TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

15 komentářů

Josef
17. února • 13:15

Já osobně bych si toto auto určitě nevybral a nekoupil, ale dovedu si představit, že velmi dobře poslouží mamině, která bydlí v satelitu za velkým městem a denně rozváží děti do školek, škol a kroužků a jezdí za nákupy do nákupních centrech. Křiklavá neobvyklá barva pomůže najít auto roztržité mamině, která s mobilem na uchu chvátá s parkováním a "úprkem" do obchodu a zapomene, kde auto odstavila. Stříbrnou nebo bílou škodovku by potom hledala asi déle... Stejně tak sedačky bez bočního vedení jsou při častém vystupování a nastupování a manipulování s dětmi (bezp. sedačkami, podsedáky,...) příjemnější než perfektní "skořepiny" nějakého "ostrého" výkonného sportovního "krasavce", které jsou umístěny hezky nízko... A měkkost pérování a naklánění? Při pojíždějí po městě a v okolních satelitech po ucpaných silnicích naprosto v pohodě. Nemluvím už o děravých komunikacích některých českých měst...
Zkrátka je to auto, které v západní Evropě, kde je normální mít v rodině více aut, určitě bude mít úspěch, zejména u ženské populace. V Česku, kde je normou jediné auto v rodině a k tomu jde převážně o letitou ojetinu, to bude víceméně obchodně "kusovka", kterou bude častěji "obdarována" mamina poněkud movitějším manželem (otcem jejích dětí..), než aby se stala jediným rodinným autem. Ale i v takovém případě - proč ne, když se bude líbit a vyhovovat potřebám, že?.

mpolan
19. února • 8:07

Děkujeme za krásné představení zamindrákovaného českého pána. :-D

Josef
19. února • 17:48

Děkuji ti za poděkování mpolane. Pro jistotu jsem si četl svůj příspěvek a nemám pocit, že bych byl zamindrákovaný a že bych se tím obsahem článku představil. Sdělil jsem pouze svůj názor k článku (autu) a v kontextu k obsahu ostatních diskusních příspěvků. Auto jsem neodsuzoval a nehanil. Je poněkud zvláštní - zajímavé a "vyčnívá z řady". Já jsem příznivcem spíše konzervativního designu, ale rád na silnicích vidím zajímavá auta.
Ovšem obsah a forma tvého příspěvku, mpolane, se daly vyjádřit pouhým minusem. Proto nevím, jestli problém "mindráku" není zrovna u tebe, když se odhodlal k napsání tak "obsažného" příspěvku místo jednoduchého "minus".

mpolan
20. února • 8:56

Víš, co je u tebe projevem toho mindráku? Kategorizování na ženská a mužská auta... Potažmo pak kategorizování lidí podle toho, čím by jezdili... Ne, že bys tím byl výjimečný, to vůbec ne. Takových, jako ty, je plná republika a mě jen těší, že mezi vás nemusím spadat...

Josef
20. února • 19:36

Kategorizování na ženská a mužská auta je podle tebe mindrák? To je ale zajímavé hledisko pro konstatování mindráku. To by asi byly i zamindrákované automobilky, které svými modely cílí na vybranou skupinu. Třeba zrovna Škoda, kderá při uvádění CityGo na trh přímo ve reklamě specifikovala cílovou skupinu, pro kterou tento model vyvinula a uvedla na trh. Nebo třeba před na Peugeot 206 byly ženské ulítnuté a moc se jim líbil. Nebo Fiat 500. Nebo Opel Adam, atd. A to je podle tebe mindrák? (Je převe jasné, že autama jezdí všichni bez rozdílu pohlaví, ale něco se více líbí ženským a něco jiného více zase mužským a to je přece normální a nemá to společné nic s mindrákem).
Já jsem přece uvedl, cituji. "Dovedu si představit, že velmi dobře poslouží mamině..." a nepsal jsem nic v tom smyslu, že toto auto je POUZE pro ženské a že bych do toho vůbec ani nesedl. To by potom možná mindrák byl. Mně ale nevadí se povozit v nejrůznějších autech a uvedl jsem, že na silnicích vidím rád zajímavá auta. To ti nestačilo mpolane, abys pochopil? A kategorizování lidí podle toho, čím jezdí? Kdes na to přišel? Já to nikdy nepsal. Vždy jsem opakovně uvedl, že je věcí každého, co si vybere a co si koupí, hlavně aby byl spokojený. Já nikoho podle auta, které vlastní, nebo kterým jezdí, neposuzuji. Já beru člověka podle toho, jaký je a ne podle toho, jakým přijel autem.
Spíše jsi mpolane prokázal tvůj "mindrák", když sám kategorizuješ lidi a sám se vymezuješ a ještě tě to těší, jak jsi napsal. Nic ve zlém, prohodili jsme si názory a postřehy a svět jde dál, přeji ti hezký večer.;-)

luba
19. února • 13:03

Co je to zamindrákovaný? Viděl bych to spíše na poděkování za krásné představení zamindrákovaného mpolana.

Antiautomat
17. února • 9:56

V tej farbe to vyzera ako pomaranc v regali, hnus.
Ale pozeral som si to v inej farbe (decentnejsie) a clovek by neveril co vsetko dokaze spravit s vyslednym dojmom prave farba. V tomto smere sa dizajnerom podla mna podaril zaujimavy kusok - v decentnejsej farbe to posobi ovela vyvazenejsie a pritom vesele. Za jednasestku HDi & manual len pochvala.

kari
17. února • 9:32

Dneska už se SUV nazývá snad všechno.

vylitej džbán
17. února • 8:17

další pouťák přijel, kolem kolotočů projel, fantazie design se šel oběsit :)))

vana
17. února • 9:16

Jj designová katastrofa zvenku i uvnitřAle docela překvapuje nosnost 630 kg což je 50% pohotovostní hmotnosti.

petr r. (petrumr)
17. února • 9:43

Vy nemáte radost ze života, vy musíte zvenku i vnitřku stejný jak to má 15 modelů koncernu.

tom
17. února • 10:32

Aaa, psycholog promluvil:-)

petr r. (petrumr)
17. února • 11:00

nejsem psycholog, podívej se na fotky ještě třikrát a poznáš, že tady je praktický auto.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
vana
17. února • 13:21

Praktické nebo nepraktické, na příšerném designu to nic nezmění

petr r. (petrumr)
17. února • 17:22

asi jsem narazil na teoretiky, ti kdyby měli autobusovou dopravu tak by koupili buldozer, protože by byl v lepším designu.

Doporučujeme

Články odjinud