TEST Citroën C3 Elle 1.2 Pure Tech 82: Když holka řádí!

mpolan  |  29. 07. 2018 10:20

Já nějak nevím... stejný motor proháním v P208 a že by měl problémy se zrychlením? Nemá, ale chce to používat tu páku mezi sedadly a trošku u řízení přemýšlet.

Odpovědět  |   | 
Jiřík  |  29. 07. 2018 11:40

Také ho mám v 208 a jede krásně,na dálnicích ve všech stoupáních akceleruje a 130 udrží hravě...

Odpovědět  |   | 
WP  |  30. 07. 2018 03:59

Naprostý nesmysl. Jestli se bavíš o přeplňovaném R3, pak asi ano. Tato atmo verze je líná i obsazena pouze řidičem ztrácí ve většině stoupání na dáůnicích rychlost a pro její udržení je potřeba řadit 4°.

Odpovědět  |   | 
fanúšik  |  30. 07. 2018 08:55

aj podľa údajov výrobcu má ten istý motor v P208 lepšie zrýchlenie aj max.rýchlosť ako v C3, ktorá má horšiu aerodynamiku

Odpovědět  |   | 
WP  |  30. 07. 2018 11:22

To jsou desetiny, primárně je nesmysl, že ten motor udrží dálníčních 130 bez problémů.

Odpovědět  |   | 
fanúšik  |  30. 07. 2018 12:37

myslím, že si vedľa, udržať 130 ten motor nemá problém, čo uznáva aj starší test na tejto stránke, je tam len problém s pružným zrýchlením vo vyšších rýchlostiach pri predbiehaní

Odpovědět  |   | 
fanúšik  |  30. 07. 2018 12:49

a len dodám, že preto by som ho nechcel, lebo často jazdím po diaľnici ale ak to niekomu stačí po okreskách jeho vec

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  30. 07. 2018 12:51

Panejo… je to základní motor, fakt od něj čekáš dynamiku supersportu?

Odpovědět  |   | 
fanúšik  |  30. 07. 2018 13:04

skús základný motor s turbom od konkurencie a potom sa porozprávame, najmä ten ťah vo vyšších rýchlostiach je pri dnešnej hustej premávke na nezaplatenie

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  30. 07. 2018 19:21

Která konkurence má v malém autě základní motor s turbem?

Odpovědět  |   | 
fanušik  |  31. 07. 2018 08:17

Fabia TSI, motor MPI sa takmer nepredáva, netvorí ani 5 percent predaja, P 208 má tiež verziu 68k, ktorá sa tiež nepredáva, drvivá väčšina je 82k. Tak čo, vyskúšal si alebo nie ?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  31. 07. 2018 09:01

Takže jsi právě sám přiznal, že to turbo NENÍ základní motor v nabídce. Klasický, odporný, ulhaný škodovkář…
A jen tak na okraj, verze s 50 kW se do Peugeotu 208 nedává už více jak dva roky. Má ji pouze C3.

Odpovědět  |   | 
fanúšik  |  31. 07. 2018 09:37

Motor 50kW je základný predávaný motor pozri pri P208 https://media-ct-ndp.peugeot.com/file/99/2/208-2018-06-18.... ... takže neviem kto tu klame, je nemám potrebu ťa osočovať, ale text "odporný,ulhaný škodovkář" mi pripadá,že dochádzajú argumenty. Motor TSI má základnú verziu a verziu s vyšším výkonom, ktorá má 6st. prevodovku. A motor MPI je do počtu, ani ho nemajú na sklade !

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  31. 07. 2018 09:43

http://peugeot.ecpaper.cz/osobni/208/208/Peugeot-20... ... Oficiální ceník Peugeotu pro ČR. Prosím, najdi mi tam tu dvanáctistovku s 50 kW, lháři.
A to, že nějaký motor mají či nemají na skladě neznamená, že to není základní motor. Takže znovu, ptám se, která konkurence má motor s turbem V ZÁKLADU, lháři?

