TEST Citroën C3 Elle 1.2 Pure Tech 82: Když holka řádí!

mpolan  |  29. 07. 2018 10:20

Já nějak nevím... stejný motor proháním v P208 a že by měl problémy se zrychlením? Nemá, ale chce to používat tu páku mezi sedadly a trošku u řízení přemýšlet.

Odpovědět  |   | 
Jiřík  |  29. 07. 2018 11:40

Také ho mám v 208 a jede krásně,na dálnicích ve všech stoupáních akceleruje a 130 udrží hravě...

Odpovědět  |   | 
WP  |  30. 07. 2018 03:59

Naprostý nesmysl. Jestli se bavíš o přeplňovaném R3, pak asi ano. Tato atmo verze je líná i obsazena pouze řidičem ztrácí ve většině stoupání na dáůnicích rychlost a pro její udržení je potřeba řadit 4°.

Odpovědět  |   | 
fanúšik  |  30. 07. 2018 08:55

aj podľa údajov výrobcu má ten istý motor v P208 lepšie zrýchlenie aj max.rýchlosť ako v C3, ktorá má horšiu aerodynamiku

Odpovědět  |   | 
WP  |  30. 07. 2018 11:22

To jsou desetiny, primárně je nesmysl, že ten motor udrží dálníčních 130 bez problémů.

Odpovědět  |   | 
fanúšik  |  30. 07. 2018 12:37

myslím, že si vedľa, udržať 130 ten motor nemá problém, čo uznáva aj starší test na tejto stránke, je tam len problém s pružným zrýchlením vo vyšších rýchlostiach pri predbiehaní

Odpovědět  |   | 
fanúšik  |  30. 07. 2018 12:49

a len dodám, že preto by som ho nechcel, lebo často jazdím po diaľnici ale ak to niekomu stačí po okreskách jeho vec

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  30. 07. 2018 12:51

Panejo… je to základní motor, fakt od něj čekáš dynamiku supersportu?

Odpovědět  |   | 
fanúšik  |  30. 07. 2018 13:04

skús základný motor s turbom od konkurencie a potom sa porozprávame, najmä ten ťah vo vyšších rýchlostiach je pri dnešnej hustej premávke na nezaplatenie

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  30. 07. 2018 19:21

Která konkurence má v malém autě základní motor s turbem?

Odpovědět  |   | 
fanušik  |  31. 07. 2018 08:17

Fabia TSI, motor MPI sa takmer nepredáva, netvorí ani 5 percent predaja, P 208 má tiež verziu 68k, ktorá sa tiež nepredáva, drvivá väčšina je 82k. Tak čo, vyskúšal si alebo nie ?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  31. 07. 2018 09:01

Takže jsi právě sám přiznal, že to turbo NENÍ základní motor v nabídce. Klasický, odporný, ulhaný škodovkář…
A jen tak na okraj, verze s 50 kW se do Peugeotu 208 nedává už více jak dva roky. Má ji pouze C3.

Odpovědět  |   | 
fanúšik  |  31. 07. 2018 09:37

Motor 50kW je základný predávaný motor pozri pri P208 https://media-ct-ndp.peugeot.com/file/99/2/208-2018-06-18.... ... takže neviem kto tu klame, je nemám potrebu ťa osočovať, ale text "odporný,ulhaný škodovkář" mi pripadá,že dochádzajú argumenty. Motor TSI má základnú verziu a verziu s vyšším výkonom, ktorá má 6st. prevodovku. A motor MPI je do počtu, ani ho nemajú na sklade !

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  31. 07. 2018 09:43

http://peugeot.ecpaper.cz/osobni/208/208/Peugeot-20... ... Oficiální ceník Peugeotu pro ČR. Prosím, najdi mi tam tu dvanáctistovku s 50 kW, lháři.
A to, že nějaký motor mají či nemají na skladě neznamená, že to není základní motor. Takže znovu, ptám se, která konkurence má motor s turbem V ZÁKLADU, lháři?

Odpovědět  |   | 
fanúšik  |  31. 07. 2018 09:54

Takže na Slovensku je 50kW základný predávaný motor pri P208, neklamal som.Takže ani tvoj 82k nie je základný motor. Vyskúšal si Turbo alebo tu žvaníš len do diskusie ?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  31. 07. 2018 11:05

Jistě chápeš, že vzhledem k tomu, že jsme v českém diskusním prostoru a já jsem Čech, mě situace v severní uherské provincii skutečně nezajímá. Mohu tedy pak říci totéž, co píšeš ty o 1.0 MPI, ten motor se neprodává, tedy není základní. Tebe, lháři, uvařím vždycky snadno.

