Test: Citroën C5 Tourer 2,2 HDi - cesta cílem

77 komentářů

Antiautomat
24. února • 14:19

Hm, moze byt celkom dobre auto na dlhe cesty. Par detailov mi tam vadi, napriklad ten volant, ale rozhodne zaujimave auto. Celkom sa mi to paci.

Martin
24. února • 22:29

Zatim najeto 18 000 km od cervna a prvni vec, na kterou jsem si zvyknul a vyhovuje je prave pevny volant. Pri rizeni nevadi a obsluha tempomatu na leve strane je perfektni.
Kdyz strucne vezmu +/-:+
- sel jsem do benzinu a 1.6THP je velmi prijemny a hodne tichy, chyta se docela nizko, ale pro sportovni jizdu musis standardne za otackama (a 115kw zvlada klasicka TDi-cka s prehledem - sorry musel jsem si rejpnout)
- razeni - velky pokrok oproti predchozi generaci
- predni sedacky spicka
- kvalita v interieru
- automaticke zapnuti vnitrni cirkulace opravdu funguje, jak ma
- pomer cena/uzitna hodnota (nakup "v akci" za 480 z velmi slusnou vybavou 17", USB, park asistent.....)-
- odkladaci prostory - zastrelit toho, kdo je navrhoval. je jich dost, ale priserne male!
- ovladani telefonu na modrem zubu (ergonomie, spolehlivost) a USB MP3 (zvladne klidne flashku 32GB, ale ceske znaky a ergonomie silena)Mozna jeste trochu k pocitu z auta, trochu mi chybi ten pocit lodi a nadaherne volneho prostoru stare gernerace Vyvazujete zase pocit kvality a motor.

Honza
2. března • 22:12

Já mam uplně to samé i za tu samou cenu :-) No neberte to, kdyz je to tak výhodné. Po 10 tis. km prumer 7.8 l/100 km, ale jezdim hodne kratke trate. Na dalku ( dalnice + okresky + hory ) si to vzalo 6.3 l. Jinak pridam spis minusy. Jeden a dost zasadni je, že neni kam dat piti. Proste tam vubec nic neni. Jen v loketni operce a to je nepouzitelne. Nehlede na to je v operce i usb port. Neda se k nemu dostat a musis si vybrat, zda tam chces mit flash nebo plechovku. Prihradky ve dverich jsou ultra male a za jizdy nepristupne.

Karel
25. února • 18:18

Já o té kaře uvažuju, jen nevím zda THP nebo HDi . HDi znám dobře z několika aut. THP jen z předvádečky Za kolik s tím jezdíš?

petr
11. března • 23:21

do 6,5 průměru se vlezu vždy ,občas 6,8 ale to je tempomat na 170

sgt
25. února • 20:15

Ja ti môžem povedať, že s dvojlitrom HDi jazdím za 6,2 l (80% okresky, 20% mesto, 4-5 ľudia). Je to trocha viac ako som mal s Xantiou HDi (5,5 l), ale to bude asi tou pohotovostnou hmotnosťou 1,8t vs 1,5t a šírkou pneu 225 vs 185 ;-)

Alp
25. února • 22:34

Co se tyce spotreby, tak se sluzebni 2,0 HDI (v automatu) mam dlouhodobou spotrebu 7, coz mi prijde vzhledem k stylu jizdy a velikosti auta slusny ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Martin
25. února • 23:56

1.6 THP 115 kW
Ja: prumerka dle pocitace 67km spotreba 7,7 l
Zena: prumerka 61 spotreba 7,2 lrealita bez vymsleni dle pocitace.....

sgt
26. února • 7:54

Tie priemerky su pekne, ja ich mam okolo 45 km/h. Ale palubny pocitac je trocha optimista co sa tyka spotreby, udava o cca 0,3l mensiu ako je skutocna.