Odpovědět  |   | 
fanúšik  |  31. 07. 2018 09:54

Takže na Slovensku je 50kW základný predávaný motor pri P208, neklamal som.Takže ani tvoj 82k nie je základný motor. Vyskúšal si Turbo alebo tu žvaníš len do diskusie ?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  31. 07. 2018 11:05

Jistě chápeš, že vzhledem k tomu, že jsme v českém diskusním prostoru a já jsem Čech, mě situace v severní uherské provincii skutečně nezajímá. Mohu tedy pak říci totéž, co píšeš ty o 1.0 MPI, ten motor se neprodává, tedy není základní. Tebe, lháři, uvařím vždycky snadno.

Odpovědět  |   | 
Reakce pod tímto příspěvkem se již nevětví
fanúšik  |  31. 07. 2018 11:20

Takže k veci, motor 82k PureTech nemá na základný motor TSI, TSI ho jasne poráža, tu je priame porovnanie http://www.auto.cz/test-citroen-c3-vs-skoda-... ... má iné prednosti ale na diaľnici je to proste bieda !
Asi ťa sklamem ale aj PSA chce úplne prejsť na Turbo verziu toho tvojho motora.
A mimochodom nemal by si čo chváliť, keby si si nekúpil auto vyrobené u nás !

Odpovědět  |   | 
WP  |  31. 07. 2018 11:47

C3 je oproti Fabii mnohem příjemnějším vozem pro městský a příměstský provoz už kvůli mnohem pohodlnějšímu podvozku. Ten se mi na autě vyjma designu líbí zdaleka nejvíc. Řazení je otřes, řízení tak opravdu pro ženu.

Odpovědět  |   | 
fanúšik  |  31. 07. 2018 11:52

súhlasím, ale na zadných kolesách má príliš krátke pružiny, kvôli čomu búcha do dorazov...to nie je bohvie čo, ale pri pokojnej jazde to asi moc nevadí

Odpovědět  |   | 
pacho  |  31. 07. 2018 20:03

pane bože o čom sa tu naťahujete. Veď fábia má tiež základ atmosferický motor, takže o čo ide?. V konečnom dôsledku , len idiot si kúpi základný motor, či už vo fábii, alebo Citroene, na preháňanie sa po dialnici!!! Na príležitonstne prebehnutie dialnice, si myslím nie je problém aj so základným motorom. Tieto autíčka sú primárne určenie pre jazdu okolo komína, a tunak určite vyhráva C3 nad fabiou.

Odpovědět  |   | 
jaro  |  31. 07. 2018 21:44

tak si skús tú Fabiu MPI kúpiť,samotný predajca ti povie, že ten motor je na h***o a aj tak ho nemajú a ponúkne ti TSI

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  01. 08. 2018 08:05

To pořád nic nemění na tom, že se jedná o základní motor, že?

Odpovědět  |   | 
pacho  |  01. 08. 2018 19:03

tak logika jak hovado, nech mi niekto vysvetlí, na aku 3,14ču to MPi majú v cenníku, ked je to nepoužiteľný motor_. ? Čiže praktický výber pre fabiu sú dva motory?. Za tú istú cenu Fabia / C3 maš = 70/81kW, 5° /6°prevodovka a o stupeň vyššiu výbavu. Jedine + pre fábiu je +30l kufor.

Odpovědět  |   | 
jaro  |  01. 08. 2018 20:06

na to aby ťa nalákali na nižšiu cenu a došiel si k nim do predajne

Odpovědět  |   | 
po  |  05. 08. 2018 19:34

zasa vag konzernista, chodte do p****e aj s vasimi rakovinotvornymi rachotinami.
aby ste z skodofky nenatlacili do gati, lebo to bude zase smardu jak v carihrade.
proste cloviecik co si potrebuje honit pipika lebo jeho skatula ma trochu viacej koni a kazitkovu vrtulku, fak uzasne

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  31. 07. 2018 13:12

Ty jsi opravdu idiot a ubožák.

Odpovědět  |   | 
fanúšik  |  01. 08. 2018 08:56

Ako sa môže taký veľký ČECH tak kopnúť, že si kúpi auto zo "severnej uhorskej provincie" ako si to sám nazval.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  30. 07. 2018 10:18

Prosím, prosím, co dělám špatně, že se mi to neděje?

