TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

28 komentářů

Assasin
16. ledna • 14:35

Proč Seat dělá ze Seata Ateca Cupru Ateca? Aháááá... To se ve východním Německu sešlo pár chytrých hlav...a všichni víme, jak to dopadlo... :-D:-D:-D

JK
16. ledna • 21:04

Tahle Cupra je jak Superman - sundá brýle a pokroutí vlnku a hle, úplně jinej člověk!!! Jsou to auta pro konzolové děti. Prostě si koupí Seata ve spešl edici a dostanou k tomu i promo kód na xbox, kde jim ten 6tiválec bude "žrát" pouze mámin noční proud.

.
15. ledna • 18:49

Njn, Šáde s tím zase vyj€bala. Vybrala si v koncernovým regálu biturbo naftu a je vysmátá, objednávky se jim jenom hrnou. Španělský Einsteini si myslijo, že bude někdo kupovat užratý benal v SUV a budou zase čumět jak prodávají velký kulový.

Miko
15. ledna • 20:23

jj a prave preto sa 190HP Koktodaky cipuju jedna radost lebo z vyroby je to total uzrata lemra s vykonom 140HP tdi :-D

.
15. ledna • 22:06

190 hp kodiak jede a žere jako jiné 190hp diesely v takto velkém autěhttps://www.auto-motor-und-sport.de/test/peugeot-5008-bluehdi... ... a dtto varianta 110 kw. Jenom blb si nechá čipovat nové auto, normální člověk si koupí výkonnější motor, třeba to biturbo, když mu 190hp nestačí..

Luise
16. ledna • 12:17

Kolega kupoval V70 Volvo. D4 stála o cca 100 tisíc míň než D5. Koupil D4 a za nějakých 23 tisíc ji u Polestaru nechal doladit na stejný výkon D5. A Ano u Polestaru neztrácíte záruku, takže je to něco lehce jiného. Ale rozhodně bych generálně netvrdil, že normální člověk si koupí prostě silnější motor. Hodně motorů má prostě výkonovou rezervu, která se nechává v záloze na facelifty apod. Zároveň jsou stejné motory, které se prostě prodávají v různých výkonových variantách (nejsem si jist, ale není to i případ toho 2.0 Tdi od VW), dělá to tak kde kdo a ne vždy je lepší poslat o 75 tisíc automobilce, když Vám ten výkon odblokuje kde kdo....

.
16. ledna • 19:13

Dnes už je jen velmi málo motorů, které se neliší s výkonovými verzemi. Zrovna 2.0 110, 140 a 176 kW se v současné generaci HW liší. Zcela viditelně se liší turby (110 má malé, 140 velké a 176 malé i velké ale obě jiné než 110 a 140 varianta). Dále se liší hlavou válců, liší se klikovými hřídeli a ojničními ložisky, liší se převodovkou, liší se mezichladičem vzduchu a v neposlední řadě se liší brzdami. Takže ano, čuníci dokáží ze 140 varianty vytáhnout 176 kW, ale nikdy bych do toho nešel, protože je jen otázkou času co odejde dříve. A navíc ta čipovaná verze stejně nepojede jako to biturbo, protože čip pojede stylem nic, nic, nic, pecka a plný výkon, kdežto biturbo táhne plynule od nejnižších otáček a postupně graduje. Navíc každý čip znamená prasečinu na emise, protože s těmi si čipovači hlavu nelámou. Ano Polestar je asi jediná rozumná možnost na trhu, protože je zde plná záštita od automobilky a záruky podobně jako když kdysi přešlo AMG pod křídla Merglu. Další seriózní tuner (pokud je tak nazvu) je Alpine, která ladí pohony BMW a musí všechno projít homologacemi stejně jako u BMW. Dál už mě nic nenapadá. Pochybné české firmičky s notebookem někde v garáži ani omylem.

Joe Doe
15. ledna • 21:54

Ach, cipovanie nase kazdodenne.Ano, budem sa spoliehat, ze nejaka garazova partia dokaze viac a lepsie ako ludia, ktorych za vyvoj plati automobilka, tak je za hranicou, po ktoru ma zmysel ho zachranovat.Ale tych ludi je ocividne vela. Koniec koncov, volebne vysledky su velavravne.

mpolan
16. ledna • 8:00

Jenže ti lidé, které za vývoj platí automobilka, to dělají i s ohledem na nějakou životnost motoru. Ten by měl i v tak výkonné verzi zvládnout aspoň 250 000 km.Když dáváš auto na tuning, přicházíš o záruku a motor se ti taky může dožít jen 100 000 km. Samozřejmě, že tam ta výkonová rezerva je, tak proč to nezkusit, pokud to zvládne zbytek auta (to je to sporné, co ale nikdo dále neřeší).