Dusan
23. února • 11:29

Uvazoval jsem nad C5tkou i pres stupidni volant diky kvalite zpracovani, sedackam a pohodli za jizdy. Nicmene pak jsem se docetl, ze Citroen ani do nejvyssi vybavy s navigaci neumi udelat tak zakladni vec jako USB a IPOD konektor, takze si to jeste overim u dealera, ale jinak Citroen vypada z nabidky. Fakt nebudu u auta kupovaneho 2011 menit nejake placky jak v minulem stoleti, to uz tam rovnou muzou davat gramofon. 3-[

kocur
24. února • 14:36

hovoris o najvyssej vybave - je nutno povedat ze testovana verzia v tomto teste bohuzial nepredstavuje max vybavu vratane priplatkov.
Je to preto, ze tam chybaju napr panoramaticka strecha, palubovka obsita kozou, celokozenne sedacky (rozhodne su inac tvarovane ako tie ktore boli v testovanom aute).
Chyba tam aj tebou zminovane priplatkove audio vratane navigacie NaviDrive 3D. Ta ma USB aj AUX vstup,naviac ma slot na SD kartu (das 4/8/16 Gb ?) a pevny disk tusim 8Gb s funkciou Jukebox co ti umoznuje skopirovat akukolvek hudbu na harddisk a dane medium uz tam nikdy vlozit nemusis. Okrem toho to prehrava DVD cize filmy, koncerty atd v pohode (nevyhoda je ze len pri stojacom aute, cize ak v aute len cestujes a nezvyknes cakat tak nepouzitelne).

Dusan
24. února • 15:14

Kdyby si to cetl poradne cele, tak by jsi vedel, ze nemluvim o cenikovych polozkach, ale o tom jak tyto cenikove polozky v realu "funguji".

Toper
24. února • 14:46

Jdou běžně koupit kabely, které to odblokují a pustíš to i za jízdy. Případně, pokud si zručný, můžeš si ho udělat. Je to připojené většinou ke spínači ruční brzdy. ;-)

B
24. února • 9:59

USB je vždy KROMĚ navigace MyWay. Pokud dáš tu levnější navigaci (bez DVD přehrávání), tak tam je.
IPOD konektor jako základní věc?? :-D:-D:-D (to je šílené, jak ten Jobs dokázal ty lidi tak zmanipulovat, kdo umí ten umí)

Toper
24. února • 12:16

Přípojky na iPody umí kdejaká lepší automobilka a už delší dobu. Mají to přímo v nabídce výbavy. Audi, BMW to umí standardně už asi pět let.PS: Umí to i naše česká Škoda.

B
24. února • 12:26

A? Já neříkal, že to neumí (vím to, že to umí) ale nevidím důvod požadovat to v základu a skoro se rozčilovat, že to tam chybí...Avšak po tom, co jsem si přebíral auto a prodejce mi vysvětloval každou blbost (tady se dávají CD, tady se pouští rádio apod.), tak lidi to asi chtějí

Dusan
24. února • 11:10

On tohle Jobs asi ani neplanoval, ale diky zaostalosti automobilek je zakoupeni velkeho hardiscoveho Classicu zdaleka nejpohodlnejsim a nejlevnejsim zpusobem jak pripojit rozumne mnozstvi hudby k audiosystemu v aute. A zakladni vec soude podle konkurence to asi je, protoze koncern, Ford, ale i dalsi konkurence (krome tradicne zaostalych Japoncu) to evidentne umi.

aa
24. února • 12:13

hmmm. ja povazujem auto za dopravny prostriedok. ked si chcem pozriet film, idem do kina. ked si chcem vypocut dobru hudbu (a kvalitne) tak idem na koncert alebo si to pustim na niecom ovela kvalitnejsom, nez je mozne do obycajnej plachovky vobec namontovat (mimo kamionu, a bez zmeny hlavneho urcenia toho dopravneho prostriedku). evidentne kazda automobilka ma zamerane na urcitu skupinu zakaznikov, ci su to uz pubertiaci "stale na prijme", chlapci/chlapy, ktori si nieco potrebuju dokazovat, dochodcovia (alebo skupina "v klobuku"), atd.
napr. ked mozem odporucit, kup si ten ford :). prajem pekny den

Toper
24. února • 12:26

A když toho v autě nacestuješ opravdu hodně, tak ti zbyde co? Jezdit bez hudby/rádia?
Trošku hloupé, ne?
Není lepší si prostě do auta pořídit slušnou aparaturu? Je, samozřejmě.
A jsou automobilky, které to automaticky nabízí. Bang -)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
R1S0
24. února • 14:24

preco hlupe?
ja mam tiez rad,ked je v aute ticho... a to som kedysi bez hudby nevedel vydrzat...

