TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

jhamil  |  15. 01. 2019 08:52

Spotřeba 6 válce 🙄 to psal odborník.

Odpovědět  |   | 

Dobrý den,

ano, Cupra Ateca má opravdu spotřebu benzinového šestiválce.

Hezký den,

Honza

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  15. 01. 2019 09:29

Prosím, udělejte něco s galerií. V tomhle pravěku nelze prohlédnout 48 fotek.

Odpovědět  |   | 
Verny  |  15. 01. 2019 10:10

Honzo, pochopil bych kdyby bylo v mínusech napsáno " spotřeba vysoká jako u 6-ti válce"
Ale je tam napsáno jen "vysoká spotřeba 6-ti válce" což je opravdu zavádějící a nedává moc smysl.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  15. 01. 2019 15:19

Souhlasím, je to napsáno nesmyslně.

Odpovědět  |   | 
JK  |  15. 01. 2019 11:23

Celý sem to nečetl, kvůli kapitolám - tenhle trend odmítám, tudíž můj příspěvek bude stejnou mírou pokrytecký, jako je tato recenze v podstatě "komerčním sdělením". Titulek jak z Nošovic - ale klikl jsem. Bohužel. Pokládat si řečnickou o sportovních SUV a vynechat Stelvio, Levante, nebo třeba F-Pace, to už je trochu tendenční. Především všude adorované Stelvio se dalo alespoň procedit tím koncernovým chrupem (ale kdo ví, třeba je v další kapitole :D). No a následně mít v mínusek spotřebu 6ti válce ale zároveň si vzlyknout nad chybějícími skořepinami? Tedy tahle "značka" vážně cílí na konzolové děti. Zvenku hnusný, uvnitř nuda, ale s imitací karbonu, blikátkama a na volantu logo, za které by se styděla i KIA, která samotná má logo z pračky. Ale když si kupce našlo asi nejškaredější auto všech dob - BMW X6, tak o tohle se bát nemusíme.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  15. 01. 2019 15:12

Kapitoly se používají jen pro generování více pageview - reklama....

Odpovědět  |   | 
C  |  16. 01. 2019 17:44

ano opravdu bizarní..

Odpovědět  |   | 
Stan  |  15. 01. 2019 11:39

Když to postavíme vedle třebas Peugeotu 5008, Kia sportage, Hujdy Tucson nebo Kona, Fordu Kugy, tak je tohle SUV duha mezi šedí, která pro mě má význam a zároveň vlastně nemá smysl

Líbit se mi SUV, tak jedině tohoto typu, ale mít jen nafouklou krabici s příplatkem za 4x4 a dvoulitrovou naftou se 136 kw a 400 Nm, která se toulá na stovku 10s jako to má třeba Tucson, tak to bych pomřel...

Odpovědět  |   | 
rembaz  |  15. 01. 2019 12:43

Myslel si 3008.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  15. 01. 2019 21:17

Tuhle tisíckrát recyklovanou koncernovou nudu fakt porovnáváš se zbytkem světa? Hm, zajímavé...

Odpovědět  |   | 
JiriK  |  16. 01. 2019 13:10

Tisíckrát? Jmenujte jich deset. Mě napadá jen Leon, Ateca a Ibiza, přičemž Ibiza už jde jiným směrem, takže vlastně jen ten Leon a původní Ateca. Kde je těch dalších 998 inkarnací?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  16. 01. 2019 18:06

Karoq, Kodiaq, Tiguan, T-Roc, a tak dále... Ateca fakt ničím nevybočuje ze zažitých koncernových standardů nudy.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  15. 01. 2019 11:45

Spotřeba kolem 11l je ještě dobrá.To už se ví dávno že 6válce v běžným provozu zerou stejně.Ten motor s cuprou má co dělat.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  15. 01. 2019 17:20

Žerou stejně, ale hůř jedou.

Odpovědět  |   | 
...  |  15. 01. 2019 13:28

1.4 mega za hromadu SUV sraček. Neuvěřitelný.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  15. 01. 2019 15:30

Vyrábí to, co se prodává a co zákazníci chtějí. A zákazníci chtějí SUV..... tak ho mají.Chtějí tam 300koní, tak je můžou mít. Byznys jede !!!Já suvko nechci, tak ho nemám. Jak jednoduché.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  15. 01. 2019 15:49

Bral bych prizvedavani z nové A8 když se nastupuje/vystupuje +5cm a městský režim plus pár cm kvůli obrubníkům.Pak by suv téměř ztratilo význam.

Odpovědět  |   | 
.  |  15. 01. 2019 18:49

Njn, Šáde s tím zase vyj€bala. Vybrala si v koncernovým regálu biturbo naftu a je vysmátá, objednávky se jim jenom hrnou. Španělský Einsteini si myslijo, že bude někdo kupovat užratý benal v SUV a budou zase čumět jak prodávají velký kulový.