Alexis Papadakis
15. ledna • 20:39

Čipováním ztratíš záruku a v dnešní době optimalizování každé matky to je blbost a risk.

Zelí
15. ledna • 15:30

Vyrábí to, co se prodává a co zákazníci chtějí. A zákazníci chtějí SUV..... tak ho mají.Chtějí tam 300koní, tak je můžou mít. Byznys jede !!!Já suvko nechci, tak ho nemám. Jak jednoduché.

Michal
15. ledna • 15:49

Bral bych prizvedavani z nové A8 když se nastupuje/vystupuje +5cm a městský režim plus pár cm kvůli obrubníkům.Pak by suv téměř ztratilo význam.

...
15. ledna • 13:28

1.4 mega za hromadu SUV sraček. Neuvěřitelný.

Michal
15. ledna • 11:45

Spotřeba kolem 11l je ještě dobrá.To už se ví dávno že 6válce v běžným provozu zerou stejně.Ten motor s cuprou má co dělat.

Zelí
15. ledna • 17:20

Žerou stejně, ale hůř jedou.

Stan
15. ledna • 11:39

Když to postavíme vedle třebas Peugeotu 5008, Kia sportage, Hujdy Tucson nebo Kona, Fordu Kugy, tak je tohle SUV duha mezi šedí, která pro mě má význam a zároveň vlastně nemá smysl :-D Líbit se mi SUV, tak jedině tohoto typu, ale mít jen nafouklou krabici s příplatkem za 4x4 a dvoulitrovou naftou se 136 kw a 400 Nm, která se toulá na stovku 10s jako to má třeba Tucson, tak to bych pomřel...

mpolan
15. ledna • 21:17

Tuhle tisíckrát recyklovanou koncernovou nudu fakt porovnáváš se zbytkem světa? Hm, zajímavé...

JiriK
16. ledna • 13:10

Tisíckrát? Jmenujte jich deset. Mě napadá jen Leon, Ateca a Ibiza, přičemž Ibiza už jde jiným směrem, takže vlastně jen ten Leon a původní Ateca. Kde je těch dalších 998 inkarnací?

mpolan
16. ledna • 18:06

Karoq, Kodiaq, Tiguan, T-Roc, a tak dále... Ateca fakt ničím nevybočuje ze zažitých koncernových standardů nudy.

rembaz
15. ledna • 12:43

Myslel si 3008.

JK
15. ledna • 11:23

Celý sem to nečetl, kvůli kapitolám - tenhle trend odmítám, tudíž můj příspěvek bude stejnou mírou pokrytecký, jako je tato recenze v podstatě "komerčním sdělením". Titulek jak z Nošovic - ale klikl jsem. Bohužel. Pokládat si řečnickou o sportovních SUV a vynechat Stelvio, Levante, nebo třeba F-Pace, to už je trochu tendenční. Především všude adorované Stelvio se dalo alespoň procedit tím koncernovým chrupem (ale kdo ví, třeba je v další kapitole :D). No a následně mít v mínusek spotřebu 6ti válce ale zároveň si vzlyknout nad chybějícími skořepinami? Tedy tahle "značka" vážně cílí na konzolové děti. Zvenku hnusný, uvnitř nuda, ale s imitací karbonu, blikátkama a na volantu logo, za které by se styděla i KIA, která samotná má logo z pračky. Ale když si kupce našlo asi nejškaredější auto všech dob - BMW X6, tak o tohle se bát nemusíme.

C
16. ledna • 17:44

ano opravdu bizarní..

Petr
15. ledna • 15:12

Kapitoly se používají jen pro generování více pageview - reklama....

jhamil
15. ledna • 8:52

Spotřeba 6 válce 🙄 to psal odborník.

Jan Mička
15. ledna • 9:25 • šéfredaktor AutoRevue.cz

Dobrý den,ano, Cupra Ateca má opravdu spotřebu benzinového šestiválce.Hezký den, Honza

Verny
15. ledna • 10:10

Honzo, pochopil bych kdyby bylo v mínusech napsáno " spotřeba vysoká jako u 6-ti válce"
Ale je tam napsáno jen "vysoká spotřeba 6-ti válce" což je opravdu zavádějící a nedává moc smysl.

Marek71
15. ledna • 15:19

Souhlasím, je to napsáno nesmyslně.

Aladin
15. ledna • 9:29

Prosím, udělejte něco s galerií. V tomhle pravěku nelze prohlédnout 48 fotek.

Doporučujeme

Články odjinud