TEST Citroën C5 Aircross 1.6 PureTech 180 EAT8: Plyšová povaha

mpolan  |  28. 02. 2019 15:32

Test byl dělán za trest? Jinak si ty neustálé nářky a rádoby-chytré a ponižující slovní obraty nedovedu vysvětlit.

Odpovědět  |   | 
Tomáš Fuk  |  28. 02. 2019 22:09

Tak si to třeba zkuste vysvětlit tak, že je to Citroen, ne špatný, ale ne dobrý, v něčem jo, v něčem ne, a tradičně částečně nedotažený. Prostě typický Citroen, jak ho důvěrně známe.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  01. 03. 2019 09:47

Nebo to jednoduše není nic moc auto...

Odpovědět  |   | 
-X-  |  28. 02. 2019 15:38

Za jistých okolností pohodlný podvozek. To zní asi tak stejně jako za jistých okolností věrná manželka.

Odpovědět  |   | 
Ja  |  28. 02. 2019 17:22

Autor mi príde ako čistý kkt. Užívajte si čas s rodinou autá nechajte bokom.

Odpovědět  |   | 
Mara  |  28. 02. 2019 18:10

Copak příteli, máš doma citrouška? :)

Odpovědět  |   | 
Pas  |  28. 02. 2019 20:24

Prvne si poradne prectete clanek a pak pochopite, ze i clovek, ktery neni Citroen fun, je zhnuseny tim jak je clanek napsany. Jako kdyby autor to auto nafasoval za trest...:(

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  28. 02. 2019 21:24

Tak nevím, já ho četl a nic za trest jsem nikde nevnímal, jen jsem četl, že auto není děláno pro nikoho, kdo si chce užít radosti z řízení, jízdy, a že rozhodně nebude mít řidič dobrý pocit, když se mu auto v zatáčce, po projetí nějakou roletou..., zavlní pod zadní části těla na plochých sedačkách skoro bez bočního vedení. To najednou tady skoro všichni ztratili soudnost, že nejde chválit něco, co si chválu nezaslouží?
Když tady často čtu, jak vysoké jízdní nároky každý očekává od kdejaké plečky, tak to pro Citroen najednou neplatí?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  01. 03. 2019 08:30

Chybou od počátku je, když někdo přistupuje k testu čehokoli s předsudky. A tady jich je doslova kýbl. Výsledkem pak je test, který je taky jen kýbl... sra*ek.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  01. 03. 2019 11:19

Každý má nějaké preference a když je tester férově přiznal, tak to chytrolíni kolem odsoudí. Ty nemáš preference? Já mám a nestydím se za ně, také bych je přiznal, aby bylo jasno, jak ne to pohlížím. Napsal něco, co můžeš označit jako nepravdu?
Každý bude nahlížet na cokoliv skrz své preference a kdo si to není schopen přiznat, tak je tak trochu pokrytec.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  01. 03. 2019 12:57

Preference a předsudky nejsou totéž, ale to se učí už na základní škole.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  01. 03. 2019 20:13

A popiš ty předsudky z testu, na prázdné tlachání máme politiky. A tentokrát věcně, jinak vystupuješ jako obyčejný kecal, který ani přes předchozí první upozornění, že máš uvést příklady, napíše jen obyčejné poučky.

Odpovědět  |   | 
Francois  |  28. 02. 2019 19:17

Souhlasím s tebou, nejhorší je to pozérské, rádoby znalecké zdůrazňovaní, jak "autům tohoto typu nepřišel autor na chuť"... Koho to - kurva - zajímá? Pokud maestro redattore neumí smysluplně otestovat to, čemu "nepřišel na chuť", je spousta jiných pěkných profesí, ve kterých se může pokoušet hledat nějaký svůj talent...

Odpovědět  |   | 
Brutus  |  01. 03. 2019 11:13

To je zase další přeplácanec. Proč má Citroen tu potřebu dělat vše jinak než se lidem líbí.🤕🤔

Ta přední maska ala. kopie Chevrolet Silverado

Odpovědět  |   | 
mba  |  01. 03. 2019 12:41

myslíte tu čtvrtou generaci Silverada co byla vydaná rok po čínském C5 Aircrossu? (který měl víceméně stejnou masku)

Odpovědět  |   | 
Brutus  |  02. 03. 2019 21:00

To nemyslíš vážně předsedo

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  01. 03. 2019 17:26

Auto jsem měl půjčené jako předváděcí vůz v benzínové verzi, pro mě pohádková jízda ze vším všudy v pohodlnějším a tichým autem jsem ještě nejel automatická osmi stupňová převodovka je luxusní 😊😊😊

Odpovědět  |   | 
jean  |  02. 03. 2019 11:37

Priznám sa, že test som celkom nepochopil. Autor napíše, že auto bolo navrhnuté na max. komfortnú jazdu, potom kritizuje, že podvozok nezvláda ostrú jazdu, motor je tichý a dobre odhlučnený, ale nemá zaujímavý zvuk - to nemá vo vnútri ani sedmičkový baworák a je to dobre. V pohodlnom aute je zvuk motora to posledné, čo by som chcel počuť. A kritizovať auto so zrýchlením 8,5 s na 100 km/h, že nie je veľmi dynamické? A koľko je potom dosť?

Z takéhoto testu som si nedokázal spraviť o tom aute žiadnu mienku, ani dobrú, ani zlú.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  03. 03. 2019 07:45

Žije vo svojej divnej realite. 8.5s vhodne maximálne na návštevu supermarketu hovori samo za seba.

Koľko by čakal u SUV z úplne bežnej produkcie? 5-6s?

Cela ta recenzia bola veľmi nepodarená.

Odpovědět  |   | 
abc  |  03. 03. 2019 08:20

hovori sa tomu chybajuca konzistentnost (ci uz v ramci jedneho a toho isteho textu/testu, ako teraz) alebo napriec vsetkymi (vid napr. dotykovy display Peugeot - fuuuuj, po nastupe v inych znackach zrazu to nikomu az tak nevadi, obrateny otackomer to iste)

Odpovědět  |   | 
Radek  |  26. 03. 2019 09:56

"zvuk motoru je nezajímavý a pohonná jednotka postrádá charakter" Je vidět, že zmlsaní lidé řeší opravdu malichernosti. A zajímalo by mě definice toho ideálního charakteru pohonné jednotky. Komedie

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Astra 1.4 Turbo CVT: Tříválec + CVT = Drahá poukázka na průšvih?

Opel Astra 1.4 Turbo CVT

Kompaktní Opel se při aktuálním faceliftu velmi výrazně změnil, jakkoli to tak na první pohled nevypadá. Všechny motory jsou nyní výhradně tříválcové a ten nejsilnější se pojí s převodovkou CVT. Zní to vám to jako zaručený recept na mizérii na kolech?

22.  10.  2019 | Petr Schnagl | 37 příspěvků
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik | 1 příspěvek

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A
Do Česka zamířil ruský off-road, který nic nezastaví. Sherp ovšem nevyjde lacino

Do Česka zamířil ruský off-road, který nic …

K mání je univerzální verze Sherp Pro i Sherp pick-up s otevřenou ložnou plochou. Vozidla mohou pomáhat třeba při vyprošťování nebo sloužit jen tak pro zábavu.

16.  10.  2019 | | 28 N/A