Pěkná recenze, ale je vidět, že s ní pomáhalo i opačné pohlaví :) - v posledním odstavci - nechce se mi věřit, by s holka jen tak sama o sobě chtělla připlatit za rezervní kolo :-)
Ty nevis, ze mlade holky sa najviac boja pichle gumy?
:-D
Jezdil jsem s ním minulý rok na roadshow Citroenu s motorizací 1.2 PureTech 110 EAT6 a výbava Shine a v této motorizaci byl jízdně skvělý.
Je vidět, že 190 cm vysoký novinář je asi na dovolené, už delší dobu zde pozoruju značný pokles koncernových PR článků :-O:-O
Škoda, že tam nejsou také idioti jako jsi ty.
Tak aspoň se mu tam podařilo protlačit nesmysl o naklánění. To auto drží v zatáčkách jako přibitý, mám srovnání se starší C3 nebo třeba C3 Picasso. To samé tvrdí i manželka.
Pekne. A hlavne uplne prirodzene. Ziadne extremizmy - a dievca, jaj, to ide spolu :-)
Já nějak nevím... stejný motor proháním v P208 a že by měl problémy se zrychlením? Nemá, ale chce to používat tu páku mezi sedadly a trošku u řízení přemýšlet.
Také ho mám v 208 a jede krásně,na dálnicích ve všech stoupáních akceleruje a 130 udrží hravě...
Naprostý nesmysl. Jestli se bavíš o přeplňovaném R3, pak asi ano. Tato atmo verze je líná i obsazena pouze řidičem ztrácí ve většině stoupání na dáůnicích rychlost a pro její udržení je potřeba řadit 4°.
http://www.auto.cz/peugeot-208-1-2-60-kw-poz... ... Nevím jestli jsi s ním jel,já neznám dálniční stoupání v ČR,kde bych řadil 4 stupeň
Já ano, téměř jakékoliv kde jsou nutností stoupací pruhy. Ty prodejčeB-]
Prosím, prosím, co dělám špatně, že se mi to neděje?
Jestli jsi bral D2, pak zřejmě chápu. Na D1 prostě ve stoupáních nestačí a pomalu mu klesá rychlost. Je potřeba podřadit na 4RS.A to při obsazení pouze jednou osobou.Pokud tvrdíš, že je tomu jinak, jen si obhajuješ svou vlastní garáž.
Nemusím si obhajovat "svou" garáž. Na rozdíl od tebe nemám potřebu lhát.
Já taky ne, C3 s tímto motorem jsem před rokem kupoval do firmy. Dej si tempomat a zkus bez snížení rychlosti projet třeba D1. 130kph neudržíš ani náhodou;-)
Přemýšlím, komu bych měl věřit více, jestli fanatikovi s Peugeotem nebo Tobě. A už vím, mpolan je ten, kdo druhé častuje lháři a hnusnymi skodovkari. Takže Tobě.
Hezky ses odkopal, jen co je pravda. Inu, prachy z tebe lepšího člověka neudělaly.
Být lepším člověkem znamená kývat na lži?;-)
A ještě k té D2-to je blbý vtip.Zřejmě jsi to auto a motor ani neviděl,natož s ním jel.Zřejmě prodáváš Fabie a jen tu prudíš...V tom testu SM to píší jasně,a ti nejsou zvyklí chválit něco jiného než koncern VW
Jiříku, je mi líto, že jsem ti rozbil sny. Auto používají již přes rok kolegyně na firmě. C3 má řadu předností, ale výkon a schopnost udržet dálniční tempo v kopcovitějších partiích třeba na na D1 to není.:-))
Nic jsi mi nerozbil,mám 208 a na dálnici je to auto s výbornou rychlostí i spotřebou.Na tempomat i ze 130 v kopci akceleruje,nevím v čem jsi seděl.Ještě jednou si přečti ten test Světa motorů,oni nelžou;-)
Aký máš rok výroby ? Potom to škrtili kvôli emisiám...
Letošní ročník. A neznám dálniční stoupání, kde by P208 neudržela rychlost.
ten motor je myslím celkom v pohode, má max. krútiaku už pri 2700 ot., čo zaujalo aj mňa, v meste a na okreskách celkom žihadlo
aj podľa údajov výrobcu má ten istý motor v P208 lepšie zrýchlenie aj max.rýchlosť ako v C3, ktorá má horšiu aerodynamiku
To jsou desetiny, primárně je nesmysl, že ten motor udrží dálníčních 130 bez problémů.
myslím, že si vedľa, udržať 130 ten motor nemá problém, čo uznáva aj starší test na tejto stránke, je tam len problém s pružným zrýchlením vo vyšších rýchlostiach pri predbiehaní
a len dodám, že preto by som ho nechcel, lebo často jazdím po diaľnici ale ak to niekomu stačí po okreskách jeho vec
Panejo… je to základní motor, fakt od něj čekáš dynamiku supersportu?
skús základný motor s turbom od konkurencie a potom sa porozprávame, najmä ten ťah vo vyšších rýchlostiach je pri dnešnej hustej premávke na nezaplatenie
Která konkurence má v malém autě základní motor s turbem?
