TEST Dacia Jogger TCe 110 Extreme (81 kW): Skoro 600 tisíc za levný kombík? To už je docela dost

38 komentářů

Pavel
22. března • 12:45

Joggera mám v 7-místné variantě a autor článku si evidentně nevšiml, že 3 řada sedadel se dá ještě přiklopit k druhé řadě, takže v kufru vůbec nepřekážejí. Jeli jsme teď 4-členná rodina s kompletní lyžařskou výbavou jen v kufru. Motor by mohl býs silnější, ale i s plně naloženým autem se dalo jet svižně.

Michal
14. března • 5:47

V roce 2006 jsem si koupil Hondu Civic Sport 2.2 CRDi za cca 500 tis. Kč. Bylo to moje první auto a také zřejmě moje poslední. Dnes je za tuhle cenu totální holobyt. Pokusím se to s ní doklepat až do důchodu :)

Petr
22. února • 18:40

No vzhledem k tomu, že autor srovnává Joggera se Sanderem, u kterého tvrdí, že má atmosféru apod. Nemá moc o Daciích povědomí. Dacia atmosférické motory nenabízí již delší dobu. 😁

Jan
20. února • 13:30

Ten nadpis je naprosto zavádějící.
Jogger rozhodně není klasický kombík, je to crossover se světlou výškou 20 cm! Navíc v pětimístné verzi stojí 500 tisíc. Zkuste něco podobného najít u konkurence a kolik to stojí.
Neříkám, že Dacia je dokonalé auto, ale jako jediný výrobce nabízí kus velkého auta za rozumnou cenu a malými provozními náklady. Technicky je to 10-15 let zpátky a kolika lidem to vadí?

AbC
19. února • 21:04

Tivoli Grand rozhodně není sedmimístné....

.
18. února • 13:07

Sice auto jako kráva, ale slaboučké motory a především platforma, která totálně selhává při nárazových testech, kdo do toho posadí své děti je vrah.
https://www.euroncap.com/en/results/dacia/jogger/4... ...

Tlama
19. února • 11:46

Podívejte se na video „Euro NCAP Crash & Safety Tests of Dacia Sandero Stepway 2021“ na YouTube
https://youtu.be/vmfjM4lMX50Naprosto v pořádku!
To, že to dostalo srážku za elektronickè asistenty, jako hlídání pruhů a pípání nezapnutých pásů neznamená, že má auto špatnou bezpečnost. Jsi vůůůl

Tlama
19. února • 11:39

No ty seš debil. Říká ti něco pasivní a aktivní bezpečnost?
Zjistí si za co dostala Dacia méně hvězd. Jsou to odečty za různé asistenty a pípadla, které Dacia prostě nemá. Absolutně lživé je to co píšeš!!! Pasivní bezpečnost tedy tuhost karoserie a její deformační zóny jsou na úrovni 5 hvězd!!!

.
19. února • 12:24

Meleš kraviny, na dosažení 5* za nárazový test musí auto dosáhnout minimálně 80%, což kastle z perníku Dačky nedosáhla ani omylem.

buds
18. února • 17:58

Jasně, bububu :-D Naši rodiče nás vozili v hundrtkách bez pásu a deformačních zón a žádná dětská apokalypsa na silnicích se nekonala ;-)
Stačí se podívat jak v dnešní době NCAP hodnotí, to už není o obecné bezpečnosti auta, ale o přebujelých elektronických systémech.

homer
18. února • 19:18

Twl třínápravovej návěs si potkal párkrát do roka, pár erťáků a nějaké robur - to byl provoz za časů š100. Neměl si se s kým srazit a přesto umírali násobky dnešních obětí.

Praktické auto
19. února • 8:18

To už s určitě těšite na EU plánovanou povinnou 30 všude ve městě :). Bude zas o něco bezpečněji. A co třeba nosit přilbu pořád i doma, kolik lidí zemře po pádu ze schodů. Kdyby doma nosili paterák a helmu jak by jich ubylo. Jasně proste to chce zdravý rozum a pomer mezi bezpečnosti, náklady, rychlosti.

.
18. února • 18:12

Ale konala, v roce 1990 zahynulo na českých silnicích 1173 lidí včetně dětí, vloni to bylo 454 obětí přičemž hustota provozu je více než trojnásobná.
Prdlajs, nárazové testy jsou stále součástí EuroNCAP a v nich Dačka totálně pohořela.