Odpovědět  |   | 
Reakce pod tímto příspěvkem se již nevětví
fanúšik  |  31. 07. 2018 11:20

Takže k veci, motor 82k PureTech nemá na základný motor TSI, TSI ho jasne poráža, tu je priame porovnanie http://www.auto.cz/test-citroen-c3-vs-skoda-... ... má iné prednosti ale na diaľnici je to proste bieda !
Asi ťa sklamem ale aj PSA chce úplne prejsť na Turbo verziu toho tvojho motora.
A mimochodom nemal by si čo chváliť, keby si si nekúpil auto vyrobené u nás !

Odpovědět  |   | 
WP  |  31. 07. 2018 11:47

C3 je oproti Fabii mnohem příjemnějším vozem pro městský a příměstský provoz už kvůli mnohem pohodlnějšímu podvozku. Ten se mi na autě vyjma designu líbí zdaleka nejvíc. Řazení je otřes, řízení tak opravdu pro ženu.

Odpovědět  |   | 
fanúšik  |  31. 07. 2018 11:52

súhlasím, ale na zadných kolesách má príliš krátke pružiny, kvôli čomu búcha do dorazov...to nie je bohvie čo, ale pri pokojnej jazde to asi moc nevadí

Odpovědět  |   | 
pacho  |  31. 07. 2018 20:03

pane bože o čom sa tu naťahujete. Veď fábia má tiež základ atmosferický motor, takže o čo ide?. V konečnom dôsledku , len idiot si kúpi základný motor, či už vo fábii, alebo Citroene, na preháňanie sa po dialnici!!! Na príležitonstne prebehnutie dialnice, si myslím nie je problém aj so základným motorom. Tieto autíčka sú primárne určenie pre jazdu okolo komína, a tunak určite vyhráva C3 nad fabiou.

Odpovědět  |   | 
jaro  |  31. 07. 2018 21:44

tak si skús tú Fabiu MPI kúpiť,samotný predajca ti povie, že ten motor je na h***o a aj tak ho nemajú a ponúkne ti TSI

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  01. 08. 2018 08:05

To pořád nic nemění na tom, že se jedná o základní motor, že?

Odpovědět  |   | 
pacho  |  01. 08. 2018 19:03

tak logika jak hovado, nech mi niekto vysvetlí, na aku 3,14ču to MPi majú v cenníku, ked je to nepoužiteľný motor_. ? Čiže praktický výber pre fabiu sú dva motory?. Za tú istú cenu Fabia / C3 maš = 70/81kW, 5° /6°prevodovka a o stupeň vyššiu výbavu. Jedine + pre fábiu je +30l kufor.

Odpovědět  |   | 
jaro  |  01. 08. 2018 20:06

na to aby ťa nalákali na nižšiu cenu a došiel si k nim do predajne

Odpovědět  |   | 
po  |  05. 08. 2018 19:34

zasa vag konzernista, chodte do p****e aj s vasimi rakovinotvornymi rachotinami.
aby ste z skodofky nenatlacili do gati, lebo to bude zase smardu jak v carihrade.
proste cloviecik co si potrebuje honit pipika lebo jeho skatula ma trochu viacej koni a kazitkovu vrtulku, fak uzasne

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  31. 07. 2018 13:12

Ty jsi opravdu idiot a ubožák.

Odpovědět  |   | 
fanúšik  |  01. 08. 2018 08:56

Ako sa môže taký veľký ČECH tak kopnúť, že si kúpi auto zo "severnej uhorskej provincie" ako si to sám nazval.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  30. 07. 2018 10:18

Prosím, prosím, co dělám špatně, že se mi to neděje?

Odpovědět  |   | 
fanúšik  |  30. 07. 2018 10:46

Aký máš rok výroby ? Potom to škrtili kvôli emisiám...

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  30. 07. 2018 12:49

Letošní ročník. A neznám dálniční stoupání, kde by P208 neudržela rychlost.

Odpovědět  |   | 
fanúšik  |  30. 07. 2018 13:12

ten motor je myslím celkom v pohode, má max. krútiaku už pri 2700 ot., čo zaujalo aj mňa, v meste a na okreskách celkom žihadlo

Odpovědět  |   | 
WP  |  30. 07. 2018 11:21

Jestli jsi bral D2, pak zřejmě chápu. Na D1 prostě ve stoupáních nestačí a pomalu mu klesá rychlost. Je potřeba podřadit na 4RS.
A to při obsazení pouze jednou osobou.