Toper
24. února • 14:33

I dobré rádio jde vypnout. ;-)

aa
24. února • 12:43

hlupe mi pride mat pracu, kde mi na cestovanie nestaci cd s mp3 (+- 12h) ;o)

Skyline
24. února • 13:33

Presne tak, holt ne kazda automobilka vyrabi auta pro obchodni cestujici, kteri travi dlouhe dny za volantem. Zjevne tim prichazi o tuny zakazniku:-D

Toper
24. února • 13:42

Ukázka, jak z neschopnosti udělat ctnost. Co jiného od tebe čekat. B-]

Skyline
24. února • 14:08

Toper a problemy se ctenim, klasika;-)

Toper
24. února • 14:28

Jó, jistě, šlo o tvůj neuvěřitelně vtipný příspěvěk. Já tomu řikám trapnost až za roh.

Skyline
24. února • 15:03

Topere Topere, blbej den, co? Ale tak aspon, zes ten vtip nakonec pochopil;-)

Toper
24. února • 15:06

Těm tvým "vtipům" se mnohdy směješ jen ty sám...

Skyline
24. února • 15:11

Tyhle argumenty znam - vzdycky jsem je zatim slysel jen od loseru, ktery si tim, ze se ohani imaginarnim davem leci mindraky a dodavaji sebevedomi;-) Zacinam si rikat, jak dlouho jeste me tady budes bavit svym klaunovanim, nez si zase zmenis nick a zkusis to znovu, nejak desne neotrele;-) Dle stupnujici se zoufalosti a aktualniho se dovolavani podpory ostatnich bych rekl, ze uz to nebude dlouho trvatB-]

Toper
24. února • 15:14

Chystáš se měnit nick, jo? No nevím, ale asi to budeš mít zbytečné. Tak vypatlanou hlavu s šikmýma očima půjde poznat pod jakýmkoli příspěvkem. B-]

Toper
24. února • 12:58

Aha, takže pro tebe je celkově nesmysl vyrábět a prodávat MP3 přehrávače s pamětí. Protože na všecko musí stačit CD s pár MP3. Dobrý blábol.Víš, ono je to spíš o možnosti výběru hudby a nošení celé hudební knihovny v jedné malé krabičce. Zato ty musíš neustále přehrabovat v kopách CD, ládovat jimi changer, vypalovat je apod.
Jako malý děcko. Snad z toho jednou vyrosteš, na to prostě nemá normální člověk čas.

Skyline
23. února • 13:39

Myslim, ze jsme tu uz nedavno resili u legendu, ale neda se to u C5 taky vyresit xcarlinkem nebo necim podobnym? Chapu nechut k cedeckum, ale nejaky workaround - byt u auta s touhle cenovkou principialne nepotesi - by to treba spravil.
Mimochodem, pomijim design, ktery me osobne pripada hrozny, ale nekde ve Svajcu jsem tim jel coby taxikem, najeto to nic moc nemelo a ze bych v jedne vete zminoval "kvalitu zpracovani", to fakt ne. Neco tam vrzalo, k tomu divne zvuky zezadu, proste z meho pohledu typicky frantik.

Toper
24. února • 12:18

Xcarlink je "zařízení" úplně k ničemu. Umíto leda tak dobíjet přehrávač a pouštět playlisty bez zobrazení ID Tagů. Zadarmo drahé.

Skyline
24. února • 13:30

Netusim, o jakem prehravaci mluvis, ja tam davam SD karty. Zobrazeni ID tagu neni problem xcarlinku, ale radia. Neumi-li to radio, logicky to nebude umet ani xcarlink. Je to proste prehravac, ktery rozsiruje moznosti prehravanych medii, neni jeho ucelem vylepsovat funkce standardniho radia. Obvykle se pripojuje na vystup na changer, takze pak funguje stejne, jako ten changer, z ceho vyplyvaji i omezeni (napr. pocet adresaru a jejich struktura). Dulezite je, ze se to jako changer skutecne i chova, tj. lze to ovladat tlacitky na volantu apod. Pro tebe zadarmo drahe, pro me naprosto idealni reseni v dane situaci.

