Pánové, mám ho,najezdil jsem už 10000 km a vřele doporučuji.Neměnil bych ani za Fabii RS,ani za Mini,ani za Mito,ani za Fiaty,ani za A1.... Ani cena není v porovnání s konkurencí vysoká a při rozumné domluvě se dá se zkušeným prodejcem stlačit pod 450 000(samozřejmě v nejvyšší výbavě a motorizaci).Zatím nikdy se mi ještě nestalo,aby se mne tolik neznámých lidí ptalo na to o jaké auto se jedná.Zdraví magor.....(pro ty kteří přečetli celou diskuzi)
Autíčko je celkem pěkné, akorát bych udělal par faceliftů.1) nelíbí se mi zase moc dozadu protažená přední světla, takže bych se to pokusil odstranit převařením plechů a předěláním krycích skel a nato navazujících blatníků a kapoty.2) nasávací otvory k chladiči nemusely vypadat tak obludně.3) znak citroen by slušel menší a ne roztažený přes celou masku, jako to dnes mají všechny nové citroeny, ale každému se to líbit nemusí.4) auto vypadá poněkud nafoukle, ale takto vypadají dnes všechny nové vozy, je to trend, který se mi moc nelíbí.Proč se mi líbí? Má výborný motor 1,6THP, který by mě velmi vyhovoval parádní dynamikou a přitom spotřebu 1,2HTP, ovšem při nesrovnatelně lepším svezení, zajimavý interiér, doufám že bude i ve světlém provedení.Mám akorát obavy o výhled z vozu, který při nízkém posazu v kombinaci s vysokou palubovkou by pro mě mohl být mizerný a tudíž jízda s ním by byla nepříjemnou z důvodu horšího výhledu z vozu. Francouzské vozy mě ale v tomto ohledu většinou vždy poskytovaly výhled lepší, než koncernové popelnice, takže doufám že sedadlo půjde dostatečně zvednout a že citroen by mě zde nezklamal.Rovněž mě velice potěšilo, že aspoň zde u tohoto vozu jde zcela vypnout ESP, protože takové asi budou v budoucnu stále vzácnější a je co říct, že i francouzi uznali za vhodné to umožnit.Cena není nízká, ale ona určitě časem trošku klesne, bude tak levnější a lepší jak fábie RS a kdybych uvažoval o voze této kategorie, na citroen ds bych určitě nezapoměl.
Celkem zajímavá alternativa do řad rychlých prcků v B-třídě. Co mě ale docela zarazilo je hodnota zrychlení z 0 na 100 km/h za 7.3 s. To je velice slušná hodnota na to, že to má "jen" 115 kW. Třeba taková Corsa OPC se 141 kW to zvládne za 7.2 s, což je minimálně zarážející. Váhový rozdíl je jen 35 kg v neprospěch OPCčka. A Corsa GSi se 110 kW a váhovým rozdílem 15 kg to zvládne za 8.1 s, což je rozdíl 0.8 s a to není málo. To samé v bledě modrém Ibiza CUPRA se 132 kW a váhovým rozdílem pouze 7 kg v její neprospěch to zvládne za 7.2 s. Buď je někde chyba a nebo jsou frantíci čarodějové. Každopádně za design mají u mě palec nahoru, fakt pěkná kára.
O na sto je taka zaujimava disciplina, kde desatinky robi aj to, ze ci dane vozidlo dosahuje stovku na druhy alebo treti prevodovy stupen... Nemam zmerane, ale viem si predstavit, ze ak by pri krutiacom momente, ktory je vdaka turbu mozny naskladali prevodovku, ze na obmedzovaci na druhom stupni bude 100, tak 7.2 nie je nerealne.Seat Leon 1.8 TSI ma 0-100 za 7.9 pri 118 kW/250Nm a stovke na druhom stupni.
Nechci se hádat, ale myslím, že AX GTi zmíněné na začátku textu NEMĚLO turbo. Jinak DS3 se mi docela zamlouvá, i když moje volba v téhle kategorii by bylo Punto Abarth.
punto je uskakana koza, toto je myslim lepsie odladene a ma to velmi vyspely motor od bmw... + dobra prevodovka....z tohoto vseho nebude mat punto nic...