Praktické auto
18. února • 18:39

To SOU silné řeči na to že většina aut nebyla dle nové metodiky ještě testovana a Sandero na které byl dělán skutečný test dostalo 72% za ochranu dětí, VW Touran 81%, VW polo 80%. Je to takový rozdíl? To je to totální pohoršení co má na svědomí dětské životy? Zkuste to na lidí co si neumí dohledat fakta. Jinak Kodiaq měl v roce 2017za ochranu deti 77, tak si řekneme kolik to je dle aktuální přísnější metodiky :) takže kdo ještě neprodal svého kodiaqa je budoucí vrah svych děti, třikrát hanba mu:).

Lumír
18. února • 12:48

A co víc dnes je Dacia(Brand Renaultu) již značka, která má na trhu velmi dobré jméno. Není důvod se podbízet cenou. Již dávno to není nabídka na předchozích generacích a Dacia si účtuje to na co má nárok!!!

Lumír
18. února • 12:41

Proč by to bylo dost? A půl milionu za městký vergl Fábia je v pořádku? Dacia Joger je obří kombo v 7 místném provedení si Sednu i já a mám 192 cm. A to mám rezervu u kolenou v ramenech i nad hlavou. Ukažte mě takové auto! Je to nové je to Renault je to i hezké a praktické. To auto dává smysl. Koho nechápu je ten kdo kupuje 6 starou výběhovou paštiku MG ZS za 550 000 Kč a podobné sračky jako Karoq za 800 000 Kč atd

Jerman
17. února • 17:21

U Dacie se dočista pomátli, za takového žebráka 566 tyček, to chci vidět toho tydýta co si to koupí.

Jméno
18. února • 12:47

Já prosím, už jsem to tu uváděl několikrát. Kdybych před rokem nesehnal Grand Caravana, Jogurt by mi už stál v garáži. Zároveň nevylučuji možnost, že po FL to vyměním právě za ten Jogurt. Jediné, co mi bude chybět bude automat, ale ten by měla vyřešit hybridní verze…Tobě to dávat smysl, ale mě poměrně ano. Mrkni na ceny nových aut s podmínkou 6+ míst a automat. Kromě Grand C4 od 700 nejde nic levnějšího sehnat. Když k tomu připočtu to, že nechci diesel, jsem s cenou úplně mimo. Takže asi tak.

petr r. (petrumr)
17. února • 20:20

srovnávej s touranem. Tahle dacia je ale lepší i vzhledově.

petr r. (petrumr)
17. února • 17:15

ha, co je drahé? Za tu cenu škodovka není a kupec dácie si cení i že nemusí pořád do servisu.

.
17. února • 19:57

Jo, šetří za servis a potom jsou Dacie v německých stk na chvostu.

petr r. (petrumr)
17. února • 20:17

když nejezdí do servisu a nevšimne si, že mu nesvítí spz...podívej se jaký prkotiny tam jsou, škodovka ani na tu stk nedojede.

.
18. února • 6:43

Proč ze sebe tak rád děláš idiota? Já to nechápu.

petr r. (petrumr)
18. února • 6:56

á pán neměl škodovku, podívej se co se u dacií našlo za závady a nechápeš, co jsem napsal, ty si myslíš, že dácia nevyjede ani z garáže. Podívej se jakou má záruku a kolik má škoda, která kdyby vyrobila tohle, tak za A nemá na to platformu a za B stálo by to 990tkč. Vždyt škoda neumí vyrobit auto na lpg.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jméno
18. února • 13:53

Hele, ono je to celkem jedno. Trh ukazuje, co se komu hodí… Dacie pokud vím, furt letí nahoru, resp. po celou dobu své existence je krocena vedením (Renaultem?), viz nulové slevové pobídky a dlouhé čekací lhůty. Jo skladovky mohou něco vyřešit, jenomže oni jich moc nemají. Před sedmi lety jsme kupovali Dokker na LPG a byl o něj takový zájem, že upřednostnili naši platbu ihned, oproti vyřizování leasingu. Na leasing měli další dva kupce. Ti si ale museli počkat.A když jsem se doptával na Jogurta, bylo to obdobné. Ty kusy, co tam měli byly výstavní prozatím neprodejná dema a na nové kousky v různých konfiguracích se čekalo od měsíce (Již dávno zadaného do výroby) až po 1/2 roku.

