se tyce vzhledu.
ale pro rodinu na dovazeni do skol, nakupy a tak, klidne staci, hlavni aby bylo vubec cim jezdit, zit atd...

Odpovědět  |   | 
Peter  |  19. 10. 2012 16:04

1) Pane Duchon, proc pouzivate tak casto uvozovky ? To se nedokazete vyjadrit normalne, spisovne a ne jako redaktor - amater....?
2) Asi nerozumim teto vasi vete : Základní objem zavazadlového prostoru činí 207 l v sedmimístném, 827 l v pětimístném a 2 617 l v trojmístném nastavení.


Ze by byl tento redaktor vazne amater ....???
Ja rikam ano ! kdo souhlasi ?

Odpovědět  |   | 
naut  |  19. 10. 2012 16:13

Pane Peter, proč nepoužíváte diakritiku? To nedokážete stisknout správné tlačítko s háčkem či čárkou nad správným znakem jako Čech?

...a překlepnout se může každý...

Odpovědět  |   | 
Peter  |  19. 10. 2012 20:21

Bohuzel, AutoRevue nema optimalizovane stranky pro mobilni prohlizece a tak si nelze nevsimnout, ze si cca 25% diskutujicich ulehcuje alespon takto psani svych prispevku.
Cech nejsem, ale cesky umim rozodne lepe, nezli pan Duchon - profesionalni redaktor.... pardon, zpevak rockove kapely se zajmem o "odltimery"

Uroven AutoRevue za pritomnosti pana Duchone zoufale upada !!!
( nebo uz totalne upadla )

Taktez je smutne, ze prispevky nikdo nekontroluje a nevhodne nikdo nemaze.
Pravidla diskuzí na webu AutoRevue.cz jsou jen pro legraci. A to jak diskutujicim, tak i readktorovi ( a redakci je to asi jedno )

Odpovědět  |   | 

Diskusním příspěvkům je AR otevřeno, tady se nic nemaže ani nekontroluje, tady to není ani jak u konkurence, ani jak u některých bloggů, kde mají dnem i nocí nasazeny své "ohaře" připravené přepisovat a mazat nepříjemné příspěvky.

Celý obsah AR dělám od jara 2008 já sám, takže dobře vím, jak na tom jsme s "úrovní" a že od té doby jsme tu měli už podstatně sprostší postavy než pana Šebelu...

Odpovědět  |   | 
Tonda  |  19. 10. 2012 23:01

Nic nemazte! At se ukaze, jak se projevuje komunistickej xindl

Odpovědět  |   | 
Tonda  |  19. 10. 2012 23:10

Ted jsem si vyhledal prispevky deb×ila sebely, zacnu sem chodit casteji, je to docela p×del Nepolevujte pane duchon! A sranda je, ze kdokoli praci redakce oceni je hned teplous

Odpovědět  |   | 

A dost! Začíná se to tu zvrhávat! Slova podpory potěší, děkuji, ale tady se bavíme o autech a o názorech! Tedy o tom, co nás všechny zajímá, a že má někdo touhu za každou cenu se realizovat v rámci parazitování na zádech někoho jiného, to se stává a za své více než čtyřleté působení v AR jsem se tady s takovými postavičkami setkal už mnohokrát.

Právě jsem dokončil "veterána na neděli", pěkné obrázky a zajímavý výlet před začátek druhé světové války, a píšu ještě jednu novinku na sobotu ,a to je to jediné, co mě v tuto chvíli zajímá. V tisícihlavém davu se totiž vždycky může najít někdo, jehož výsadním zájmem bude OTRAVOVAT ostatní...

Odpovědět  |   | 
Patas  |  21. 10. 2012 23:53

Tak jak Sebela? Podivejte se na prispevky a souhlas nesouhlas, docela blby, ne…? Sexualni orientace a lhani a ocernovani fakt patri jinam nez na Autorevue, stejne jak vase totalitarni retorika. Je fajn videt, ze na AR stale chodi lidi se zdravym usudkem a zajmem o auta, kteri prasata jako jste vy vyprovodi svinskym krokem.