Toper
24. února • 13:40

Jistě, pro tebe je vrchol blaha se přehrabovat v kopách muziky označené TR01 až TR99.
No, co jiného ti taky zbyde, když tvoje elektronika v autě nepobere nic složitějšího.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Skyline
24. února • 14:09

Toper a neschopnost cist podruhe:-D Hint pro intelektualne slabsi:"nejlepsi reseni v dane situaci" nerovna se "vrchol blaha" I kdyz, pro takove Topera, nakonec proc ne, zeB-]

Toper
24. února • 14:27

Když to nejsi schopen vyřešit jinak, tak se nediv. A ono to jinak samozřejmě jde. B-]

Skyline
24. února • 15:01

Ja se nedivim, ani to neresim - ale vidim, ze ty z toho mas zase nerva:-D

Toper
24. února • 15:07

Nerva? Směju se ti. B-]

Dusan
23. února • 15:40

Ja v tom jeste nejel, takze vrzani nemuzu posoudit, ale minimalne vizualne vypada C5 mnohem lepe zpracovana nez Mondeo, tam jsou ta lacina reseni videt uplne vsude. Po faceliftu se situace zlepsila, ale stale to neni uplne ono. V kazdem pripade ho samozrejme projedu pres prazsky testovaci okruh, pokud nevrzne tady, tak nebude vrzat nikde. :-D

Skyline
23. února • 18:29

No kdyz vrze ve Svajcu, tak good luck v Praze:-D Nicmene me nenapadlo, ze jako benchmark beres Mondeo, to pak uz dava smysl.

sgt
23. února • 12:20

co viem, tak C5 bez navigacie ma USB aj AUX konektor v laktovej opierke. Ci to plati aj pri navigacii neviem, ale v cenniku sa zmienuje "(v případě objednání Navigace MyWay není vstup pro USB k dispozici)". Je to trocha nepochopitelne, no AUX by tam mohol ostat...

Dusan
23. února • 15:38

Navigace ma jak USB tak AUX vzdycky. Ono to neni o tom, ze by tam nebyl, ono je to o tom, ze ho Citroen neumi udelat. Proste implementace je naprosto nepouzitelna, USB klicenku zvlada do velikosti 4GB (za par let takovou ani nesezenu), u IPODu kurvi nazvy pisni a interpretu (zobrazi ti neco jako SCFGMTRT01, coz neni prilis informativni), Iphone nepripoji vubec a pokud pripojis HDD, tak z nej umi jen 999 souboru a indexuje je tricet minut po kazdem nastartovani auta! Proste zamestnavaji programatory jak noha. Takze se pujdu podivat jestli to stale plati (tohle je z rok stare uzivatelske zkusenosti) a nebo jestli to mezitim nevyresil novy firmware. Treba takovy Superb, kdyz byl novy vubec neumel SDHC karty (taky dobra ostuda), ale uz pul roku je po jednom z updatu umi.

Petr
22. února • 10:20

Kam zmizela obvyklá tabulka s alespoň základními technickými daty?
Takhle vím kulový a musím to hledat jinde. 3-[

22. února • 7:32

Proč je na fotce motoru na jeho krytu označení HDi 16, když je to motor 2.2?

Brouk
22. února • 8:14

16 ventilu?

matuS
21. února • 21:59

to naozaj clovek, ktory robil fotografie k tomuto textu neprisiel na to, ze fotografie sa so vstavanym bleskom nerobia? Aspon na tych fotkach interieru mu to mohlo docvaknut, ze tie fotografie vyzeraju totalne nahovno...hanba!!!

BlackRider
21. února • 23:26

To by si chtel po ceskych internetovych magazinech moc, aby zamestnavali nekoho kdo zna aspon zaklady foceni...

makovnicek
21. února • 17:42

genialny dizajn. ale francuzske auto nikdy

Petr
21. února • 14:40

"...„sport“ hned vedle knoflíku nastavování světlé výšky. Mohu vás ujistit, že i při této volbě je zachována vrchovatá míra komfortu..."Tak s tim nesouhlasim. Měl jsem možnost se s hydractivem v nové C5 projet a rozdíl v komfortu je po přepnutí obrovský. Jak kdyby auto vůbec nemělo péra a tlumiče.

.
21. února • 16:47

..péro nemá a tlumič nikdy nevidělo......trubko !!!!!!!!!!!

Petr
22. února • 7:55

To smozřejmě vím, že kromě tuším nejlevnější verze nemá pružiny. Jen porovnávám schopnost "komfortu" s tím, co zná většina z nás.

