Test Citroen Grand C4 Picasso 2,0 HDI: automatická volba

32 komentářů

mijimmy
16. ledna • 11:09

Ahoj,kupil som si 7 miestne Picasso,ale neviem ako mám sparovat svoj telefon s autom.Je to všetko v inom jazyku než slovenčine,alebo češtine.Vie mi niekto poradiť?

mijimmy
13. července • 13:43

Ahoj,prosim vas,vie mi niekto poradit ked sa mi po dlhsiom case vzsktla na aute porucha a neviem na nu prist.Nesvietia mi zadne brzdove svetla,uz som vymenil aj nove ziarovky a nic.Horne brzdove svetlo svieti ale bocnenie.Moze mi niekto poradit?

joka
14. května • 0:21

Máme rok C4 Grand Picasso 1.6 Exklusive, celkem 156 000km,my zatím 15 000,6stup.převodovka.S autem,jsme velice spokojeni:-)nízká spotřeba a spolehlivost,rodinný konfort.100 lidí=100chutí=100názorů.;-)

joka
21. srpna • 20:35

Najeto 200 000,a začínají problémy,nejde dálkové odemykání,a nuluje se datum a hodiny.Diagnostika nic nehlásí :-(

Petr Bešťák
13. srpna • 16:00

Před půl rokem jsem se pro citroen C4 grand picasso rozhodl a sháněl informace. Z recenzí o pilotované převodovce jsem neměl moc dobrý pocit.Jeden z prodejců mě na moji otázku odpověděl. Pane kdyby tohle vymyslela škodovka tak to všechny časopisy budou chválit do nebe,jenže tohle je francouz a tak je to špatně. Přečetl jsem hodně recenzí a hlavně tu kravinu zacvičte si z robotem a o hrozném škubáni při řazení. Včera jsem toto auto převzal ze salonu auto Hrubý v CHomutově a jsem nad míru spokojen s jednáním s autem,které je moje nové cca osmé a hlavně s tou zmiňovanou převodovkou. Všem to doporučuji bez výhrad. Nevím jaké výhrady by někdo mohl mít. Super auto za super peníze. KUPTE SI TENTO ROBOT.

martin
20. listopadu • 9:21

... som čerstvým majiteľom Grand C4 Picasso vo výbave Exclusive s dvojlitrovým HDI a toľko preklínanou BMP 6. V texte mi vadí niekoľko nepresností
1. neviem o tom, že by sa sedadlá vodiča a spolujazdca dali otočiť do protismeru
2. pred vodičom žiadny otáčkomer nie je - je v stredovom displayi
3. stredový display nie je podsvietený okloitým svetlom ako je spomínané v článku
4. prevodovka BMP 6 nie je nič strašné, len sa s ňou treba naučiť jazdiť, nie je to automat a čakať od toho automat nie je možné - už len z princípu
5. rád získam event. sda podelím o prevádzkové skúsenosti od niekoho podobne postihnutého
6. ceny sú dnes niekde úplne inde a auto s takým motorom a v takej výbave za takú cenu nekúpite

Olda
27. února • 11:16

Mám identický vuz,ve stejne výbavě a nemohu se ho nabažit.převážně jezdím na automat,ale i při manualním řazení je to paráda síla motoru užasná,ticho v interieru i při vysokých otáčkách,navíc skvělá spotřeba.Jsem opravdu moc spokojen.

Martin
1. března • 18:16

.... pokračujem v kratučkej recenzii. mám najazdených necelých 20000 km, bol som s tým na dovolenke v Chorvátsku. Diaľničné tempo cca 135 - 140 á la tempomat bez problémov, klima v kuse, priemer. spotreba 6.4l/100 km
..... ovládanie vyhrievania sedadiel je neprakticky umietnené a chýba akákoľvek kontrolka
.... batožinový priestor je nezaplniteľný aj keď veziete na dovolenku pol domácnosti ako moja manželka
.... jediné, čo ma na tomto aute irituje, že dažďový senzor si žije svojim vlastným životom, je chopný 10 min. v kuse behať po suchom skle
... dvojlitrový motor je výborný a čím starší, tým je lepší

daniel
12. dubna • 14:43

... C4 Picasso 2,0 HDi, 55 000 km, 2,5 roka, závady: praskla nádržka eolys, odišli vzpery na kufri, niekoľko žiaroviek vpredu ( cca po 13 000 km už preventívne mením), netesnosť olejovej vane ! / všetko opravil servis vrámci záruky/, inak v pohode, spotreba okolo 5,5 l veľmi dynamický motor
Daniel

Oťas
6. srpna • 8:40

s 1,6 HDi mám právě za rok najeto 60 tis.Kč, mimo prasklých žárovek bez jediné závady. Jsme čtyřčlenná rodina a jsme opravdu maximálně spokojeni. Průměrnou spotřebu dosahuji cca 6,2 l na 100 km při delších cestách, po městě max 7,2 l/100 km. Na tak "slabý" motor a velké auto se mi to zdá obdivuhodné. Navíc v Německu na dálnicích jezdíme plně obsazení 170 km/h při spotřebě do 7 l na 100 km. Mám druhou nejlepší výbavu za cenu 700 tis.Kč, což vzhledem k vybavení a velikosti vozu se mi zdá jako velmi dobrá cena. Kdybych se nyní měl rozhodnout jaké auto pro moje potřeby vybrat, tak vůbec neváhám a koupím to samé....

soli
22. listopadu • 15:25

cit.: "s 1,6 HDi mám právě za rok najeto 60 tis.Kč" to sa ako da najazdit 60 tis.Kč ;-)

Oťas
22. listopadu • 17:47

V pohodě, pokud auto používáte k podnikání...:-) Už mam najeto přes 70.000. A stále bez nejmenších problémů. Jen jsem vyměnil pár žárovek...

sbssb
6. srpna • 23:22

tech 170 s tim jedes tak akorat z kopce.

Erich
22. října • 10:23

C4 Grand Picasso, 1.6HDi, robotizovaná prevodovka, 196km/h maximálka na tachu.

Peugeotak
4. srpna • 22:11

Proboha, jakej že máme rok? To vám není trapně? Ty fotky vypadaj jak kdybyste je vytiskli z digitálu, potom to znova vyfotili a ještě zkomprimovali... :-/

stylus
5. srpna • 15:32

Pridavam se k nadpisu....ty fotky jsou opravdu hodne tragicky...takovy sum....muj mobil by snad zvladl lepsi....ach jo:-(

j.
4. srpna • 11:22

Pohodlie pre sedem ludi si predstavujem inak - ak by ste mali sediet na zadnych sedadlach, nepisali by ste o pohodli (kolega ma tento voz pre 4 clennu rodinu a OBCASNE zvezenie kamatov deti, pripadne rodicov, ale predstava, ze by sa v tom dalo ist na nejaku poznavaciu dovolenku napriec europou v plnom obsadeni (vsetok naklad je nutne potom umiestnovat do boxu) je z rise fantazie (teda ak cestovnu vybavu netvori zubna kefka a kreditka). Obzvlast pre rodiny s malymi detmi (kocik, mnozstvo "udelatek") to nie je riesenie. A pokial sa jedna o cenu. Za tie peniaze (alebo za velmi maly doplatok) mozno dostat napriklad C8, co je uz (european) full size MPV. (Sice bez automatu, ale s miestom pre 7/8(lavica v tretom rade) ludi. Poruchovost (ktorou je C8 "znama" neriesim> Kolega s C4 taktiez po viac ako roku pouzivania (1.6HDi s robotizovanou prevodovkou) hovori, ze uz by do nej nesiel. Prilis vela OTRAVNYCH poruch (sice vsetky zatial riesene v ramci zaruky...)

Jan.K
4. srpna • 13:49

Nevím jak tvůj kolega, ale já koupil do své firmy C4 Grand 1,6 80kW a jsem s tím víc než spokojen, za rok najeto 55tis km bez závady. Auto funguje v týdnu jako dodávka pro mé zaměstnance když máme práci mimo Prahu, pak s tím vozíme prac. materiál a o víkendu jako rodinný vůz pro 5 občas i 6 osob. Jestli auto nečím trpí tak jen tím, že ho používá více osob a ne všichni se k tomu chovají jak by se mělo (halt neni to jejich...). Při akčních cenách Citroenu moc konkurenceschopných jiných vozu pro 7 lidí nenajdeš. Snad jen Altea XL, u které mě osobně strašně vadí interiér a hluk TDI, Touran a Zafira jsou cenově jinde, C max je menší a jen pro 5.

Zelí
5. srpna • 18:33

To auto je designově nejlépe udělané MPV jaké jsem dosud viděl. Krásné ve stylu současných citrónů, který se nyní vrátil na pozici, kde byl v šedesátých a sedumdesátých letech. Spousta různých příjemných vychytávek ve francouzském stylu. Volant s pevným středem - chtěl bych vyzkoušet. Jednoznačně se technicky dostali před svého franc.rivala rendlíka.
I když momentálně jezdím v koncernu, tohle auto se mi líbí a chápu každého kdo si ho koupí. Já u MPV sleduju, jestli tam dám svoje horské kolo bez demontáže např.předního kola. Musím říct, že do spousty MPV to kupodivu nejde. Takže vždy konstatuju stačí mi zatím moje kombi, kde to dám po demontáži předního kola. U C4 jsem to zatím nezkoušel.