Praktické auto
17. února • 16:17

Tak jednak je zajímavé, že kdyby to byla jiná značka psalo by se o crossoveru, což také dělá část ceny (viz rozdíl ceny Sandero a verze stepway). Za druhé je to podobné jako u dusteru. dacie dávají víc smysl v nižších výbavách, ale pokud má někdo volné peníze a ocení mix vlastnosti daného modelu a chce víc výbavy tak mu ji aspoň nikdo nenutí. Jako u značek kde je většina věcí v základu ale levné auto u nich nesezenete.

šofér
17. února • 14:48

podprahová manipulace pane redaktora. Správně by měl přece napsat "skoro 500 tisíc za levný kombík", sedmimístná verze je přece příplatková výbava! Jenže to by znamenalo, že to auto nemá přímé srovnání v objemu zavazadlového prostoru, a to pan redaktor nepřenesl přes srdce.

i20
17. února • 13:23

za malou Fabii je to prijatelna cena. Za velky (a hodne velky) a vybavou nacpany auto je to uz moc?
:)Dacii fandim, delaji totiz to, co treba nejvic: dostupna auta pro (temer) vsechny. Skoda by mela zvednou cenu ponevadz o levna auta zajem jak bylo receno 'neni'. A to jsem byl fanda znacky. Ostatne opecovanou Felicii po tatovi drzim doma dodnes. Pekna, hezka a kdyz je potreba vozejk vodtahne bez reptani. Spolehlivost sama. Bohuzel se dnesni 'moderni' technologie dopracovala vicemene k nesmyslum (treba dame na maly motor primovstrik jen proto aby jsme tam museli dat take filtr a pak to tak i jizdne vypada) namisto jednoduche, trvanlive veci. O bezmala tritunovem SUV na baterky ani nemluve. Inu, auta se uz dnes delaji zcela nepokryte na zasyceni te cerne diry brusel->vyrobce=>korupce

Komik
18. února • 10:02

Dacia podražila a už to není jasná volba pro levný auto. Jsem potenciální kupec, stačí mi 5 míst, pak stojíte před rozhodováním jestli stačí ta i30 za 550 nebo jit do Kangoo za 590, za 620 Caddy na šnek-dieselu.. (Za 600 v Polsku koupíte co rollu Combi na hybridu). Jogger je prostě ochuzený auto, je úzké vepředu a kufr u hrany druhé rady není rovný, takže i když je sklopite, křehký věci se tam můžou zlomit. A proti dodávkám je kufr úzký (10-15 cm). Takze ja osobně budu déle jezdit současné auto a pak 10-20% připlatim za Caddy/Citan...

Praktické auto
18. února • 18:29

Pokud bych nepotřeboval vyšší podvozek a 7 míst tak bych volil i30, ale Caddy už mi do srovnání přijde cenově mimo nebo to musí být tak oholené že je to zas mimo motorem. 55 kW na Caddy?

homer
17. února • 18:37

Vw litrový trivalce s turbem jezdí slušně, maj krouťák, nizkou spotrebu i spolehlivost proč píšeš že přímovstřik je problém?

petr r. (petrumr)
17. února • 20:13

ve městě má veliké splodiny a proto tu škodovku nechceme a daří se nám to díky osvěty, sice protestujou odbory, ale nemají šanci.

homer
18. února • 4:43

Po nastartování si musíš otevřít vrata garáže ty splodino.

petr r. (petrumr)
18. února • 6:29

a proč? Třeba já couvám bez spalováka, kdežto škodovka musí motor vytočit. Já když neotevřu vrata, tak auto nejede. Jsi z prahy?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
homer
18. února • 10:00

Couváš zadarmo ale dopředu musíš krmit 2500 ccm aby to trochu jelo.

petr r. (petrumr)
18. února • 12:12

já mám 1,8 hybrid, bez turba, vstřik do sání, dnes ráno na 1,5hod. otočka asi 3,6l průměr na 115km.

homer
18. února • 15:37

A zrychlení pivovarskejch valachů?

Peter(Charouz)
19. února • 13:02

Homere,Homere Umr má sice zajímavé myšlenkové pochody, ale důležitější než zrychlení při rozjezdu je zrychlení při předjíždění. Nehledě na to, že zrychlení 10sec/100 není taková hrůza, do města to bohatě stačí.

Doporučujeme

Články odjinud