BlackRider
21. února • 23:23

Pera to sice nema, ale tlumice tam samozrejme sou :). Ono je docela legracni, kdyz je C5 v nejvyssi poloze, tak tlumice nefungujou a tak C5 hopsa jak splasena koza :). Coz je taky duvod proc je v ty poloze rychlost omezena na 10 km/h.

Petr
22. února • 8:04

Jojo, rychlost je omezena do 10, ale myslim, že se v manuálu psalo něco ve smyslu, že by se v tomhle nastavení nemělo vůbec jezdit, že je to pro lepší manipulaci v případě výměny kola.

BlackRider
22. února • 8:58

Jo jo, ale da se to pouzit i na prejezdy vetsich prekazek, kdyz je clovek opatrnej (tzn, rychlost tak 1 km/h). Ja to obcas pouzivam pri parkovani na vysokej obrubnik a dalsich situacich kde bych se s normalnim autem nedostal nebo riskoval poskozeni...
To hopsani sem zaznamenal pri rozjezdu na kocicich hlavach. Ono prece jen chvili trva nez to klesne na nizsi polohu.

viper
21. února • 14:11

opravte si v článku ten nesmysl o dvou turbech. Tento motor má jen jedno jediné turbodmychadlo ne dvě ! předchozí 2,2 byla bi-turbo, tahle nová není. ;-)Jen verze 3.0 HDi V6 má dvě turba.

Emper
22. února • 13:36

jj ..dvojnásobná šance, že se podělá

viper
23. února • 10:38

hlavně to vypovídá o kvalitě našich novinářů, kolikrát ani nevedědí jaký motor auto má, píšou nesmysly do článků nebo papouškují 100x omílané klišé, které v mnoha případech už dávno nejsou pravdivé:-/

drgi
21. února • 8:34

da sa tento diesel rozoznat od benzinoveho motoru? B-]

makovnicek
21. února • 17:43

neda ani nahodou. je to tiche, jazdi to ako benzin, a dokonca sa do toho aj tankuje benzin

Brouk
21. února • 9:26

Neda. Kazdy prece vi, ze "dneska uz se to nepozna".

Shimi
21. února • 10:19

to Brouk :-DZrovna dnes ráno jsem se docela zasmál, když jsme spolu s kolegou, který drandí v dehtu, odjížděli z práce. Palubák mi ukazoval -10°C. Schválně jsem čekal, až to nahodí. To bych ti přál slyšet. Jen jsem čekal, kdy se urvou silentbloky a ten motor mu vyzkočí z auta. Ale na druhou stranu to má výhodu v tom, že člověk nepotřebuje připlácet za masážní sedačky.

tt
21. února • 14:33

Moje řeč !!!Dneska ráno se mi v tý sedačce stará udělala....takže večer mám volno !!!!!!!

Brouk
21. února • 11:56

No jo, ale zase ma kroutak a nic mu to nezere.
Ja uz jsem v teto veci smirlivej. Kdo chce kam, pomozme mu tam. Kdyby evropani vymysleli motor, ktery bude zrat jen 3 litry na sto s tim, ze bude davat kazdych deset sekund ridici facku do drzky, tak by to lidi kupovali. Jsem si jist. Na presdrzku by si rychle zvykli a "nic by to nezralo".

Skyline
21. února • 14:54

Tim bych si nebyl tak jisty - ropaky jsou tak popularni, protoze krome kravalu, se kterym se dieselista rychle srovna (viz nektere mistni diskusni vydunene mozky) je ta "facka" predevsim tem, kteri v aute nejedou. Soused si sice dava masaz, ale ja cucham ten hnus. Takze kdyby dostaval facku majitel, nevim, jestli by to kvuli spotrebe prekousl. Ale kdyby to auto davalo facky okolojdoucim...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Agent
22. února • 9:08

Dneska ti nové dieslové auto kvůli EURO5 bez filtru pevných částic z továrny nepustí - takže už žádné kouření a saze.

Skyline
22. února • 15:59

Teorie pekna, praxe na silnici tomu ale neodpovida. Co nedodrbou automobilky, to promptne dorazi ciptuner.

Brouk
22. února • 14:52

Tady se teorie s praxi hodne rozchazi. A nenamlouvej si, ze ne.