Odpovědět  |   | 
Miko  |  15. 01. 2019 20:23

jj a prave preto sa 190HP Koktodaky cipuju jedna radost lebo z vyroby je to total uzrata lemra s vykonom 140HP tdi

Odpovědět  |   | 
Alexis Papadakis  |  15. 01. 2019 20:39

Čipováním ztratíš záruku a v dnešní době optimalizování každé matky to je blbost a risk.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  15. 01. 2019 21:54

Ach, cipovanie nase kazdodenne.Ano, budem sa spoliehat, ze nejaka garazova partia dokaze viac a lepsie ako ludia, ktorych za vyvoj plati automobilka, tak je za hranicou, po ktoru ma zmysel ho zachranovat.Ale tych ludi je ocividne vela. Koniec koncov, volebne vysledky su velavravne.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  16. 01. 2019 08:00

Jenže ti lidé, které za vývoj platí automobilka, to dělají i s ohledem na nějakou životnost motoru. Ten by měl i v tak výkonné verzi zvládnout aspoň 250 000 km.Když dáváš auto na tuning, přicházíš o záruku a motor se ti taky může dožít jen 100 000 km. Samozřejmě, že tam ta výkonová rezerva je, tak proč to nezkusit, pokud to zvládne zbytek auta (to je to sporné, co ale nikdo dále neřeší).

Odpovědět  |   | 
.  |  15. 01. 2019 22:06

190 hp kodiak jede a žere jako jiné 190hp diesely v takto velkém autěhttps://www.auto-motor-und-sport.de/test/peugeot-5008-bluehdi... ... a dtto varianta 110 kw. Jenom blb si nechá čipovat nové auto, normální člověk si koupí výkonnější motor, třeba to biturbo, když mu 190hp nestačí..

Odpovědět  |   | 
Luise  |  16. 01. 2019 12:17

Kolega kupoval V70 Volvo. D4 stála o cca 100 tisíc míň než D5. Koupil D4 a za nějakých 23 tisíc ji u Polestaru nechal doladit na stejný výkon D5. A Ano u Polestaru neztrácíte záruku, takže je to něco lehce jiného. Ale rozhodně bych generálně netvrdil, že normální člověk si koupí prostě silnější motor. Hodně motorů má prostě výkonovou rezervu, která se nechává v záloze na facelifty apod. Zároveň jsou stejné motory, které se prostě prodávají v různých výkonových variantách (nejsem si jist, ale není to i případ toho 2.0 Tdi od VW), dělá to tak kde kdo a ne vždy je lepší poslat o 75 tisíc automobilce, když Vám ten výkon odblokuje kde kdo....

Odpovědět  |   | 
.  |  16. 01. 2019 19:13

Dnes už je jen velmi málo motorů, které se neliší s výkonovými verzemi. Zrovna 2.0 110, 140 a 176 kW se v současné generaci HW liší. Zcela viditelně se liší turby (110 má malé, 140 velké a 176 malé i velké ale obě jiné než 110 a 140 varianta). Dále se liší hlavou válců, liší se klikovými hřídeli a ojničními ložisky, liší se převodovkou, liší se mezichladičem vzduchu a v neposlední řadě se liší brzdami. Takže ano, čuníci dokáží ze 140 varianty vytáhnout 176 kW, ale nikdy bych do toho nešel, protože je jen otázkou času co odejde dříve. A navíc ta čipovaná verze stejně nepojede jako to biturbo, protože čip pojede stylem nic, nic, nic, pecka a plný výkon, kdežto biturbo táhne plynule od nejnižších otáček a postupně graduje. Navíc každý čip znamená prasečinu na emise, protože s těmi si čipovači hlavu nelámou. Ano Polestar je asi jediná rozumná možnost na trhu, protože je zde plná záštita od automobilky a záruky podobně jako když kdysi přešlo AMG pod křídla Merglu. Další seriózní tuner (pokud je tak nazvu) je Alpine, která ladí pohony BMW a musí všechno projít homologacemi stejně jako u BMW. Dál už mě nic nenapadá. Pochybné české firmičky s notebookem někde v garáži ani omylem.

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  16. 01. 2019 14:35

Proč Seat dělá ze Seata Ateca Cupru Ateca? Aháááá... To se ve východním Německu sešlo pár chytrých hlav...a všichni víme, jak to dopadlo...

Odpovědět  |   | 
JK  |  16. 01. 2019 21:04

Tahle Cupra je jak Superman - sundá brýle a pokroutí vlnku a hle, úplně jinej člověk!!! Jsou to auta pro konzolové děti. Prostě si koupí Seata ve spešl edici a dostanou k tomu i promo kód na xbox, kde jim ten 6tiválec bude "žrát" pouze mámin noční proud.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Vylepšené Mini SE Countryman nás fakt bavilo! Tříválec do zásuvky má síly až až

Mini Cooper SE Countryman All4

Jen pár desítek hodin před tím, než Česká republika na vládním semaforu zčervenala, jsme si stihli odskočit do Německa na projížďku s vylepšeným plug-in hybridním Mini Countryman. A ta jízda fakt stála za to!

26.  9.  2020 | Jan Mička | 13 příspěvků
TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

24.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 202 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 41 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro