TEST Citroën C5 Aircross 1.6 PureTech 180 EAT8: Plyšová povaha

24 komentářů

Radek
26. března • 9:56

"zvuk motoru je nezajímavý a pohonná jednotka postrádá charakter" Je vidět, že zmlsaní lidé řeší opravdu malichernosti. A zajímalo by mě definice toho ideálního charakteru pohonné jednotky. Komedie :-D

Wilson
4. července • 12:18

Nemáte někdo kontakt na autora? Potřeboval bych otestovat sekačku na trávu a nikdo adekvátnější už se nanajde. 😀. Doufám, že u sekačky už bude zvuk i zrychlení dostatečné. Mám kvalitní i s pojezdem. 😀😀😀

jean
2. března • 11:37

Priznám sa, že test som celkom nepochopil. Autor napíše, že auto bolo navrhnuté na max. komfortnú jazdu, potom kritizuje, že podvozok nezvláda ostrú jazdu, motor je tichý a dobre odhlučnený, ale nemá zaujímavý zvuk - to nemá vo vnútri ani sedmičkový baworák a je to dobre. V pohodlnom aute je zvuk motora to posledné, čo by som chcel počuť. A kritizovať auto so zrýchlením 8,5 s na 100 km/h, že nie je veľmi dynamické? A koľko je potom dosť?Z takéhoto testu som si nedokázal spraviť o tom aute žiadnu mienku, ani dobrú, ani zlú.

abc
3. března • 8:20

hovori sa tomu chybajuca konzistentnost (ci uz v ramci jedneho a toho isteho textu/testu, ako teraz) alebo napriec vsetkymi (vid napr. dotykovy display Peugeot - fuuuuj, po nastupe v inych znackach zrazu to nikomu az tak nevadi, obrateny otackomer to iste)

Rembaz
3. března • 7:45

Žije vo svojej divnej realite. 8.5s vhodne maximálne na návštevu supermarketu hovori samo za seba.Koľko by čakal u SUV z úplne bežnej produkcie? 5-6s?Cela ta recenzia bola veľmi nepodarená.

Wilson
4. července • 12:13

Já se u této recenze opravdu zasmál. Čekat od tohoto auta zrychlení z nuly Na sto za 5 sekund nemůže myslet vážně. Předpokládat, že bude s takovým autem řezat zatáčky jako se sporťákem svědčí o omezenosti autora. A motor nemá hezký zvuk? Proboha vždyť já ho nechci v tomto autě slyšet. Pokud mu připadá řízení moc lehké mohl si přepnout do sportovního režimu. Ja tohle auto projel a v poměru cena výkon je to absolutní bomba. Tohle není auto za dva miliony a nemá tři a půl litrový šestiválec. Velmi slušné rodinné auto. Pro informaci Citroenfil nejsem. Mam Nissana X-Trail, Mazdu CX5 a Lexuse RX 350 bez hybridu. Čistokrevny benzín.

Jiří
1. března • 17:26

Auto jsem měl půjčené jako předváděcí vůz v benzínové verzi, pro mě pohádková jízda ze vším všudy v pohodlnějším a tichým autem jsem ještě nejel automatická osmi stupňová převodovka je luxusní 😊😊😊

Jaroslav
4. února • 20:22

Naprostý souhlas, pane Jiří. Kdo nevěří, ať se sveze. Mám toto auto zhruba půl roku, jezdil jsem i s Volvem XC 90 posledního provedení. Zásadní rozdíl? Jeden milion pět set tisíc korun.

Brutus
1. března • 11:13

To je zase další přeplácanec. Proč má Citroen tu potřebu dělat vše jinak než se lidem líbí.🤕🤔Ta přední maska ala. kopie Chevrolet Silverado

mba
1. března • 12:41

myslíte tu čtvrtou generaci Silverada co byla vydaná rok po čínském C5 Aircrossu? (který měl víceméně stejnou masku)

Brutus
2. března • 21:00

To nemyslíš vážně předsedo

Ja
28. února • 17:22

Autor mi príde ako čistý kkt. Užívajte si čas s rodinou autá nechajte bokom.

Francois
28. února • 19:17

Souhlasím s tebou, nejhorší je to pozérské, rádoby znalecké zdůrazňovaní, jak "autům tohoto typu nepřišel autor na chuť"... Koho to - kurva - zajímá? Pokud maestro redattore neumí smysluplně otestovat to, čemu "nepřišel na chuť", je spousta jiných pěkných profesí, ve kterých se může pokoušet hledat nějaký svůj talent...

Mara
28. února • 18:10

Copak příteli, máš doma citrouška? :)

Pas
28. února • 20:24

Prvne si poradne prectete clanek a pak pochopite, ze i clovek, ktery neni Citroen fun, je zhnuseny tim jak je clanek napsany. Jako kdyby autor to auto nafasoval za trest...:(

Mirek
28. února • 21:24

Tak nevím, já ho četl a nic za trest jsem nikde nevnímal, jen jsem četl, že auto není děláno pro nikoho, kdo si chce užít radosti z řízení, jízdy, a že rozhodně nebude mít řidič dobrý pocit, když se mu auto v zatáčce, po projetí nějakou roletou..., zavlní pod zadní části těla na plochých sedačkách skoro bez bočního vedení. To najednou tady skoro všichni ztratili soudnost, že nejde chválit něco, co si chválu nezaslouží?
Když tady často čtu, jak vysoké jízdní nároky každý očekává od kdejaké plečky, tak to pro Citroen najednou neplatí?

mpolan
1. března • 8:30

Chybou od počátku je, když někdo přistupuje k testu čehokoli s předsudky. A tady jich je doslova kýbl. Výsledkem pak je test, který je taky jen kýbl... sra*ek.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
1. března • 11:19

Každý má nějaké preference a když je tester férově přiznal, tak to chytrolíni kolem odsoudí. Ty nemáš preference? Já mám a nestydím se za ně, také bych je přiznal, aby bylo jasno, jak ne to pohlížím. Napsal něco, co můžeš označit jako nepravdu?
Každý bude nahlížet na cokoliv skrz své preference a kdo si to není schopen přiznat, tak je tak trochu pokrytec.

mpolan
1. března • 12:57

Preference a předsudky nejsou totéž, ale to se učí už na základní škole.

Mirek
1. března • 20:13

A popiš ty předsudky z testu, na prázdné tlachání máme politiky. A tentokrát věcně, jinak vystupuješ jako obyčejný kecal, který ani přes předchozí první upozornění, že máš uvést příklady, napíše jen obyčejné poučky.

-X-
28. února • 15:38

Za jistých okolností pohodlný podvozek. To zní asi tak stejně jako za jistých okolností věrná manželka.

mpolan
28. února • 15:32

Test byl dělán za trest? Jinak si ty neustálé nářky a rádoby-chytré a ponižující slovní obraty nedovedu vysvětlit.

Marek71
1. března • 9:47

Nebo to jednoduše není nic moc auto...

Tomáš Fuk
28. února • 22:09

Tak si to třeba zkuste vysvětlit tak, že je to Citroen, ne špatný, ale ne dobrý, v něčem jo, v něčem ne, a tradičně částečně nedotažený. Prostě typický Citroen, jak ho důvěrně známe.

Doporučujeme

Články odjinud