No popravdě, já Punto Abartha neřídil, jel jsem jen "normálním" Puntem Evo s motorem 1.4 Turbo MultiAir. A podvozek se mi docela líbil, hlavně zvládal i díry na silnici nečekaně tiše. Ale Abarth bude určitě tvrdší...
punto s vacsimi diskami a tvrdsim podvozkom je take uskakane, nebude mat taku dobru prevodovku na to si tiez zabudol a ani taky dobry a vyspely motor so slusnou spotrebou....navyse to je stare auto oproti DS ...kvalita interieru DS je tiez na nieco dobra...no ja by som teda ziadne punto neriesil ani nahodou tomu vravim , ze to je skoda penazi, za par rokov to bude este horsie s nim
Počkej, až sem dočte Wolff, to bude masakr :-D
je to tak co si budeme nalhavat, punťo je v pohode auto do mesta, ale robit z toho sport mini to je ako pliest z hovna bic...da sa to, ale tak ako sa to da z kazdej sunky
No, když jde udělat dobrý hot hatch z tak nesportovního základu jako jsou C3 nebo dokonce Fabia a když to dřív dobře fungovalo z Una, prvního Punta, 205 nebo Renaultu 5, tak nevím, proč by to zrovna z Punta Evo fungovat nemělo. Podvozek standardního Punta Evo na 17" kolech na mě dělal dobrý dojem. A pokud jde o motory, tak tam zrovna patří Fiat mezi špičku, viz nová technologie Multiair. Takže si myslím, že pro DS3 je to zdatný soupeř.
Pisal som, ze to ide, ale abbarth nebude robit s puntom to co automobilka s RS, abbarth tam da tvrde tlmice a pruziny a tym to konci .. a potom klasika na dobrej ceste OK na rozbitej uskakana koza... multiair su v pohode , ale ziaden zazrak to nieje znie to pekne, no v reale tie motory nemaju nejaky extra prinos pre vykon a spotrebu oproti inym turbam napr. s priamym vstrekom...uz len z principu m.air ani mat nemozu...
No, tak chybka s ESP se stane no, na auto.cz ani nevi, k cemu to je B-] Ale jinak pekny test. A je to test, ne jen opsani prospektu 3-[ Kazdopadne to chce pridat, vic testu!!!A to auti je pekny, moturek zrejme slusny oddil.
Pane redaktore, ESP je u tehle nejsilnejsi verze plne vypinatelne!!
S tim vypinatelnym ESP mate pravdu, kaju se a opravime. diky za pochopeni
A do jaké rychlosti? Citroen to mívá standardně do 30 kmh, ne?
DS3 ma ve vsech verzich, krome 1,6 THP standartne do 50km/h, ale tato 1,6 THP to ma zcela vypinatelne, nezapne se pri zadne rychlosti.
Jestli tohle auto není krásné, tak už žádné. Opravdu se Francouzům povedlo.
Za 480.000,- takovýho prcka může koupit leda magor
sorry, ale když TOBĚ se to nelíbí, tak těm co jo jsou magoři? To je právě pěkně omezenej názor hodnej akorát tak magora.
Zaváděcí cena, ono to klesne, jinak ten motor je dost dobrý takže se nedic že je to dražší, ale když se to nebude prodávat půjde to dolů. C4 taky dřív stála v základu 2x tolik co dnes:-D
V to případě je magor i tem kdo si koupí 500, Mito, A1 nebo Mini.
Proč myslíš ? Vždyť Fabie RS je ještě dražší (o 20.000,- Kč) a prodává se.
Magor je kdo koupí toto a nebo Fabii.
Magor je možná ten, kdo o nikom tvrdí, že je magor. Jak říkala maminka Foresta Gumpa - "pro hloupého každý hloupý". Zamysli se.
Forestova maminka rikala "Stupid is what stupid does" :-) Na filmy se koukejte v originale a ne zhlouple ceske verze. Zrovna vcera CT prelozila "right on the money' jako 'je to o penezich'. Bes.
Souhlas! :-)
+1
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.