Fabia TSI, motor MPI sa takmer nepredáva, netvorí ani 5 percent predaja, P 208 má tiež verziu 68k, ktorá sa tiež nepredáva, drvivá väčšina je 82k. Tak čo, vyskúšal si alebo nie ?
Takže jsi právě sám přiznal, že to turbo NENÍ základní motor v nabídce. Klasický, odporný, ulhaný škodovkář…A jen tak na okraj, verze s 50 kW se do Peugeotu 208 nedává už více jak dva roky. Má ji pouze C3.
Motor 50kW je základný predávaný motor pozri pri P208 https://media-ct-ndp.peugeot.com/file/99/2/208-2018-06-18.... ... takže neviem kto tu klame, je nemám potrebu ťa osočovať, ale text "odporný,ulhaný škodovkář" mi pripadá,že dochádzajú argumenty. Motor TSI má základnú verziu a verziu s vyšším výkonom, ktorá má 6st. prevodovku. A motor MPI je do počtu, ani ho nemajú na sklade !
http://peugeot.ecpaper.cz/osobni/208/208/Peugeot-20... ... Oficiální ceník Peugeotu pro ČR. Prosím, najdi mi tam tu dvanáctistovku s 50 kW, lháři.A to, že nějaký motor mají či nemají na skladě neznamená, že to není základní motor. Takže znovu, ptám se, která konkurence má motor s turbem V ZÁKLADU, lháři?
Takže na Slovensku je 50kW základný predávaný motor pri P208, neklamal som.Takže ani tvoj 82k nie je základný motor. Vyskúšal si Turbo alebo tu žvaníš len do diskusie ?
Jistě chápeš, že vzhledem k tomu, že jsme v českém diskusním prostoru a já jsem Čech, mě situace v severní uherské provincii skutečně nezajímá. Mohu tedy pak říci totéž, co píšeš ty o 1.0 MPI, ten motor se neprodává, tedy není základní. Tebe, lháři, uvařím vždycky snadno.
Ako sa môže taký veľký ČECH tak kopnúť, že si kúpi auto zo "severnej uhorskej provincie" ako si to sám nazval.
Ty jsi opravdu idiot a ubožák.
Takže k veci, motor 82k PureTech nemá na základný motor TSI, TSI ho jasne poráža, tu je priame porovnanie http://www.auto.cz/test-citroen-c3-vs-skoda-... ... má iné prednosti ale na diaľnici je to proste bieda !Asi ťa sklamem ale aj PSA chce úplne prejsť na Turbo verziu toho tvojho motora.A mimochodom nemal by si čo chváliť, keby si si nekúpil auto vyrobené u nás !
zasa vag konzernista, chodte do p****e aj s vasimi rakovinotvornymi rachotinami.aby ste z skodofky nenatlacili do gati, lebo to bude zase smardu jak v carihrade.proste cloviecik co si potrebuje honit pipika lebo jeho skatula ma trochu viacej koni a kazitkovu vrtulku, fak uzasne B-]
pane bože o čom sa tu naťahujete. Veď fábia má tiež základ atmosferický motor, takže o čo ide?. V konečnom dôsledku , len idiot si kúpi základný motor, či už vo fábii, alebo Citroene, na preháňanie sa po dialnici!!! Na príležitonstne prebehnutie dialnice, si myslím nie je problém aj so základným motorom. Tieto autíčka sú primárne určenie pre jazdu okolo komína, a tunak určite vyhráva C3 nad fabiou.
tak si skús tú Fabiu MPI kúpiť,samotný predajca ti povie, že ten motor je na h***o a aj tak ho nemajú a ponúkne ti TSI
tak logika jak hovado, nech mi niekto vysvetlí, na aku 3,14ču to MPi majú v cenníku, ked je to nepoužiteľný motor_. ? Čiže praktický výber pre fabiu sú dva motory?. Za tú istú cenu Fabia / C3 maš = 70/81kW, 5° /6°prevodovka a o stupeň vyššiu výbavu. Jedine + pre fábiu je +30l kufor.
na to aby ťa nalákali na nižšiu cenu a došiel si k nim do predajne
To pořád nic nemění na tom, že se jedná o základní motor, že?
C3 je oproti Fabii mnohem příjemnějším vozem pro městský a příměstský provoz už kvůli mnohem pohodlnějšímu podvozku. Ten se mi na autě vyjma designu líbí zdaleka nejvíc. Řazení je otřes, řízení tak opravdu pro ženu.
súhlasím, ale na zadných kolesách má príliš krátke pružiny, kvôli čomu búcha do dorazov...to nie je bohvie čo, ale pri pokojnej jazde to asi moc nevadí
https://media-ct-ndp.peugeot.com/file/99/2/208-2018-06-18.pdf...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.