TEST Citroën C5 Aircross 1.6 PureTech 180 EAT8: Plyšová povaha

mpolan  |  28. 02. 2019 15:32

Test byl dělán za trest? Jinak si ty neustálé nářky a rádoby-chytré a ponižující slovní obraty nedovedu vysvětlit.

Odpovědět  |   | 
Tomáš Fuk  |  28. 02. 2019 22:09

Tak si to třeba zkuste vysvětlit tak, že je to Citroen, ne špatný, ale ne dobrý, v něčem jo, v něčem ne, a tradičně částečně nedotažený. Prostě typický Citroen, jak ho důvěrně známe.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  01. 03. 2019 09:47

Nebo to jednoduše není nic moc auto...

Odpovědět  |   | 
-X-  |  28. 02. 2019 15:38

Za jistých okolností pohodlný podvozek. To zní asi tak stejně jako za jistých okolností věrná manželka.

Odpovědět  |   | 
Ja  |  28. 02. 2019 17:22

Autor mi príde ako čistý kkt. Užívajte si čas s rodinou autá nechajte bokom.

Odpovědět  |   | 
Mara  |  28. 02. 2019 18:10

Copak příteli, máš doma citrouška? :)

Odpovědět  |   | 
Pas  |  28. 02. 2019 20:24

Prvne si poradne prectete clanek a pak pochopite, ze i clovek, ktery neni Citroen fun, je zhnuseny tim jak je clanek napsany. Jako kdyby autor to auto nafasoval za trest...:(

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  28. 02. 2019 21:24

Tak nevím, já ho četl a nic za trest jsem nikde nevnímal, jen jsem četl, že auto není děláno pro nikoho, kdo si chce užít radosti z řízení, jízdy, a že rozhodně nebude mít řidič dobrý pocit, když se mu auto v zatáčce, po projetí nějakou roletou..., zavlní pod zadní části těla na plochých sedačkách skoro bez bočního vedení. To najednou tady skoro všichni ztratili soudnost, že nejde chválit něco, co si chválu nezaslouží?
Když tady často čtu, jak vysoké jízdní nároky každý očekává od kdejaké plečky, tak to pro Citroen najednou neplatí?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  01. 03. 2019 08:30

Chybou od počátku je, když někdo přistupuje k testu čehokoli s předsudky. A tady jich je doslova kýbl. Výsledkem pak je test, který je taky jen kýbl... sra*ek.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  01. 03. 2019 11:19

Každý má nějaké preference a když je tester férově přiznal, tak to chytrolíni kolem odsoudí. Ty nemáš preference? Já mám a nestydím se za ně, také bych je přiznal, aby bylo jasno, jak ne to pohlížím. Napsal něco, co můžeš označit jako nepravdu?
Každý bude nahlížet na cokoliv skrz své preference a kdo si to není schopen přiznat, tak je tak trochu pokrytec.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  01. 03. 2019 12:57

Preference a předsudky nejsou totéž, ale to se učí už na základní škole.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  01. 03. 2019 20:13

A popiš ty předsudky z testu, na prázdné tlachání máme politiky. A tentokrát věcně, jinak vystupuješ jako obyčejný kecal, který ani přes předchozí první upozornění, že máš uvést příklady, napíše jen obyčejné poučky.

Odpovědět  |   | 
Francois  |  28. 02. 2019 19:17

Souhlasím s tebou, nejhorší je to pozérské, rádoby znalecké zdůrazňovaní, jak "autům tohoto typu nepřišel autor na chuť"... Koho to - kurva - zajímá? Pokud maestro redattore neumí smysluplně otestovat to, čemu "nepřišel na chuť", je spousta jiných pěkných profesí, ve kterých se může pokoušet hledat nějaký svůj talent...

Odpovědět  |   | 
Brutus  |  01. 03. 2019 11:13

To je zase další přeplácanec. Proč má Citroen tu potřebu dělat vše jinak než se lidem líbí.🤕🤔

Ta přední maska ala. kopie Chevrolet Silverado

Odpovědět  |   | 
mba  |  01. 03. 2019 12:41

myslíte tu čtvrtou generaci Silverada co byla vydaná rok po čínském C5 Aircrossu? (který měl víceméně stejnou masku)

Odpovědět  |   | 
Brutus  |  02. 03. 2019 21:00

To nemyslíš vážně předsedo

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  01. 03. 2019 17:26

Auto jsem měl půjčené jako předváděcí vůz v benzínové verzi, pro mě pohádková jízda ze vším všudy v pohodlnějším a tichým autem jsem ještě nejel automatická osmi stupňová převodovka je luxusní 😊😊😊

Odpovědět  |   | 
jean  |  02. 03. 2019 11:37

Priznám sa, že test som celkom nepochopil. Autor napíše, že auto bolo navrhnuté na max. komfortnú jazdu, potom kritizuje, že podvozok nezvláda ostrú jazdu, motor je tichý a dobre odhlučnený, ale nemá zaujímavý zvuk - to nemá vo vnútri ani sedmičkový baworák a je to dobre. V pohodlnom aute je zvuk motora to posledné, čo by som chcel počuť. A kritizovať auto so zrýchlením 8,5 s na 100 km/h, že nie je veľmi dynamické? A koľko je potom dosť?