Odpovědět  |   | 
defender110  |  23. 10. 2012 11:20

..rovnou řekněte , že neumíte psát a neschovávejte se za chybu v něčem jiném. Kritizujete za překlep a sám píšete jak dis... .

Odpovědět  |   | 
MCV  |  19. 10. 2012 20:25

Koupil jsem si před 2 lety MCV, předtím jsem jezdil firemním S-Maxem za 1M a pak svou Hondou Accord Tourer. Ano - posledně jmenovaná auta jsou někde jinde než Dacia MCV (pohodlí, výkon, detaily - např. rozmrazování skla u S-Maxe, dálkové otevírání kufru u Hondy). Zase na druhou stranu MCV nic nechybí - díky vyšší světlé výšce nedřu plastem o obrubníky u obchoďáku, naložím si dovnitř co potřebuji, měním jen olej/filtry. Ale - za dva roky mám najeto 140 000km. U Dacia MCV se spotřebou 4,9 l/100km, bez jedine zavady. Takze jsem usetril na nafte tak 70 000Kc za tu dobu oproti předchozím kárám. Zamestnavatel kupoval S-maxe za jeden milion presne - po 2 letech a 140 000km je prodatelne toto auto tak za cca 350 000 Kc = ztrata 650 000 Kc za 2 roky. Honda stala 570 000 (z Nemecka, predvadecka z Honda salonu s 900 km) po 2 letech a 140 000km prodatelna tak za 240 000 Kc = ztrata 330 000 Kc za 2 roky. MCV jsem koupil s 4650km z Belgie za 185 000 Kc, po 2 letech bych s 140 000km ho prodal tak za 60 000 Kc (at se nehadame o par kacek) = ztrata 125 000 Kc. A tak ho neprodam ...... protoze je to auto které je nepěkné, nemá zrychlení jako sporťák, ale pokud bude jezdit ještě 2 roky, tak mi ušetří takové peníze, že mu vystrojím pohřeb. Plně chápu lidi co se dívají na Lodgyho kriticky a kluci pochopte - Lodgy nemůže být hezké auto, protože automobilka by si zabila ty líbivé auta ze svého portfólia
Mimochodem - lidé okolo si ťukali na čelo, soused na chalupě se každý měsíc ptal zda to už rezaví a že se to začne srát, že je to renault ............ zatím peníze cpou do aut ti co si dotáhli či koupili káru s úžasnými 80-90 000km (já měl aspoň do 100 000km "jistotu", že mám záruku). Takže Lodgy doporučuji těm co chtějí pracanta a ne modelku, přežijí kecy od okolí, už je nic netlačí jezdit po dálnici 180km/h a nechtějí dát za provoz/servis či případné opravy majlant.

Odpovědět  |   | 
Rattus rattus  |  19. 10. 2012 21:05

První člověk co se divil a říkal,že Dacii by si nikdy nekoupil byl majitel orezlé Felicie )))))

Odpovědět  |   | 
jfb  |  20. 10. 2012 00:19

Souhlas, my máme Logana klasického, ale tak praktické auto neznám. Mnohem pohodlnější naž napž. Fábie apod, vyšší podvozek něco odpustí, "lavicovější" posaz hodně vyhovuje špatně chodící (skoro)tchýni. Bratranec (skoro)manželky má malé hospodářství, a má MCV. Kolik se toho do něj vejde, je to úplný náklaďák. Doufám, že MCV nepřestanou vyrábět a nenahradí to Lodgy, jelikož ten není tak praktický - zadní dveře.

Odpovědět  |   | 
V.J.  |  21. 10. 2012 14:43

Uz je nekde crash test tohodle auta?