Jan.K
6. srpna • 9:21

KOla vozím často, a zkoušel jsem mnoho aut vhodných k převozu kol. 4 lidi dovnitř a k tomu 4 kola uvnitř bez demontáže uveze tak akorát Vito a spol. Osobní MPV zvládnou tak max 3 lidi a 3 kola s demontáží předního kola - zkoušeno v Sharanu, S-maxu i Cmaxu, Zafiře nyní v Picassu.

j.
6. srpna • 11:39

Bicykel vo vnutri ma vyhodu - vyrazne mensi aerodynamicky odpor (najma na dlhych presunoch), netreba sa bat, ze zmizne zo zaparkovaneho auta a (najma pri MPV) ale trochu by som sa bal co spravia bicykle (co aj upevnene do podlahy) v pripade nehody. V takom pripade je najlepsia asi dodavka s prepazkou. Ja to tak neriesim (nasa default konfiguracia je Sharan obsadeny minimalne 6osobami) a bicykle idu na strechu *(pri optimalizacii sa vojde az 6 kusov) pricom vnutorne nosice musia byt typu Thule ProRide591 (s uzavieranim DOLE) alebo (ak ich je viac) tak na samostatny prives. V minulostami som sa stretol so skaredymi nasledkami nehod, sposobenymi lyzami v interieri.

Jan.K
6. srpna • 9:21

KOla vozím často, a zkoušel jsem mnoho aut vhodných k převozu kol. 4 lidi dovnitř a k tomu 4 kola uvnitř bez demontáže uveze tak akorát Vito a spol. Osobní MPV zvládnou tak max 3 lidi a 3 kola s demontáží předního kola - zkoušeno v Sharanu, S-maxu i Cmaxu, Zafiře nyní v Picassu.

Zelí
7. srpna • 14:25

Asi jsem se vyjádřil nešťastně. Samozřejmě jsem nemyslel 4lidi+4kola dovnitř. Spíše mi šlo o to, abych mohl dát 1-2 kola do kufru bez demontáže na stojato, s tím, že v autě jede taky 1-2lidé. 3kola +3osoby se vejdou i do O1 kombi, na kolech stačí demontovat přední kolo a vytáhnout sedlo.

j.
4. srpna • 15:19

ALteaXL ta je zial tiez iba pre 5 ludi, iba nafukli strechu a kufor (cim vlastne vysachovali vlastne Toledo, dost nechapem ich politiku). Pokial to mate na 3 -4 roky a v ramci nich si zaplatite predlzenu zaruku, potom chapem, zial ja (i kolega) sme sukromne osoby a kupujeme si auta na trochu dlshie obdobia. Obaja mame dvojicky (takze ja som skoncil u Sharana :-) C4 Grand Picasso 1.6HDi som zvazoval, (este dlhsie iny Grand - Espace) ale mam hrozu z automatov (aj z mechanickych/robotizovanych) a navyse kamarata, ktory pracuje (ako tech. riaditel) v servise pre "koncern" produkty :-)

mikes
4. srpna • 11:38

Co mel za poruchy?

Kvicala
4. srpna • 10:39

neustale srovnavani tohoto vozitka s amerikami mi prijde celkem nemistne...

x12345678
4. srpna • 13:54

Nechápu, kde autor proboha vzal nesmyslné tvrzení, že vedle Galaxy a S-max jde o největší MPV v Evropě. Možná by se dalo věřit, že jde o největší "malé" MPV, ale v rámci celého segmentu MPV pak ani omylem. S-Max není MPV a Galaxy je jednoznačně větší a to podstatně. Rovněž jsou větší Espace, 807 a dokonce i oldtimer Sharan. A to už vůbec nemluvě o Multivanu nebo Vianu, které rovněž do kategorie MPV patří a díky svému původu pak ostatní svými rozměry zvenčí i zevnitř výrazně překonávají.

Kvicala
4. srpna • 20:32

"S-Max není MPV a Galaxy je jednoznačně větší" - jo, je delší asi o 10 cm! to je fakt obrovskej rozdíl...
oldtimer Sharan - podívej se na rozměry, než začneš něco plácat, Sharan měří cca 4,67 na délku, S-max cca 4,8!3-[

x12345678
5. srpna • 10:04

Než příště začneš prskat, nauč se číst. Článek je o C4 Picasso. Sharana s S-maxem tu nikdo nesrovnává. A pokud by začal, kubatura interiéru Sharanu je větší než S-Maxu.

mikes
4. srpna • 20:31

No pokud neni S-Max MPV, tak nevim co by byl, ze by sedan? :-)

Doporučujeme

Články odjinud