Z takéhoto testu som si nedokázal spraviť o tom aute žiadnu mienku, ani dobrú, ani zlú.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  03. 03. 2019 07:45

Žije vo svojej divnej realite. 8.5s vhodne maximálne na návštevu supermarketu hovori samo za seba.

Koľko by čakal u SUV z úplne bežnej produkcie? 5-6s?

Cela ta recenzia bola veľmi nepodarená.

Odpovědět  |   | 
abc  |  03. 03. 2019 08:20

hovori sa tomu chybajuca konzistentnost (ci uz v ramci jedneho a toho isteho textu/testu, ako teraz) alebo napriec vsetkymi (vid napr. dotykovy display Peugeot - fuuuuj, po nastupe v inych znackach zrazu to nikomu az tak nevadi, obrateny otackomer to iste)

Odpovědět  |   | 
Radek  |  26. 03. 2019 09:56

"zvuk motoru je nezajímavý a pohonná jednotka postrádá charakter" Je vidět, že zmlsaní lidé řeší opravdu malichernosti. A zajímalo by mě definice toho ideálního charakteru pohonné jednotky. Komedie

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid: Dost dobrá i pro Lexus

Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid

Nová Toyota Corolla se přiřítila na český trh hned ve třech karosářských verzích. Pro první test jsme zvolili tu nejpraktičtější, navíc s nejvýkonnějším hybridním pohonem. Dokáže opodstatnit vyšší cenu? A bavíme se vůbec ještě o mainstreamovém modelu?

včera | Jan Mička | 59 příspěvků
TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

Honda GL1800 Gold Wing DCT

Šestiválcový cestovní křižník s unikátní podvozkovou konstrukcí je to nejrozmařilejší, co Honda v jedné stopě nabízí. Gold Wing je ale zároveň také s velkou rezervou tou nejdražší dvoukolovou Hondou. Má vrcholné provedení šesté generace zlatokřídlé legendy čím opodstatnit cenovku zvící bezmála 900.000 Kč?

16.  6.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
TEST Volkswagen T-Cross 1.0 TSI DSG R-Line: Důležitá módní záležitost

VW T-Cross 1.0 TSI DSG

Volkswagen rozštěpil Polo na dva samostatné modely. Oplastované CrossPolo je minulostí a jeho pozici zastoupila novinka jménem T-Cross. Nabízí kromě zvýšené stavby karoserie ještě něco?

15.  6.  2019 | Miro Mihálik | 64 příspěvků

Nejčtenější články

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.000 Kč vybavenější nekoupíte

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.…

Verze Tour má v historii Škody Octavia tradici. Nyní se vrací i ve třetí generaci a opět kombinuje bohatou výbavu s atraktivní cenou.

29.  5.  2019 | | 193 N/A
Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Kamiq. Má plechová kola a poklice

Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda …

Škoda včera zveřejnila ceny nového crossoveru Kamiq. Vůz láká na bohatou bezpečnostní a komfortní výbavu, v základu to ale po vizuální stránce není žádná hitparáda.

12.  6.  2019 | | 117 N/A
Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů. Vision iV hlava prostě nepobere!

Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů…

Výstavní koncepty rozhodně nejsou určeny k tomu, aby se s nimi jezdilo. Přesto se s vámi už poněkolikáté můžeme podělit o jízdy dojmy, tentokrát se Škodou Vision iV. A ta rozhodně není pouhý výstřel do tmy.

2.  6.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilustracích. Takhle by se vám líbila?

Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilus…

Čtvrtá generace Škody Octavia by se měla poprvé ukázat ještě před koncem letošního roku. Ruský grafik při tvorbě přiložených ilustrací vycházel z dosud zveřejněných špionážních snímků.

3.  6.  2019 | | 51 N/A
Motorkářský gang na skútrech? Před Mods otcové zamykali hlavně své dcery

Motorkářský gang na skútrech? Před Mods otc…

Jak si představujete motorkářský gang? Určitě ne takhle. A to šlo o jeden z nejnebezpečnějších!

26.  5.  2019 | | 11 N/A