Odpovědět  |   | 
fanúšik  |  30. 07. 2018 10:46

Aký máš rok výroby ? Potom to škrtili kvôli emisiám...

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  30. 07. 2018 12:49

Letošní ročník. A neznám dálniční stoupání, kde by P208 neudržela rychlost.

Odpovědět  |   | 
fanúšik  |  30. 07. 2018 13:12

ten motor je myslím celkom v pohode, má max. krútiaku už pri 2700 ot., čo zaujalo aj mňa, v meste a na okreskách celkom žihadlo

Odpovědět  |   | 
WP  |  30. 07. 2018 11:21

Jestli jsi bral D2, pak zřejmě chápu. Na D1 prostě ve stoupáních nestačí a pomalu mu klesá rychlost. Je potřeba podřadit na 4RS.
A to při obsazení pouze jednou osobou.

Pokud tvrdíš, že je tomu jinak, jen si obhajuješ svou vlastní garáž.

Odpovědět  |   | 
Jiřík  |  30. 07. 2018 12:04

A ještě k té D2-to je blbý vtip.Zřejmě jsi to auto a motor ani neviděl,natož s ním jel.Zřejmě prodáváš Fabie a jen tu prudíš...V tom testu SM to píší jasně,a ti nejsou zvyklí chválit něco jiného než koncern VW

Odpovědět  |   | 
WP  |  31. 07. 2018 10:13

Jiříku, je mi líto, že jsem ti rozbil sny. Auto používají již přes rok kolegyně na firmě. C3 má řadu předností, ale výkon a schopnost udržet dálniční tempo v kopcovitějších partiích třeba na na D1 to není.

Odpovědět  |   | 
Jiřík  |  01. 08. 2018 15:59

Nic jsi mi nerozbil,mám 208 a na dálnici je to auto s výbornou rychlostí i spotřebou.Na tempomat i ze 130 v kopci akceleruje,nevím v čem jsi seděl.Ještě jednou si přečti ten test Světa motorů,oni nelžou

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  30. 07. 2018 12:50

Nemusím si obhajovat "svou" garáž. Na rozdíl od tebe nemám potřebu lhát.

Odpovědět  |   | 
WP  |  31. 07. 2018 10:15

Já taky ne, C3 s tímto motorem jsem před rokem kupoval do firmy. Dej si tempomat a zkus bez snížení rychlosti projet třeba D1. 130kph neudržíš ani náhodou

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  31. 07. 2018 13:17

Přemýšlím, komu bych měl věřit více, jestli fanatikovi s Peugeotem nebo Tobě. A už vím, mpolan je ten, kdo druhé častuje lháři a hnusnymi skodovkari. Takže Tobě.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  31. 07. 2018 19:43

Hezky ses odkopal, jen co je pravda. Inu, prachy z tebe lepšího člověka neudělaly.

Odpovědět  |   | 
WP  |  01. 08. 2018 04:16

Být lepším člověkem znamená kývat na lži?

Odpovědět  |   | 
Jiřík  |  30. 07. 2018 11:42

http://www.auto.cz/peugeot-208-1-2-60-kw-poz... ...

Nevím jestli jsi s ním jel,já neznám dálniční stoupání v ČR,kde bych řadil 4 stupeň

Odpovědět  |   | 
WP  |  31. 07. 2018 10:15

Já ano, téměř jakékoliv kde jsou nutností stoupací pruhy. Ty prodejče

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  29. 07. 2018 12:58

Pekne. A hlavne uplne prirodzene.
Ziadne extremizmy - a dievca, jaj, to ide spolu

Odpovědět  |   | 
Hugon  |  29. 07. 2018 14:58

Je vidět, že 190 cm vysoký novinář je asi na dovolené, už delší dobu zde pozoruju značný pokles koncernových PR článků

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  29. 07. 2018 16:08

Škoda, že tam nejsou také idioti jako jsi ty.

