Test: Citroën DS3 Racing - až příliš krásný

18 komentářů

Jarda
11. dubna • 0:37

Myslím, že mohu toto auto komentovat osobně... motor je degradován normou Euro 5. Po drobném zásahu mam v něm skoro 250 PS a krouták se neuvěřitelně pohnul. Mimochodem stejný motor se bude montovat do nové DS4 R a bude mít již z výroby 250 PS. Jedná se u 1.6 motoru zatím o nej výkon v seriovém voze. Úpravu provedl přímo team VRC Citroen. Jinak mě styl pérování vyhovuje a i tichost. Používám ho k běžnému ježdění po městě a okolí. Jsem s autem spokojen.

Vašek
21. ledna • 10:17

Jistě všichni znáte pořad běžící na stanici Discovery Pátá rychlost. V tomto pořadu autoři zvolili DS3 jako nejlepší vůz této kategorie za rok 2011 a byli z něj doslova nadšeni. Zdůrazňovat, že se lidé v tomto pořadu mají možnost svést s čímkoli co existuje asi není nutné.

goro
20. ledna • 18:57

vkusné a levné!

Shimi
20. ledna • 10:43

Renault Clio RS - 555.000,-
Opel Corsa OPC - 600.000,-
Mini JCW - 728.000,- !!!Citroen DS3 R - 780.000,-Chtít turbobenzín, tak jdu jednoznačně do prémiové ikony Mini JCW. A ten kontext toho, že mám prémii a i tak mi zůstane 50.000,- v kapse na benál, je o to výraznější. Chtít atmosféru, tak jdu jednoznačně do okreskového kladiva Clia RS. Tady, z mého pohledu, není nad čím přemýšlet.

Milan
20. ledna • 17:37

Cena DS3R je podle mě ještě hodně dobrá.. Citroen původně plánoval tisícikusovou sérii, která byla okamžitě beznajdějně vyprodaná, to auto mělo takový úspěch, že zákazníci Citroen "donutili" udělat další tisícikusovou sérii po které se akorát zaprášilo. Proč tedy nenacenit auto, o které je takový zájem?? Proč srovnávat cenu limitované edice se sériovými auty vyráběnými několik let. Navíc to, co je u jiných značek "karbon" nebo "kov", je u Citroenu opravdu karbon či kov... A co se týče designu, mě se líbí, a je moc dobře že se někdo pouští do tak odvážných aut, nebýt Citroenu a některých dalších značek, které se snaží o odvážnější auta, po světě by jezdily jen tupé německé krabice, a to by teprve byl na světě smutno ..

Shimi
20. ledna • 18:12

to Milan: A v čem je problém? Pokud má někdo 800.000,- a chce si koupit DS3 R, tak ať jde a koupí si ho, mně je to šumák. Někdo tomu říká odvážné auto, já tomu říkám naprostý kýč. Kudrlinky a oranžová barva z toho ultimativní HH neudělají. V mých očích je to pouze neprémiové pozlátko za prémiovou cenu, nic víc. A testér mi to jenom potvrdil.P.S.: Se základní verzí DS3 problém nemám, tam je vše v pořádku. Když už se ale Citroen pustil na tenký "racingový" led, tak to měl dotáhnout do konce se vším všudy. A né, že si na ten "racing" budeme jenom hrát.

Jarda
11. dubna • 0:32

No nevím, jestli se pustil citroen na tenký led.... VRC a Loeb hovoří za vše

pacho
20. ledna • 17:01

DS3 určite nebudú kupovať chudáci, ktorí musia ušetriť ešte 50 000 na benzín, aby sa mohli previesť , ale ľudia, čo proste chcú DS.

Shimi
20. ledna • 17:16

Ty si to evidentně vůbec nepochopil.

asdf
20. ledna • 17:24

Je zajímavý, že v každej diskuzi se objeví pangejt, co má cenovou politiku automobilky v merku líp než její manažeři B-]

pacho
20. ledna • 18:21

Neviem co znamená "pangejt" ani nie som cenový analitik, ale asi ta cena na DS je dobre postavená, keď sa predáva. Inač som to veľmi dobre pochopil, určite človek čo si chce kúpiť DS nebude uvažovať o niečom inom, len preto, že je to lacnejšie ako DS, a tiež mu je v podstate jedno či tam je turbo , alebo nie. Inač ta 1,6 od PSA +BMW, asi nie je moc vydarený motor.

Karel
20. ledna • 9:59

No že by byl nějak krásný to se říct nedá tak nevím proč zde vyzdvihujete jeho krásu

Ernest
20. ledna • 9:56

Nechcem sa nikoho dotknut, ale tuto gycovu cirkusovu hustokaru si moze kupit azda len slepec...3-[

asdf
20. ledna • 8:16

Je zajímavý, že Citroen po spoustu desítkách let francouzského designu a mnoha opravdu krásných modelů představí "auto", který vypadá jak dětská hračka a jede jako kostitřas a pablbové se hned můžou zbláznit :-O Vždyť je to ještě víc nesourodý jako Roomster, a ty kola :-O:-O:-O Ale je pravda, že pro slečínky co poznávaj auta jen podle barvy to bude na nákupy stačit. Nic víc se od toho evidentně čekat nedá.

Vana666
19. ledna • 19:58

Nevím proč by současné výkonnější auto muselo dělat pořád stejný kravál jako v prehistorických dobách, kdy konstruktéři ještě neuměli vyrobit tichý výfuk. Daleko víc se mi líbí auta co jedou zatraceně dobře a přitom si zachovají decentnost. V tomhle hodně fandím i elektromobilům

Honza
19. ledna • 21:47

Nejde přece o "kravál" zvenku, ale spíš o zvuk uvnitř. Jel jsem s "obyčejnou" DS3 THP a ten zvuk vytočeného motoru je příšerný.. Jako kdyby zněl z plechového kýble.. Přitom by stačilo třeba šidítko ve formě membrány, jakou má RCZ.

Skyline
21. ledna • 0:04

Jestli ma DS jeste horsi zvuk, nez RCZ 200 hp, tak to musi byt uplne silene. Me to auto pripadalo na neutral jako diesel a tocil jsem ho asi stejne s chuti, jako Genesis turbo (ten ma taky otresny hluk, na rozdil od skveleho V6).

Vana666
19. ledna • 22:36

Jestli někdo miluje ostrý zvuk motoru uvnitř a neotravuje s ním okolí tak je to jeho věc. Já za sebe ale preferuji ticho i uvnitř.

Doporučujeme

Články odjinud