Odpovědět  |   | 
Tommaso  |  21. 10. 2012 15:20

Pokud vim, tak ne, na EURONCAP zatim nic. Ale taky jsem zvedav, ta nizka pohotovostni hmotnost me docela desi…

Odpovědět  |   | 
Rattus rattus  |  21. 10. 2012 15:39

Chceš žít věčně?

Odpovědět  |   | 
asdf  |  21. 10. 2012 21:06

http://www.youtube.com/watch...

verze s bočnímy bagy 4****

Odpovědět  |   | 
asdf  |  21. 10. 2012 21:06

sorry to je sandero

Odpovědět  |   | 
NNN  |  21. 10. 2012 23:53

Autora testu bych se rad zeptal, jak zkousel klimatizaci, pokud konstatoval, ze je vykon zalostny a ubira vykonu motoru.

Ja to zkousel take, s nalozenym vozem. V chovani motoru jsem zadny ubytek nezaznamenal, venku sice bylo jen 25 stupnu, ale klimatizace pracovala tak, ze jsem ji musel vypnout, nebot si osadka stezovala na zimu.

Asi by to chtelo otestovat v parnem lete...ale jako to testoval autor?

Odpovědět  |   | 
LOL  |  22. 10. 2012 11:43

ono taky záleží na tom, jaký tam ten motor je.. pokud třeba slabá 1.2, tak věřím, že se to projeví jak na dynamice, tak spotřebě. Ale se silnějším dieselem bych taky problém neviděl.

Odpovědět  |   | 
NNN  |  22. 10. 2012 12:16

Asi by bylo dobre se napred seznamit s predmetem diskuze.

Autor zkousel 1.6 benzin. Dacia dava jeste 1.2, ale to je motor s primym vstrikovanim a turbem a vykonem 85kW - tedy podstatne silnejsi nez ta 1.6.

Odpovědět  |   | 

Dobrý den, děkuji za dotaz. Ten pokles výkonu byl u testovaného vozu opravdu citelný, což ale u auta s podobným motorem není nic výjimečného. Nejvýrazněji to pocítíte při jízdě táhlým stoupáním, když je motor ve středních otáčkách a plyn máte tak ve třech čtvrtinách.

Vyjádřeno spotřebou, například v dálničním provozu, kdy takové auto jede takřka na plný výkon, se s klimatizací zvýšila zhruba o 0,3 l/100 km.

Klimatizace ve zkoušeném voze fungovala dostatečně účinně přibližně do 25 stupňů, kdy ale již byla znát rostoucí teplota bohatě proskleného interiéru, zvláště pak v oblasti zadních sedadlech. Ve vyšších teplotách jsme možnost jezdit neměli.

Odpovědět  |   | 
NNN  |  22. 10. 2012 12:53

Dekuji za odpoved. V tahlem stoupani jsem to nezkousel, na dalnici ano a tam jsem nic nepozoroval (ale pri dalnicnich 120-140 to auto stejne nijak zvlast netahne)

Ucinnost - to jsem moc nezkousel a zajimalo by mne to . V pocasi co bylo bylo vsem skoro hned zima s tim, ze ty vydechy jsou pekne rozvedene.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  22. 10. 2012 22:54

to jaksi docela chápu, ale hodnota v kW naprosto nic nevypovídá o celkovém charakteru motoru - tyhle downsizované plašmušky těch 85kW dají (většinou) až někde u redline, a docela bych i řekl, že v takovém režimu s nimi nikdo jezdit nebude. Dovolím si dokonce tvrdit, že i ta 8ventilová 1,6 taky nebude v tomto ohledu terno. Jednoduše do MPV se více hodí nafta (tedy dle mého názoru) než přidušený benzin.

Odpovědět  |   | 
NNN  |  23. 10. 2012 07:02

Zkuste si prosim nez zacnete psat sva moudra, neco o danem predmetu zjistit.

1.6 neni zadny downsizing, ale normalni motor a maximalni vykon dodava ve vyssich otackach jako kazdy jiny benzin.