To je fuk
22. února • 14:31

A zkoušel jste jet někdy za dieselem bez zapnuté vnitřní cirkulace u klimatizace? Zjevně asi moc ne, co? :-/

Shimi
21. února • 10:31

Ježkovy oči "vyskočí" tam má být.

Pete
21. února • 8:34

Tak zvenku uz to u Citroenu zvladli a vypadaji jako nemci, uvnitr stale bida a osklivost. Oproti naprosto hrozne minule generaci C5 s plysovymi sedackami, odpornym designem, levnou palubkou a ovladatelnosti parniku je to ale vyrazny posun k lepsimu. Nic jineho jim ale nezbyva, ze?

Agent
22. února • 9:05

Mám přesně opačný názor :-)
Vevitř zbývá ještě trochu pohodlí (i když rozměry to na předchozí generaci nemá, ta má dostatek místa na zadních sedadlech, nad nimi, i větší kufr), ale zvenku to začíná být nuda a šeď, jak běžné koncernové vozy. Přitom dříve si lidé kupovali Citroen právě kvůli jeho výjimečnosti. A když k tomu přičtu takové věci jako že chybí plynová vzpěra kapoty (předchozí verze měla), nejnižší motorizace je bez hydrauliky, nejvyšší zase bez možnosti manuální převodovky, navigace utopená dole ve středovém panelu (předchozí verze ji měla vepředu uprostřed pod sklem) - tak FUJ.

Nimra
23. února • 18:38

Ano, ta tyčka mne také mírně řečeno překvapila. Holt ořezávání nákladů (moje předchozí xsara, rok 1999 měla plynovou vzpěru). Souhlasím i s méně místem vzadu (naštěstí cestuju většinou za volantem). Ale jinak - královské svezeníčko. Nikdy jsem neměl pohodlnější auto. Po 70 tisících km mám průměrnou spotřebu 6,2 litru nafty na 100 km, strach z přemíry elektroniky se vytrácí, snad jedinou pihou na kráse je vysoká spotřeba kapaliny v ostřikovačích (a hlášení o jejím nedostatku už od chvíle, kdy jsou v nádržce 2 litry).

xvasek
22. února • 10:06

Předchozí generace sice má na zadních sedadlech dost místa, ale člověk tam sedí vzpřímeně jako na židli. Tímto konstrukčním fíglem se dá nadehnat pár litrů v kufru a dokonce věřím, že to i v naší "Octavia kombi" zemi pár aut navíc prodá, ale sedí se tam tragicky. Nejlepší zadní sedáky jsem měl v Accordu'93, kdy byl objem kufru ještě nezajímavý parametr, dalo se tam v sedě i pěkně prospat, od té doby jsem nic podobného nenašel, a to mám teď na místo vzadu opěvovaného Superba...

sgt
22. února • 12:37

V tejto novej generácii je vzadu dostatok miesta čo sa týka šírky aj výšky. Pozdĺžne je to priemer, tiež v pohode za seba si sadnem bez problémov aj s menšou rezervou (so superbom sa to naozaj nedá zrovnávať).
A čo sa týka pohodlia predných ako aj zadných sedačiek - v pohodlnejších som ešte nesedel ;-)

Agent
22. února • 12:20

Nevím, vzadu jsem ve své v C5 za jízdy ještě neseděl, mám rezervované místo vlevo vpředu :-)
Vzadu sedí děti a občas jiní příbuzní, zatím si nestěžovali, že by seděli moc nastojato jako na židli - i nad hlavou tam mají místa dost.
Tvrdou lavici vzadu jsem nedávno zažil v nové Oktávce s maximální výbavou (kůže, vyhřívání) - to bylo jak sedět na dřevěné lavičce.
A v Alhambře kterou jsem měl na kratší cestu půjčenou minulý týden (kvůli tomu že byla 7-mi místná) bych ci cesty přes republiku taky nedokázal moc představit - proti C5 hodně nepohodlné i na místě řidiče a na rozbité silnici extra porce zážitků navíc :-)).

xvasek
22. února • 15:17

Já neříkám, že jsou tvrdé, nebo příliš vysoké nebo tak něco, jenom prostě úhel opěradla sedačky vzhledem k silnici není moc komfortní, prostě si tam člověk "nelehne". Přední sedačky předchozí C5 hodnotím velmi kladně, tam jsem bez připomínek.

Doporučujeme

Články odjinud