Pokud tvrdíš, že je tomu jinak, jen si obhajuješ svou vlastní garáž.

Odpovědět  |   | 
Jiřík  |  30. 07. 2018 12:04

A ještě k té D2-to je blbý vtip.Zřejmě jsi to auto a motor ani neviděl,natož s ním jel.Zřejmě prodáváš Fabie a jen tu prudíš...V tom testu SM to píší jasně,a ti nejsou zvyklí chválit něco jiného než koncern VW

Odpovědět  |   | 
WP  |  31. 07. 2018 10:13

Jiříku, je mi líto, že jsem ti rozbil sny. Auto používají již přes rok kolegyně na firmě. C3 má řadu předností, ale výkon a schopnost udržet dálniční tempo v kopcovitějších partiích třeba na na D1 to není.

Odpovědět  |   | 
Jiřík  |  01. 08. 2018 15:59

Nic jsi mi nerozbil,mám 208 a na dálnici je to auto s výbornou rychlostí i spotřebou.Na tempomat i ze 130 v kopci akceleruje,nevím v čem jsi seděl.Ještě jednou si přečti ten test Světa motorů,oni nelžou

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  30. 07. 2018 12:50

Nemusím si obhajovat "svou" garáž. Na rozdíl od tebe nemám potřebu lhát.

Odpovědět  |   | 
WP  |  31. 07. 2018 10:15

Já taky ne, C3 s tímto motorem jsem před rokem kupoval do firmy. Dej si tempomat a zkus bez snížení rychlosti projet třeba D1. 130kph neudržíš ani náhodou

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  31. 07. 2018 13:17

Přemýšlím, komu bych měl věřit více, jestli fanatikovi s Peugeotem nebo Tobě. A už vím, mpolan je ten, kdo druhé častuje lháři a hnusnymi skodovkari. Takže Tobě.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  31. 07. 2018 19:43

Hezky ses odkopal, jen co je pravda. Inu, prachy z tebe lepšího člověka neudělaly.

Odpovědět  |   | 
WP  |  01. 08. 2018 04:16

Být lepším člověkem znamená kývat na lži?

Odpovědět  |   | 
Jiřík  |  30. 07. 2018 11:42

http://www.auto.cz/peugeot-208-1-2-60-kw-poz... ...

Nevím jestli jsi s ním jel,já neznám dálniční stoupání v ČR,kde bych řadil 4 stupeň

Odpovědět  |   | 
WP  |  31. 07. 2018 10:15

Já ano, téměř jakékoliv kde jsou nutností stoupací pruhy. Ty prodejče

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  29. 07. 2018 12:58

Pekne. A hlavne uplne prirodzene.
Ziadne extremizmy - a dievca, jaj, to ide spolu

Odpovědět  |   | 
Hugon  |  29. 07. 2018 14:58

Je vidět, že 190 cm vysoký novinář je asi na dovolené, už delší dobu zde pozoruju značný pokles koncernových PR článků

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  29. 07. 2018 16:08

Škoda, že tam nejsou také idioti jako jsi ty.

Odpovědět  |   | 
Radek  |  16. 08. 2018 19:47

Tak aspoň se mu tam podařilo protlačit nesmysl o naklánění. To auto drží v zatáčkách jako přibitý, mám srovnání se starší C3 nebo třeba C3 Picasso. To samé tvrdí i manželka.

Odpovědět  |   | 
Dix_  |  29. 07. 2018 15:54

Jezdil jsem s ním minulý rok na roadshow Citroenu s motorizací 1.2 PureTech 110 EAT6 a výbava Shine a v této motorizaci byl jízdně skvělý.

Odpovědět  |   | 
gf  |  29. 07. 2018 18:22

Pěkná recenze, ale je vidět, že s ní pomáhalo i opačné pohlaví :) - v posledním odstavci - nechce se mi věřit, by s holka jen tak sama o sobě chtělla připlatit za rezervní kolo

Odpovědět  |   | 
jean  |  29. 07. 2018 21:38

Ty nevis, ze mlade holky sa najviac boja pichle gumy?

Odpovědět  |   | 
LOL  |  30. 07. 2018 07:45

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

21.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 189 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 78 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 31 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A
Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila jedna nevinná fotografie se supersportem

Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila je…

Koupením Ferrari vstupujete do elitního klubu, musíte akceptovat filozofii a pravidla značky a stvrdit je podpisem. Že jste milionáři a sledují vás na Instagramu skoro dva miliony lidí na tom nic nemění.

31.  7.  2019 | | 6 N/A