Mozna jste mel na mysli 1.2 TCe, ale to je pomerne vykonny motor s turbem a tahne podobne jako nafta. Navic o nem clanek neni.

Jestli do MPV naftu ci benzin je otazka, ale berte to, ze Lodgy miri na vetsi rodiny, ktere potrebuji vuz pro kazdodenni premistovani, maji mene penez a nebo nechteji priplacet a chteji novy vuz a bude to jedine ci hlavni auto v rodine. Vzhledem k rezimu provozu a najezdu kilometru jim naftru nemuze nikdo doporucit - oproti benzinu si priplati minimalne pres padesat tisic, motor bude trpet (prevazujici kratke trasy) a je zde riziko drazsich zavad.

Odpovědět  |   | 
asd  |  23. 10. 2012 08:53

Uvědomte si konečně, že auto je spotřební zboží, obvzláště tento typ vozidla - to si nekupuji proto, abych v něm byl viděn a obdivován, ale protože potřebuji občas vozit více lidí, nebo náklad. Pak je podle mne nesmysl dávat 3x více za Ford Max, či něco podobného - peníze se dají použít lépe, než na prezentaci v nějaké plechovce, byť od renomované značky.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  23. 10. 2012 16:19

downsize (85kW) byl myšlen motor 1,2. Ta 1,6 je starý 8-ventil (a 85kW určitě nemá) - vše je v původním příspěvku. Je třeba se naučit trochu číst a chápat psaný text, který je ve vztahu k jinému textu..

A ke zbytku: to je otázka názoru a konkrétní situace. V okamžiku, kdy v tom moderním pažravém downsizu "brkne, následně pukne a pak vyleze Rákosníček se slovy 'Dál nejedem'", tak si myslím, že čistě nákladově to bude plichta. S dieselem pak je, pravda, vyšší úvodní náklad na pořízení, který se ale velmi rychle vrátí (stačí jet každý den do práce 20-40km a zpět po dálničním přivaděči ze satelitu do centra - to je ta konkrétní situace). Tedy vše je to o tom, jak se s autem bude jezdit. Měšťáci si pořídí benzin, protože ve městě bude diesel trpět a úspora 8 vs 10 litrů už rozhodující faktor nebude. Souhlasím, že vliv úvodního nákladu (ceny auta) nebude malý, ale IMHO živit MPV "krabici" benzínem (a mít reálně spotřebu 9-12 na 100), to mi připadne dost mimo - samozřejmě při adekvátním nájezdu km.

Odpovědět  |   | 
NNN  |  23. 10. 2012 18:59

Jaky je technicky rozdil mezi motory 1.5 dci a 1.2 TCe pokud teda pominu rozdil v palivu? Oba dva jsou downsize .

1.2 Tce dava 90% kroutaku od 1500 otacek a 190Nm pro tusim 1800..... takze zadnej udejchanej motor ve vysokych otackach

Pokud budete jezdit denne 80km do prace, tak:

a/ si na to nekoupite Lodgy
b/teoreticky se vam to zaplati za tri roky

Porovnavam diesel s 1.6. - 1.6 je jednoduchy a spolehlivy motor, problemy dieselu a cenu jejich reseni jiste znate. Pokud je nekdo setrilek, vyplati se mu dat do 1.6 LPG a je to nakladove uplne nekde jinde...

Odpovědět  |   | 
LOL  |  23. 10. 2012 20:38

Zrovna 1,5dCi bych označil za prastarý a celkem osvědčený motor, kterému označení "downsize" rozhodně nepřísluší (nicméně jistá evoluce v navyšování výkonu u něj k zaznamenání je).

A nic proti jednadvojkovým plašmuškám, ale jel jsem s tím, a taky s 1,2TSI ve Fabii a prostě mě to nepřesvědčilo - do malých aut to je OK, ale v okamžiku, kdy se to MPV naloží, tak ten motor to velmi rychle vzdá.