Odpovědět  |   | 
Radek  |  16. 08. 2018 19:47

Tak aspoň se mu tam podařilo protlačit nesmysl o naklánění. To auto drží v zatáčkách jako přibitý, mám srovnání se starší C3 nebo třeba C3 Picasso. To samé tvrdí i manželka.

Odpovědět  |   | 
Dix_  |  29. 07. 2018 15:54

Jezdil jsem s ním minulý rok na roadshow Citroenu s motorizací 1.2 PureTech 110 EAT6 a výbava Shine a v této motorizaci byl jízdně skvělý.

Odpovědět  |   | 
gf  |  29. 07. 2018 18:22

Pěkná recenze, ale je vidět, že s ní pomáhalo i opačné pohlaví :) - v posledním odstavci - nechce se mi věřit, by s holka jen tak sama o sobě chtělla připlatit za rezervní kolo

Odpovědět  |   | 
jean  |  29. 07. 2018 21:38

Ty nevis, ze mlade holky sa najviac boja pichle gumy?

Odpovědět  |   | 
LOL  |  30. 07. 2018 07:45

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Poprvé za volantem nového Hyundaie i10 1.2 MPi: Když se chce, všechno jde!

Hyundai i10 1.2 MPi

Hyundai představil třetí generaci nejmenšího modelu i10. Nabízí ji s dvěma zážehovými motory a manuální či robotizovanou převodovkou. Kromě designu chce lákat i racionálním zaměřením a stále příznivou cenou.

včera | Svět motorů | 12 příspěvků
TEST Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG: Hodně rychlá horská turistika

Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG

Nabídka verzí Škody Superb je teď nejširší v historii. Jednou z nich je i oplastovaný Scout, který u tohoto modelu slaví premiéru. Vyplatí se o něm uvažovat, nebo jsou lehce přizvednuté kombíky v době vzestupu vozů SUV už přežitkem?

21.  1.  2020 | Jan Mička | 76 příspěvků
Minitest Audi Q3 Sportback 45 TFSI quattro: Oko potěší. Ale co další smysly?

Audi Q3 Sportback 45 TFSI quattro

Trh SUV-kupé se rychle rozrůstá. Svého dalšího zástupce teď sype z rukávu Audi.

16.  1.  2020 | Vladimír Kadera | 19 příspěvků

Nejčtenější články

Slavný český závodník prodává svůj dům na kolech. Má obrovský motor a 9 postelí

Slavný český závodník prodává svůj dům na k…

Pět televizí, devět postelí, koupelna, záchod a vůně poháru mista Evropy tahačů v ceně!

včera | | 22 N/A
Škoda Favorit mohla mít facelift. Zbavila by se ošklivých částí, došly však peníze

Škoda Favorit mohla mít facelift. Zbavila b…

Je poměrně známé, že tvary první moderní škodovky s motorem vpředu a pohonem předních kol navrhlo proslulé stylistické studio Bertone. Mnohem méně se ví, že Italové stihli udělat také facelift Škody Favorit, do výroby se už ale nedostala.

29.  12.  2019 | | 37 N/A
Na Rallye Dakar letos jede i tato šílenost. Stroje Číňanů připomínají vládní limuzíny

Na Rallye Dakar letos jede i tato šílenost.…

Mezi renomovanými značkami a týmy se letos na dakarské rallye ukazuje i čínský tým s docela netradičními vozidly.

3.  1.  2020 | | 18 N/A
Češi už přes 10 let fotí nejhůře parkující auta. Drzost řidičů zjevně nezná hranic

Češi už přes 10 let fotí nejhůře parkující …

Také vás štvou lajdácky zaparkovaná auta, která na ulicích a parkovištích zabírají zbytečně moc místa, přestože by nemusela? Víme o místě, kde najdete pochopení.

12.  1.  2020 | | 60 N/A
Francie jde tvrdě proti SUV. Ekologická daň se vyšplhá až na 20 tisíc euro

Francie jde tvrdě proti SUV. Ekologická daň…

Velké, žíznivé a „špinavé“ SUV budou pro Francouze stále nákladnější představou. Od nového roku chce tamní vláda ještě zpřísnit ekologickou daň za nákup takových vozidel.

27.  12.  2019 | | 316 N/A