K tomu cestování: ano, MPV v benzinu je na takové cestování na nic, v naftě už je to jiná. Já se už u (v) MPV zabydlel a nic jiného už nechci. S tímto typem aut lze bez potíží a velmi pohodlně cestovat na libovolné vzdálenosti (v podstatě zapnu tempomat a dělám jen čůrací zastávky pro děti).

A ohledně dieselů a "ceny jejich řešení" - mám možnost podrobně sledovat takový menší fleet (cca 100 aut) kompletně postavený na dieselech různé provenience (VW, GM, PSA). Kromě oblíbené kratochvíle kun s hadicemi k turbu u Oktávek jsem nezaznamenal žádný problém, a to většina řidičů se k svěřeným prostředkům chová bez bázně a hany (protože ta auta nejsou jejich) a podle toho taky jezdí. Většina aut za ty 3-4 roky najede okolo 300 tisíc, často to jsou "poskoky po městě." Nijak nerozporuju fakt, že případné opravy dieselů jsou drahé, ale to, že to není tak časté.

Odpovědět  |   | 
NNN  |  23. 10. 2012 21:30

Kdyz chce nekdo naftu, at si ji koupi. Z podstaty veci jsou naftove motory v osobacich nachylnejsi na poruchy (vyssi tlaky, vyssi naroky na kvalitu paliva) a pripadne zavady jsou vzdy drahe a v desitkach tisic - a zpravidla se zacnou objevovat po zaruce.

U Lodgy je otazka, zda se vyplati si priplatit 75 tisic na naftu. Benzin vas doveze take, po dalnici to i nalozene a se zatezi tech 110 da (a zavodit se s Lodgy neda), tempomat Lodgy nema. Benzin tahne do tech 100-110 slusne, diky nizko posazenemu kroutaku. 130 na dalnici je ovsem na hrane.

Navic napriklad u mne jsou cesty po dalnicich minimalni - v CR je sit zalostna,.

Jinak se jiste rozhoduje clovek, ktery autem najede vice nez 100km denne - tam je asi nafta logicka volba. Bezna rodina, ktera najede do 300km za tyden - tam bych rekl, ze se ji vice vyplati 1.6 a LPG - naklady na km klesnou nekam na 1.80 a dostanou se pod diesel, bezne cesty to zvladne v pohode.

Jina alternativa nez Lodgy pro rodiny s vice detmi s prumernymi prijmy neni, bohuzel - pokud chteji nove auto. Samozrejme mohou risknout a koupit ojetinu. Ale to uz bych rekl, ze je lepsi kauf Lodgy s naftou.....


Odpovědět  |   | 
Hellebrand  |  05. 07. 2013 19:03

Od 12.9.2012 jsem najel 20 000 km ( včera jsem měnil olej ). Mám 1,6 7 místnou verzi Artica, kterou jsem hned v den nákupu nechal přestavět na LPG. Přesně měřená spotřeba
( evidenci si vedu u všech aut, které jsem měl) je 8,4 lt /100 km LPG. Když si to vynásobíte cenou cca 16 Kč za litr LPG, tak jsou provozní náklady přímo směšné a těch 32 000,- za přestavbu se mi za chvíli vrátí. Ale hlavně : za těch 20 000 km ANI JEDEN JEDINÝ PROBLÉM !!

Odpovědět  |   | 
ivos  |  14. 11. 2012 21:00

Byl jsem se na ní podívat. Projel jsem se v ní a nemá chybu. Dobře utlunemá, příjemně se pohupuje, pohodová jízda a umí i rychle zrychlit. S takový to autem se ale nezavodí. Spousta prostoru a to i v příčném směru v druhé řadě . Ty takzvané laciné materiály v realu vypadají dobře , je pravda , že jsem jel v nejvyšší verzi s nejsilnějším dieslem s originalní loketní opěrkou. Nakonec nechapu posedlost měkčenými plasty na palubní desce, kde jsou k ničemu. A paradoxně dacia má nejníšší pokles hodnoty při dalším prodeji a to jak v procentní hodnotě tak v absolutní, stačí se podívat do nabídky auto bazarů. A jednoduchost, v té je přeci krása, kde nic není tak se nemá co pokazit. Pro mne je auto je spotřebák a né prostředek na honění ega.

Odpovědět  |   | 
falcon  |  23. 04. 2013 08:12

Byl jsem se na ní podívat - vážně jsem o ní uvažoval, protože jsem hledal velké levné auto, ale odešel jsem ke konkurenci. Vnější vzhled se mi líbil, materiály horší, zpracování příšerné - např. křivé švy na polstrování apod.
Cena je nejnižší pouze teoreticky, když budete přidávat jednotlivé, podle mne nutné - položky výbavy - počínaje třetí řadou sedadel, ESP atd., tak se najednou dostanete na 350 tis. a to je již o něčem jiném. Konkurence je má v základní výbavě, při podstatně lepším zpracování!

Odpovědět  |   | 
Meggy  |  08. 06. 2013 13:35

Tak i přes rádoby kritické komentáře typu hnusný vzhled,nekvalitní materiály a podobně... jsme se nenechali odradit a Dacii Lodgy - 7 místné jsme si koupili.Vybrali jsme si barvu -béžová metalíza a musím říct že auto vypadá moc dobře. Samozřejmě pokud v něm chce někdo "machrovat" tak to pro něj není. ale myslím si že takové autko si volí rodiny s dětmi kteří ho budou využívat k ježdění a né k předvádění se. Ke kvalitě zatím nic moc říct nemůžu jezdíme teprve týden ,ale jízda je příjemná, tichá ,rozjezd fakt rychlý ale pak už je to trochu horší je fakt že máme 1.6 benzín ale co závodit v něm nebudeme..
Všem kteří auto zatím viděli se moc líbí.Teď už jen zbývá doufat že se nebude kazit a nějaký ten rok nám poslouží.
Jen připomínka pro ty kteří uvažují o 7 místné verzi ,když rozložíte ty 2 poslední sedadla tak do kufru dáte už jen 3 nákupní tašky Ale pokud jsou složené tak je kufr opravdu hodně velký!
Takže doporučení pro rodiny s dětmi -ANO
Pro machříky s velkým egem Nee

Odpovědět  |   | 
wsg007  |  14. 07. 2013 21:29

Aktuálně na Logan MCV 1.5dci najeto 180 000 km bez závady (max. prasklá žárovka) a údržba (olej, brzdové desky, rozvody ve 120 000km pro jistotu). Luxus spotřeba, na okresky i město dokonalé auto. Dálnice se dá přežít (takových 140 je pro mé srdce max, optimum 120km/h). Nedá se srovnávat s mojí druhou károu co do komfortu a už vůbec designu - ale ta žere 12l/100km a každý díl kdyby se něco pokazilo stojí mnohem víc. Naštěstí taky jezdí bez vad.

Odpovědět  |   | 
Robert Kneb  |  28. 11. 2013 21:26

Je zajímavé že hodně Dacií Dusterů a jiných jsem viděl v Belgii - která se řadí mezi přední ekonomiku v Evropě. My se řadíme do jiné ekonomické kategorie ale nároky a experty tady máme opradu na světové úrovni. 1/4 národa na exekucích .-)))

Odpovědět  |   | 
dagi  |  30. 09. 2014 18:51

ale to je jasne, radsej ako nove auto so zarukou si kupit 10rocnu herku s pretocenymi kilometrami lebo ma uzasne dielenske spracovanie

Odpovědět  |   | 
Rencdan  |  01. 09. 2016 08:50

Je zajímavé číst některé příspěvky.
Dacii kritizují většinou ti, kdo jezdí služebními auty (většinou se jedná o škodovky).
Já mám Lodgy za 330 tisíc, což určitě není tak málo, auto má vše co potřebuji,
dokonce i tempomat. Za ty peníze už bych si na trhu vybral i jiné auto, ale nemělo by
7 míst, kufr jako garáž, klimu atd. Za pár korun jsem si prodloužil záruku na 5 let a zatím
kromě garančních prohlídek nebyly žádné výdaje.
Stručně řečeno: jde o ekonomiku. Kdo chce jezdit za rozumné peníze, tak počítá. Já mám raději peníze v kapse než v autě. A taky mám raději nová auta než ojetá. Jen pro zajímavost: ty základní holé verze Dacií nikdo nekupuje. Všichni dneska chtějí klimu, rádio, centrál a vše v elektrice.
A pro ty pochybovače - zkuste si dneska koupit Dacii - můžete čekat taky půl roku, protože továrny jedou naplno a vyrábějí hlavně pro západní Evropu. Jo a zkuste koupit rozumně ojetou Dacii? To se taky asi nepovede - lidi se toho totiž nezbavují. Většinou jsou inzeráty na opravené totálky ze zahraničí. Bavoráků, Audin apod je inzerováno mraky ale Dacií je fakt málo.
A kdo Dacii nechce, ať ji nekupuje, každý může sypat peníze kam chce!

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Dacia Duster 1.0 TCe Prestige: V plné výbavě za cenu holé Fabie Combi!

Dacia Duster 1.0 TCe

Druhá Dacie Duster není žádnou horkou novinkou. Novinkou je ale akční ceník. SUV od Dacie totiž aktuálně můžete mít za necelých 220 tisíc, s plnou výbavou za 326.900 Kč. Vždy to ale bude tříválec s předním pohonem. Dává smysl?

včera | Petr Schnagl | 60 příspěvků
První jízda s novým Seatem Leon 1.5 TSI: Tak dobrý, že vás dostane na kolena

Seat Leon 1.5 TSI ACT 110 kW

První dostaveníčko s novou generací Seatu Leon považujme za hodně letmé seznámení. Vyzkoušeli jsme benzinovou patnáctistovku s manuálem, největší radost nám však dělal podvozek.

28.  5.  2020 | Jan Mička | 50 příspěvků
Minitest Hyundai Kona Hybrid Premium: Příští zastávka Spořilov?

Hyundai Kona Hybrid Premium

Hyundai má talent snad na všechno. Umí rodinná, sportovní i užitková auta. Jak se mu ale povedl hybridní crossover?

24.  5.  2020 | Vladimír Kadera | 76 příspěvků

Nejčtenější články

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  2.  2020 | | 15 N/A
Rez a špína jako umění? Americký trend patinových Volkswagenů dobývá svět

Rez a špína jako umění? Americký trend pati…

Stále rostoucí trend patinovaných vozů se z Ameriky postupně rozrůstá do celého světa. Jedna z nejsilnějších komunit je ta okolo vzduchem chlazených Volkswagenů. Vybrali jsme některé zajímavé kousky.

6.  5.  2020 | | 8 N/A
Původní Škoda 720 mohla zatopit BMW i Fordu. Zůstala však jen snem chalupářů

Původní Škoda 720 mohla zatopit BMW i Fordu…

Než do hry vstoupil Giorgetto Giugiaro a jeho Ital Design, pokoušeli se v AZNP zhmotnit vizi moderní velké škodovky čistě ve vlastní režii. Výsledek ve srovnání s vozy navrženými v Itálii možná oku tolik nelahodí, potenciál pětici prototypů s názvem I-1 až I-5 ale upřít nelze.

4.  5.  2020 | | 45 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

26.  5.  2020 | | 58 N/A
Znáte Škodu 1100 OHC Coupé? Vypadala světově, potopily ji však zbytečné chyby

Znáte Škodu 1100 OHC Coupé? Vypadala světov…

Kromě hrstky notoricky známých škodováckých kupé najdeme v historii domácí značky i pár kousků, o nichž se dnes už moc nemluví. Mezi tyto rarity patří i elegantní Škoda 1100 OHC Coupé.

23.  5.  2020 | | 14 N/A